Second Life, leven
Het leven van Jacob Hienke
Schijn een licht !
23-12-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Merry Chrismas and a wonderfull 2010
Klik op de afbeelding om de link te volgen Dear readers od our blog, long time I have not write about SL because in this world, I'm not so much walking anymore.
Sometimes I'm on the prayer meeting on tues day, but  there are not so much people any more.
Most of the time I pray alone, but I know also God hears every prayer.
I hope in 20 10 that I will be a litle bit more in this world, because His light must shine in every area of our life!
God bless you all.
Jacob and family



Welkom op mijn Second Life, Real blog!
Over mijzelf
Ik ben Jacob Hienke
Ik ben een man en woon in The Shelter, The Jesus House (Second Life) en mijn beroep is evangelist.
Ik ben geboren op 23/12/2006 en ben nu dus 17 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Iedereen vertellen van Jezus.
Dat de mensen het leven met God gaan ontdekken, ook in SL

Zoeken met Google



Archief per maand
  • 01-2012
  • 12-2009
  • 04-2009
  • 12-2008
  • 07-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007

    Foto

    Foto

    Gastenboek
  • Second Life
  • Even bidden
  • groetjes
  • groeten
  • jacob hienke blog nu met link van op ons blog.

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Rondvraag / Poll
    Ben jij ook op Second Life ?
    Ja
    Nee
    Wel geweest
    Bekijk resultaat


    Aanverwante sites
  • happy family
  • Canadees weblog
  • HYVES

  • Hoofdpunten blog familieaalbersberg

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Jacob Hienke
    Ik ben een man en woon in The Shelter, The Jesus House (Second Life) en mijn beroep is evangelist.
    Ik ben geboren op 23/12/2006 en ben nu dus 17 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: I loved to talk, about the great love of Jesus.
    I'm glad, that you visit my site I hope you like it,And you are always welcome. Also in the Jesus House on Second Li

    Blog als favoriet !

    Sites over Second life
  • SL Hotspot
  • Een lieve vriendin, ook met een schitterende blog
  • Secondlife prikbord
  • Nog een website over SL
  • Nog eentje dan
  • Dit is de officiele SL website
  • CNN op Secondlife
  • Een RL/SL magazine bomvol, opbouwende artikelen

  • Powered by WebRing.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs