Inhoud blog
  • Elfje
  • Inchie ATC
  • Kerstatc
  • Enjoy
  • Herfst
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bramix
    www.bloggen.be/bramix
    Mijn favorieten
  • Poekietoe
  • Ethlinn's ATC

    25-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Elfje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Verleden week kreeg ik een bestelling van Hobbyvision in de bus. Er waren heel mooie knipvellen bij van disney elfjes. Tinkerbell enz ken ik wel, maar de rest is waarschijnlijk van nieuwere films die ik nog niet gezien had. Maar weer waren de meeste plaatjes te groot voor ATC's, geen probleem dan maak ik er wel kaartjes van. Dit elfje ken ik ook niet, weet iemand de naam? Ik vind haar wel heel mooi.

    25-11-2007 om 11:06 geschreven door Ethlinn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inchie ATC
    Klik op de afbeelding om de link te volgen In een andere swap op het hobbyjournaal ging het over Inchies. Inchies zijn kaartjes van 1 x 1 inch. Dat is 2.5 cm in het vierkant. Sommige personen hebben echt super kaartjes gemaakt maar ik vond het toch maar moeilijk. Deze vlindertjes vind ik wel gelukt maar ik vond het leuker om ze op ATC te plakken en dus toch niet mee te doen met de swap.

    25-11-2007 om 11:04 geschreven door Ethlinn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstatc
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op het hobbyjournaal (www.hobbyjournaal.nl) was een grote kerstswap. Iedereen moest 25 atc's maken en verzenden. Die van mij waren af maar ik had er blijkbaar teveel gemaakt.

    25-11-2007 om 11:03 geschreven door Ethlinn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enjoy
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze twee ATC's zijn deel van een serie van 3 (ik vond de derde niet toen ik ging scannen, beetje chaotisch). De achtergronden zijn gestempeld. Uit de stempels heb ik woorden naar voren gebracht.

    19-11-2007 om 15:30 geschreven door Ethlinn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Herfst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eenvoudige ATC's met een herfstthema. Gemaakt met stickers en kleurpotloden.

    19-11-2007 om 14:58 geschreven door Ethlinn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vintage Girls
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Weer hetzelfde idee als de vorige reeks. Helaas waren mijn labelstickers op.

    Geruild

    19-11-2007 om 14:55 geschreven door Ethlinn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    22-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Harde schijf:(
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Helaas is mijn harde schijf echt stuk en is het onmogelijk om de gegevens er nog af te halen. elangrijke foto's enz heb ik wel op cd staan. Maar aan ATC's denk je niet echt om een back up te maken.

    Deze week heb ik voor het eerst geborduurd op papier. Er was een borduur swap op Hobbyjournaal en dat vond ik een leuk moment om een nieuwe techniek te proberen. Hier zijn mijn ingezonden kaartjes. Het is een leuk werkje alleen vond ik het moeilijk de juiste lengte van draadte vinden. Te lang zorgt voor knopen en te kort werkt ook niet handig.

    22-10-2007 om 12:29 geschreven door Ethlinn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    29-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.English Sir?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mijn tweede serie was een collage serie over landen waar men Engels spreekt. Ik wilde eerste ATC's maken met verschillende landen en zo kwam ik uit bij Engeland, de Verenigde Staten en Australie.

    Mijn computer is stuk waardoor ik de scans nu niet kan tonen. Ik hoop dat ze er nog opstaan als die gemaakt is. Van deze serie heb ik nog één kaartje te ruil: de Verenigde Staten.

    29-09-2007 om 17:41 geschreven door Ethlinn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eerste serie

    Van mijn eerste serie heb ik helaas geen scans of foto's. Ze waren dan ook heel snel geruild wat ik super vond. De serie droeg de naam 'Hearts' en bestond uit 3 kaartjes: I love flowers, I love hearts en I love you.

    Misschien kom ik ooit de foto's tegen op internet van de mensen waarmee ik geruild heb

    29-09-2007 om 17:36 geschreven door Ethlinn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe ik ATC's gevonden heb
    Hallo allemaal,

    Hier is het eerste berichtje van mijn blog. Deze blog zal gaan over de ATC's die ik maak. Ik vind het ruilen ervan erg tof en doe ook regelmatig mee aan swaps. Ik ben zelfs bezig mijn eerste eigen swap te organiseren. Ik vind het ruilen met één persoon tegelijk zeker even leuk trouwens.

    Ik weet niet precies waar ik ATC's ondekt heb. Waarschijnlijk door één van mijn kenissen of door op een beurs een ruilbord te zien hangen. Eind augustus wilde ik dat wel eens zelf proberen. Dus ik heb op internet opgezocht wat nu net belangrijk was.
    - Het allerbelangrijkste is de afmeting van 89 x 64 mm. Daar moet iedereen zich aan houden. Verder maakt het niet uit hoe je je ATC versiert, je mag ook bijvoorbeeld de hoeken afronden of een ovaal maken als deze maar op de wijdste punten de juiste afmetingen heeft.
    - Je mag ATC's nooit verkopen. Ze zijn uitgevonden als reactie op het commerciële karakter van andere ruilkaarten. Denk maar aan de berichten  rond de pokemon kaarten van stelende kinderen.

    Verder is er ook nog als regel dat je eigenlijk per kaart die je ruilt eentje terug stuurt. Dit omdat je dan niet kan zeggen dat jouw kaart veel mooier is en 3 andere ATC's waard is. In praktijk gebeurt dat niet altijd zo want bij een swap bijvoorbeeld krijgt de  host soms een extra kaartje als bedankje.

    Zo nu weten jullie hoe ik hiermee gestart ben. Ik ga eens op zoek gaan naar de scans van mijn eerste kaartjes.

    Groetjes en tot de volgende keer!

    Ethlinn

    29-09-2007 om 17:34 geschreven door Ethlinn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    27-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winnie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Neen, uw blog moet niet dagelijks worden bijgewerkt.  Het is gewoon zoals je het zélf wenst.  Indien je geen tijd hebt om dit dagelijks te doen, maar bvb. enkele keren per week, is dit ook goed.  Het is op jouw eigen tempo, met andere woorden: vele keren per dag mag dus ook zeker en vast, 1 keer per week ook.

    Er hangt geen echte verplichting aan de regelmaat.  Enkel is het zo hoe regelmatiger je het blog bijwerkt, hoe meer je bezoekers zullen terugkomen en hoe meer bezoekers je krijgt uiteraard. 

    27-09-2005 om 16:32 geschreven door Ethlinn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vintage ATC's
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het maken van een blog en het onderhouden is eenvoudig.  Hier wordt uitgelegd hoe u dit dient te doen.

    Als eerste dient u een blog aan te maken- dit kan sinds 2023 niet meer.

    Op die pagina dient u enkele gegevens in te geven. Dit duurt nog geen minuut om dit in te geven. Druk vervolgens op "Volgende pagina".

    Nu is uw blog bijna aangemaakt. Ga nu naar uw e-mail en wacht totdat u van Bloggen.be een e-mailtje heeft ontvangen.  In dat e-mailtje dient u op het unieke internetadres te klikken.

    Nu is uw blog aangemaakt.  Maar wat nu???!

    Lees dit in het volgende bericht hieronder!

    27-09-2005 om 16:32 geschreven door Ethlinn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)


    Archief per week
  • 19/11-25/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 24/09-30/09 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs