Inhoud blog
  • Dag 19 Raeren - Genk
  • Dag 18 St. Vith- Raeren ( Eynatten ) 79 km
  • Dag 17 Bastenaken - St. Vith 65 km
  • Dag 16 Montmedy - Bastogne 80 km.
  • Verdun - Dun sur Meuse - Montmedy. 72 km
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Jos de pelgrim

    27-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 3 Tinqeux - Provins 134 km
    Hetzelfde liedje als gisteren, zwaar op en af, heet. Ik had de kortste weg uitgestippeld maar dit is niet ideaal, je rijdt langs alle kleine dorpen met zijn klimmen, niet idaal. Ik ben een pelgrim, die vloeken niet. Ik heb dan maar gesakkerd. Mijn conclusie is dat de Champagnestreek zeer mooi is ... maar je moet het met de wagen doen. 6,5 liter water en frisdrank gedronken.Moe maar voldaan


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (3)

    28-05-2012
    Vlak terrein
    Dag Jos,
    Hier alles zijn gewone gang. Ik heb in navolging van u gisteren fiets gereden samen met Christiane. Wel niet zo ver als gij maar toch al tot aan de Stalenstraat. Er was daar braderie. Geen liters water gedronken. Vrijdag gekaart. Ik denk dat Remy uw plaats wilt afkopen, kreeg enorm goede kaarten. We gaan er nog om vechten voor die plaats.
    Verder nog goede moed, weinig tegenslag en een goede gezondheid en vlak terrein. Als het moet graaf ik wel even de bergen voor u weg.
    Groeten,
    Johny en Christiane

    28-05-2012 om 20:39 geschreven door Johny


    Succes
    Dag Jos,

    Via de blog van Gerda ben ik op jouw blog terecht gekomen.  Ik wil je alvast veel succes wensen met je tocht ! Ik probeer je zolang mogelijk nog te volgen, maar aanstaande zaterdag vertrek ik zelf vanuit Peer met mijn fietske.
    Vele groeten en buen camino.

    René Vanheeswijck

    28-05-2012 om 20:34 geschreven door René Vanheeswijck


    Sterkte toegewenst!!!
    Dag Jos
    Naar ik tot nu toe al gelezen heb, begint het serieus zwaar te worden (en ge zijt nog niet in en over de Pyreneeën). Maar ja, het is een boetetocht en het is de bedoeling dat je dan wat afziet. Zie maar niet dat je te veel afvalt (???).
    Nog veel sterkte en vergeet ook niet te genieten!Wink

    28-05-2012 om 14:50 geschreven door Jaak




    Archief per week
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs