biogroenten kweken
Inhoud blog
  • Hallo vrienden
  • Hallo
  • Hallo iedereen
  • Dag vrienden
  • Hallo

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     



    Welkom op mijn blog!


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    08-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bericht
    Deze middag was er lekker eten.
    rauw suikerbrood
    aardappelen met ierse beafstuk
    Het was lekker maar duur
    Toch zijn we maar best tevreden


    http://bloggen.be/felixken

    08-11-2007, 13:27 geschreven door felixken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo

    Dinsdagnamiddag - Donker en bewolkt en er valt lichte regen.
    Het eten was zeer lekker. Een hammeken met een varkenspoot en wortelen met erwten-selder-peterselie-ajuin-aardappelen, kruiden en een lekker glaasje rode wijn.
    Zou het in de hemel beter zijn denkt U?


    http://bloggen.be/felixken

    06-11-2007, 12:48 geschreven door felixken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste vrienden
    Wij waren gisteren op bezoek bij onze oudste kleinzoon in Baal.
    Baal is een deelgemeente van Tremelo en als ik het goed voor heb is dat het Hageland.
    De gemeente heeft een zeer landelijk karakter en is een parel voor wandelaars en fietsers.
    Zo komt een mens ook eens op plaatsen waar je nooit geweest bent.


    http://bloggen.be/felixken

    05-11-2007, 09:52 geschreven door felixken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekend
    Het is hier donker en grijs, echt allerheiligen weer.
    Toch ben ik al tevreden als er geen regen valt.
    Ik wens aan alle bloggers een fijn en gezellig weekend.
    Doe wat je graag doet en profiteer van je vrije dag.


    http://bloggen.be/felixken


    03-11-2007, 13:03 geschreven door felixken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verjaardag

    Dag vrienden

    Bedankt voor de vele reacties met wensen voor mijn verjaardag.
    Meer moet dat niet zijn maar het doet toch goed hoor.


    http://bloggen.be/felixken

    02-11-2007, 13:04 geschreven door felixken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allerheiligen
    Het is halloweenavond. In onze gemeente nog niet zo ingeburgerd maar het kan nog komen.
    In deze tijd van het jaar is het een herdenking van hun afgestorvene dierbaren.
    Het verlies van iemand overkomt iedereen.
    Het ergste volgens mij is wanneer ouders een kind moeten weg dragen.
    Al eens bij stil gestaan hoeveel dat er zijn.
    De pijn van die mensen raken mij diep.
    Daarom beste vrienden laten we 1 minuutje daar aan denken.

    31-10-2007, 20:03 geschreven door felixken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdagmiddag
    Na het eten en de afwas zit ik terug op mijn kamer.
    Niemand kan mij hier bevelen geven of zeggen wat ik moet doen.
    Ik ben oud en wijs genoeg om te weten wat ik moet doen.
    Heeft daar iemand iets op tegen?

    30-10-2007, 13:02 geschreven door felixken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek
    Deze namiddag bezoek gekregen van Annick en Chris. Zeer sympatieke mensen.
    Annick heb ik zien opgroeien want haar ouders zijn mijn naaste buren.
    Zij heeft het geluk niet altijd aan haar zijde gehad. Gezondheidsproblemen waren daar de oorzaak van.
    Het gaat nu toch beter maar zoals ze zegt '' je staat er mee op en je gaat er mee slapen''.
    Ze is zeer tevreden dat ze beginnen bloggen is, de reacties blijven niet uit en dat wensen wij haar van harte.
    Annick je bent een aanwinst in ons blogwereldje, wij houden van U.

    28-10-2007, 21:06 geschreven door felixken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste vrienden bloggers
    Ik ben terug en met volgend nieuws. Ik had een desk-top met als besturing UBUNTU. Dat ging goed , ik had nooit last van spam of iets dergelijks maar die desk had ik een tijdje geleden aan mijn kleindochter Laura beloofd. Belofte maakt schuld en zo doende heb ik mij een nieuwe aan geschaft. Wel een Notobook (HP 9530). Besturing windows vista home premium. Scherm 17''. Dat is voor mij een verandering en ik moet er nog aan wennen. Maar met tijd en boterhammen komt dat goed. Ik probeeel  ook een nieuwe webblog te maken maar daar is nog veel werk aan. Dus nog een paar dagen geduld en ik zal terug tussen jullie zijn.
    In afwachting veel groetjes en tot blogs.

    http://bloggen.be/felixken

    24-10-2007, 21:13 geschreven door felixken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    23-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Proms
    Zaterdag 20 oktober waren wij in het sportpaleis van Antwerpen aanwezig bij de Night Of The Proms. Met 12.000 toeschouwers was dit een grandioos spektakel. Een mix van klassieke muziek en pop doen je meeleven met zingende en dansende aanwezigen Het orkest Il Novecento o.l.v. Robert Groslot en het koor Fine Fleur is topkwaliteit.
    De violist Roby Lakatos is een groot virtuoos. Hij laat zijn viool zingen swingen en dansen. Deze hongaar is waarschijnlijk geboren met een viooltje rond zijn nek.Het hoogtepunt voor mij was echter Liebrecht Vanbeckevoort. Deze pianist was dit jaar finalist van de Koningin Elisabethwedstrijd. Zijn vertolking van een selectie uit het Pianoconcerto no 1 van P.Tsjaikovski was subliem.Deze jonge man van 23 kreeg dan  ook een staande ovatie. Vlaanderen mag fier zijn op zo'n muzikaal genie. Nog iemand die opviel was Macy Gray. Deze kleurlinge heeft een speciaal stemgeluid en brengt de soul-muziek op zijn best.
    Natuurlijk waren er ook artiesten waarvan de tand des tijds begint te knagen. Ik denk dan aan Kid Creole And The Coconuts, soulsister en John Miles.Toch geven die mensen nog altijd het beste van zichzelf en zijn nog best genietbaar.
    De entreekaarten werden ons geschonken door onze kinderen en schoonkinderen. Onze hartelijke dank daarvoor.
    Night Of The Proms een aanrader.





    http://bloggen.be/felixken

    23-10-2007, 18:56 geschreven door felixken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom
    Mijn naam: Felix
    Geboren te Aalst op 01/11/1934
    Gepensioneerde postbediende
    Gehuwd met Denise
    Wij hebben twee kinderen: Urbain en Sigrid
    Zes kleinkinderen: Wim-Karolien-Katrin-Laura-Tom en Nele
    Mijn hobby's zijn biogroenten kweken - fietsen en bloggen
    In een vorig leven was ik een accordeonist



    20-10-2007, 00:00 geschreven door felixken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Archief per maand
  • 12-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Gastenboek
  • Yeezy Supply
  • Yeezy Supply
  • FSF
  • Kevin Durant the playoffs in the first half three steals and blocks, nearly 11 years first
  • adidas nmd r1 pk released new NMD_R2 white sneakers, create new Street Look

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    links
  • Francois
  • Rita
  • Annick
  • Gentiel
  • Ninne
  • Swiepke
  • joelle
  • Emmy
  • Pepino
  • donnatella

    links
  • Anita
  • Liticia - Perzik
  • Sarah
  • Sylvie
  • Joke
  • Suusje
  • Lady rosita
  • Mizzd
  • Marc
  • Berrelogs.be

    links
  • Beesken
  • Mireille
  • Jeroen
  • Arie
  • Klaverke
  • Jientje
  • Nicky
  • Kim
  • Tilly en Lucie
  • Fracieke

    links
  • Ludwig
  • Jeske
  • Veerle
  • Magda
  • Fantasy
  • Fairytilegirl
  • Mickey
  • Ilona
  • Nicky
  • Vrouwtjelief

    links
  • Vergeet mij nietje
  • Alfons
  • Mister Bean
  • Verona
  • Anita-Angele
  • Frank
  • Black-Wolf
  • Martine
  • Francis
  • Regenboogje

    links
  • Yaella
  • Fleur
  • Sofie
  • Els
  • Nicolle
  • Greta
  • A3eindje
  • Ambereyes
  • Lauren
  • Romina


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs