Over mijzelf
Ik ben Linde , en gebruik soms ook wel de schuilnaam Krantje medewerker.
Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is Krantje maken.
Ik ben geboren op 29/04/2003 en ben nu dus 20 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Tennis en zwemmen .
Hey, ik ben Linde. Ik hou enorm van ons blog en probeer elke dag er iets op te zetten, daarnaast tennis en zwem ik o
De blog is jarig!

Bekijk de originele afbeelding



Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Rondvraag / Poll
    In welke maand ben jij geboren ?
    Januari
    Februari
    Maart
    April
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    Oktober
    November
    Decemeber
    Bekijk resultaat

    Welkom op onze blog !
    Categorieën
  • Achter de schermen! (6)
  • Cartoons ! (23)
  • De Kleuren (2)
  • De vraagjes! (9)
  • De week van.... (16)
  • Foto's :-) (32)
  • Gedichten! (8)
  • Het Nieuws! (3)
  • Liedjes !! (35)
  • Medewerkers !!! (14)
  • Mopjes !! (117)
  • Overzicht blog ! (14)
  • Pesten (2)
  • Raadsels! (19)
  • Thema Joepie! (5)
  • Thema Pretparken !! (5)
  • Thema Sport (32)
  • Thema STRIPS! (2)
  • Verhaaltjes (2)
  • Verjaardag Blog! (4)
  • Verjaardagen! (7)
  • Weetjes !! (20)
  • Wereldrecords (37)
  • Zanger/Zangeres van de week! (15)
  • Gastenboek
  • Casting Waxed Jacket Barbour Navy
  • Barbour Propulsion Quilted Jacket Olive
  • Barbour Ariel Track Quilted Jacket Black
  • Lieverdje!
  • Je bent me wel vlug vergeten hé en ik vind je nog zo'n lief meisje met zoveel talent.

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Rondvraag / Poll
    Hoeveel zussen/broers heb je?
    Ik heb er geen!
    1
    3
    2
    4
    5
    7
    6
    Ik heb er maar het zijn stiefbroers/zussen
    ik heb iemand maar het is een stiefbroer/zus
    10
    8
    9
    Andere keuze!
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    Is er voldoende informatie op onze blog ?
    Zeker, ik sta versteld !
    Ja.
    Het is voldoende.
    Kan beter.
    Nog wat werk aan.
    Het is slecht !
    Bekijk resultaat

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Youtube.com
  • bloggen.be/happykrantje
  • Facebook.com
  • Sunnieday.com
  • Appartementen Val-thorens
  • Moni
  • Ons Agendake

    Belangrijke dingetjes op ons blog!

    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggerke
    www.bloggen.be/joggerk
    Krantje Happy
    Welkom op mijn blog
    Krantje.happy@outlook.be
    05-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tip 1 (de week van....)
    Hallokes!

    Vandaag krijgen jullie de eerste tip van de week van....!

    De tip =========

    Als je naar TV kijkt zie je het vaak!


    Het is een korte tip maar meer kom je de volgende dagen te weten!!

    Linde xxx

    05-07-2015 om 11:29 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:De week van....
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoekers een beetje gedaald!
    Hallo, 

    Ik ben een klein beetje teleurgesteld want de bezoekers zijn helaas wat gedaald!
    We hebben afgelopen maand wel 3 dagen gehad dat er veel bezoekers waren, dat zie je hier ->
    Zaterdag 27 juni 2015 16 10
    Vrijdag 26 juni 2015 29 23
    Donderdag 25 juni 2015 17 15
    Ik weet niet hoe het komt maar daar ben ik wel blij om! Maar dat zou elke dag moeten zijn!
    Ik ga nog meer reclame maken, ik vraag ook aan jullie om nog meer reclame te maken! 
    En ik hoop dat de cijfers terug beteren!!

    Linde xxx

    05-07-2015 om 11:18 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tennis de slagen sport!
    Hallo, 

    Het is al een tijdje geleden dat ik een berichtje over ons THEMA SPORT heb gemaakt,
    daarom zal ik er in de vakantie terug mee beginnen en zien jullie
    weer heel veel nieuwe sporten op de blog!
    Maar we moeten ook nog verdergaan met onze 4 de sport en dat was Tennis.
     Ik leg jullie uit welke slagen er allemaal zijn.

    Je hebt veel soorten slagen in tennis, zo heb je de:
    Forehand, Backhand, Opslag, Forehandvolley, Backhandvolley, Smash, Lob,...
    Over de eerste 6 leg ik wat uit.

    Forehand: De Forehand speel je met één hand, als je rechts bent met
    je rechtse hand en links metje linkse hand, je maakt 
    een lusje tot aan je linkse schouder.


    Backhand: De Backhand speel je met één of twee handen, dat kan je zelf kiezen.
    Dat speel je dan aan de andere kant van de forehand.

    Forehandvolley: De Forehandvolley is aan het net met één hand,
    het is in de forehand greep je gaat gewoon een klein tikje geven aan de bal.


    Backhandvolley: De Backhandvolley is gewoon het omgekeerde van de forehandvolley.

    Opslag: De opslag is de slag die je het meest nodig hebt, als je die niet kan verlies je!

    Smash: De smash is als je een hoge bal krijgt ongeveer in het midden van je terrein.

    Voila!!

    Dit was het overzichtje van de meeste slagen bij tennis! 
    Linde xxx

    05-07-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Thema Sport
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze fanpagina Liken!!!
    Hallo allemaal!

    Wisten jullie nog dat wij een fanpagina hadden?

    Er zijn momenteel 65 likers maar natuurlijk hoop ik op nog veel meer!

    Daarom, voor wie Facebook heeft en de blog wel leuk vind kan die dan even een like geven aan de pagina?

    Hij heet Blog Happy (de profielfoto is een gele smiley).

    Als je meer info wil over de pagina kan je me altijd contacteren door ofwel een reactie

    op dit berichtje te paatsen ofwel een mail te sturen naar het e-mail adres(krantje.happy@outlook.be) 


    Likennnnn!!!!! 

    05-07-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Strip 1!


    Hallo,

    Weten jullie nog dat er een paar maand geleden een nieuw thema was?

    Dat thema was Thema Strips, vandaag start ik met dit thema.

    Ik ga jullie vandaag F.C. De Kampioenen voorstellen.

    Enkele puntjes ga ik bespreken:

    -     De auteur

    -     De tekenaar

    -     Uitgeverij

    -     Wat bestaat er allemaal van F.C. De kampioenen

    -     Welke personages zijn er

    -     Hoeveel strips zijn er

    -     Waar speelt voor de strip zich af

    -     Extra foto’s

    Ik begin met de auteur en tekenaar,

    de auteur heet Hec Leemans en hij is ook de tekenaar van de strips.

    De uitgeverij is Standaard Uitgeverij.

    Er bestaat een stripreeks van F.C.

    De kampioenen maar ook een serie met heel veel afleveringen en er bestaat ook een film,

    binnenkort komt zelfs de tweede film uit.

    De pesronages zijn:

    Marc, Bieke, Pascale, Maurice, Boma, Carmen, Xavier, Nero, Doortje, Pol, Paulien en Fernand.

    Dat zijn de vaste personages die bijna in elke strip meedoen.

    Sommige deden vroeger soms mee in de strips maar niet in elke en dat zijn:

    Billie, Saartje, Goedele, Oscar, Kaat, Theo, Marie-Paule en Freddy.

    Theo en Marie-Paule zijn de ouders van Marc en Freddy is de burgemeester van het dorp.

    Vroeger speelden er ook nog twee vaste personages mee en dat zijn: BTW en DDT.

    Er zijn dan ook nog gastspelers,

    dat zijn mensen die maar een paar keer hebben meegedaan in één van de strips en dat zijn:

    Inspecteur Porei, Tante Eulanie, Oma Boma, De Xaverianen, Kolonel Vandeijpe en Jean-Luc Grootjans.

    Met alle strips inbegrepen ook de stripreeks Vertongen en co en alle specials zijn er 175 strips.

    De strips spelen zich het meest af in en rond het Café, ook bij de kampioenen thuis, in de pussycat  en op het voetbalveld natuurlijk.


     

     

    05-07-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Thema STRIPS!
    >> Reageer (0)
    03-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tips voor in de vakantie!
    Hallo, 

    Ik heb wat tips voor als je je verveelt in de vakantie!

    - Je kan als er nog iemand in het huis of waar je ook bent een gezelschapspel spelen.
    - Als er niemand thuis is kan je op je computer spelletjes spelen of op ipad, ipod,...
    - Je kan een opblaasbaar zwembadje plaatsen in je tuin.
    - Waterspelletjes spelen met vrienden/vriendinnen/familie/...
    - Muziek luisteren 
    - Zonnen
    - De blokken-quiz app spelen :)
    - Een blog maken
    - Een uitstap maken 
    - Naar het park gaan
    - Met vrienden/vriendinnen afspreken
    - Op vakantie gaan
    - Dagje naar zee/Ardennen
    - Je huis kuisen :)
    - Klusjes doen
    - Speciaal eten maken
    -... 

    Hopelijk zijn er leuke dingen bij om te doen als je je verveelt!
    Nog meer tips? Stuur maar een mailtje of een reactie :)

    03-07-2015 om 12:34 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cartoons!
    Hallo, 

    Ik heb enkele leuke en grappige cartoons voor jullie, reageer gerust jullie top 3 van de volgende cartoons!

    Cartoon 1: 

    Cartoon 2: 

    Cartoon 3: 

    Maak jouw top 3 en zet het in een reactie! Misschien win jij wel een berichtje over jezelf!

    03-07-2015 om 11:36 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Cartoons !
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ben er weer!
    Hallo!

    Vanaf vandaag start ik weer met veel berichtjes op de blog te schrijven!
    Ik heb het de laatste weken erg druk gehad met onder anderen de examens, het mooie weer,...
    Maar nu dat het vakantie is kan ik er weer helemaal invliegen!
    Ik heb alvast al een paar vraagjes voor jullie:

    - Zijn jullie door naar het volgende leerjaar/middelbaar?
    - Hoe gingen jullie examens?
    - Zijn jullie blij dat het vakantie is?
    - Zijn er kinderen die naar het 1 ste middelbaar gaan? (ik ook)
    - Wat vinden jullie van dit prachtige weer?

    Laat het weten door te reageren!!
    Linde xxx

    03-07-2015 om 11:20 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goeiendag zeggen!
    HALLO!

    Het is tijd voor een berichtje wat eigenlijk niets met de andere dingen op de blog te maken heeft!
    Ik ga jullie wat voorbeelden en foto's tonen over hoe je GOEIENDAG zegt!
    Het klinkt raar maar het is wel leuk om te weten wat je allemaal kan zeggen op chat tegen iemand of
    op de blog want je kan moeilijk direct met de DEUR IN HUIS VALLEN :)

    Ik zeg jullie eerst iets en dan toon ik er een fototje over...
    HALLO of HELLO -> 





    HEY of HOI -> 

    JO of JOW -> 


    Byeeeeee!!!

    03-07-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen...... weeeeeekkkkkkk!!
    Hallo, 


    Van 13 tot en met 19 juli zal er weer een .... week komen!
    Maar, ik ga nog niet vertellen wat het zal zijn, dat zullen JULLIE moeten zoeken!
    Voor degene die mij niet zo goed snappen: Er is al een week van de wereldrecords geweest, ook een mopjesweek, nu komt er ook zoiets :)

    Wat moeten jullie doen om te weten wat ik een week lang elke dat op de blog zullen zetten?
    Bijna elke dag tot 12 juli zal er een berichtje geplaatst worden met daarin wat info over, dus eigenlijk wordt het een RAADSEL! 
    Wie weet wat het antwoord is mag een MAIL STUREN NAAR KRANTJE.HAPPY@OUTLOOK.BE!
    Wie als eerste is krijgt een verassing maar wat dat is zeg ik nog niet :)!!
    Dus ik zou zeggen let goed op en kom elke dag eens langs op de blog en zo kan je het antwoord snel raden!!!

    Groetjes Linde!

    03-07-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:De week van....
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wereldrecords!
    Hallo

    Omdat ik al enkele mopjes, weetjes en cartoons heb geplaatst is het nu de tijd voor de wereldrecords!

    Deze keer gaat het over sporten, de sporten zijn:
     Zwemmen, Roeien, Fietsen, Rolschaatsen, Schaatsen, Gewichtheffen en Atletiek.

    Atletiek
     -De 100 meter outdoor vrouwen: Het wereldrecord staat op naam van
      Florence Griffith-Joyner, haar tijd was 10,49 seconden en het was op 16/07/1998.

    Zwemmen
    - De 100 meter bij de mannen in crawl (vrije slag): Het wereldrecord staat op naam van
     Roland Schoeman, zijn tijd was 46,25 seconden en dat was op 22/01/2005.

    Fietsen
    - De oudste winnaar van de Tour De France: Het wereldrecord staat op naam van
     Firmin Lambot, hij was 36 jaar en 4 maanden en dat wereldrecord was op 01/08/1922!

    Gewichtheffen
    - Mannen totaal boven 105 kg: Het wereldrecord staat op naam van
     Hossein Rezazadeh, hij kon 472 kg opheffen en dat wereldrecord vond plaats op 26/09/2000.


    - Vrouwen skiff: Het wereldrecord staat op naam van
    Roumiana Neykova, zij had een tijd van 7:07,71 en dat gebeurde op 01/01/2002.


    - 1 km op de baan bij de mannen: Het wereldrecord staat op naam van
     J.L. Botero, hij had een tijd van 1:23,09 en dat record vond plaats op 04/12/1988.


    - De 10000 meter schaatsten bij de vrouwen: Het wereldrecord staat op naam van
     Gunda Niemann, zij had een tijd van 14:22,60 en dat record vond plaats op 28/03/1994.

    Meer sportrecords kan je vinden op: http://wereldrecords.tectronic.be.

    Daag!!

    03-07-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Wereldrecords
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weetjes!
    Hey, 

    Ik heb hier een leuke weetjes voor jullie over facebook dat jullie misschien nog niet wisten!

    1. Facebook overschreed in de herfst van 2012 de kaap van de 1 miljard gebruikers.
    2. Dat betekent dat een op de zeven aardbewoners een profiel heeft.
    3. Er is evenwel nog groeipotentieel: in China en Rusland, bijvoorbeeld,
    4. kreeg de site nog geen voet aan de grond. En ook in Afrika zijn er nog mogelijkheden.
       
    5. Als Facebook een land zou zijn, dan zou het het met zijn 1,2 miljard gebruikers het
    6.  derde grootste land ter wereld zijn, na China en India
       
    7. Bijna 5,4 miljoen Belgen hebben een profiel op Facebook.
       
    8. De meer dan 1 miljard gebruikers gaven al ruim 1,13 triljoen ‘vind ik leuk’-jes,
    9. bevriendden elkaar 140 miljard keer en uploadden 219 miljard foto’s.
       
    10. De eerste Belg op Facebook was Robbert Lathouwers.
    11. Hij studeert in 2005 aan de Auburn University, dat een van de eerste universiteiten wat
    12.  die toegang tot Facebook hadden.
       
    13. Rihanna heeft met ruim 85 miljoen fans de populairste fanpagina, gevolgd door Eminem en Shakira.
    14.  De Facebookpagina van videowebsite Youtube is de populairste pagina in ons land.
    15.  Rihanna en de pagina van Facebook zelf vervolledigen de top-3
       
    16. Coca Cola is wereldwijd het populairste merk op de sociale netwerksite.
    17. Ook in ons land voert de frisdrankgigant de lijst met populairste merken aan,
    18.  op de voet gevolgd door Nutella en M&M’s.
       
    19. De Facebook-duim is wellicht het bekendste symbool van de sociale netwerksite.
    20. Toch was de duim niet van in het begin aanwezig op Facebook. Het symbool werd pas in 2010 gelanceerd.
       
    21. De inwoners van Singapore zijn het meest actief op Facebook.
    22. Zij spenderen gemiddeld 36 minuten per dag op de sociale netwerksite,
    23. een pak meer dan het wereldwijde gemiddeld van 18 minuten.
       
    24. Facebook-oprichter Mark Zuckerberg mag zich de eigenaar noemen van het allereerste Facebook-profiel

    03-07-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Weetjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopjes!
    Hallo!

    Ik heb enkele mopjes opgezocht voor jullie,
    als jullie zelf een leuk mopje hebben over eender welk onderwerp
    mag je dat altijd in ons gastenboek schrijven, een reactie plaatsten
    of een mail sturen naar krantje.happy@outlook.be !

    1.
    Mauricke

    De 75-jarige Maurice gaat voor zijn jaarlijks onderzoek naar de dokter. 
    Alle testen leveren normale uitslagen op. 
    Als hij terugkomt voor de uitslag, legt de dokter hem uit dat fysiek gezien alles in orde is. 

    Hij vraagt: 'Hoe is het mentaal en emotioneel met u gesteld ?
    Ben je tevreden met je situatie, en hoe is uw verhouding met God ?'

    Antwoordt Mauriceke: 'Ik heb een heel goeie relatie met God.
    Hij weet da'k slechte ogen heb, en bvb. vannacht heeft hij ervoor gezorgd dat wanneer
    ik 'naar 't WC moet, het licht vanzelf aangaat 


    En wanneer da'k gedaan heb, gaat het licht vanzelf terug uit.'
    Amaai,' zegt de dokter: 'dat is echt ongelooflijk ! '

    Wat later op de dag belt de dokter met Roza,de vrouw van Maurice.
    Hij zegt: 'Met de gezondheid van Mauriceke is alles in orde, maar ik wou toch nog
    eens wat vragen over zijn relatie met God.


    Is het waar dat als hij 's nachts moet gaan plassen,
    het licht vanzelf aangaat en nadien vanzelf terug uitgaat ?'
    Roza roept verbolgen: 

    'MILJAARDE MILJAARDE !!
    Heeft hij weer in de frigo gepist!?!

    2.

    Engels leren

    Joske vraagt aan zijn vader waarom hij eigenlijk Engels moet leren. "Maar jongen,
    de halve wereld spreekt toch Engels!", 

    antwoordt zijn vader. Waarop Joske verbaasd reageert: "Is dat dan nog niet voldoende?

    3.

    Jantje zegt: "Ik heb al dagen niet geslapen!" Vraagt zijn vriend:
    "Hoe komt dat dan?" Jantje: "Mijn oma heeft haar gebroken been
    en de dokter heeft gezegd dat ze beter geen trappen meer kan lopen.
    Je moet haar eens horen als ze via de regenpijp omhoog klimt!

    03-07-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    08-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Statistieken!
    Hej, 

    Ik heb de statistieken van de blog van de afgelopen paar maandjes.

    Vorige keer hadden we geen 5/5, hopelijk deze keer wel!

    Pagevieuws: 4.586! Heeeel goeeeeeeddddd!!!!  Ik had er 4420 gevraagd! volgende keer 4700?

    Bezoekers: 1.819 woooowwww!! Weer veel meer dan ik had verwacht! volgende keer 2000???

    Stemmen: 197! Woow! 5 meer dan ik had gehoopt, heel goed. Volgende keer 205?

    Reacties: 136! Jeej, 1 tje meer goed! Volgende keer 140?

    Berichten: 602! 2 meer dan gevraagd !!!! volgende keer 650?

    Woow heel goed 5/5 gehaald!!!

    SUPERRRRRRRRRRR!!!!!!

    Afbeeldingsresultaat voor 5/5!

    08-06-2015 om 17:32 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Overzicht blog !
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopje over een dom blondje :)
    Hallokes, 

    Ik heb een leuk mopje over een DOM BLONDJE!

    Bij een blonde studente wordt ingebroken.
    "Stil!" dreigt de inbreker, "ik zoek geld!"
    "Wacht even," antwoord het blonde studentje, "dan zoek ik mee!"

    Hihi, mopjes over domme blondjes zij  hilarisch!


    Linde xxx

    08-06-2015 om 17:10 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liedje van de week!
    Heey!

    Ik heb hier de winnaar van het liedje van de week!

    Het is een Vlaams liedje dat in Kadanza voorkomt.
    Het is een leuk liedje waar je op kan dansen.

    DE WINNAAR = ...........

    Bouw een brug - Jérémie & Emma!

    Bouw een brug, sloop die muur, want ik wil het avontuur niet alleen beleven, maar met jou!

    Linde xxx

    08-06-2015 om 17:07 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Liedjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Super goed weer!
    Hallo, 

    De laatste dagen was het heel goed weer, vooral vrijdag, in onze auto stond de teller op 36°C!
    Ik had het super warm, gelukkig kon ik in mijn zwembad thuis zwemmen en zijn er 2 vriendinnen komen zwemmen!
    Ik heb zelf een heel leuk weekend gehad want elke dag is er iemand komen zwemmen!
    Ik heb wel ook moeten leren :(
    Hebben jullie ook een leuk weekend gehad?
    Ik heb nog een gedichtje over de zomer!

     

    08-06-2015 om 17:04 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOPJE!
    Hallo, 

    Ik heb hier weer een nieuw mopje :)


    Een man was zijn gazon aan het maaien toen hij zijn aantrekkelijke blonde buurvrouw buiten zag komen en in snel tempo naar haar brievenbus liep.
    Ze opende de bus, sloeg ze weer dicht en stormde terug naar binnen. 
    Even later kwam ze terug buiten, ging weer naar de brievenbus, opende ze en sloeg ze brutaal dicht.
    Duidelijk boos liep ze terug naar binnen...
    Toen de man zich klaarmaakte om de kantjes te maaien kwam het blondje voor de derde keer buiten,
    liep weer naar haar bus, opende ze en sloeg ze nog harder dicht dan ervoor. 
    "Is er iets mis?" vroeg de man verbaasd.
    "Zeer zeker is er iets mis.
    Mijn stomme computer blijft maar melden:
    ER IS POST VOOR U!!!"

    05-06-2015 om 13:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze agenda is aangepast!
    Hallo, 

    Je kan weer eens gaan kijken naar onze nieuwe activiteiten in ons agendake!
    De volgende dagen zullen er nog heel wat nieuwe activiteiten gepland staan dus ga zeker regelmatig eens langs!
    Heb je zelf een leuke activiteit mag je zeker en vast reageren op dit berichtje :)

    Linde xxx

    05-06-2015 om 12:56 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Raadsels!
    Hallo, 

    Ik heb hier een paar raadsels voor jullie!
    Zeker reageren!!


    Het is rond en oranje en zegt:"ik ben een appelsien, ik ben een appelsien"?
     
    Het skiet en het is groen rara ... wat is het ????


    Een dode zit op een trein. Wat klopt er niet?

    Groetjes Linde
     
     

    05-06-2015 om 12:49 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Raadsels!
    >> Reageer (0)




          


    Reageer en stem zeker, het helpt ons
    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Birthday Messages (Reina Duran)
        op Gedichten § Verjaardag
  • Birthday Wishes (Yana Jonson)
        op Gedichten § Verjaardag
  • BELGIUM (Hazar Deniz )
        op Rode Duivels gaan naar EK
  • Happy B-Day (liana)
        op Louka 13 jaar, Mirte 12 jaar en mama ook jarig :)
  • super! (Camille)
        op Colaaaaaaa!
  • Rondvraag / Poll
    Hoeveel husidieren heb jij ?
    3
    1
    2
    4
    0
    5
    8
    6
    7
    Meer dan 8
    Bekijk resultaat


    Startpagina !

    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Startpagina !

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.



    Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
  • Karrewiet
  • Schrikkeldag!
  • Een weetje
  • Mopje § FUN
  • Aandraders liedjes
  • Wereldrecords
  • K3
  • Enkele mopjes
  • Getuigenis Pesten
  • Move tegen pesten

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs