Foto
sterren brengen dromen, dromen geluk, het geluk dat ik bij je ben!

Foto
Foto
Inhoud blog
  • 2011
  • streed dance
  • heb zelf ook nog even een verhaal geschreven veel lees plezier.
  • wedstrijd verhaal van gillian.
  • wedstrijd

    Dit is Tsitsi mijn virtueel vriendje. Je mag altijd met hem spelen en iets te eten geven. Dit kan door op het more knopje te duwen. Hopelijk beleef je veel plezier met Tsitsi


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    wat vind u van deze verhalen?
    zeer goed
    heel goed
    gemiddeld
    slecht
    heel slecht
    rot
    Bekijk resultaat

    Zoeken in blog

    Hoofdpunten blog demegaboys
  • jammer
  • Goose "low mode"
  • Tokio Hotel
  • Tokio Hotel
    hoi beste lezers ik ben René Renoven en ik wil dat u zich amuseert op deze site, als dat zo is dan kom regelmatig maar eens terug of doe mee aan de wedstrijd voor beste verhaal van de lezers. veel succes allemaal
    Zoeken met Google


    Laatste commentaren
    Over mijzelf
    Ik ben lucas, en gebruik soms ook wel de schuilnaam René Renoven.
    Ik ben een man en woon in (belgië) en mijn beroep is naar school gaan.
    Ik ben geboren op 13/04/1998 en ben nu dus 26 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: schrijven.
    Ik heb deze website gemaakt om volwassenen en kinderen wat in de sfeer van mijn verhalen te laten komen. Hopelijk geniet

    mijn schrijfsels
    lezen maar

    31-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2011
    beste wensen voor het nieuwe jaar!!!!!!!!!!

    31-12-2010 om 18:52 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.streed dance
    ik doe aan streed dance in gruitrode.
    dat is echt heel fijn.
    dit weekend was er een show.
    echt leuk dansen voor alle mensen.
    samen met mijn vrienden hebben we ons goed geamuseerd.
    daarom kom allemaal eens kijken naar de streeddance.
    openklasdag volgendjaar
    of de volgende scow over 2jaar
    mischien zeg ik het wat vroeg.
    maar het is de moeite waard.
    met de wedstrijden die we meedoen
    hebben we een eerste en een derde plaats
    gewonnen
     allemaal een dikke PROFICIAT.
    ik bedank ook onze lesgevers
    zonder hen was er geen JEDAGROmeer.

    26-05-2010 om 17:30 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    10-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heb zelf ook nog even een verhaal geschreven veel lees plezier.

    Feest uit de duizend.

    Op een mooie zomerochtend werd ik heel bezweet wakker, (augustus is altijd een heel warme maand in muizendal). Om mij wat af de koelen nam ik een douche en zong er mijn lievelings liedjes bij.

    Daarna had ik nog het recht op een ochtenddrankje

    (kaas met ananas gemixt in sinaasappelsap.)

    Daarna had ik trek in wat cornflakes maar op het moment dat ik het vast had werd er geklopt aan de deur. Wie zou dat zijn? Vroeg ik mij af, zo vroeg in de ochtend. Ik deed open, het was Ken ik had hem allang niet meer gezien. Hij begon over vanalles te vertellen.

    Hij heeft een nieuwe baan hij had een meisje ontmoet…

    En dat ik had de lotto gewonnen enz.

    HOHOHO (NEE NIET DE Kerstman) IK DE LOTTO GEWONNEN DAT BESTAAT NIET.

    Ik was echt helemaal van slag, de lotto gewonnen ik?

    Het was zo erg dat ik flauwviel. Toen dat ik bijkwam zat ik binnen en zei Ken:”hallo kent ge me nog”??

    Ja Ken heel geestig. Voor die ene keer dat ik de lotto meedoe ongelofelijk ja en je kunt nu al je geldt op halen. Wat ga je er mee doen vroeg Ken nieuwsgierig.

    Misschien aan mijn zaak wat uitgeven( ik werk namelijk in een radiozender) nee jo geef een feestje voor je verjaardag van volgende week. Maar nee of ja ik wee het allemaal niet meer.

    De avond viel Ken ging naar huis en ik ging slapen.

    Ik dacht de hele nacht na; zou ik nu echt de lotto hebben gewonnen.

    De volgende ochtend was ik al gedoucht toen mijn zus

    Binnen viel. Oh Marina mijn gloednieuwe deur wat moet ik nu doen? Koop een nieuwe van uw €2.000.000.000. Wat weet je het ook al ah die Ken toch. Nee, Ken weet dat van mij. En en hoe weet jij dat? Mijn lief Jacques die werkt bij de lotto.

    En die heeft dat aan jou gezegd. Ja. En wat ga je er mee doen? Ik weet niet .

    Ik denk een fuifje.

    Ja meen, je dat ? Yes . Morgen om 9h ok?

    Ok ik waarschuw iedereen.

    Die dag heeft René het moeilijk. Alles klaarzetten en zo.

    Maar om 9 uur:

    .

    Ja, ik kom.

    En toen de deur open ging:

    Yeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii!

    Zet de muziek maar aan.

    Boem boem boem boem boem boem ...

    Hey René alles kids man echt wel leuk hier

    Lekker eten en drinken.

    Beestig fun man.

    Wie zou dat zijn?

    eff open doen.

    Hallo, ik ben van de politie u krijgt een waarschuwing voor nachtlawaai!

    Wablief ik versta u niet. Er is te veel lawaai.

    Één waarschuwing nog een klacht en het is een nachtje in de cel.

    Ik versta u niet.

    Boem deur toe.

    Zal wel niks ergs zijn denk ik. .Dacht hij.

    Maar:

    Wie was dat? De politie.

    Waarom? Ik weetniet maar niks van aan trekken, feesten!!!!

    Ik had je gewaarschuwd. Mee komen jij.

    En de rest ook. Hup mee.

    Jaja, wat begint met een feestje kan uitlopen met een nachtje in de cel.

    Ooooh.

    10-03-2010 om 20:00 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wedstrijd verhaal van gillian.
    De domme hond

    De oude opa Jacob vond het altijd heel fijn om verhalen te vertellen aan zijn kleinkinderen.
    Op een avond begon hij hen weer een nieuw verhaal te vertellen. De kleinkinderen vonden het heerlijk. Deze avond vertelde hij het volgende verhaal.

    Er was eens een jager die drie honden had. Twee van de honden zagen er heel mooi uit en kenden allerlei kunstjes. Verder wisten deze twee slimme honden hoe ze de schoenen van hun meester in de bek naar hem toe moesten dragen.
    De derde hond was heel anders. Hij was heel dom en kende geen enkel kunstje. Hij wist ook helemaal niet hoe hij zijn meester een genoegen kon doen. Daarom hield de meester meer van de twee andere honden dan van hem. Op een dag nam de jager zijn drie honden mee de heuvels in. Hij wilde op konijnen jagen. Plotseling kwam er een beer van achter de bomen te voorschijn. De jager probeerde weg te lopen maar gleed uit en viel. De beer zat haast bovenop hem en wilde de jager verscheuren maar de domme hond kwam zo hard hij kon aanrennen.
    De hond vocht in zijn eentje als een razende tegen de beer. De slimme honden waren te bang om de domme hond te helpen. Ze renden met hun staart tussen hun poten weg en verscholen zich achter de struiken. De jager zag kans zijn geweer te pakken en schoot de beer dood.
    Toen rende hij op zijn domme hond af en zei ontroerd: Jij domme hond, ik weet nu hoe geweldig moedig je bent.
    Vanaf die dag hield de jager heel veel van zijn domme maar dappere hond.

    10-03-2010 om 19:47 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wedstrijd

    je kan nog altijd mee doen aan de wedstrijd hij is verlengt tot 12/08/10.
    veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes

    10-03-2010 om 19:46 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.binnenkort is het kerst.
    Ja. ja binnenkort is het kerst. een van de fijnste dagen van het jaar:

    Als u wilt verkozen worden tot" beste auteur in de kerstperiode?"
    mail dan naar mijn adres: Lucas_1998@live.be  en schrijf "beste auteur in de kerstperiode" uw naam en geboorte datum
    en ontvang  het drie stappen plan. doe zeker mee want als u wint dan
    word je beroemd(zeker in belgië)


    René Renoven.

    24-10-2009 om 14:55 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een reuzen verhaal in reuzen stad

    Sprookjes, bah, feeën prinsessen saai hoor. Er was een heel lang geleden, en ze leefde nog lang en gelukkig, altijd het zelfde

    Daarom had ik gedacht om dit spookje te maken.

     

    Reuzen waren ooit heel afgrijselijk ze konden niks anders dan huizen kapotmaken en vernielen en zo voort. Ooit was er de reus vraak hart

    Hij was zo sterk, hij had de spieren, maar niet het verstand hij was de sterkste zij hij altijd, maar dat was niet zo. Er was nog altijd het opperhoofd bloed zuiger.

    Hij was sterk, hij kon zelfs 2reuzen opheffen.

     

    reus vraak hart
    Reuzenkwaad.

    Het was een paar dagen rustig in reuzen-stad, tot op een dag er iets gebeurde

    Er kwam een ganse troep mensen die in de stad wilde schuilen voor een verschrikkelijke oorlog.

    De mensen wisten niet van de reuzen hun bestaan af.

    De mensen gingen in de huizen van de reuzen en ze stalen al het eten wat er te vinden was. Toch vonden ze het vreemd dat ze al het eten vonden zonder dat er iemand was.

    Die dag onder de grond was er een vergadering van de reuzen.

    Zij dachten na om de mensen uit hun stad te kunnen verjagen.

    Eerst kwam een kleine reus met een idee: laten we ze bedreigen en dan zijn ze zoo bang dat ze schreeuwen om help mama heeeelp!

    Niet zo overdrijven kind, die mensen weten niet dat wij bestaan laat het zo zijn.

    Na de vergadering die niks had uitgehaald gingen ze op weg terug naar huis.

    Die reus vraak hart had een mens zien lopen in zijn tuin,

    De reus was woedend zo woedend dat hij op het kleine mensje afliep.

    Het kleine mensje was zo bang dat hij wouw lopen maar de reus was hem voor hij had hem allang in een kooi gepropt.

    Wa-t w-wil je van me? Vroeg hij bang.

    Wat ik van u moet wat moet gij  van ons moet ik vragen ja??

    Ik wil hier alleen maar wonen. Wonen? In mijn huis?

    Dat gaat niet hoor.

    De kleine man was kleermaker.

    Hij had gezien hoe hij antwoorden en zag dus hom dom hij is.

    Laten wij een weddenschap houden.

    Jij doet trucken voor die alleen jij kunt.

    Oké!

    De volgende dag was de reus aan het oefenen en zag de klaarmaker het. Hij wis dat het die truck was dus berijden hij zich voor.

    Om 3 uur die middag ontmoeten de reus het mannetje en het spel kon beginnen.

    Het spel is zeer moeilijk, ik heb lang moeten oefenen jou lukt het niet.

    Maar als jij wint dan mag je hier blijven win ik blijf ik hier we moeten voor het eerst het water uit een steen halen door er op te knijpen.

    De reus had een steen mee gepakt en begon te knijpen als een gek.

    Het kleine mannetje bleef er enorm rustig mee om gaan.

    Hij pakte uit zijn rugzak een spons die heel zwart was geverfd.

    Hij zij: “ik kan hier water uit knijpen en om het nog moeilijker te maken zal ik ook de kleur er van af knijpen, en het binnenste laten zien dat helemaal geel is!”

    De reus lachte helemaal. Dat kan niet.

    Het mannetje had hem zien doen en had een natte spons meegepakt

     

    En zwart geschilderd om het echt te maken

    Terwijl de reus was aan het knijpen als een gek kneep het mannetje zo hardt dat het water de kleur helemaal meepakt.

    “klaar!” zij hij.

    De reus geloofde hem niet maar toen hij beter keek leek hij toch

    Gelijk te hebben.

    Dat, dat kan niet zei de domme reus die zo boos was van zijn verlies.

    We doen een tweede ronde morgenmiddag3.uur

    Maar dat was niet afgesproken riep de man kwaad.

    2de ronde of je kan je koffers opnieuw pakken.

    Oké, riep hij teleurgesteld.

    Je moet een vogel raken met een steen.

    En je moet zelf een vogel vangen en meenemen.

    Oké.

    Zo gezegd zo gedaan.

    Hij ving een vogel en ging naar de afgesproken plek.

    De reus was er ook al

    321 go.

    De reus liet de vogel vliegen en had maar een steen

    Hij gooide die meteen

    Wat heeft hij gedaan raak gegooid?.

    Zal het mannetje, in reuzen-stad verblijven?

    Je leest het in deel 2.

     

    18-07-2009 om 16:29 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    26-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mysterieus spookverhaal uit Texas.
    dit verhaal kreeg ik van femke van mijn klas en maakt kans voor de wedstrijd.


    Het stadje San-Antonio in Texas is al jaren in de ban van een mysterieus spookverhaal. Een verhaal dat bovendien op zijn minst een stuk waarheid bevat... Het gebeurde allemaal in 1938, toen een schoolbus vol kinderen motorpech kreeg. De motor sputterde, de bus schokte en kwam tot stilstand... precies op de treinsporen. De geschrokken chauffeur probeerde de motor weer te starten, maar er kwam alleen maar een droog, malend geluid. Er was nog een ander geluid. Eerst heel in de verte, maar het kwam razendsnel dichterbij. Het was het fluitsignaal van een trein. Het zweet brak de chauffeur uit. Hij probeerde het nog een keer, en nog eens, steeds nerveuzer en wanhopiger. Tot de bus geen kik meer gaf. Hij opende de deuren en wilde de kinderen snel laten uitstappen, maar het was te laat. Een vrachttrein denderde in volle vaart op de bus af en greep hem in de flank. De klap was verschrikkelijk, de gevolgen dramatisch. Alle kinderen en de chauffeur kwamen om het leven.
    Vandaag kun je nog steeds de plaats van het ongeluk opzoeken. Luguber? Misschien. Maar het heeft een reden. Probeer het zelf eens uit, als u ooit Texas bezoekt. Rijd naar San-Antonio en zorg ervoor dat Highway 401 ten noorden van u ligt. Volg Villamain Road tot aan het punt waar de naam verandert in Shane Road. Daar ligt de oude - niet meer gebruikte - Southern Pacific Railroad. Duizenden mensen hebben het al geprobeerd, zelfs een lokaal tv-station voerde de proef uit. Wanneer je op de treinsporen stilstaat en de auto in de neutrale stand zet (we hebben het hier over Amerikaans wagens met automatische versnellingen), dan rijdt hij langzaam vooruit - lichtjes bergop! - tot hij van de sporen af is. Het zouden de geesten van de verongelukte kinderen zijn, die ervoor zorgen dat niemand dezelfde gruwel zou moeten meemaken als zij. Een sterk verhaal, dat nog sterker wordt. Want veel mensen hebben achteraf de afdrukken van tientallen kinderhandjes teruggevonden in het sto
    f op de achterkant van hun wagen. En sommigen beweren bij hoog en bij laag dat ze, ook al was er niemand in de buurt, het gekreun en gesteun van kinderen gehoord hebben. Nu, alle gekheid op een stokje: er is wel degelijk iets aan de hand in San-Antonio. Volgens natuurwetenschappers is het heuveltje aan de spoorweg niets meer dan een optische illusie: bergop gaat eigenlijk licht bergaf. Voor de handjes en het gekreun is daarentegen nog geen verklaring gevonden. Kwatongen beweren dat het ongeluk in San-Antonio nooit gebeurd is. Er zou wél een gelijkaardig ongeluk gebeurd zijn in Salt Lake City. Omdat alle gruwel en verdriet zo breed uitgesmeerd werd in de plaatselijke krant van San-Antonio, waren de mensen zo getraumatiseerd dat het bij hén gebeurd was. Maar de kinderstemmetjes, de handjes en onverklaarbare druppels (zweet, tranen?) blijven tot op vandaag onverklaarbaar.. 

    26-04-2009 om 18:35 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schrijf maar raak
    schrijf maar raak
    ik heb een wedstrijd georganiseert
    als je wil meedoen moet je een verhaal schrijven en sturen naar mij
    via de knop e-mail mij
    zo ik wens je verel geluk
    en moge de beste winnen

    26-04-2009 om 16:16 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pasen&paasmaandag
    zoals je weet is het bijna pasen.
    dan is er bij ons een groot feest.
    met paaseiere en zo
    ik ga benjamin en de familie trakteren in een sjiek restaurant.
    we gaan ook een beetje proosten op mijn verjaardag.
    die dag er na op paasmaandag.
    dat is wel een beetje speciaal.
    want dan verjaart mijn neef ken ook
    en dat is ook niet echt zo fijn.
    want dan probeert hij
    te doen alsof het alleen zijn verjaardag.

    29-03-2009 om 18:26 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dit kreeg ik voor de wedstrijd van katrien.
    het verhaal van katrien voor de wedstrijd

    Gevallen van de waterval.

    Er was eens lang geleden een land waar in veel rivieren en watervallen waren. Daarom heten dat landje ‘het land van rivieren en watervallen’.
    Ergens in dat landje is een klein dorpje met een heel grote waterval,en aan die waterval staat een huis van een boswachter .
    Op een dag ging de boswachter vissen, maar spijtig genoeg zat hij te dicht bij de rand. En … hij viel. 5minuten later was een vrouw aan het wandelen, toen de vrouw de man zag, schrok ze heel erg. gauw de politie en de ambulance bellen ‘politie er is hier een man gevallen van de waterval van As’ ‘we zullen gouw komen’.(even later)
    Eindelijk Julie zijn er. ik denk dat hij tien A twintig minuten is gevallen. IK HOOP HET MEVROUW WANT HET ZIET ER ENSTERG UIT. WE ZULLEN HEM MOETEN OPEREREN.
    O,hopelijk komt het goed. Ja ja het zal wel goed komen hoor. We moeten hem maar opereren en dan komt hij er een paar dagen later er boven op. O, gelukkig. Want hij kwam me altijd vis brengen. Hij is toch een lieve man, die boswachter. jo gaan jullie al maar naar het ziekenhuis dan praten wij nog heel even. Femke? JA LUC WAT IS ER?
    WAAR WOONT JEROEN DE boswachter? Boven de aan de waterval, hij ging altijd vissen voor mij. Wilt u het huis van de boswachter eens laten zien? Ja, zeker. Hier zo dit is het huis en hier ging hij vissen. A,ja bedankt ik zal het even bekijken en sporen zoeken. jij mag al naar het zieken gaan ik kom over 5minuten. Oke!
    A, ik snap het al nu gouw naar het ziekenhuis en bellen naar de kazerne. ‘comesasris de zaak van jeroen de boswachter. Is al een stap verder’ ‘hoezo?’ ‘ ik heb een spoor gevonden….’ Baas, baas! A, moet dat nu de lijn is vergebroken. Maar nu naar het ziekenhuis.(een tijdje later) a, daar ben je we gaan dan nu beginnen.zo hij is in slaap gevallen pak het gerief maar en begin maar.

    08-02-2009 om 20:22 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

     

    Nananana nananana jeah- jij zegt iets in mijn hart.
     Ik zing de woorden ik hou van jou in dit lied

    Dat nooit saai is.

    Ik vind het fijn om bij jou te zijn want

    Net als +en-als Yang en Ying horen
    wij bij elkaar samen.

    Ik was alleen niemand om me heen
     en toen kwam jij

    Ja jij.

    Ik kan niet eten want ik denk aan jou

    ‘kan Ni slapen want ik hou te veel
    van
    +en-als Yang en Ying horen wij bij
    elkaar samen.

    Ik was alleen niemand om me heen en
     toen kwam jij

    Als ik heel verdrietig ben dan maak je
    mij weer blij

    En zeg je iets in mijn hart

    Als ik heel verdrietig ben dan maak je
    mij weer blij

    Dus zeg je iets in mijn hart

    Nanana nananana jeah- jij zegt iets in mijn hart.
     Ik zing de woorden ik hou van jou in dit lied

    Dat nooit saai is.

    Ik vond de woorden ik hou van jou, wel een
     beetje overdreven ze zijn nog nooit tegen mij
    gezegd of gefluisterd of in een brief geschreven.

    Maar sinds de dag dat ik jou zag is er iets in mij
    verandert het is net alsof ik zweef en wonderen bestaan.
    oe dat komt door jou.

    Nanana nananana jeah- jij zegt iets in mijn hart.
    Ik zing de woorden ik hou van jou in dit lied

    Dat nooit saai is.

    Jou naam die klinkt als een refrein dat ik zing
    dat nooit saai is.

    Als ik verdrietig ben dan voel jij de pijn.

    Ben ik droevig dan laat je mij weer blij zijn.

    Ik vond de woorden ik hou van jou,
    wel een beetje overdreven ze zijn nog
     nooit tegen mij gezegd of gefluisterd
    of in een brief geschreven.

    Maar sinds de dag dat ik jou zag is er
    iets in mij verandert het is net alsof ik
    zweef en wonderen bestaan.
     oe dat komt door jou.
     +en-als Yang en Ying horen wij bij elkaar samen.

    Ik was alleen niemand om me heen en toen kwam jij

    Als ik heel verdrietig ben dan maak je mij weer blij

    En zeg je iets in mijn hart

     

    Nanana nananana jeah- jij zegt iets in mijn hart.
    Ik zing de woorden ik hou van jou in dit lied

    Dat nooit saai is.

    Ik vond de woorden ik hou van jou,
    wel een beetje overdreven
     ze zijn nog nooit tegen mij gezegd of gefluisterd of in een brief geschreven.

    Maar sinds de dag dat ik jou zag is er
     iets in mij verandert het is net alsof ik
     zweef en wonderen bestaan. oe dat komt door jou.

    Nanana nananana jeah- jij zegt iets in mijn hart.
    Ik zing de woorden ik hou van jou in dit lied

    Dat nooit saai is.

     

    08-02-2009 om 13:32 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.


    hoi allemaal
    ik heb een geheim
    ik ben verliefd .
    maar ze weet het nog niet.
    en nu wil ik haar verrasen,
    maar ik weet niet hoe,
    uren heb ik zitten nadenken,
    toen mijn neefje benjamin bij mij langs kwam.
    en zei dat hij met zijn
    liefje naar de film is geweest, en dat hij ze toen heeft gekust (beks)
    en toen kreeg ik het idee
    wij gaan ook naar de film
    en dan kan ik het zeggen.
    en zo gezegd zo gedaan
    we hadden een film gezien(ik had betaalt,dat maakt extra indruk)
    en daarna zijn we nog gaan drinken(heb ik ook betaalt)( ik voel aan mijn portemonee duur was het daar)
    en ja hoor ze was ook verliefd op mij
    en nu hebben we het

    08-02-2009 om 00:00 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (15 Stemmen)
    06-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor haar van gene thomas
    er gaat een vreugde van haar uit
    ook als ze zwijgt
    blijft ze boeien

    ik ben zo graag, zo graag bij haar
    zij doet mijn hart
    openbloeien

    ze weet het niet maar zij bepaalt de dromen van m'n ziel
    en haar liefde kleurt de inhoud van het leven dat ik wil
    m'n leven lang, wil ik bij haar zijn

    REFREIN:
    voor haar ga ik door het vuur
    het wordt een avontuur
    een wondermooi verhaal
    aan haar verkoop ik mijn ziel
    in ruil voor wat ik wil
    een leven lang met haar
    voor haar


    duizend emails stuur ik haar
    dag en nacht
    ik kan niet slapen
    ik ben er zeker van dat God
    met oog op mij
    haar heeft geschapen

    en zelfs zo mooi Borsato al z'n liedjes voor haar zingt
    er is niemand die dit meisje zo met hart en ziel bemint
    m'n leven lang wil ik bij haar zijn

    REFREIN:
    voor haar ga ik door het vuur
    het wordt een avontuur
    een wondermooi verhaal
    aan haar verkoop ik mijn ziel
    in ruil voor wat ik wil
    een leven lang met haar
    voor haar

    REFREIN:
    voor haar ga ik door het vuur
    het wordt een avontuur
    een wondermooi verhaal
    aan haar verkoop ik mijn ziel
    in ruil voor wat ik wil
    een leven lang met haar
    voor haar


    een leven lang met haar
    't is een wondermooi verhaal
    ja ik ga door het vuur
    voor haar

    06-02-2009 om 16:57 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    02-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dag boek van rené renoven
    zeg weetje ik was aan het winkelen want het is benjamin's verjaardag morgen dus was ik een cadeua gaan kopen,
    en ik vond de auto niet die ik hem wou geven.
    ik vroeg aan een verkoopster die daar werkte en ik kreeg dit antwoordt
    ze zijn gestolen een man heeft ze meegenomen denken we" ik schrok een diefstel hier
    ja
    toen begonen alle mensen door heen aan het lopen
    ik dacht bij me zelf ik ga dat tot de puntjes uitpluizen
    en ja ik weet het maar lees het maar in mijn volgend verhaal..

    02-02-2009 om 19:58 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.is het Kerst? joepie!!!!

    Is het kerst Ja     Ik wens iedereen een zalig kerst en nieuwjaar

    vanwege René Renoven.

    23-12-2008 om 19:23 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    20-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het kerstverhaal verteld door rené renoven

    Het kerstverhaal

     

     

    Op een mooie avond in de kerstvakantie zaten mijn familie en ik aan ’t kampvuur.

    O’sorry, ik heb me nog niet voorgesteld; ik heet René Renoven. Zoals ik al zei zaten mijn familie en ik aan ’t kampvuur tot mijn neef benjamin vroeg oom René

    Wat is kerstmis? Kerstmis? Goh, dat is een lang verhaal

    Maar ik vertel het je.

     Er was eens heel lang geleden Maria die dat zwanger was van Jezus. Het was en god, want iedereen

    Van de wereld, kwam naar Hem ook de kerstman die op de noordelijke ijszee woont.

    Hij was een man die zo veel

    Van gezelligheid houdt dat hij een feest bedacht ter ere

    Van Jezus Maria en Jozef de vader van Jezus.

    Kerstmis.

    EN WAT DOET DIE kerstman DAN,

    Die brengt pakjes voor elk kindje. omdat hij graag kindren blij ziet.

    Dus benjamin hang je sok zodat er wat in komt.

     

    Wauw. Dank u René

     

    Die avond hadden we nog veel plezier.

     

     

    20-12-2008 om 14:26 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    15-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Get this for FREE @ http://flashandlayouts.com
    MP3Ants.com | More ECards Here | Free Friendster Layouts

    15-12-2008 om 00:00 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    08-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Dit Was mijn spreekbeurt over Noorwegen.

     

                     Noorwegen 

     

    1) De taal. In Noorwegen spreekt de meerderheid standaard- Noors en de minderheid samisch.

    Nu zullen we een beetje Noors verklappen.

    Goedendag- goddag.

    Goedenacht-god natt

     

    2)de buurlanden. De buurlanden van Noorwegen zijn Finland, Zweden en Rusland.

     

    3) de koning en koningin. Koning hareld de 5de is de koning van Noorwegen en zijn vrouw noemt Sonja hareldsen.

     

    4) de hoofdstad.  De hoofdstad van Noorwegen is Oslo, in Oslo wonen zo ongeveer 0.5 % van de inwoners van Noorwegen.

     

     

    5) waar ligt het land? Noorwegen ligt aan de Atlantische oceaan en aan
     de Barentszzee.

     

    6) Noorwegen is ongeveer 8keer Nederland.

    Oslo-amsterdam is zo rond de 920Km in vogelvlucht. (Vogelvlucht wil zeggen in een rechte lijn.)

    Een eur. 7,91199 kroon

    Een kroon is 100 ore.

    Noorwegen heeft 4.627.926.Inwoners.

    Noorwegen heeft veel rivieren en kanalen en een daar van noemt mjØsa .( Ø moet je als Eu uitspreken)

    Officiële naam: Noorwegen.

    Hoofdstad: Oslo

    323.220km

    Tijdsverschil van hier:0 minuten

    De Noorse stad Hammerfest is de noordelijkste stad ter

    wereld.

    De Noorse westkust wordt gekenmerkt door diepe, lange inhammen, de zogeheten fjorden. Ze zijn in de ijstijd door gletsjers gevormd. Tegenwoordig liggen er kleine beschutte dorpjes en stadjes.

    Godsdienst: het evangelisch luthers.

    Hoe zijn fjorden ontstaan: Vroeger in de ijstijd Was de Noorse zee 100 meter dieper. Op de bergen lag heel veel sneeuw.

    Die sneeuw kwam naar beneden in de vorm van gletsjers.

    Die gletsjers schuurden diepe dalen met steile wanden uit.

    Toen later de sneeuw op de bergen begon af te smelten steeg het zeeniveau terug 100 meter. De dalen die uit geschuurd waren door de gletsjers liepen vol water.

    In Noorwegen leven de mensen vooral van visserij, houtnijverheid, handel en toerisme.

    In de vroegere tijd noemde Oslo nog nieT Oslo maar kristiania.

    Oslo is de hoofdstad van Noorwegen en ligt in de provincie Oslo.

    In Noorwegen is het bijna altijd licht, het is maar 1 uur per dag donker.

    Tot slot: een paar foto’s van Noorwegen;

    08-12-2008 om 00:00 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    07-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een buitengewone schat.

                     

    buitengewone sch

     

                           op   een ochtend werd ik half bevroren in bed wakker.     

    Januari is altijd een koude tijd op muizenland.

    Ik weet zeker dat dit de koudste maand vanaf1998is

    Oh, eh sorry ik ben me vergeten voor te stellen.

    Mijn naam is René, René Renoven

    Net toen dat ik mijn huis wou schoon maken kwam
    mijn broer Ken binnen. Rene, Rene! Moet je eens kijken
    ik heb een schat kaart gevonden in de bibliotheek. WAT heb
     je gevonden?! EEN SCHATKAART!

    Laat zien!

     Maar dat is een echte schat kaart!

    Ja, zoals ik u gezegd heb, of geloofde je me misschien niet?

    Jawel, maar er is nog nooit een schat kaart gevonden hier in muizenlot¨*

    Ja maar nu wel! Kom dit moeten we aan Marina en benjamin laten zien.

    Ja natuurlijk. Stom dat ik niet op dat gedacht ben gekomen.

    Kom je nog,ken?!Ja, ik kom al!

    Hier is het. Klop maar op de deur ken. Oké

    Marina! Benjamin! Moeten jullie eens kijken. Ken heeft een schatkaart
    gevonden. Dan is er maar een ding wat we kunnen doen.

    En wat is dat? We moeten die schat zoeken en vinden.

    EG, Marina ik denk dat we die schat niet meer kunnen vinden.

    En waarom niet? Deze kaart is al 10.000 jaar oud!En kun je dat bewijzen?

    Nee, maar…Maar wat?!Laten we het aan professor vinduit vragen. Ok.

    (even later) professor? Kunnen we deze schat van de schatkaart nog vinden?

     

     

     

     

    *Muizenlot: de hoofdstad van muizenland en de stad waar René woont

     

    Nee, het spijt me. Waarom niet?! Omdat deze kaart al 10.000 jaar oud is.

    Maar misschien kan ik wel iets uitvinden waardoor ik Julie naar dat eiland
     kan brengen. Ja, joepie! Nu gaan we maar eens door.

    Dat is goed. Tot morgen.

    Ik hoop dat de professor iets vindt, want ik wil wel die schat hebben.

    Ja, wij ook, maar laten we afwachten.

    Ja, het zal wel moeten zeker. JA! Oké.

    (de volgende dag)

    Professor! Professor! Eh, ken nog nooit gehoord van kloppen?! O, eh, ja dat is waar.

    Ding, dong, ding, dong. Ja, wat is er? O, jullie zijn het, kom binnen.

    En heb je nu iets uitgevonden? Ja zeker. Kijk hier maar eens. Eh, wat is dat? Dat is
    een machine voor terug in de tijd te reizen.

    Wow hoe heten ze?

    Ze heten: de terugzoemers.

    En hoe werkt het?

    Kijk. Je doet deze pakken aan.

    Van binnen zie je 2 knoppen: een rode en een groene.

    Op de rode knop mag je nooit drukken maar op de groene mag je wel op drukken.

    En waar voor dient die knop? Je moet op die knop drukken als je wilt vertrekken.
    O, ja, hier heb je een ring. Dit is wel geen gewone ring, nee als je op de bovenkant
    drukt, dan kun je instellen waar je naar toe wilt.

    Eh, professor. Ja René?

    Er zijn maar drie pakken en we zijn met vier.

    O, ja dat is waar ik had dar niet meer aan gedacht.

    Ik vind er wel iets op. Benjamin de pakken zijn jou toch te groot dus, dan vind ik
     wel iets voor jou.

    Kom straks maar terug.

    (3uur later) professor, heb je al iets uitgevonden? Ja, zeker. Kijk hier
    maar eens. Dit is de LUNA2000. dit werkt het zelfde als de terugzoemers.

    Oké, en waneer vertrekken we?

    Als het moet vandaag. WAT VANDAAG NOG IK HOOP DAT JE DIT
    NIET MEENT! Jawel, ik meen dit wel. Oké dan, dan zullen we vertrekken.

    Kom jongens dan zullen we maar vertrekken. Ja. Dat is goed.

    Benjamin, ken, Marina klaar?Klaar! WAAR NAAR TOE? NAAR, MUZ AN BUZ!
    OKÉ!  Oké, dat is ingesteld.

    10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0…bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    (even later) waar zijn we beland? In de prehistorie denk ik. Juist 10.000 jaar geleden.
    Hoera dan kunnen we toch nog op schattenjacht.

    Ja, maar we moeten oppassen. Waarvoor? Voor de dino’s. O, ja dat klopt.

    Waar moeten we nu naar toe? mmm ik denk dat we dit pat moeten volgen en bij
    die grote boom rechts af. Oké

    En dan 159 stappen vooruit en daarna 147 graden links dat volg je tot dat je
    bij een grot terecht komt.Als je daar bent ga je 336 stappen rechtdoor.

    Dan kom je bij een dino vallei, tot daar kan ik het lezen.

    Ben je zeker? Ja, nee hier zie ik nog iets”geen mens zou er aan denken om hier
     te gaan zoeken…zeker niet in de holle boom op…
    ffffbhghge*
    en verder
     kan ik het niet meer lezen want er staat iets heel raars. Laat kijken, ik weet wat we
    kunnen doen.Wat Marina?

    We vragen het de professor. Oké, dat zal ik wel doen. Ppggppggppggf¨ppg

    Rene over naar de professor hoort u mij?Ja, ik hoor uphgghppgghh vraag maar
    ppppppppghgghhggpik we kunnen iets niet phggppgh lezenppppppppppppppppppppppghj.
    pkjgoooooooooppppg vraag dat aan de ring die zegt u dat wel ppppppgkkrrrroke

     

    Wat zij hij nu? Dat ik aan de ring moet vragen.

    En wat nog?Dat verstond ik niet de lijn was bijna verbroken.

    Oké, dan zal ik het aan de ring vragen.

    Maar hoe??? Ik zal er een nachtje over ronken, dan vind ik het wel.

    (die nacht)gronkgronkgronkgronkgronkmnmmnnnmnn.

    ‘’je moet 5maal over de ring wrijven en dan moet je zeggen wat je moet zeggen
    en het geeft je uitleg’’mmnnnmnmm wie zij daar iets? O, ik was zeker aan het
    dromen. Ho, aan het dromen dan zal dit wel de juiste oplossing zijn. Ken,Benjamin,
    Martina!wakker worden ik heb de juiste oplossing gevonden. Eh, wat heb je
    gevonden?de oplossing met het raadsel!ah is het dat maar,wat heb je gevonden?
     de oplossing! Laat zien. Oké wrijf, 5keer over de ring. Zo dat heb ik gedaan.
    En vraag wat u moet vragen ok钒 hoe kunnen we dit ontcijferen?’’ ‘’je moet
    een vergrootglas pakken en dan kun je het lezen’’o, ja nu zie ik het.

    Jullie moeten naar een holle boom gaan op een avond

    Als je die gevonden hebt moet je er door heen springen…kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkk
    kkkkkkkk ah de verbinding is verbroken. Maar WE GAAN DOEN wat de ring heeft gezegd

    (die avond) kom het is avond laten we die holle boom zoeken en dan er door heen
    springen. Oké naar die holle boom.Ah, hier is hem maar waar moeten we inspringen?
    Rene ik heb hier een gat gevonden. Waar? Hier achter u. A, ja hier. Gaan we springen.
    Oke, maar wie gaat eerst, ik dus

     Oké .3,2,1GO zoef zoef zoef zoef BONK wat was dat? IK DENK DAT we de schat
    hebben gevonden. Hoera.

    Kom laten we terug naar huis gaan. Oké, want er komt een aardbeving!

    (even later) kom trek jullie pak aan en ga jij in de machine zitten, benjamin. Oké
    iedereen klaar?! Ja, klaar!10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0 bbbbbbbbrrrrrrrrrrroem!!!
    Professor, zijn we er?! Ja zeker. En hebben jullie de schat?
    Ja, natuurlijk. Kom laten we een feestje vieren op de goede afloop.

    Mee akkoord

    Nonkel, ik heb nog een goed idee, als we eens in mijn klas ons verhaal vertellen,
     dan kennen we nog een beetje meer over geschiedenis.

    Dat is een goed idee, ik zal het aan jou meester vragen.

    En 3 dagen later zaten we in benjamin zijn klas om ons verhaal te vertellen.

    En zoals gewoonlijk vond iedereen het leuk en heeeeeel boeiend.

     

    Zo hopelijk genoten Jullie van dit verhaal.

    Zo, dan ben ik er mee klaar en misschien tot volgend jaar

    (in muizenland).

       
     

    07-12-2008 om 19:50 geschreven door René Renoven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    Foto

    Welkom op mijn blog! Ik ben12 jaar en zet hier mijn eigen verhaaltjes neer.
    Foto

    Foto


    Gastenboek
  • verjaardag
  • hoi
  • gelukkige verjaardag
  • hallo
  • gaat nie

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Een interessant adres?

    Mijn favorieten
  • mijn plekje
  • Hanna
  • Anisa
  • eurochildren
  • rolstoeldansen
  • Geronimo stilton
  • tips voor je blog
  • spelletjes
  • spelletjes bij zylom
  • welk dier ben jij

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog als favoriet !

    Klik hier voor meer gratis...

    Get game codes for your MySpace

    Startpagina !

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Mijn favorieten
  • flash games
  • zin om te meppen
  • wie speelt met mij
  • maak je eigen dierenidentiteitskaart
  • een lieve puppy
  • ecards
  • leuke hebbedingetjes voor je blog
  • nog mooie dingen
  • femke

  • Archief per week
  • 27/12-02/01 2011
  • 24/05-30/05 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 19/10-25/10 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008

    Rondvraag / Poll
    ik heb een titel nodig voor een verhaal van kerst maar hoe zal ik het noemen?
    kerstman in nood
    help de kerstman
    kerst in de grot
    Bekijk resultaat



    Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

    Zoeken in blog



    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs