Inhoud blog
  • dress-boy
  • Huttenheugte
  • mooi weer!
  • op de kop
  • mooi boek
    Foto
    Foto
    Hoofdpunten blog jfolk1
  • Hoge bomen
  • Aanslag op JKDCK-leider
  • Ex-partijleider 'zit er helemaal doorheen'
    Foto
    Laatste commentaren
  • Draaisma ook hier... (De leeuw zelf)
        op Douwe Draaisma
  • martelarenbrigade (PvdB-afdeling Rolde)
        op toenadering
  • toejuiching toenadering! (Marjan Berk)
        op toenadering
  • Foto
    Welkom op mijn blog!
    Foto
    Foto
    ravel

    11-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.poker lustrum
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Afgelopen weekend het lustrum gevierd van de pokerclub.
    Tevens voor het eerst in 25 jaar niet gepokerd.
    Omdat de italiaan in Gieten ziek was, ware nwe naar Assen verbannen, ook daar smaakte het eten goed.
    Het pokeren zelf was erg gezellig.

    11-11-2007 om 20:02 geschreven door henk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    03-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jan Borkus
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Afgelopen week is Jan Borkus overleden.
    Nu gaan er meer mensen dood, maar voor mij was dhr Borkus toch een van de figuren die het hoorspel heeft laten doen leven.
    Mede dank zij hem geniet ik vaak van fraaie hoorspelen. Op de hoorspel sites was al geregeld iets over zijn gezondheid te lezen, maar nu het zover is moest ik dit hier toch even kwijt.

    03-11-2007 om 00:00 geschreven door henk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)


    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    voetbal_op_school
    www.bloggen.be/voetbal
    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • hoorspelstartpagina
  • hoorspel en radiodocumantaires
  • jans blog

  • Foto

    Archief per maand
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006

    Foto

    Hoofdpunten blog dispuut
  • concept statuten 02-03-07
  • tweede bijeenkomst
  • tijdsbalk


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs