Inhoud blog
  • dress-boy
  • Huttenheugte
  • mooi weer!
  • op de kop
  • mooi boek
    Foto
    Foto
    Hoofdpunten blog jfolk1
  • Hoge bomen
  • Aanslag op JKDCK-leider
  • Ex-partijleider 'zit er helemaal doorheen'
    Foto
    Laatste commentaren
  • Draaisma ook hier... (De leeuw zelf)
        op Douwe Draaisma
  • martelarenbrigade (PvdB-afdeling Rolde)
        op toenadering
  • toejuiching toenadering! (Marjan Berk)
        op toenadering
  • Foto
    Welkom op mijn blog!
    Foto
    Foto
    ravel

    06-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinterklaas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Gisteren heeft Sinterklaas weer toegeslagen.
    Natuurlijk het was pakjesavond dat wisten wij ook.
    Maar Sinterklaas heeft ons deze avond werkelijk gebombardeerd met cadeau's.
    We hadden allemaal goed nagedacht over de cadeau's en over de gedichten.
    Hardstikke leuk, volgend jaar weer, maar dan wat minder............

    06-12-2006 om 09:47 geschreven door henk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    04-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.joris
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanmiddag hebben wij Joris voor de derde keer naar de dierenarts moeten brengen.
    Hij heeft voor de zoveelste keer gevochten met de buurkat, en nu dus voor de derde keer naar de dierenarts.
    Opvallend, na het vechten werd Joris eigenlijk onmiddellijk ziek. Niet meer eten, alleen slapen en een beetje versuft voor zich uit zitten kijken.
    Moraal van het verhaal, vertrouw nooit de kat van de buren.

    04-12-2006 om 00:00 geschreven door henk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkhuizen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanmorgen zijn we naar Arjan en Marian in Enkhuizen geweest.
    Op de heenweg was het erg heiig, hier en daar was er echter boven het Ijsselmeer een gat in de lucht waaruit het licht uit de hemel leek te vallen.
    Gelukkig valt het licht ook weer een beetje op Marian, het gaat al weer een stuk beter met haar.

    30-11-2006 om 21:47 geschreven door henk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    29-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoorspel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Leuk nieuws.
    Gisteren kreeg ik een mailtje van Reinier Hollaardt.
    Hij heeft een zeer fraaie hoorspel startpagina en nog enkele andere sites die voor de liefhebber zeer de moeite waard zijn.
    Hij vroeg mij om toestemming mijn hoorspelsite op zijn startpagina te plaatsen.

    Bijna eervol , maar dan moet ik met mijn site nog wel even flink aan het werk.
    De links staan bij mijn favorieten.

    29-11-2006 om 10:43 geschreven door henk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.literatuurkring
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Afgelopen maandag ben ik naar cafe Hingstman in Zeyen geweest. Niet alleen.
    Er waren nog ongeveer 250 andere mensen. Allemaal vertegenwoordigers van de befaamde Drentse literatuur kringen.
    Er was daar een lezing over het boek "de geschiedenis van de liefde". Dit boek was door allen gelezen.
    Deze lezing was boeiender dan het boek.

    Effin met deze kennis gisteravond naar de eigen kring geweest.(ongeveer 10 man)
    Nadat de koffie over een gloednieuwe bank en een nog nieuwer vloerkleed vloog, hebben we verder dit boek besproken.
    De meningen waren zeer uiteenlopend.

    Ik vond het werkelijk een draak van een boek. Het boek kreeg mij niet te pakken, en ik het boek niet.

    28-11-2006 om 00:00 geschreven door henk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    26-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rood wit zijn onze kleuren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisteravond naar het feest van ASKO geweest.
    De club bestond 50 jaar, reden genoeg voor een goed feest.
    Wat mij betreft goed geslaag. Op de foto een trots drager van een rood wit hart
    en destijds een uitstekend korfbal speler.
    Door een voetblessure helaas veel te vroeg gestopt.

    26-11-2006 om 13:21 geschreven door henk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.muziek in het leven
    Wat betreft het nadenken over muziek gelinkt aan een thema valt dat zeker niet mee. je moet er dan ook echt de tijd voor nemen.
    Daarnaast heeft het maken met je stemming, je humeur, jaar getijde etc.
    De vorige thema's waren "werk" en "dieren".
    Met name het eerste thema was uitdagend, je begrijpt veel blues (Five long years)
    en natuurlijk als eerste het nummer de internationale.
    De tweede cd was minder geslaagd wat mij betreft. (Gone fishing, Elvin Bishop)

    Afgelopen vrijdag was dus de cd uitreiking over het thema, "Moet je nu eens horen!"
    Op een cd stonden deuntjes van Nynke Laverma, Thindersticks, Yan Tiersen Madeleine Peyroux.
    Onbekende grootheden, behalve onze Nynke.

    26-11-2006 om 13:07 geschreven door henk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gsm
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heb gisteren een mooie gsm gekocht.
    Een Nokia N73 voor de nieuwsgierigen onder ons.
    Ik probeer nu een foto van dit blog op dit blog te platsen.
    Een foto van mijn gsm dus.
    een klein testje dus..

    25-11-2006 om 16:17 geschreven door henk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    23-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.thema cd
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hoe oudbollig, maar hoe leuk.
    Ik heb al een aantal jaren een afspraak met wat collega's dat we twee maal in het jaar een cd maken aan de hand van een thema.
    Morgenavond zien we elkaar overigens weer in het cafe en een aantal weken later hebben we een afspraak met elkaar.
    We zijn dan vooral nieuwsgierig naar het hoe en waarom van de keuze. Je leert echt veel over elkaar
    Hoe simpel, hoe leuk!

    Het is overigens vooral de lol die je hebt om een cd samen te stellen.

    Ik ben wel nieuwsgierig naar jullie muziek keus als het gaat om het thema "geluk"
    Waar denk je dan aan? je partner, je werk, de opleiding, een goed gesprek?

    Laat jullie fantasie de vrije loop, maak het je echter niet te gemakkelijk.
    Het lijkt me leuk uiteindelijk een lijstje van jullie te mogen ontvangen

    succes ermee!!!!!

    23-11-2006 om 21:22 geschreven door henk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    15-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jarig
    Gisteren ben ik vijftig geworden.
    Man man, wat een emoties.
    Gonda heeft een heleboel vrienden en familie gevaagd om een A4tje te maken, met wat herinneringen.
    Wat een verwennerij. Geweldig leuk om te lezen. Zo mooi om te zien hoe ieder zijn eigen manier daar invulling aan heeft gegeven.

    Risico is echer wel dat je naast je schoenen gaat lopen. Zoveel complimenten, zoveel mooie woorden!
    Dat deed me echt heel veel!

    Twee weken geleden kreeg ik van Jan en Dieke al een prachtig boek waarin ik minimaal toch een belangrijke bijrol had.
    In een woord fantastisch!


    Aanstaande zaterdag geven Gonda en ik een feest, ik weet niet of ik dit emotioneel allemaal wel trek.

    15-11-2006 om 13:11 geschreven door henk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    12-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.herfst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zaterdagavond, de regen gutst tegen de ruiten.
    Ik zie de reisgidsen, (links de foto) en zit met de gedachten in een zonnig land.
    Tegelijkertijd weet ik dat het nog een paar maanden duurt voor de eerste warme periode hier weer aanbreekt.
    Niet een erg leuk vooruitzicht.

    Ach, binnen is het ook gezellig.



    12-11-2006 om 13:50 geschreven door henk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    10-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.negatief?
    Ben ik een blog begonnen krijg ik onmiddelijk de omerking dat het waarschijnlijk wel een tot mislukken gedoemde onderneming zal zijn.
    Van de familie moet je het maar hebben.

    Jij hebt tot nu een een leuke blog Jan.
    Mooie vormgeving, leuke verhalen en een fraaie foto's.

    (kijk zo kan het ook)

    10-11-2006 om 23:06 geschreven door henk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.start
    Begint goed.
    Heb ik net een verhaaltje gemaakt met het idee dat ik op mijn eigen blog zat te werken,
    bleek ik op het blog van Jan te hebben gewerkt.
    Voordeel is dat Jan weer een bijdrage rijker is geworden.
    Nadeel is dat ik zijn site heb "besmet".

    Ben dus benieuwd of dit allemaal gaat werken.
    Sorry Jan!

    10-11-2006 om 20:42 geschreven door henk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)


    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    steki
    www.bloggen.be/steki
    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • hoorspelstartpagina
  • hoorspel en radiodocumantaires
  • jans blog

  • Foto

    Archief per maand
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006

    Foto

    Hoofdpunten blog dispuut
  • concept statuten 02-03-07
  • tweede bijeenkomst
  • tijdsbalk


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs