zouden jullie jullie enquêtes van After morgen willen meenemen, dan kunne ik en Marjan die exacte cijfers nog in ons deel verwerken. we hebben dat nodig voor het laatste vraagje dus dat is niet zoveel werk normaal gezien.
ik dacht, aangezien onze marketingmix voor Reclame zo super was, kon ik wel een paar ideetjes daarvan gebruiken voor de reclamecampagne van Sociologie, dus degene die Deel D als laatste heeft verbeterd (Elise, Nikki? kwetetniet) wil die dan zo vriendelijk zijn om da door te sturen?
Hoj! Ik heb vandaag persoonlijk met Van Os gesproken om te vragen ofdat het goed was dat wij als eerste aan bod kwamen (10u dus) en ze vond dat geen enkel probleem! Ze zei dat we dit gewoon moesten vragen/melden aan de andere groepjes
Ik heb voor dinsdag 30 maart de fotostudio en een reflexcamera afgehuurd van 10u tot 12u. Kan er iemand Van Os mailen om te vragen of wij dan als eerste mogen komen dinsdag. Elise vergeet dan zeker niet van hakken en mantelpakje of chic kleedje ofzo mee te nemen. Indien iemand een fles After wil kopen en deze kan meenemen, zeker doen!!!
Ik dacht, ik zet ff op de blog hoe de moodboards er zowat uitzien. Dan kan iedereen dit altijd snel checken Nu is het dus knippen geblazen en allemaal meenemen volgende dinsdag! Nikki gaat naar AVA voor papier.
1) Hoe After wil overkomen Doelgroep: mannen en vrouwen= succesvolle dertigers, 25-45 jaar After kan vanaf de middag 'altijd en overal' gedronken worden After kan warm én koud gedronken worden, en dit in recepten of cocktails Kernwoorden: luxe, klasse, exclusief, ondeugend, mysterieus, Belgisch, natuurlijk, kwaliteit (ingrediënten) After dinner/work/love/rain/ski... Een overvol moodboard
2) Hoe de communicatie van After is en hoe het overkomt Doelgroep: vrouwen (en mannen voor Humo) Posters: jonge, verleidelijke vrouwen, schaars gekleed, vulgair, goedkoop Wedstrijden in tijdschriften (Sanoma): Humo (mannen), Libelle (oudere vrouwen), Flair, Télémoustique Blister (trendbijlage MM): verwarrend Geen integratie op reclamevlak Belgisch wordt gepromoot! Ook een redelijk chaotisch moodboard
3) Hoe wij het zouden doen Doelgroep: enkel vrouwen, 25-45 jaar Kernwwoorden: kapitaalkrachtig, klasse, luxe, succesvol, kinderen en echtgenoot (eventueel) Advertentie in tijdschriften: Elle, Glam-It, Feeling, KnackWeekend, Cosmopolitan Feestjes: Stereo Sushi, Club Cabanne, Nacht van Exclusief, Hopper, lounge-bars
1) Bent u man/vrouw 2) Hoe oud bent u? (mss best met leeftijdsvakjes?) 15-20 21-26 27-32.... 3) Wat is uw beroep? 4) Heeft u ooit al gehoord van het merk After? (ofwel een vraag waarbij we de fles vzn After tonen en vragen of ze dit herkennen) Zoja, kan u er iets meer over vertellen Zonee, ga naar vraag 7 5) Waar heeft u After voor het eerst opgemerkt (tv, poster,...) 6) Wat is u bijgebleven? 7) (Poster tonen) Wat valt op in deze poster volgens u? 8) Voor wie zou dit product geschikt zijn? ... emke
Weet iemand tegen wanneer we nu dat deskresearchverslag van communicatieonderzoek moeten afgeven? Ze heeft het gezegd maar ik ben het vergeten te noteren...
Iedereen die vrouwenboekjes of rommel heeft liggen, allemaal MAANDAG meenemen naar school. Kunnen we leuk beginnen knippen voor de moodboard van After!!
Ik heb vandaag naar After gebeld maar geen van de drie mannen was vandaag aanwezig. Enkel een secretaresse die niet zo goed nederlands sprak. Ze zei dat ik best morge nog een keertje terugbel, dus dat zal ik doen. Ik heb morge de eerste twee uur toch geen les.
Verder heb ik ook een mailtje gestuurd naar mediaxim, het bedrijf dat een database houdt van alle reclamecampagnes in België, met de vraag of ze ons de campagnes van After kunnen doorzenden. Of ze dit ook zullen doen weet ik niet want normaal moeten bedrijven daar fors wat geld voor betalen. Op hoop van zege dus...
13.15u Opening 13.20u Vaststellen van de agenda 13.20u Mededelingen en ingekomen stukken 13.25u Agendapunten 1.Vooruitgang (werkt het met de nieuwe deadline, stijlfouten...) 2. Taakverdeling (CMSociologie, Reclame deel D, CMOnderzoek) 3. Verdere afspraken 13.50u W.v.t.t.k. 13.50u Rondvraag 14.00u Sluiting
Ik wil effe iets zeggen in verband met het nakijken van jullie eigen taken. Doet iemand dat? Want het is echt schandalig hoeveel stomme fouten er nog in het werk staan. Ik wil best al die taken nakijken en verbeteren op stijlfouten, maar dit gaat er wel een beetje over ze. Zelfs dingen die ik had gevraagd te doen (bijvoorbeeld getallen tot en met tien voluit schrijven) worden niet gedaan. Vind da ni echt collegiaal! We zullen het er nog wel over hebben morgen tijdens de vergadering.
Kan iedereen laten weten welk deeltje je gaat presenteren. Dan weten we of alles is genomen of dat er nog deeltjes overschieten... We zouden eventueel ook nog de website er terug bij doen. dat hebben we toch al een keertje voorbereid hé.