Inhoud blog
  • De Flipovers, zijklaphoesjes, telefoontasjes of wallets give them a name.
  • Flipcases, Flipovers, smartflexcards je blijf lachen in telefoonprotectieland
  • Hoe bescherm je nu je Huawei toestel
  • Huawei het merk.
  • Smartflexcard met creditcard insteek
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bankzaken
    www.bloggen.be/bankzak
    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist. Om van de laatste acties van Huaweitelefoonhoesjes te profiteren


    Nieuws GVA
  • Studenten helpen Exotenteam invasieve planten te verwijderen
  • Overnemers Beverse Feesten stellen zomerprogramma voor: “Een bijzonder vakantiegevoel in eigen gemeente”
  • Café Climax blaast bedevaart nieuw leven in
  • Lissa (27) en Sean (30) blazen nieuwe wind door Tragel Sport: “Na de zomer ook groepslessen”
  • Yogalerares schrijft doeboekje voor kinderen tot twaalf jaar
  • Vlaamse topstukken verhuizen van wereldberoemd veilinghuis naar Mechelen
  • COLUMN. De Kille Kempen
  • Waar lekker eten in Antwerpen? Ontdek het op onze kaart
  • STANDPUNT. Soms krijgen politici te weinig krediet
  • De comeback van John Crombez: “Er valt 3 miljard te besparen in gezondheidszorg”
    Een interessant adres?
    Blog als favoriet !
    Leuke trendy HUAWEI telefoonhoesjes
    Leuke trendy HUAWEI telefoonhoesjes.
    http://www.huaweitelefoonhoesjes.nl/
    26-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geef je geliefde een romantische valentijn hoesje cadeau.
    Speciaal voor valentijn zijn de roze hartjes in ons assortiment. Zeg het met een flipcase of backcover
    Je valentijn zal altijd aan je denken. Echte leuke romantische backcover of een suikerzoete flipcase. Voor verschillendeHuawei telefoons leverbaar.








    Bijlagen:
    http://huaweitelefoonhoesjes.nl   

    26-01-2014 om 22:20 geschreven door Huaweitelefoonhoesjes  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:Valentijn, roze hartjes backcover , huawei y300
    23-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cor Molenaar bedreven man E-goeroe.

    Herstructurering van de retail: wat gaat gebeuren

    In de jaren zestig en zeventig veroorzaakten supermarkten een verandering bij de levensmiddelen winkels. Kleine zelfstandigen, zoals de bakker, groenteboer, melkboer en slager delfden massaal het onderspit en stopten hun bedrijfsvoering met een beëindigingsubsidie of een goed aanbod als afdelingschef bij de supermarkt. Non-food winkels hadden geen last van de nieuwe supermarkten. Nu vervult internet de rol van de supermarkt en is het effect zichtbaar bij de non-food winkels, eigenlijk een herhaling van zetten. Internet, en het nieuwe koopgedrag van klanten leiden tot een herstructurering van de non-food retail.

    1. Klanten oriënteren zich op internet, in de eigen woonomgeving en beslissen dan over een aankoop, wordt het de webshop of toch een lokale winkel.
    2. Klanten worden experts door de informatie op internet en de sociale netwerken en weten vaak meer over producten dan de verkopers in de winkel.
    3. Winkels gaan sterk veranderen en zoeken een unieke propositie in het activeren van zintuigen. Muziek (audio spots), licht (spots en kleur), video schermen en geur worden belangrijk om beleving te creëren en de koopdrempel te verlagen.
    4. Winkels worden veel kleiner, doordat alleen artikelen met een hoge omzetsnelheid (de runners) in voorraad zijn. Hierdoor worden de assortiments- en huisvestingskosten veel lager, maar worden winkels ook leuker.
    5. Internet wordt geïntegreerd in de winkel met terminals, terminal tafels en digital signage (narrowcasting). Hierdoor is het mogelijk om een onbeperkt aanbod te bieden aan artikelen met een lage omzetsnelheid. Vertrouwen wordt de basis voor de winkel en de webshop. De economische basis van een winkel zal hierdoor vergroot worden.
    6. Andere afspraken met fabrikanten. Een vaste eindprijs in de markt, meer verantwoording over de voorraden (fabrikanten) en de garantie van snelle levering aan de winkel (kleine hoeveelheden soms binnen 1 uur). Het nieuwe distributiemodel voor de retail lijkt op gelijkvormige modellen in de luchtvaart, automatisering en telecom. De supply chain zal imploderen.
    7. Integratie van de smart phone en wi-fi binnen het koopgedrag en in de winkel. Klanten worden gevolgd door hun smart phone, ontvangen loyalty punten voor hun gedrag in de winkel en zijn direct benaderbaar. Tracking en tracing wordt mogelijk door sensoring, wi-fi en de smartphone. RFID en NFC worden een integraal onderdeel van het fysieke koopgedrag.
    8. Augmented reality wordt belangrijk in de winkel, maar ook voor webshops. Klanten zien zichzelf als een avatar (foto) in de spiegel of op de eigen computer en kunnen zo de kleding “passen”. Leuke kleding wordt met een druk op de knop (bij de spiegel of de computer) gekocht. De artikelen zullen, afgezien van een showmodel, niet meer in de winkel zijn, maar snel geleverd kunnen worden. Binnen 1 uur thuis of in de winkel. Hierdoor is de voorraad in de winkel ook erg beperkt, geen risico voor de winkel en een extra service voor de klant.
    9. Thuislevering wordt usance, op een tijdstip dat het de klant uitkomt, omdat winkels in een winkelgebied nauw met elkaar gaan samenwerken. Nieuwe winkelcentra worden omsloten door virtuele stadmuren, waarbinnen licht (kleurenspots), muziek, video en wi-fi aanwezig zijn voor beleving. Distributie van aankopen in de winkel en op internet wordt gezamenlijk geregeld door het centrum.

    10. Er is minder behoefte aan winkeloppervlakte (en winkels). Een krimp van 30% in winkeloppervlakte is zeer aannemelijk. Nieuwe winkels en winkelcentra leiden direct tot het sluiten van andere winkels en winkellocaties!

    11. Naast een winkelcentrum (ook stadscentrum) met kleine winkels zullen er ook magazijnen komen in de buurt van winkellokaties met voorraden voor de winkels. Micro leveringen aan winkels en internetkopers kunnen binnen 1 uur plaatsvinden. De voorraden zijn voor rekening en risico van fabrikanten. Dit is een nieuwe groothandelsfunctie (collecteren en distribueren).

    12. Winkels integreren internet in de winkel, maar zullen ook een website hebben vaak samen met de andere winkels in het centrum. Internet is ondersteunend aan de winkelpropositie. Webshops zullen ook winkels als servicepunt gaan openen op enkele lokaties in het land als ondersteuning van de webshop. Hierdoor zullen webshops en winkels naar elkaar toegroeien.

    13. Gemeentes zullen veel nauwer gaan samenwerken met winkels en meehelpen klanten te motiveren om naar de winkel te komen (ruime openingstijden, veel faciliteiten voor activiteiten en beleving en lage tot geen parkeerkosten en goede bereikbaarheid van winkels). Beseft wordt dat winkels belangrijk zijn voor de leefbaarheid in een bepaalde plaats, dus direct van invloed zijn op de WOZ waarde van panden dus op de belastingopbrengsten van de gemeente.

    14. Internetaankopen zullen binnen enkele jaren ongeveer 30%-40% van de non-food verkopen uitmaken (ongeveer 20 miljard aan artikelen). Maar dit wil niet zeggen dat dit de omzet van webwinkels zal zijn. Het wordt steeds moeilijker om internetverkopen te isoleren van winkelverkopen door de integratie van internet in winkels. Internet en IT zullen de basis zijn van retail. Kleine winkels zonder internet en IT hebben vrijwel geen kans om te overleven.

    15. Winkeliers moeten de lessen van bioscopen ter harte nemen. De bioscoop werd in de jaren zestig afgeschreven door de massale aankoop van televisietoestellen. Het bioscoopbezoek is nu hoger dan ooit. Een film kijken is een avondje uit. Sound surround geluidssystemen, 3 D films of films van hoge kwaliteit, geluidseffecten en ook lekker samen zijn. Luxe stoelen en een groot scherm. Beleving, verrassing, emotie en gastvrijheid. Winkelen zal steeds meer recreëren worden.

    De omzet van winkels zullen stijgen door de integratie van internet binnen de winkel waardoor er een oneindig aanbod geboden kan worden. Alleen artikelen met hoge omzetsnelheid zijn in de winkel. Het andere aanbod gaat via internet, maar wel met snelle levering. Kosten zullen dalen doordat winkels gemiddeld 50%-70% kleiner zullen worden (huisvestingskosten) en een veel kleiner assortiment zullen hebben waar risico over gelopen wordt. Door vaste eindprijzen zal geconcurreerd worden op service, vertrouwen en beleving van de winkel en het winkelcentrum door de toepassing van technologie om zintuigen te activeren. Internet als separaat kanaal zal vooral gekozen worden om het gemak, de service en de mogelijkheid om alles zelf uit te zoeken in de eigen omgeving, maar ook als de artikelen niet in de buurt verkrijgbaar zijn (alhoewel dit een utopie zal zijn door de integratie van internet in de winkel).

    Recente indicaties van deze ontwikkeling na schrijven van het boek “red de winkel”

    Er is een nieuwe stijl in retail design, een waar de online wereld voldoet aan de fysieke winkel. Een van de meest iconische merken in retail (Burburry) leidt deze nieuwe fase.

    Zodra e-commerce leidt tot een afname van de traditionele omzet, veranderen winkeliers de winkel en het assortiment, waardoor winkels kleiner worden en worden posters en aanbiedingsborden vervangen door video’s en digital signage. Daarna zullen high-tech POS-systemen gekoppeld worden aan internet en het totale (internet) assortiment) en deze zullen direct toegankelijk zijn voor medewerkers van de klantenservice en rondlopende verkopers met een tablet . Burberry heeft de winkel in Regent Street, gevestigd in een 192-jaar oude Londens gebouw, al als een dergelijke winkel van de toekomst ingericht.

    Bron: Stores magazine januari 2013

    Moest deze link met jullie delen ben 22-1 naar de webwinkelvakdagen geweest en daar een lezing van Cor Molenaar meegemaakt, een bevlogen man heerlijk !!!

    23-01-2014 om 22:43 geschreven door Huaweitelefoonhoesjes  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:Cor molenaar
    22-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Huawei presenteert nieuwe versie van Ascend P6-smartphone

    Huawei presenteert nieuwe versie van Ascend P6-smartphone

    Huawei heeft een nieuwe versie van zijn Ascend P6 gepresenteerd. De smartphone is iets dikker, heeft een iets snellere processor en beschikt over een andere gpu. De Ascend P6 S is al uit op de Chinese markt.
    Hoewel het toestel tot nu toe alleen is verschenen in China op de website van Vmall, zou het toestel met de ondersteunde netwerktechnieken en frequenties ook in Nederland werken. Dat maakt een release in Europa mogelijk, hoewel de fabrikant daarover tot nu toe niets heeft laten weten.
    De Ascend P6 S is 6,5mm dik, iets dikker dan de 6,18mm van de Ascend P6. Waarom het toestel dikker is, is niet duidelijk. Componenten die een telefoon normaal dikker maken, zoals een grotere accu of cameramodule, zijn in het toestel ten opzichte van de P6 juist hetzelfde gebleven.
    De voornaamste wisseling is de soc: de P6 S draait net als de P6 op een K3V2 van Huawei zelf, maar daar is wel een en ander aan gesleuteld. De vier Cortex A9-processorkernen kunnen nu tot 1,6GHz in plaats van 1,5GHz, terwijl de gpu niet langer een Vivante GC4000 is, maar een Mali 450MP van ARM. Het toestel is daardoor op papier iets krachtiger.
    Veel andere onderdelen zijn ongewijzigd: het ontwerp is hetzelfde, terwijl ook het scherm nog altijd een 4,7"-ips-lcd is met een resolutie van 1280x720 pixels. Huawei plaatst wederom een 8MP-camera op de achterkant en een 5MP-frontcamera op de telefoon. Het toestel draait bovendien net als de vorige versie op Android 4.2 Jelly Bean met Huawei's Emotion UI 2.0, een skin die is geïnspireerd op de Chinese custom rom Miui.
    Door Arnoud Wokke
    Huawei Ascend P6 S
     

    Bijlagen:
    http://www.huaweitelefoonhoesjes.nl   

    22-01-2014 om 00:00 geschreven door Huaweitelefoonhoesjes  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    21-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Flipcase voor je Huawei Y300
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Flipcase voor huawei y300 verschillende kleuren leverbaar.

    Rood
    Roze
    blauw
    Paars

    Wit
    Zwart

    Nieuw Huawei ascend Y300 flip case leather (polythereen)
    Magnetisch slot
    Beschermt je telefoon tegen vallen stoten en krassen.
    Klik simpelweg je telefoon in de plastic beschermer
    Speciaal op maat gemaakt voor de Huawei y300 speciale inkepingen voor je camera en luidspreker.
    Incl.screen protector beschermt tegen krassen stoten filter voor maximum uv protectie.

    Bijlagen:
    http://www.huaweitelefoonhoesjes.nl   

    21-01-2014 om 00:00 geschreven door Huaweitelefoonhoesjes  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    20-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'Huawei werkt aan Galaxy S5 en iPhone 6-concurrent'

    'Huawei werkt aan Galaxy S5 en iPhone 6-concurrent'

    Huawei zou werken aan een high-end toestel, dat de specificaties van zijn snelste telefoons combineert met een goed ontworpen uiterlijk.

    Foto: Getty Images

    Dat meldt de Chinese website Mydriver.

    Huawei zou met het toestel de strijd aan willen gaan met de Samsung Galaxy S5  en de iPhone 6. De smartphone zou naar verluidt een achtkernige 64bit-processor krijgen, een scherm met een resolutie van 2560x1440, een 16 megapixel-camera en een flinke 3050mAh-accu.

    Huawei heeft al wel enkele smartphones met goede specificaties, maar nu wil het die ook combineren met een mooi uiterlijk. De geruchten wijzen op dit moment naar het uiterlijk van de Ascend P6, een zeer dun toestel. De ontwikkeling van het topmodel staat onder leiding van een 'dream team', dat direct aan de ceo van Huawei rapporteert.

    De Chinese smartphone-fabrikant is al met een aardige opmars bezig, zo verkocht het in 2013 al 52 miljoen smartphones en vecht het bedrijf in Nederland om de derde plek, achter Samsung en Apple.

    De bescherming levert natuurlijk Huaweitelefoonhoesjes.nl om je toestel beter te beschermen en nog mooier te maken.

    Bijlagen:
    http://www.huaweitelefoonhoesjes.nl   

    20-01-2014 om 23:46 geschreven door Huaweitelefoonhoesjes  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:huaweitelefoonhoesjes.huawei flipcasep6,huaweigelcasey300
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Webwinkel vakdagen in Utrecht
    22 en 23 januari is het weer zover, de webwinkelvakdagen Huaweitelefoonhoesjes zal hierbij aanwezig zijn. Leuke bijeenkomsten met interessante sprekers.

    De Webwinkel Vakdagen is de belangrijkste e-commerce vakbeurs in de Benelux. De beurs biedt een overzicht aan oplossingen die u helpen optimaal rendement te behalen uit uw online strategie. Tijdens deze 8e editie worden 11.000 bezoekers verwacht.

    Bezoekers Webwinkel Vakdagen

    Meer dan 100 lezingen in 6 thema-theaters en keynote zalen
    U begint het jaar volledig up-to-date met de kennis die u opdoet tijdens lezingen over uiteenlopende onderwerpen.
    Laat u inspireren door boeiende sessies verzorgd door een grote diversiteit aan sprekers uit binnen- en buitenland.

    De beursvloer is verdeeld in 6 thematische zones. Binnen deze zones vindt u exposanten die binnen dit thema actief zijn. Elke zone heeft een eigen theater waar een programma vol interessante cases en praktische tips plaatsvinden, toegespitst op het specifieke thema.


    De thema's
    1. Marketing: Email, search, affiliates, mobile marketing, analytics, webdesign, social media
    2. Webwinkel Ontwikkeling:
    Webshop software, cms, hosting, full service webshops, webdesign, open source
    3. Betaaloplossingen:
    Betaalsystemen, incasso, banken, risico management, juridisch advies
    4. Logistiek: Post & pakketbezorging, fulfilment, voorraadbeheer
    5. Social Media & M-Commerce M-commerce, sociale netwerken, webcare, mobiele sites, social commerce, apps
    6. Omnichannel overall strategie die de klant centraal zet door de klant een naadloze, gepersonaliseerde en consistente merk- en productervaring te bieden


    Uitgebreide beursvloer
    Ruim 250 e-commerce leveranciers presenteren zich aan u op de beurs. Zij adviseren u graag over alle facetten van uw online strategie; van webwinkel software tot betaaloplossingen, van social media tot hosting en van online marketing tot fulfilment

    Ik heb er zin in kijken hoe we onze service nog beter kunnen maken.

    Bijlagen:
    http://www.huaweitelefoonhoesjes.nl   

    20-01-2014 om 11:37 geschreven door Huaweitelefoonhoesjes  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Huawei naar Dehli
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Huawei is in de hele wereld bezig om bekendheid te genereren nu ook al in Dehli 18 januari komt daar de Huawei club met speciale events.

    Bijlagen:
    http://www.huaweitelefoonhoesjes.nl   

    20-01-2014 om 00:10 geschreven door Huaweitelefoonhoesjes  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Huaweitelefoonhoesjes.nl leuke trendy hoesjes voor je kostbare Huawei.
    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    deinze
    www.bloggen.be/deinze

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!