Second Life, leven
Het leven van Jacob Hienke
Schijn een licht !
30-03-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En weer is er verdriet/ Again sadness
Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag een berichtje op het prikbord van SL, deed mij op het puntje van mijn stoel zitten.
Er was iemand overleden in RL, die ik een paar keer gesproken had in SL.
Ze was gestorven aan die verschrikkelijke ziekte MS, ook stond er link bij, naar de speelfilm, die zij nog had geproduceerd.
Met als titel " End game"
Meteen ben ik de film gaan bekijken, en het is een schitterend document over SL geworden, met toch ook weer die verstrengeling met RL
De allermooiste scene is, vind ik,  dat je de avator van haar ziet in SL, met daarbij een foto van haar in RL in een soort til lift.
Meteen dacht ik wat heerlijk voor haar dan, om 15 maanden in SL te kunnen zijn en alles te kunnen doen, zonder belemmeringen.
Bijvoorbeeld, wij vinden het al leuk als wij kunnen vliegen, maar w.s. vond zij het al te gek dat zij normaal kon lopen, want vanwege die ziekte kun je bijna niets meer!
Ook wist ik dit natuurlijk niet, en hoe ziek ze was.
Afgelopen week zou de film in premiere gaan, maar ze werd die avond in het ziekenhuis opgenomen en overleed die zelfde avond!
Zojuist kom ik van haar gedenkplaats af, indrukwekkend hoe veel van haar vrienden, deze plek hebben ingericht.
Ook kun je iets stortten, aan het MS fonds.
In SL and RL is Geyl nu niet meer, de herinnering is de film.
 En ik hoop dat ik haar later mag tegen komen, in Eternal life.
De bijbel spreekt, daar  zijn geen tranen meer en er is geen pijn of verdriet.
De foto toont de gedenk plaats en de link is van de film van haar.

Today a message on a site about SL
Did me, wake up!
Some girl was dying in RL, and i had spoken a few times that girl in SL.
She was dying ,because she had the terrible ilness MS.
In the message stood a link to a movie , who was made by her.
The title was"End game"
Directly I was looking to the movie, well it is, a beautyfull document, about SL, and also the drawing with RL and SL, you will see.
The most beautyfull scene, I find, is that her avator is seeing with a picture of her in RL in a kind of chair to lift her up.
I must think that it was great for her, to be in SL for 15 months, because she can doing in that world everything what she can not doing with her body in RL!
Imagine I like it sometimes too fly!! but she likes it to walk by example because for us it is easy but for her with her disease!
And it makes's me sad that I dont know that from her.
Last weekend the movie, will be in release, but then they hear that  she was taken on friday evening in the hospital and later at that night she was died!
I was a few moments before by the memorial place, its so good to see, that her friends have make a beautyfull place, to remembering her and her SL.
You can donate also, a offering for the MS foundation, for the research, off that terrible disease.
Geyl is not here anymore not in RL and not in SL
 But her movie is here, and her remembering.And my hope is that I may see her someday, in Eternal Life.
The bible say ther is a place without tears, pain and suffering.
The picture show the memorial place and the link is to the movie, from her.

http://blip.tv/file/783980?filename=Vsideways-SecondLifeEndgame724.wmv









29-03-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomertijd/Summertime
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Vannacht in Nederland gaat de klok weer een uur vooruit en is het weer zomertijd.
In SL was het al een paar weken geleden zomertijd geworden, dus nu is het weer een beetje gelijk getrokken.
Voor een ieder, heb goede en vrolijke dagen in SL en natuurlijk ook in RL.

This night, in Holland the clock will be one our forwards and that means Summertime.
In SL a few weeks ago it will summertime too, now everything is again in balance.
Have nice and happy days in SL and also in RL.


23-03-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pasen 2008/Easter 2008
Klik op de afbeelding om de link te volgen  

21-03-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goede Vrijdag/Good Friday
Klik op de afbeelding om de link te volgen Goede Vrijdag, Jezus stierf aan het kruis voor onze zonde.
Voor mij hing hij daar en stierf Hij daar een verschrikkelijke dood.
In SL voelen wij geen lichamelijke pijn, elke avator, kan van alles en lijkt onverslaanbaar.
Daarom moet je toch echt terug naar RL, als je wilt gedenken, wat Jezus voor jou gedaan heeft.
Door zijn offer te aanvaardden is de weg weer open, naar God de Vader en mogen we staan voor Hem,door Jezus.
Toch is deze foto, gisteren genomen in SL, zodat ik als Jacob Hienke de mensen altijd zal wijzen op het kruis, waar Jezus aan hing.
Het is nu leeg!, want daarom vieren wij zondag Pasen, mijn Verlosser leeft!

Good Friday, Jesus died on the cross for our sins.
He hang there for me, and died a terrible death.
In SL we can feel no pain, every avator, can do everything and is all the time a winner.
Because of that, you must back to RL. to realise, what Jezus did for you!
To take His sarcrofage,the way is open, too God our father en we can stand before Him, through Jesus.
But this picture, yesterday taken in SL, show myself, and the cross, where Jesus on was.
To show the people, also in SL, his dying for us!
But the cross is empty, because that is when we celebrate Easter!next sunday.
My Reedeemer lives!


07-03-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gabby is bij Jezus/ Gabby is by Jesus
Klik op de afbeelding om de link te volgen Hi, Trieste berichten afgelopen week, zowel in SL als in RL, het is altijd een beetje verstrengeld, deze levens.
Zo overleed in RL, een jongen van 11 jaar, waar ik een aantal malen, bij heb mogen werken.
En ook afgelopen week in RL maar bekend door SL overleed Gabby, het meisje wat te vroeg geboren was.
En waar we 9 maanden voor hebben gebeden, of God een wonder wilde doen.
Gods wegen zijn niet onze wegen en ze is heen gegaan.
Toch geloof ik met heel mijn hart, dat ik ze beiden terug zal zien in het eeuwige leven.
Daar is geen verdriet en pijn en zullen we voor eeuwig samen zijn met onze Jezus.

Hi, sad news the last week, in SL but also in RL,its  touched each other that lives.
Because in RL died a litle boy, from eleven years old, I was working a few days with him.
And also last week in RL but famous in SL, died Gabby, the baby girl, who was born very early.
We pray with many people 9 months, of God will do a wonder.
But Gods ways, are  not our ways, and she is gone.
But I believe with my whole heart, that I see them both back, in eternal live.
There is no more pain and suffering and we are then for ever, by our Jesus. 



Welkom op mijn Second Life, Real blog!
Over mijzelf
Ik ben Jacob Hienke
Ik ben een man en woon in The Shelter, The Jesus House (Second Life) en mijn beroep is evangelist.
Ik ben geboren op 23/12/2006 en ben nu dus 17 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Iedereen vertellen van Jezus.
Dat de mensen het leven met God gaan ontdekken, ook in SL

Zoeken met Google



Archief per maand
  • 01-2012
  • 12-2009
  • 04-2009
  • 12-2008
  • 07-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007

    Foto

    Foto

    Gastenboek
  • Second Life
  • Even bidden
  • groetjes
  • groeten
  • jacob hienke blog nu met link van op ons blog.

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Rondvraag / Poll
    Ben jij ook op Second Life ?
    Ja
    Nee
    Wel geweest
    Bekijk resultaat


    Aanverwante sites
  • happy family
  • Canadees weblog
  • HYVES

  • Hoofdpunten blog familieaalbersberg

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Jacob Hienke
    Ik ben een man en woon in The Shelter, The Jesus House (Second Life) en mijn beroep is evangelist.
    Ik ben geboren op 23/12/2006 en ben nu dus 17 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: I loved to talk, about the great love of Jesus.
    I'm glad, that you visit my site I hope you like it,And you are always welcome. Also in the Jesus House on Second Li

    Blog als favoriet !

    Sites over Second life
  • SL Hotspot
  • Een lieve vriendin, ook met een schitterende blog
  • Secondlife prikbord
  • Nog een website over SL
  • Nog eentje dan
  • Dit is de officiele SL website
  • CNN op Secondlife
  • Een RL/SL magazine bomvol, opbouwende artikelen

  • Powered by WebRing.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs