Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum
games
gam.
19-02-2012
saints row the third
SAINTS ROW THIRD Saints Row, een van de weinige concurrenten van Grand Theft Auto die het tot deze console generatie heeft gered. En dit is niet zonder reden. De eerste Saints Row game was een goedkope kopie van GTA maar dit veranderde bij het tweede deel. Het leek alsof Volition wist dat ze niet konden winnen van Rockstars topper. Daarom leken ze zichzelf en hun game niet zo serieus meer te nemen en dit resulteerde in een zeer vermakelijke game met goede humor en positieve kritiek. Nu is Volition terug met het derde deel en ze flikken het simpelweg weer. Terwijl de GTA reeks steeds serieuzer wordt en lijkt te krimpen in het aantal opties heeft Saints Row dit gat opgevuld. Saints Row: The Third is een game die zichzelf alles behalve serieus neemt. Dit is merkbaar vanaf de eerste seconde en continueert nog na de aftiteling. Het verhaal dat vertelt over de bende oorlog tussen de Saints en the Syndicate is extreem luchtig, over de top, zeer vermakelijk en blijft voornamelijk door de humor en het luchtige karakter boeien tot het einde. Maar ook alle nevenactiviteiten die in de stad, Steelport, te vinden zijn zijn simpelweg niet serieus te nemen. De game begint met een zeer vermakelijke bankoverval die fout afloopt, springt daarna in een flits naar de ontsnapping van de Saints en springt dan verder naar een sky dive stuk van enkele minuten waarbij het hoofdpersonage hele volksstammen afslacht terwijl hij duizenden meters naar beneden valt. Alle missies die je hierna tegen komt zijn allemaal van een vergelijkbare geweldige belachelijkheid. Je gaat nooit mee leven met je personage en je voelt je nooit verantwoordelijk voor je daden. Maar dit zorgt er voor dat je de game simpelweg blijft spelen voor hetgeen waarvoor je in eerste instantie je console gekocht hebt,
asassins creed revelations een van de mooiste games die ik ooit speelde
-het is een avontuur spel -een geweldadig spel online online zijn er vier verschillende speltypes -gezocht(gevorderd) -klopjacht -bondgenootschap singleplayer Desmond Miles beleeft wederom het leven van zijn verre voorouders met behulp van de mysterieuze Animus-tijdmachine. Ditmaal zakt hij af naar de vijftiende en zestiende eeuw om er als de ondertussen welbekende meestermoordenaar Ezio Auditore Constantinopel te van sinitere macht.De Ottomaanse metropool in deze game mag gerust als een tweede hoofdrol worden gezien. Waar je ook gaat, staat of klimt, deze spelwereld leeft en beweegt. De vier verschillende districten van de stad kunnen na een tijdje vrij doorkruist worden en achter elke hoek valt wel wat te ontdekken en beleven.
Volledige vrijheid Samen met de dynamische dag- en nachtcyclus (inclusief schitterende zonsondergangen, onheilspellend donkere nachten en het aanbreken van de dageraad) is dit meer dan ooit een rasechte free roaming-game geworden. En zoals typisch voor deze reeks: een openwereldspel met meerdere verdiepingen.
Elke vierkante horizontale en verticale centimeter van alle gebouwen en andere constructies in deze game kunnen beklommen en verkend worden. Over daken rennen, onbevreesd over gapende kloven springen, balanceren op levensgevaarlijk hoge richels en duizelingwekkende, maar sierlijke duiksprongen uitvoeren: het behoort allemaal tot Ezios dagdagelijkse activiteiten. De heel toegankelijke en intuïtieve besturing zorgt ervoor dat zelfs beginners zich binnen de kortste keren tot ervaren acrobaten ontpoppen. Soms zul je gedwongen worden om alternatieve routes te bedenken om ergens (hogerop) te geraken, aangezien de fysieke toestand van de held het af en toe niet toelaat om op eigen kracht te klauteren.
http://www.youtube.com/watch?v=hiYyEpEtB3E een coole schooter met vier verschillende classen van mannetjes -assault -engineer -sniper -support dit zijn de vier verschillende classen van de game iedere class heeft zijn eigen taak teamwork is noodzakelijk hou je van zo'n games dan is dit perfect voor u!!!!!mooie graphics in deze game - geweldadig
Deze review is gemaakt op basis van de pc-versie. De consoleversies wijken hier van af. Deze review en de score die we aan de game toekennen, gelden dus alleen voor de pc-versie van Battlefield 3.
In de wiskunde leveren de verschillende getallen in een som uiteindelijk een totaal op. Er is één juist antwoord, en dat is opgebouwd uit de losse delen van de som. Vaak geldt voor games ongeveer hetzelfde, maar net zo vaak blijkt dat het algemene beeld dat een reviewer bij een game heeft, niet één op één aansluit bij de verschillende plus- en minpunten die hij in zijn review aanstipt. Waar dit stukje slap geouwehoer naartoe gaat? Battlefield 3 is geen perfecte shooter en het heeft best een aantal kritiekwaardige puntjes. Maar het spel zal elke gamer desondanks wegblazen met alle onderdelen die wél goed zijn uitgewerkt.
Dat beeld leeft al maanden bij menig gamer, en een dergelijk verwachtingspatroon maakt het voor een game niet gemakkelijker om zichzelf te bewijzen. De perceptie van een game, zoals van ieder product, wordt bepaald door de verhouding tussen de verwachting en de uiteindelijke kwaliteit, en hoe hoger de verwachting, hoe lastiger het wordt om de perceptie van dat spel op hetzelfde niveau te krijgen. Een gamer zal een beter gevoel overhouden aan een game waar hij niets van had verwacht maar die toch nog best vermakelijk blijkt te zijn, dan aan een verwachte topgame die na release nét geen topgame blijkt te zijn.
Niet fair
Wie nu donkere wolken voelt samenpakken boven Battlefield 3 zullen we geruststellen: Battlefield 3 is die topgame wel. Punt is alleen wel dat in de community het idee leeft dat Battlefield 3 de nieuwe heilige graal is in shooterland. Dat is niet fair, want op die manier zadel je DICE op met een missie die niet valt te volbrengen. Ook deze studio heeft te maken met beperkingen die worden opgelegd door hardware en ook in Zweden kost het maken van een game klauwen met geld, veel tijd en mankracht. Het plaatsen van een dergelijke disclaimer lijkt wellicht een zwaktebod, maar het kan geen kwaad om even uitgesproken realistisch te zijn.
We geven ruiterlijk toe dat wij die realiteitszin niet direct hadden toen Electronic Arts ons vorige week voorzag van de pc-versie van Battlefield 3. Wij zijn Battlefield 1942-veteranen en hebben alle tussenliggende versies van het spel met veel plezier gespeeld. Ja, zelfs het tegenvallende Battlefield: Vietnam viel bij ons best in goede aarde. Niet verwonderlijk dus, dat we eerst drie rondjes juichend om het VNU Media-kantoor hebben gerend met de gamedisc boven ons hoofd alsof het de Champions League-trofee was. Geen zorgen, verder zijn we wel gezond.
Dat beeld leeft al maanden bij menig gamer, en een dergelijk verwachtingspatroon maakt het voor een game niet gemakkelijker om zichzelf te bewijzen. De perceptie van een game, zoals van ieder product, wordt bepaald door de verhouding tussen de verwachting en de uiteindelijke kwaliteit, en hoe hoger de verwachting, hoe lastiger het wordt om de perceptie van dat spel op hetzelfde niveau te krijgen. Een gamer zal een beter gevoel overhouden aan een game waar hij niets van had verwacht maar die toch nog best vermakelijk blijkt te zijn, dan aan een verwachte topgame die na release nét geen topgame blijkt te zijn.
al die games zijn gemaakt door mensen geintreseerd zijn in games maken en worden allemaal getest door gamers en dan wordt het beoordeeld hoe goed het is wat er moet verandert worden .