Zoeken in blog

Inhoud blog
  • alles samen gevat
  • pasen
  • paasgedicht
  • gedicht
  • pasen gedicht
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    jore voetbal ''freak''

    13-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pasen

         

    Pasen

    Pasen
    Ik kijk uit mijn keuken raam
    Ondertussen maak ik het Paasontbijt klaar
    Ik dek de tafel met crocusjes en gekleurde eiëren
    En zie het voorjaar komt eraan!
    Ga nu vlug naar buiten
    Leg eiëren in de stuiken
    Ik hoor de bel ,vlug opendoen
    Mijn kleinkinderen komen ze zoeken!
    Wat een feest als de eitjes zijn gevonden
    De Paashaas wordt alom bewonderd
    De kinderen en wij genieten samen
    van een vrolijk Paasontbijt
    En zien door ons keuken raam
    De paashaas die in zijn vlucht nog wil, wat eitjes kwijt.
                                                                   

    13-04-2009 om 11:18 geschreven door  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.paasgedicht

    Pasen

    Daar hing Je aan het kruis, Je was dood voor drie lange dagen.
    Spijkers door Je handen en voeten geslagen.
    Je werd verlaten door Je eigen vader,
    zelfs Je beste vrienden hadden je verraden.
    “Het is volbracht”, waren Je laatste woorden,
    toch was dat niet het laatste wat we van je hoorden.
    Je verrees, Je stond op uit het graf.
    En zo verloste Je ons van onze straf.
    Het mooiste cadeau dat ons ooit werd gegeven.
    Jij stierf voor ons, maar dat bracht ons het leven.
    En op mijn beurt, geef ik mijn leven aan jou.
    En beloof ik U mijn eeuwige trouw.
    En ook al faal ik keer op keer,
    voor altijd bent U mijn Heer.
    Ik zing nu “halleluja” en ‘k prijs Uw grote naam.
    Uw pad, is de weg die ik wil gaan.

    13-04-2009 om 11:09 geschreven door  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)


    Archief per week
  • 11/05-17/05 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs