Over mijzelf
Ik ben Linde , en gebruik soms ook wel de schuilnaam Krantje medewerker.
Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is Krantje maken.
Ik ben geboren op 29/04/2003 en ben nu dus 20 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Tennis en zwemmen .
Hey, ik ben Linde. Ik hou enorm van ons blog en probeer elke dag er iets op te zetten, daarnaast tennis en zwem ik o
De blog is jarig!

Bekijk de originele afbeelding



Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Rondvraag / Poll
    In welke maand ben jij geboren ?
    Januari
    Februari
    Maart
    April
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    Oktober
    November
    Decemeber
    Bekijk resultaat

    Welkom op onze blog !
    Categorieën
  • Achter de schermen! (6)
  • Cartoons ! (23)
  • De Kleuren (2)
  • De vraagjes! (9)
  • De week van.... (16)
  • Foto's :-) (32)
  • Gedichten! (8)
  • Het Nieuws! (3)
  • Liedjes !! (35)
  • Medewerkers !!! (14)
  • Mopjes !! (117)
  • Overzicht blog ! (14)
  • Pesten (2)
  • Raadsels! (19)
  • Thema Joepie! (5)
  • Thema Pretparken !! (5)
  • Thema Sport (32)
  • Thema STRIPS! (2)
  • Verhaaltjes (2)
  • Verjaardag Blog! (4)
  • Verjaardagen! (7)
  • Weetjes !! (20)
  • Wereldrecords (37)
  • Zanger/Zangeres van de week! (15)
  • Gastenboek
  • Casting Waxed Jacket Barbour Navy
  • Barbour Propulsion Quilted Jacket Olive
  • Barbour Ariel Track Quilted Jacket Black
  • Lieverdje!
  • Je bent me wel vlug vergeten hé en ik vind je nog zo'n lief meisje met zoveel talent.

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Rondvraag / Poll
    Hoeveel zussen/broers heb je?
    Ik heb er geen!
    1
    3
    2
    4
    5
    7
    6
    Ik heb er maar het zijn stiefbroers/zussen
    ik heb iemand maar het is een stiefbroer/zus
    10
    8
    9
    Andere keuze!
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    Is er voldoende informatie op onze blog ?
    Zeker, ik sta versteld !
    Ja.
    Het is voldoende.
    Kan beter.
    Nog wat werk aan.
    Het is slecht !
    Bekijk resultaat

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Youtube.com
  • bloggen.be/happykrantje
  • Facebook.com
  • Sunnieday.com
  • Appartementen Val-thorens
  • Moni
  • Ons Agendake

    Belangrijke dingetjes op ons blog!

    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u
    www.bloggen.be/cat4u
    Krantje Happy
    Welkom op mijn blog
    Krantje.happy@outlook.be
    04-08-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopje van de dag!!
    Hallo, 

    Ik ga terug proberen om elke dag een mopje te plaatsen dus noem ik het weer het mopje van de dag!

    Dit mopje gaat over Jantje

     De moeder van Jantje zet een bord soep voor hem op tafel. Ze zegt: "Ik heb het tafelkleed net gewassen, dus maak het niet vies! Anders houd ik per vlek twee euro op je zakgeld in." Vervolgens gaat ze de keuken weer in. Als ze terugkomt, ziet ze jantje met zijn lepel soep uit te smeren over het laken. Woedend schreeuwt ze: "Jantje! Wat ben je aan het doen viespeuk?!" Jantje: "Ik maak van drie vlekken één vlek."

    Jantje is toch een grappig jongetje he? Vinden jullie ook niet? :)

    Tot morgen voor het volgende mopje!!!

    Linde xxx

    04-08-2015 om 19:28 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Categorie - Het nieuws!
    Hallo, 

    Vanaf vandaag zullen er berichtjes in een nieuwe categorie worden geplaatst...
    Jullie zien het al wat in de titel... HET NIEUWS!
    Dus er zullen berichtjes worden geplaatst uit de kranten: Het laatste nieuws en
     Het nieuwsblad. 
    Wie ook artikels wil uit andere kranten kan dat altijd laten weten!
    Die artikels zullen vaak wel wat aangepast worden omdat er
    soms wat moeilijke woorden instaan.
    Ik hoop elke dag of toch een paar keer per week daarover berichtjes te maken,
    soms ook meerdere artikels in 1 bericht
    Moest er bijvoorbeeld iemand zijn dat over een bepaald
    onderwerp veel berichtjes wil kan dat ook laten weten.
    Er zullen artikels over van alles geplaatst worden maar het
    meest over sport en showbizz maar geen paniek :)
    Hopelijk  trekt dit meer bezoekers en kunnen jullie i.p.v.
    (in plaats van) naar de site van Het laatste nieuws of het nieuwsblad te
    gaan hier op dit blog leuke artikels lezen en mopjes, raadsels,
    weetjes en alles wat hierop staat!
    Veel plezier!

    Linde xxx

      

    04-08-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Het Nieuws!
    >> Reageer (0)
    03-08-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bekende Vlaming 2!
    Hey Hey, 

    Ik ga jullie de tweede bekende Vlaming voorstellen!
    Namelijk.........................................................
    DINA TERSAGO!
    Hier een foto van haar :)


    Nu wat uitleg over haar en haar BV carrière.
    Dina is een Vlaamse tv-presentatrice, actrice en model.
    Ze is geboren in Puurs op 3 januari 1979 en is dus 36 jaar jong.
    Ze is vooral bekend door Boer zoekt Vrouw waar ze de presentatrice van was/is maar heeft nog heel wat andere programma's op VTM gepresenteerd.
    Op 21 mei 2015 werd Dina mama van zoontje Isak!
    Dina werd ook in 2001 Miss België!
    Ook won ze in 2006 de eerste editie van Sterren Op De Dansvloer.

    Meer info?

    Kijk op Wikipedia of op een website met info over haar op reageer op dit berichtje met jouw vraag!

     Groetjes Linde xxx

    03-08-2015 om 16:24 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:De week van....
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bekende Vlaming 1!
    Hallo, 

    Vandaag is het de eerste dag van de week van...
    Dit is ook het eerste berichtje ervan!
    IK STEL JULLIE VOOR AAN DE EERSTE BEKENDE VLAMING....................................
    JEROEN MEUS!
    Iedereen kent hem wel de kok van het land!
    Je kan elke dag naar hem kijken.
    Eerst heb ik een foto van hem en dan wat uitleg :)



    Jeroen Meus is bekend van zijn programma op één 'Dagelijkse Kost'
    Hij is geboren op 13 maart 1978 en is dus 37 jaar, hij is geboren in Leuven.
    Hij is ook een uitbater van een restaurant namelijk Luzine in Wilsele.
    Zijn culinaire opleiding volgde hij aan de Hotelschool Ter Duinen in Koksijde.
    Jeroen heeft ook zelf een eigen website genaamd wwww.vraaghetaanjeroenmeus.be daar kan je vragen aan hem stellen over zijn gerechten enz.
    Jeroen heeft ook al enkele boeken geschreven!!
    Hij heeft ook 1 zoon en is getrouwd.

    Als het nog vragen zijn over Jeroen kan je dat altijd eens opzoeken of kan je op dit berichtje reageren!

    Groetjes Linde

    03-08-2015 om 11:42 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:De week van....
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopje van de dag!
    Hallo, 

    Ik heb een nieuw mopje voor jullie en die gaat over Jantje!

    Een oude, ietwat dikke, vrouw stapt de lift in.

    Op de 2e verdieping stopt de lift en een knappe vrouw stapt in. Ze verspreidt een zoete parfumgeur.
    Met opgeheven hoofd zegt ze: "Ralph Lauren. 150
    EURO per flesje."

    Op de 4e verdieping stopt de lift weer en opnieuw stapt een knappe vrouw de lift in.

    Deze laatste heeft een heel frisse parfum op. 

    Ze merkt dat de twee
    VROUWEN ruiken en op een arrogante manier zegt ze: "Chanel, 300EURO per flesje!"

    Op de 7e verdieping moet de oude dikke vrouw eruit maar voor ze dat doet laat ze nog een dikke scheet en zegt lachend: 
    "Bruine bonen, 1 Euro per pot!"

    Lol!!!


    Groetjes Linde xxx

    03-08-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trouw Elke en Gerrit (Tante en peter)
    Heyy, 

    Zaterdag 1 augustus 2015, vorige zaterdag zijn mijn tante en peter getrouwd, ik overloop graag met jullie hun dagje :)

    Mijn peter is de broer van mijn papa dus ook mijn nonkel is getouwd met Elke, mijn tante, ze hebben al een kindje Stien,
    ons helpertje en mijn super toffe nichtje, ze is nu 5 jaar!
    Maar Stien is niet het enige kindje van peter en Elke,(zo noem ik hen),
    Elke is namelijk zwanger! En het wordt een jongetje! 
    Ik was bruidsmeisje samen met Stien, Elize en Maurien, Elize en Maurien zijn nichtjes van Stien maar langs
    Elke haar kant dus ze zijn mijn nichtjes niet.
    Elize is 3 jaar en wordt bijna 4 en Maurien is bijna 1 jaar en half...
    Dus hier een overzichtje van de dag...
    Ik moest rond 12u30 bij Elke zijn want ik was bruidsmeisje...
    Ik ben om 11u naar de kapper gegaan en daarna naar Elke, daar heb ik moeten wachten en dan is peter aangekomen.
    Om 13u30 zijn we naar de kerk gegaan te voet, 50 meter voorbij het huis van Elke, Stien en peter.
    De mis heeft geduurd tot ongeveer 14u30 en dan zijn we met de auto naar de zaal in Houten gereden.
    Daar was de receptie van 15u tot 16u30 en dan is alleen de familie gebleven om te eten.
    Het eten was lekker (BBQ) en na het eten kwam de ijsboer! Daar heeft iedereen een ijsje mogen van nemen.
    Om 20u30 kwam het avondvolk dus vrienden en collega's van de bruid en bruidegom om te dansen en te feesten.
    De dansvloer werd klaar gezet en de DJ begon met de muziek...
    Om 23u was er ook nog een frituur en daar kon je dan frietjes met ofwel een curryworst, balletje, bitterballen
    of kippets eten.
    Het feest heeft geduurd tot 4u 's nachts en ik ben als één van de laatste gebleven :)
    Ik heb gisteren dan geslapen tot 12u30 :)

    Dit was de dag en hopelijk was het en leuk verslagje!
    Hier nog een leuke foto over natuurlijk trouwfeesten :)

    03-08-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De week van.............. DE BV'S!
    Hallo, 

    Jullie zien het al aan de titel de week van de BV's is het geworden!
    Misschien weten enkelen van jullie niet wat BV's betekend, dat betekend Bekende Vlamingen.
    In al de tips die ik jullie gegeven heb zoals: Bekend, TV, Vlaams... Zou je het antwoord moeten weten :)
    Dus de komende dagen, vandaag, morgen, overmorgen, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag
    en maandag stel ik jullie allerlei bekende Vlamingen voor en geef ik wat uitleg over hun.
    Als je zelf een leuke BV hebt waar je iets over wil te weten komen of als je er al info over hebt kan je altijd een
    mailtje sturen naar krantje.happy@outlook.be! Zeker doen dus!
    Wie het thema niet zo goed snapt of leuke tips heeft kan ook altijd een mailtje sturen naar het
    e-mail adres dat eerder al is meegegeven :)
    Veel plezier!!

    Groetjes Linde xxx


    03-08-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:De week van....
    >> Reageer (0)
    30-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overzicht Blog :)

    Hallo,


    Ik heb hier de uitslag van het overzichtje van de blog vor jullie!


    Pagevieuws: 4914, Super, meer dan 200 meer pagevieuws dan dat ik gevraagd had! Volgende keer 5000?

    Bezoekers: 2040, Jeej! 40 boven het gevraagde getal! Volgende keer 2110?

    Stemmen: 207! Yess! 2 meer dan werd gevaagd! Volgende keer 212?

    Reactie's: 142! Woehoeeee! Volgende keer 145?

    Berichten: 636! Ouuuuu, spijtig! Volgende keer wel 650?


    4/5 !!! Goed zooooo ! Hopelijk volgende keer 5/5!

    Groetjes Linde x



    30-07-2015 om 11:47 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Overzicht blog !
    >> Reageer (0)
    28-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Louka 13 jaar, Mirte 12 jaar en mama ook jarig :)

    Hallo,


    Kennen jullie Louka nog?

    Hij was de tweede stagiair bij ons en heeft ook heel even medewerker geweest...

    Hij was zondag, 26 juli  jarig, 13 werd hij.

    Nog maals een dikke proficiat Louka!


    Dat was niet de enige die jarig was.

    Ook Mirte was een tijdje ervoor jarig, zij werd 12 jaar op 22 juli.

    Mirte is een meisje uit mijn klas en heeft ook al een paar keer gereageerd op de blog!

    Ook nog maals een dikke proficiat!


    En het stopt niet!

    Mijn mama, Anja was ook jarig. Zij werd 44 jaar op 23 juli.


    Super maand denk ik!!!

    Aan allen die deze maand ook jarig waren en misschien nog moeten verjaaren proficiat!!!


    Linde xxx

    28-07-2015 om 14:59 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Verjaardagen!
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blog bijna 500 dagen!

    Heyy,


    Binnen 12 dagen wordt de blog 500 dagen...

    Op die dag zullen we geen feestje doen, dat doen we allen bij 1 jaar, 2 jaar, 3 jaar,... maar ik ga dan wel aanwezig zijn op de blog!

    Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat want op onze eerste verjaardag hadden we veel bezoekers en dat willen we natuurlijk elke dag en elke verjaardag!

    Dus als je bij deze 500 dagen aanwezig bent zou het ook al heel leuk zijn maar ik zal er nog een berichtje concreet over maken :)

    Groetjes van Linde xxx

    28-07-2015 om 14:52 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Verjaardagen!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele mooie dingen die ik wil zeggen...

    Hallo,


    Ik wil enkele dingen zeggen...


    De mensen rond je heen moet je waarderen, je moet ze durven ankijken van oog tot oog.

    Het is misschien flauwekul maar het komt recht van uit mijn lichaam, helemaal op dit moment uitgevonden...

    Enkele mensen vinden de blog leuk enkele mensen haaten deze blog en dat vind ik zeer jammer,

    ik wou dat het een beetje meer succesvol was.

    Ik wil graag later iets doen met de journalistiek, journaliste worden ofzo.

    Daarvoor moet je goed kunnen vertellen maar ook goed kunnen schrijven, als dit me al niet goed lukt weet ik

    niet zeker of het later wel goed zal lukken?

    Ik laat de moed niet zakken, ik verlies hem niet,

    ik blijf hopen op meer bezoekers, reacties, stemmen en pagevieuws, maar komen die er?

    Wie ideeën heeft, ze zijn welkom, wie tips heeft ze zijn welkom wie dingen

    heeft wat misschien niet meer goed is of dingen die er meer moeten komen die dingen zijn welkom!

    Ik wil alleen zeggen dat ik hier toch hard voor werk,

    ik ben nog maar 12 en vind toch dat ik dit al goed doe maar ik wordt niet echt beloont,

    er komen maar 2à5 bezoekers per dag en dat is een beetje te weinig.

    Hoe komt het? Zijn er slechte dingen? Te weinig dingen? Te veel dingen? Te slordig?

    Als je tips hebt, ze zijn WELKOM!

    Ik ben uitgepraat, hopelijk leest iemand dit berichtje en zal mij mee belonen,

    als dat niet gebeurd laat ik de moed nog niet zakken!

    Ik zal proberen om nieuwe leuke mooie gekke dingen te posten en hopelijk worden jullie er blij van :)


    Groeten Linde xxx

    28-07-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    22-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tip 3! (De week van....)
    Hallokes!

    Hier de derde tip van de week van....

    We wisten al dat we HET op TV zagen en vaak!

    Nu vertel ik jullie dat het VLAAMS is!

    Dus, het kan zijn dat het IETS Vlaams is maar ook IEMAND of MEERDERE PERSONEN...

    En? Weten jullie het al??
    Laat maar iets weten via een mail te sturen naar: krantje.happy@outlook.be :)

    Linde xxx


    22-07-2015 om 10:38 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:De week van....
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopje XD!
    Hayy, 


    Er is weer een nieuw mopje dat er aan komt!!!

      Jantje is in een café met zijn vader. 
    Jantjes vader zegt tegen Jantje: 'Zie je die 2 lampen daar hangen? 
    Als je er 4 ziet ben je zo dronken als een aap.' 
    Dan zegt Jantje: 'Maar Pappa, daar hangt maar 1 lamp!' 

    Ma papa toch!!!!!!
    Haha !! Hilarisch!!!

    Groetjes Linde 

    22-07-2015 om 10:34 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    06-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopjes!!!
    Hallo, 

    Het is tijd voor een nieuw mopje!


    Paard gestolen 

    Er komt een cowboy in een saloon. Hij drinkt wat en gaat dan weer weg. 

    Even later komt ie woedend weer terug en roept: "Als ik niet snel mijn 

    paard terug heb, gebeurd er hetzelfde als in 1980!" Het wordt ijzig 

    stil in de saloon. Opeens vraagt een man: "Wat is er in 1980 gebeurd 

    dan?" "Toen ben ik lopend naar huis gegaan...", antwoordt de cowboy. 


    Groetjes xxx

    06-07-2015 om 13:36 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIP 2! (De week van....)

    Hallo,

     

    Ik heb hier TIP 2 voor jullie van de week van..........!

    Zijn jullie benieuwd? Ik wel!

     

    Ik heb een foto + een tekstje en dat is dan de TIP!!

     

    Je ziet het vaak op TV!Weten jullie het antwoord al?


    Stuur je antwoord naar Krantje.Happy@outlook.be!


    Groetjes Linde xxx

    06-07-2015 om 13:33 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:De week van....
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pretpark 2!

    Hallo,

     

    Omdat het ook al een tijdje geleden is dat er nog een pretpark is voorgesteld is het vandaag de dag van het tweede pretpark!

    En vandaag stel ik het pretpark Bellewaerde aan jullie voor!

     

    Er zijn superveel leuke attractie’s, ik noem ze even allemaal op voor jullie:

    Huracan, Big chute, 4D De Kleine Prins, Bengal Express, Carrousel, El Volvador,

    Flying Carrousel, Het Huis van Houdini, Indoor speelruimte,

    Jungle Mission, Keverbaan, Peter Pan, Shooting gallery,

    Bengal Rapid River, Niagara, River Splash, Boomerang,

    El Toro, Koffietassen, Piratenboot, Screaming Eagle, Dansende ballonnen,

    Expresstrein, Gekke koets, Kikker, Minirad, Palendorp, Toff-Tuff en Vlinders.


    Er zijn ook shows door heen het jaar,

    Gold Rush – Stunt & Dive show, Summer Noctures, Halloween Noctures, Halloween Night.


    Maar je vind eer ook meer dan 300 exotische te zien zoals

    Zwartbles, Geelvleugel ara, Keizertamarin, Rode nueshoorn, Mara, Dwerggeit,...

    Je kan er ook je verjaardagsfeestje doen maar natuurlijk ook gewoon op bezoek gaan.

    Er zijn ook hotels in de buurt voor als je er gaat overnachten.

    Iedereen kan er naartoe gaan, van jong tot oud,

    ook mindervaliden mensen (gehandicapte mensen), scholen en nog veel meer.

     

    Wat de prijs betreft, kan je vinden op de site van bellewaerde.

    Namelijk www.bellewaerde.be.


    Groetjes Linde xxx

    06-07-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Thema Pretparken !!
    >> Reageer (0)
    05-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Colaaaaaaa!
    Hay Hay, 

    Ik hou van cola! Jullie ook?

    Er bestaan nu al enkele soorten van de cola's en ik zal die even aan jullie laten zien :)

    Allereerst de gewone cola, ook wel bekend als de rode cola omdat het kleurtje rood is. Die ziet er zo uit:


     


    Dan de Cola-Zero:



    Dan de Cola-Light:

    En als laatste de Cola-Life:


    Hier nog de foto van allemaal samen



    En dan nog een paar foto's van hoe dat het verpakt kan zijn:


    In een klein plastic flesje van 50 cl.


    Een miniblikje van 15 cl.


    Een gewoon blikje van 33 cl.



     Een glazenflesje van 20 cl.


    Een middelmatige fles van 1.5 l.


    Een 1 l fles.

     Een 2 l fles.




    En nog veel meer!!!!!!

    Al zin gekregen voor cola te drinken?

    Groetjes Linde xxx 

    05-07-2015 om 23:33 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jouw favoriete voetbalclub van België?
    Haai!

    Ik heb weer een nieuw vraagje voor jullie!

    Wat is jouw favoriete voetbalclub van België?
    Later deze dagen komen er nog vragen van favoriete voetbalclubs van andere landen!

    Hieruit kan je kiezen (het is alleen van de eerste klasse)

    1. Anderlecht
    2. Club Brugge
    3. Standard
    4. AA Gent
    5. Racing Genk
    6. KV Mechelen
    7. Lokeren
    8. Lierse
    9. KV Kortrijk
    10. KV Oostende
    11. Moeskroen
    12. Zulte Wargegem
    13. Westerlo
    14. Charleroi
    15. Waasland-Beveren
    16. Cercle Brugge

    Mijn favoriete voetbalclub is ANDERLECHT!
    Ik ben een vrij grote supporter (voor een meisje), de hevigste samen met nog 1 of 2 anderen van mijn klas :)

    WE ARE ANDERLECHT!

    Linde xxx

    05-07-2015 om 21:19 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:De vraagjes!
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zanger/Zangers van de week!
    Hallo!

    In dit berichtje maak de ZANGER van de week bekend!

    En de winnaar =================

    LOIC NOTTET! Proficiat Loic!

    Loic kan je herkennen van het eurovisiesongfestival dit jaar met het liedje
    Rhythm Inside, hij belandde op een welverdiende 4 de plaats voor België!
    Hier een foto van heb en wat uitleg :)
    Background information
    Birth name Loïc Edward Nottet
    Born 10 April 1996 (age 19)
    CourcellesBelgium
    Origin Belgian
    Genres Pop
    Occupation(s) Singer, Dancer
    Instruments Vocals
    Years active 2014–present
    Labels
    Associated acts Sia
    Helaas is het in het Engels maar ik vond geen Vlaamse Wikipedia :( 


    Groetjes Linde xxx

    05-07-2015 om 12:13 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Zanger/Zangeres van de week!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een klein weerberichtje!
    Hallo, 

    Omdat het de laatste dagen erg warm is heb ik voor jullie een weerberichtje!

    De weersverwachting voor Brussel de komende 5 dagen 
      vandaag morgen dinsdag woensdag donderdag
      ochtend
    middag
    avond
    ochtend
    middag
    avond
    ochtend
    middag
    avond
    ochtend
    middag
    avond
    ochtend
    middag
    avond
    Min (°C) 16° 13° 15° 15° 14°
    Max (°C) 26° 25° 28° 21° 21°
    Wind Bft 3 /
    3 /
    4 /
    4 /
    4 /
    Neersl. (%) 95% 5% 45% 85% 40%
    Neersl. (mm) 5 mm 0 mm 0,7 mm 0,9 mm 0,1 mm
    Weercijfer
    8
    9
    7
    6
    6

    Dit weerbericht komt van Meteovista en is voor Brussel, dat is ongeveer het dichtste bij alle plekken waar jullie wonen!

    Groetjes Linde xxx

    05-07-2015 om 11:33 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)




          


    Reageer en stem zeker, het helpt ons
    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Birthday Messages (Reina Duran)
        op Gedichten § Verjaardag
  • Birthday Wishes (Yana Jonson)
        op Gedichten § Verjaardag
  • BELGIUM (Hazar Deniz )
        op Rode Duivels gaan naar EK
  • Happy B-Day (liana)
        op Louka 13 jaar, Mirte 12 jaar en mama ook jarig :)
  • super! (Camille)
        op Colaaaaaaa!
  • Rondvraag / Poll
    Hoeveel husidieren heb jij ?
    3
    1
    2
    4
    0
    5
    8
    6
    7
    Meer dan 8
    Bekijk resultaat


    Startpagina !

    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Startpagina !

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.



    Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
  • Karrewiet
  • Schrikkeldag!
  • Een weetje
  • Mopje § FUN
  • Aandraders liedjes
  • Wereldrecords
  • K3
  • Enkele mopjes
  • Getuigenis Pesten
  • Move tegen pesten

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs