Vrouwen in Koeweit mogen 's nachts niet meer werken
Vrouwen in Koeweit mogen met uitzondering van medische beroepen niet meer 's nachts werken. Dat heetf het parlement van het olierijke golfstaatje gisteren beslist. Vrouwen mogen volgens de nieuwe wet niet meer werken van 20 tot 7 uur.
Vrouwen mogen van de in meerderheid conservatieve parlementariërs ook niet meer werken op plaatsen waar alleen mannen komen. Ook van werkzaamheden die in strijd zijn met de publieke moraal zijn vrouwen in het vervolg uitgesloten. De nieuwe wetgeving is onder meer bedoeld om de vrouwelijke waardigheid te beschermen.
Het is weer zover... Marke bij Kortrijk wordt weer eens het Mekka van de humor in Vlaanderen.
Humorologie slaat er zijn tenten op. Drie dagen lang wordt dit dé pleisterplaats voor alle liefhebbers van theater, muziek, cabaret, stand-up comedy, clownerie, circus
"Ik heb een taille van 71 centimeter. Ik ben echt niet te dik hoor. Al jaren heb ik hetzelfde gewicht: 61 kilogram. Zelfs al verlies ik nog eens 9 kilo, het zou niets veranderen. Ik zal er altijd imposanter uitzien door mijn borsten en mijn kont". Woorden opgetekend uit de mond van Serena Williams na haar triomf op de Australian Open eerder dit seizoen. Oordeel afgaande op deze foto zelf of 'Big Serena' de waarheid spreekt...
De jongste Williams werd het afgelopen weekend gekiekt tijdens een break in de zon van Miami. In het gezelschap van haar vriend Jackie Long zal Serena, twee weken voor de start van Wimbledon, haar stevige nederlaag tegen Henin in de kwartfinale van Roland Garros uit het hoofd willen bannen.
Met alleen een minuscule bikini rond het stevige lijf, genoot Williams van de zon en de zee op Miami Beach, niet ver van haar woonst in Palm Beach die ze deelt met zus Venus. De claims dat Serena veel te zwaar staat, zullen ongetwijfeld weer de kop op steken. Daar reageerde ze eerder dus al bitsig op, maar gelukkig heeft de aanhangster van de leer van Jehova geen gebrek aan zelfvertrouwen: "Ik heb altijd een dikke kont gehad en zal altijd een dikke kont hebben. Ik denk dat die kritiek er is omdat ik nu eenmaal grote borsten en een dikke kont heb. Wel, het is nu zo. Daarom zie ik er dikker uit."
Vlak voordat MG Rover in 2005 de boeken neerlegde, kwam er nog een concept car uit van het Britse merk. De 75 Coupé oogstte veel lof, maar er werd nooit meer iets van gehoord. Nu wil Nanjing, dat MG opnieuw op de markt brengt, het studiemodel afstoffen.
In China is het eerste prototype gesignaleerd van de MG7 coupé. De MG7 is de Chinese versie van de MG ZT wat weet de MG-variant van de Rover 75. In 2004 tekende Peter Stevens de oorspronkelijke versie van de Rover 75 coupé. Die kwam nooit verder dan het studiemodel-stadium.
In China is rond de erfenis van MG Rover inmiddels een vreemde situatie ontstaan. SAIC, een autogigant waaronder ook SsangYong valt, maakt de Roewe 750. Dat is een afgeleide van de Rover 75. Nanjing Automotive, dat er vandoor ging met een ander deel van de boedel, maakt de MG7. Die is uiterlijk vrijwel identiek aan de Roewe en is eveneens gebaseerd op de Rover 75.
De Roewe 750 is sinds februari in China op de markt sindsdien zijn achtduizend exemplaren verkocht. De levertijd is opgelopen tot drie maanden. De MG7 is nog niet zolang op de markt, dus oververkoopcijfers is nog niet veel bekend.
MG, de Chinezen zien het zo...
Nanjing Automotive was de verrassende overname-partner van het merk MG, na het faillissement van MG Rover. De Chinezen timmeren hard aan de weg om het historische merk weer op de kaart te krijgen. Nanjing is druk bezig de MG ZT (op basis van de Rover 75) en de MG TF opnieuw op de markt te brengen. Die laatste zal niet alleen in China worden gebouwd de rechtsgestuurde exemplaren komen uit het oude nest in Longbridge. De TF zal niet alleen als roadster, maar ook als coupé verschijnen. Verder heeft Nanjing, in verband met het merkenrecht de afkorting van MG veranderd van het oorspronkelijke Morris Garages in 'Modern Gentlemen'.
Trekken van Bentley Continental Op een speciale Chinese website laat Nanjing zien hoe ze de toekomst van MG zien. De eerste is een vierdeurs die op den duur de ZT moet vervangen het ontwerp heeft trekken van de Bentley Continental. De tweede schets lijkt een crossover en doet denken aan de RDX 60 concept car van enige tijd geleden. Dat studiemodel is door Peter Stevens ontworpen en was bedoeld als opvolger van de Rover 45. (hln)
09-06-2007 om 00:31
geschreven door Hans
08-06-2007
Lidl parking
Let op je brieventas
Ik wil iedereen die boodschappen bij de Lidl doet, waarschuwen voor misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal anderen, onlangs zijn overkomen.
Mij overkwam het op de parkeerplaats van de Lidl inKortrijk maar let op: het schijnt her en der in het land te gebeuren.
Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen.
Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken.
Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar een plaats in de buurt.
Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel.
Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je.
Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee jat.
Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen.
En woensdag en vrijdag.
Zaterdag zelfs twee keer! Donderdag kon ik helaas niet gaan.
08-06-2007 om 23:44
geschreven door Hans
Oproep
Een dringende oproep van een medeblogger.
Beste medeblogger,
Onze bevriende Blogger Roosje is ernstig ziek en kan niet zo meer Bloggen, laat staan, blogjes bezoeken. Ze doet een oproep om toch nog massaal haar weblog te bezoeken.
Na een vrijend koppel op het terras, nu een verhaal over seks op de weg.
Een vrijend paartje in de berm van een drukke weg in het Noorse Hamar heeft een lange kijkfile veroorzaakt, meldt de Noorse krant VG.no. Het spektakel zorgde al snel voor chaos op de weg. De politie moest uitrukken. Toen de agenten arriveerden, was het stelletje klaar en opnieuw keurig aangekleed. Gelukkig gebeurden er geen ongevallen. (hln)
Paris Hilton is vandaag vrijgelaten uit de gevangenis. Hilton verliet de vrouwengevangenis in Lynwood vroeg in de ochtend, nadat gisteren was overeengekomen dat haar straf lang genoeg had geduurd. Ze kreeg een elektronische enkelband om en heeft de komende veertig dagen huisarrest. De beslissing werd genomen na overleg met de dokters van de gevangenis, maar details over haar gezondheidstoestand werden niet vrijgegeven.
Geluidsoverlast? De hotelerfgename werd veroordeeld tot 45 dagen cel wegens rijden zonder rijbewijs, maar die termijn werd tot 23 dagen ingekort wegens 'goed gedrag'. Paris Hilton meldde zich zondag aan de gevangenis, maar is dus na drie dagen weer op vrije voeten. De reden voor de vervroegde vrijlating is nog onbekend, maar geluidsoverlast valt niet uit te sluiten gezien Paris naar verluidt onafgebroken zat te janken.
Ontroostbaar Paris heeft vanochtend heel vroeg de gevangenis in Lynwood al verlaten. De voorbije dagen werd door verschillende bronnen gemeld hoe zwaar ze het had in haar speciale cel. Ze zou onophoudelijk hebben zitten wenen en bleef ontroostbaar, ook na een gesprek van twee uren met haar psychiater en aanmoedigende woorden van haar celburen, twee vrouwen die wegens moord waren veroordeeld.
Oorspronkelijke straf van 45 dagen Steve Whitmore, een woordvoerder van het County Sheriff's Department, vertelde dat Hilton om 2.09 uur vanochtend werd vrijgelaten met een enkelband aan. Als resultaat van de vroegtijdige vrijlating krijgt ze haar oorspronkelijke straf van 45 dagen terug. Ze zal die uitzitten in haar woonst en onder toezicht van de reclasseringsdienst van Los Angeles. Ze heeft er al vijf dagen opzitten. Details over haar gezondheid, die tot haar vrijlating hebben geleid, blijven vertrouwelijk, zo voegde Whitmore toe. "Maar de beslissing werd goedgekeurd door dokters die de beroemde gevangene gisteren hebben onderzocht
07-06-2007 om 23:08
geschreven door Hans
Torso
Ook de mannen vinden het leuk.
Ook voor mannen is een borstvergroting in..
Moest je de mijne zien...
07-06-2007 om 22:46
geschreven door Hans
06-06-2007
Internet te duur
Internet in België duurder dan in de buurlanden
Test-Aankoop schrijft:: "Belgen en Portugezen zijn de enigen met een strikt maandvolume."
Uit een onderzoek van Test-Aankoop blijkt dat ons land nog steeds dure internetabonnementen heeft. De overheid doet te weinig om de prijzen te laten zakken, vindt de organisatie.
Voor de 'light'-formule betaalt u in België nog steeds zeventien procent meer in vergelijking met de goedkoopste formule in Nederland. Ook voor het goedkoopste standaardabonnement bent u in ons land 68 procent meer kwijt dan in Frankrijk. Wie intensief internet verbruikt is nog slechter af. Voor dit soort abonnementen betaalt u in ons land meer dan het dubbele dan bij onze zuiderburen, berekende Test-Aankoop. In totaal onderzocht de organisatie een dertigtal formules. Marktleider Belgacom eindigt volgens het onderzoek van Test-Aankoop telkens bij de laatste vijf. Ook voor bandbreedte krijgt ons land slechte punten. "We zijn het enige land dat samen met Portugal en enkele Britse operatoren nog limieten hanteert voor maandelijks volume", zegt Test-Aankoop. In sommige andere landen is er wel een fair use policy. Telenet zei twee maanden terug nog tegen ZDNet dat het voorlopig geen intentie heeft om zijn limieten aan te passen. Ook de prijs is volgens de provider geen prioriteit voor de consument. "Als je kijkt naar wat voor de consument de criteria zijn, dan staat snelheid bovenaan en de prijs pas op de vierde plaats. Daarom investeren wij op dit moment in ons netwerk om die snelheid te kunnen garanderen",zei Telenet-woordvoerder Jan De Grave in maart. Test-Aankoop stelt de Belgische overheid mede verantwoordelijk voor de slechte prijs/kwaliteit. De staat moet zijn participatie in Belgacom en Telenet verminderen en de Belgische regulator voor Post en Telecommunicatie (BIPT) moet meer inspraak krijgen, luidt het. Naast de marktleiders bekeek de consumentenorganisatie ook enkele alternatieve operatoren. Zij bieden vaak meer dataverkeer aan tegen een lagere prijs, maar ook dit is niet spectaculair tegenover de buurlanden omdat deze kleine spelers afhankelijk zijn van het netwerk van Belgacom. Om dit te veranderen, wil Test-Aankoop dat het lokale netwerk bij een onafhankelijke netwerkbeheerder wordt ondergebracht, zoals dat bij elektriciteitsdistributie het geval is. In Frankrijk is dit voor één derde van de lijnen al het geval.
Eindelijk geeft Renault de eerste beelden vrij van de nieuwe Laguna. Het nieuwe model in het D-segment, dat de concurrentie aangaat met onder meer de 407, Mondeo en Passat, wordt nog voor het einde van het jaar verwacht.
Coupé Net als voorheen is de Laguna leverbaar als vijfdeurs en als stationwagen onder de naam Grand Tour. Beide modellen worden gelijktijdig geïntroduceerd. Op een coupévariant wordt eveneens gestudeerd, maar die wordt pas in 2008 of 2009 verwacht. In mei rollen de eerste voorserie autos van de band. In augustus gaat de productie werkelijk van start en in het najaar zal de verkoop echt loskomen.
Interieur Renault heeft bij de Laguna III geprobeerd de auto naar een wat hoger plan te tillen dat het oude model. Daarvan zijn de materialen voor het interieur het voornaamste bewijs. Er wordt veel gebruikgemaakt van accenten van geborsteld metaal of hout. Verder is er een elektronische handrem, een startknop en is er altijd xenonverlichting. Ook de sleutelkaart keert weer terug.
Motorisering Informatie over de motorisering is nog niet vrijgegeven. Wij zetten voor de benzinemotoren in op de 1,6-liter met 115 pk, die nu ook de basismotor is van de Laguna. Daarna volgt de 2,0-liter met 140 pk en is er de 2,0-liter turbo met 165 pk. De topbenzinemotor wordt naar alle waarschijnlijkheid de 3,5-liter V6 die we al kennen uit de Vel Satis en een vermogen heeft van 245 pk.
Diesels Voor de diesels staan bij ons een 1,5-liter dCi op de lijst met een vermogen van 105 tot 130 pk. Daarna is er de 2,0-liter dCi met 136 én 177 pk en ook bij de diesels zal een V6 het programma afsluiten. Die zal een vermogen hebben van rond de 260 pk. (autoweek.nl)
Je zie bluuven plakk'n, ejje komt in 't midden van denacht tuus. Je meug ton nog zo stille zien of dajjewilt, nog vojje joen zokken uut gedoan et, zit datvrowmens rechte in heur nest en snakt : "Is dadde nog een eure voe tuus te kommen, woarejjegiegezet'n ?"
TIP : kom tuus ol ziengen, met vele geruchte en smietmet de deur'n... schipt de slapkamerdeure op'n en roept