Inhoud blog
  • zinnen en woorden in verschillende talen
  • rijmen
  • rekenen
  • over mij
  • spreekbeurt dieren
  • songteksten van de liedjes van studio100
  • nieuwe strips
  • spreekbeurt landen
  • films kijken
  • kook recepten
  • magic
  • earthcam
  • illusion
  • vertrek en aankomst vliegtuigen zaventem
  • TVGIDS
  • disneyland hotels
  • POPULAIRSTE FILMS VAN DISNEY
  • deze week in kinepolis (programma)
  • trailers
  • DISNEYLAND
  • grootste hotels
  • cruises schepen
  • vliegtuig types
  • hooge gebouwen
  • grappen
    Zoeken in blog

    HIER STAAT DE TEMPERATUUR EN DE TIJD VAN BELGIÊ.
      



    stem voor mij
    je zal er geen
    spijt van hebben
    dus stem voor mij

    Foto


    Samson & Gert
    Bembem



    Rondvraag / Poll
    als jij zou ergens moeten wonen in welk land zou je willen wonen
    italie
    amerika
    belgie
    afrika
    india
    australia
    polen
    frankrijk
    disneyland
    portugal
    spanje
    duitsland
    israel
    china
    griekeland
    zwitserland
    canada
    alaska
    noordpool
    groenland
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    ben je verdrietig als je van vakantsie teruk komt
    soms wel soms niet
    natuurlijk niet
    natuurlijk wel
    nee
    ja
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    vind jij school leuk
    soms wel soms niet
    natuurlijk niet
    ja
    nee
    natuurlijk wel
    als we iets leuks doen
    Bekijk resultaat

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • fc de kampioenen en algemeen
  • kidcity leuke spelletjes
  • studio100
  • spelletjes
  • ook spelletjes
  • spelletjes in engels en clipjes
  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • bartsmit is een winkel met spelletjes
  • google earth is een sateliet en je kan met dat heel de wereld zien
  • spring is op ketnet op de site zijn er 3 spelletjes en liedjes
  • ketnet is op tv er zijn spelletjes op de site en nog veel meer
  • youtube zijn er kleine stukjes van films en stukjes van andere dingens
  • er is ook
  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • bartsmit is een winkel met spelletjes
  • google earth is een sateliet en je kan met dat heel de wereld zien
  • spring is op ketnet op de site zijn er 3 spelletjes en liedjes
  • ketnet is op tv er zijn spelletjes op de site en nog veel meer
  • tickets voor vliegtuigen klm
  • tickets voor vliegtuigen aa
  • tickets voor snbrussels
  • Rondvraag / Poll
    ben jij populair op school
    ja natuurlijk
    nee ik denk het niet
    ik zou wel willen maar dat ben ik niet
    als ik iets cools doe vinden de anderen me cool
    Bekijk resultaat

    Foto
    strips/boeken/films/sites met spelletjes/en nog ve
    the making of
    04-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zinnen en woorden in verschillende talen

    taal                                   ik ben              
    afrikaans                           ek mandjie
    catalaans                           jo cove
    deens                                jeg kurv
    duits                                  ich korb
    engels                                i am
    esperanto                          mi korbo
    faeroers                             eg kurv
    frans                                  je suis
    fins                                     ikke marse
    hongaars                             én kosar
    italiaans                               io cesto              
    japans                                 watasi kago
    latijns                                   ego corbis
    maleis                                  aku keranjang
    Papiaments                          mi dakue
    portugees                            ego cesto
    Schots-Keltisch                   mi bascaid
    spaans                                 ego cesto
    sranan                                  mi baksi
    Swahili                                 mimi kikapu
    Tagalog                                ako buslo
    turks                                     ben sepet
    Zoeloe                                  mina ibhasikidi
    zweeds                                 jag korg
     

    04-03-2007 om 20:19 geschreven door joel the best  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (8 Stemmen)
    01-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rijmen

    hir zijn er zinnen die rijmen en als jij ook zinnen hebt die rijmen stuur dan een email

    dit is een lied
    op een avong in de regen op een godverlatenstrand
    kwam ik haar toevallig tegen en mijn hart was zo verpand
    zij nam me mee en met zen twee gingen wij op avontuur
    zo onverwacht werd het een nacht snel opgebrand door heilig vuur

    wij zijn een dectective groep we lossen alles op
    als we de dader vinden slaan we op zijn kop
    we zijn er altijd klaar voor een missie
    en we krijgen aploditie
    er is wel soms een dief hij is nooit lief
    er is soms een bom in een kom

    een fenix is een vogel
    zo vlug als een kogel
    hij valt op de grond
    met zijn dikke dikke kont
    hij heeft een neus
    zo groot als een reus
    hij heeft een mond
    zo waard als een pond

    ik ben een bij
    geboren in mei
    ik woon naast een wei



    nu zijn het namen kijk maar


    FLOOR IS LEUK EN HEEFT EEN GOEDE REUK
    LIEF IS ZE WEL EN ZE HEEFT EEN BABYBEL
    OP HAAR HOOFD IS ER HAAR KIJK MAAR DAAR
    OK HET IS JUIST MAAR ZE HEEFT GEEN PUIST
    ROZEN ZIJN ZOET FLOORTJE IS BABY GOED

    KAN JE OOK ZO IETS VERZINNEN SCRIJF OP EEN EMAIL EN MUCHIEN GAAT HIJ WEL OP MIJN SITE


    01-03-2007 om 00:00 geschreven door joel the best  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)

    Archief per week
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     



    Laatste commentaren

    Welkom op mijn blog!

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Startpagina !


    Zoeken met Google



    Zoeken in blog


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nabor
    www.bloggen.be/nabor


    op dit blog ameseer je je
    Startpagina !




    Foto

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    lihos
    www.bloggen.be/lihos
    Startpagina !

    Een interessant adres?


    Over mijzelf
    Ik ben joel
    Ik ben een man en woon in antwerpen (belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 26/04/1996 en ben nu dus 27 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: kijk tv,met de playstation spelen,tennis.
    ik ben joel ik ben 10 jaar ik speel graag met de playstation en met de computer ik speel tennis lievelings eten fri

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs