Ik dacht, ik zet ff op de blog hoe de moodboards er zowat uitzien. Dan kan iedereen dit altijd snel checken Nu is het dus knippen geblazen en allemaal meenemen volgende dinsdag! Nikki gaat naar AVA voor papier.
1) Hoe After wil overkomen Doelgroep: mannen en vrouwen= succesvolle dertigers, 25-45 jaar After kan vanaf de middag 'altijd en overal' gedronken worden After kan warm én koud gedronken worden, en dit in recepten of cocktails Kernwoorden: luxe, klasse, exclusief, ondeugend, mysterieus, Belgisch, natuurlijk, kwaliteit (ingrediënten) After dinner/work/love/rain/ski... Een overvol moodboard
2) Hoe de communicatie van After is en hoe het overkomt Doelgroep: vrouwen (en mannen voor Humo) Posters: jonge, verleidelijke vrouwen, schaars gekleed, vulgair, goedkoop Wedstrijden in tijdschriften (Sanoma): Humo (mannen), Libelle (oudere vrouwen), Flair, Télémoustique Blister (trendbijlage MM): verwarrend Geen integratie op reclamevlak Belgisch wordt gepromoot! Ook een redelijk chaotisch moodboard
3) Hoe wij het zouden doen Doelgroep: enkel vrouwen, 25-45 jaar Kernwwoorden: kapitaalkrachtig, klasse, luxe, succesvol, kinderen en echtgenoot (eventueel) Advertentie in tijdschriften: Elle, Glam-It, Feeling, KnackWeekend, Cosmopolitan Feestjes: Stereo Sushi, Club Cabanne, Nacht van Exclusief, Hopper, lounge-bars
1) Bent u man/vrouw 2) Hoe oud bent u? (mss best met leeftijdsvakjes?) 15-20 21-26 27-32.... 3) Wat is uw beroep? 4) Heeft u ooit al gehoord van het merk After? (ofwel een vraag waarbij we de fles vzn After tonen en vragen of ze dit herkennen) Zoja, kan u er iets meer over vertellen Zonee, ga naar vraag 7 5) Waar heeft u After voor het eerst opgemerkt (tv, poster,...) 6) Wat is u bijgebleven? 7) (Poster tonen) Wat valt op in deze poster volgens u? 8) Voor wie zou dit product geschikt zijn? ... emke