Gevonden op internet: (Dit moeten we misschien eens testen)
Herbert A. Millington
Chair - Search Committee
412A Clarkson Hall, Whitson University
College Hill, MA 34109
Dear Professor Millington,
Thank you for your letter of March 16. After careful consideration, I
regret to inform you that I am unable to accept your refusal to offer me
an assistant professor position in your department.
This year I have been particularly fortunate in receiving an unusually
large number of rejection letters. With such a varied and promising field
of candidates, it is impossible for me to accept all refusals.
Despite Whitson's outstanding qualifications and previous experience in
rejecting applicants, I find that your rejection does not meet my needs at
this time. Therefore, I will assume the position of assistant professor
in your department this August. I look forward to seeing you then.
Best of luck in rejecting future applicants.
Sincerely,
Chris L. Jensen
Ik mag haar schoonheid gaan bewonderen op de avond waar ze gewillig voor een aantal VIPs poseert. Ze is elegant, ze straalt kracht uit, ze heeft ogen waar je spontaan "Maybe it's Maybeline" bij mompelt. En haar poep, strak als gegoten, gebeeldhouwd door god de vader hemzelve.
Nee het gaat deze keer niet om een vrouw maar om de nieuwe Audi A4. De eigenaar van de garage stuurde me een uitnodiging voor de Audi A4 night morgenavond. Ik kijken natuurlijk, hoe ziet de wagen er nu ECHT uit?
Rechts zie je het originele concept, de S ?
Ik moet zeggen, een gevoel van jaloersheid kwam naar boven. Hoewel ik eigenlijk pas een half jaar met grote broer rijdt, had ik zoiets van hebben hebben hebben. De lijn is echt gewoon machtig knap. De auto heeft een uitstraling die elke testosteronhoudend lichaam kan bekoren en de motor en opties die kies je zelf natuurlijk. Al kan niemand klagen over de standaard diesel en benzine versies (min 143pk).
Alleen al op die lichtjes zou je toch verliefd kunnen worden, niet?
Of ik op de uitnodiging inga, weet ik nog niet, zoals gezegd: het nieuw is van mijn wagen nog langzaam aan het afslijten. Maar toch als je exclusief schoonheid kan aanraken zou je het wel moeten doen uiteraard.
Ik voegde een paar fotos toe, je beoordeelt zelf maar.
In Disneyworld Florida VS werd een oma opgepakt aan de ingang voor verboden wapendracht. De Oma wou met haar kleinkinderen het pretpark in en had in haar handtas een geladen pistool, een vlindermes en een aantal scharen.
Amerika blij want de post 9/11 aanpak werkt.
Nu vraag ik mij af wat een Oma met al dit getuig op zak doet. Is Mickey Mouse weer aan de drugs. Is Donald Duck weer vrijgelaten na zijn laatste aanranding.
Het arme vrouwtje probeerde zich gewoon te verdedigen lijkt me ..toch?
Het einde van het jaar in zicht. De kerstperiode dient zich aan. Wenslijsten komen boven, en al even moeilijk om te zeggen wat ik zelf graag zou hebben als kerstkado vind ik het om te kiezen wat ik zal kopen voor anderen. Het wordt weer terugblikken op alle mental notes van het laatste jaar, en hopen dat je alle hints van de misses hebt opgevangen.
Koop geen parfum want dat is onpersoonlijk, koop geen appliances want dat is onpersoonlijk, koop geen kleren want dan heb je geen inspiratie.... zorg er ook voor dat je kadootje specialer is dan een doordeweeks kado.
Moeilijke keuzes, suggesties mag je me altijd mailen
Vanochtend was Ann te gast in de grote Peter Van de Veire ochtendshow en liet ze weten dat ze een naaktsessie in Afrika laat doen voor artikeltijdschrift playboy. De opbrengst gaat naar het goede doel Music for Life van Studio Brussel, waarbij StuBru en het rode kruis geld inzamelen voor drinkbaar water te verzorgen aan behoevenden.
Zeer mooi initiatief trouwens, net als vorig jaar gaan een aantal Stubru iconen (Dit jaar Peter Van de Veire, Siska Schoeters en Thomas De Soete) in een glazen huisje zitten te Leuven waar ze zonder eten plaatjes gaan draaien die iedereen kan "kopen" en zo bijdragen tot dit goede doel. Bekijk zeker eens hun website.
Het siert de sympathieke miss dat ze ons haar lichaam laat bewonderen in dit kader. Ik zou zeggen eindelijk !!! Hail alle goede doelen !!!
We zullen dan nu ook al beginnen de lijst aanleggen van vrouwen die we moeten overtuigen dit initiatief te volgen.
Porta laat de mindere techneut toe om van een directorie snel een webalbum te maken. Handig als het snel af moet zijn en het niet om een pro website gaat.
Meestal gebruik ik php plug-ins, maar voor simpelere html sites kan dit een waardig alternatie zijn.
Vermits ik wekelijks toch wat kilometers afpleur (bijna 180 werk-terug), is het aangeraden goed op de hoogte te zijn van de mogelijkheden van tankstations op de weg van en naar het werk.
Hier zitten bijkomend een aantal uitdagingen aan: Uitdaging 1 Het juiste tankstation:
Onze wagens zijn verkregen met operationele lease, d.w.z. met tankkaart en dus met een bepaald merk, in ons geval Q8. Nu is het zo dat Q8 twee concepten heeft, de onbemande site (Easy) en de reguliere stations met winkeltje e.d. Van de eerste soort ben je vrij zeker van het voortbestaan, de tweede soort heeft een extra menselijke factor nl de franchisenemer en eventueel personeel. Dit zorgt ervoor dat ze toch iets winstgevender moeten zijn dan de eerste.
Uitdaging 2 Ze vinden en er geraken:
De weg van thuis naar hier, is buiten een stukje Brussel eigenlijk voornamelijk autostrade en je hebt dus geen zicht op de tankstations langs de zijwegen. Diegene op de autostrade zijn geen Q8 stations. Vanochtend toen ik vertrok gaf de autonomiemeter nog 70km aan voor mijn tank leeg was. Met een eenvoudige vergelijking (afstand werk > autonomie brandstofpeil) kom je dus al vlug tot de constatatie dat je moet tanken. De pompen dicht bij huis weet ik liggen en daar is dus geen uitdaging aan. en route....
Uitdaging 3 De file:
Ik vertrok om 5u40 en dat is randje af tussen een beetje bumperen tegen 100Km/u of echte file. Je begrijpt als ik ergens 10 minuten moet uittrekken om even om te rijden, te tanken en dan weer op traject te geraken dit onvermijdelijk uitmondt in file doen. 1 probleem: ik HAAT file, file is de perfecte manier om mij te veranderen in een stresskonijn. Je verstijfd mentaal en fysiek, de apothekers zouden je verzekerd linken aan alle nep via*ra die momenteel circuleert en waar blijkbaar ook nog de helft van werkt.
Uitdaging 4 De GPS:
Mijn wagen is nog +- 4 maand oud en de GPS data is vrij up-to-date. Dit heeft mij zelfs op een aantal gelegenheden aangenaam verrast, je weet wel recente veranderingen in je omgeving die toch al vermeld zijn. In het geval van tankstations, zeker van de 2e soort, ligt dit iets moeilijker. Regelmatig lijken de tankstations verdwenen ofschoon ze in de GPS aangegeven staan.
"Indien U deze uitdagingen niet aanvaard, krijgt U geen lunchpakket en verliest U de immuniteit voor de eilandsraad"
Onderweg, zo goed als niks file. Een beetje vertraging in Aarschot en Holsbeek, waarvan je niet kan verstommen dat men daar regelmatig kont-aan-kont staat. Kontich en Aartselaar zou nog in de buurt moeten liggen en Retie als tussenstop.
Verder de E40 af en met enig stijgend stressniveau zie je je bereik zakken in schijfjes van 10km. Je boordcomputer pest je regelmatig door herhaaldelijk please refuel aan te geven en het gele pomptekentje veranderd in rood. De ring gehaald en met nog 10km autonomie de Brusselse tunnels in.
Eerste stop ergens in St Stevens Woluwe, tankstation nergens te bespeuren...weg...vaporised....foetsjie Tweede stop Havenlaan aan Tour&Taxis, pompstation moet waarschijnlijk in het water gevallen zijn of met een boot verplaatst. Het is er in elk geval niet meer.
Start-Stop-start-stop-rood licht-inhaal manoeuver-stop-rood licht-start-pruts aan GPS-zoek bijzonder locatie in omgeving van positie-scroll door lijst van tankstations op zoek naar Q8's-filter de reeds verdwenen stations eruit-stop-rood licht-start. Zoiets vreeeeet aan je benzine, nog 0km autonomie.... hahaha sukkel dat wordt duwen...gniffel. Had ik nu toch maar niet de vrouwelijk blondine stem aanstaan bij de GPS, eerst was het leuk maar nu....
Derde stop, Q8 easy.............juich. De meest betrouwbare onder de Q8's. Meteen een record gebroken door een volle 70 liter Diesel in mijn knol te gieten. We genieten samen na, mijn wagen en ik, van dit intense moment.
Immuniteit en gratis een weekje temptation island.
--W
PS: Ik weet dat er collega's van het Antwerpse dit nuttig gaan vinden: Hij ligt op de ring richting koekelberg, zorg dat je voor Sainctelette uit de tunnels bent en volg (dus buitentunnels) verder richting Koekelberg tot ongeveer 300m na Sainctelette aan je linkerkant.
eergisteren mijn knie gestoten en vandaag deed ze nog meer pijn dan gisteren. Net nu ik ging beginnen met mijn voorbereiding voor The Iron man. Het voelt momenteel echter meer aan als patattenzakman van het grote en lompe type.
Over oud gesproken, Vandaag leuke en minder leuke momenten beleefd.
Bij de leuke kan ik zeker vermelden dat ik na al die jaren nog eens iets gebouwd heb in ons vertrouwd CRM pakket. Bij de voorafgaande gesprekken met de klant had ik een belangrijke (daarom niet minder ridicule) business requirement over het hoofd gezien waardoor er een klein stukje werk niet ingeschat was. Aangezien we eind volgende week moeten opleveren, vond ik het opportuun om zelf de mouwen op te stropen en onder het motto "Wie op zijn gat zit kan geen blaren verbranden", terwijl ik dit vrij gemakkelijk met een smoesje had kunnen afschuiven naar een van de ontwikkelaars.
Het gesprek gaat dagelijks van P-magazine tot gadgetfruit, en omdat ik ook niet van alles even vlot kan meebabbelen is het soms wel leuk dat je de jonkies kan tonen dat je ook nog weet waarover je het hebt tijdens het delegeren van werk.
Aan de slag dan maar, en hopen dat het fingerspitzengefühl van weleer nog niet regressief achter de knokels is teruggetrokken zoals het met de haarlijn van de mensen steeds vaker het geval is. Omdat tijd niet on our side is, toch maar wat links en rechts gevraagd hoe nu weer juist die syntax is van dat code statement.
Geloof me als een oude rot in het vak een paar jaar zich niet meer bezigt met de opbouw van iets gaan er ook randjes van sleet aan zitten. Vergelijk het maar een beetje met Koningin Fabiola dat al jaren voorlichting geeft, veel prins(es)jes zou ik uit die hoek ook niet meer verwachten. Of neen die schreef sprookjes en niet meer was nooit, maar je weet wat ik bedoel.
Na wat finetuning en testen is het stukje dan toch klaar, en op een of andere manier ben je toch trots dat je iets werkend aflevert. Het kind in ons gaat nooit weg, en gelukkig maar.
Het slechtere deel speelde zich af buiten de gebouwen waar ik rustig een sigaretje stond te roken, toen er een of ander snotter op me afliep.
Hij: Donne-moi une cigarette (lees gebiedende wijs) Ik: Had je het nu beleefd gevraagd dan had ik het zeker overwogen. Dat lees je goed, in zulke omstandigheden smelt al mijn Franse vocabulaire onverklaarbaar weg.
Hij loopt weg om minder dan een minuut later terug te keren en me aan te kijken alsof ik Vlaams stuk hondenexcrement zijn Brusselse stoep stond te bevuilen. een paar eeuwen terug had hij er zeker aan toegevoegd Bruxelles, c'est moi zonder noodzakelijk Lodewijk te heten.
Het moment dat volgde moet een hoog Frank Drebin gehalte gehad hebben en ontaarde in een wedstrijd chinees fijnoogkijken. Op dat moment ontpopt hij zich tot ware polyglot en switcht naadloos van Frans naar Ara-Frans: Kesketoeregarde !? alhoewel mijn gedachten zeiden: Niet veel, en ik ook niet direct op een yo-momma grap kon komen, kwam er iets in de trent van: Ga werken, want geld is toch de meest zekere manier om aan sigaretten te komen.
Hij bedenkt zich niet en als een miniatuur Cassius Clay, gooit hij zijn rugzak op de grond en komt met gebalde vuisten op me af. Wottafok, ik ben hier toch in Brussel en niet aan de kust, aan de kust mag je iemand neersteken voor een sigaret...we zijn in Brussel en een MP3 speler heb ik niet op zak.
Mijn initiele irritatie en de gaspit van mijn bloed wordt hoger gedraaid. In chemie hebben we vroeger geleerd dat bij opwarming stoffen zich uitzetten doordat de moleculen steeds verder van elkaar gaan trillen, dit laat ruimte voor andere dingen...adrenaline. Ik gooi mijn sigaret weg en grijp naar de aansteker in mijn broekzak om de veerkracht van mijn vuist op sportvering te zetten....uiterst hard doe ik mijn best om niet de eerste slag te geven alhoewel hij blijft provoceren. Ik duw hem tot 2 maal toe van me weg, omdat hij zo dicht bij me kwam en onze residentiele huidmicroben al au-pair afspraken aan het maken waren.
Dit moet hem toch een beetje geintimideerd hebben want hij verschiet dat ce vieux mec zich niet laat doen. hij besluit ego-wonden likkend af te druipen en knijpt hierbij zijn ogen zo fijn dat ik hoop dat hij de paal niet gezien heeft.
Ik wil van deze gelegenheid dan ook de +- 40-jarige man met baard bedanken om weg te wandelen terwijl hij de hele opstoot toch van begin af aan meegemaakt heeft. Je bent een even grote held als onze Vlaamse politici in het zog van Madame Non.
Al bij al goede afloop van de dag, je maakt wat mee zo in onze hoofdstad. Mean Ol' folks Rule.... --W
Is een Mars met 35.000 sympathisanten voldoende om ons land te "redden", of moeten we dan toch huilen over de nakende scheiding? Wordt het niet allemaal een beetje opgeklopt en is de communautaire problematiek niet enkel het probleem van politici?
Dat zijn de vragen die een mens niet op een Zondag zouden mogen bezig houden, want zondag is josdag...een dag van fysieke en mentale rust. Het is natuurlijk al langer aan de gang dat een paar hersenloze onruststokers bezig zijn met ons recht. Ik moet zeggen dat het momenteel meer scheef dan recht zit.
Het wordt tijd voor eens goed nieuws, want zijn we nu niet eigenlijk (dubbel) politici aan het betalen om ons land niet te regeren? En als we dan toch moeten scheiden maak dan van Vlaanderen een belastingsparadijs...we hebben al genoeg betaald
Nu ik erover denk, was Lion misschien een betere reep geweest....ach ja
Juist terug thuis van 4 uurkes prive-sauna, Ongelooflijk wat zoiets met een mens doet. Rugmassage erbij genomen, we zijn weer als nieuw.
Het was een volledig nieuwe sauna, Aquapuur in koersel, heel mooi en de massage was zaaaaalig. 7 aromatherapieen gedaan in de sauna, een heel deel houtgeuren, pepermunt, muntkristal en eucalyptus op het einde, erg aangenaam. Ook weer heel wat nieuwe dingen geleerd, zoals je met ijsblokjes inwrijven ongeveer halverwege, en appelsien en pompelmoes eten na de munttherapie.
Als ik dan toch een minpuntje mocht aankaarten: de jacuzzi/bubbelbad mocht groter geweest zijn, maar ik denk dat ze er nog wel een fatsoenlijke in gaan plaatsen als ze er een beetje centjes uit hebben. Maar we zijn niet ontevreden, laat dat duidelijk zijn.
Voor diegenen die in de buurt wonen een overzicht
Relaxhoek met flatscreen en open haard minibar warm en koud ligzeteltjes binnen en buiten infraroodsauna traditionele sauna (en geen klein kotteke zoals op veel plaatsen) turks stoombad buitenzwembad 29 graden Jacuzzi 39 graden koudwater regendouche en emmerdouche buiten, warme regendouche en een 3 gewoon douches binnen zithoek buiten al hebben we daar met de min 1 van daarjuist niet lang gezeten
En zeer stijlvol interieur, echt knap...als ik het er ooit van breng thuis iets neer te poten mag het er net zo uitzien
Onlangs had ik Nederlandse vrienden op bezoek.... Het ging over ditjes en datjes, je weet wel "hoe is dit bij ons en dat bij jullie". Omdat ik voor mijn werk geregeld wel eens de Nederlandse wegen berijd, wist ik er op een gegeven moment aan toe te voegen hoe geweldig associaal het gedrag van de Nederlandse automobilist wel is geworden de laatste jaren. Ze beaamden en een klein beetje gegeneerd probeerden ze het gesprek terug in de richting van les joies de vivre te duwen.
Sinds Mei pendel ik terug dagelijks naar ons hoofdstedelijk gewest voor een beroepsmatige opdracht bij een grote klant van het bedrijf, en toen besefte ik het... ...Het is op onze wegen niet enorm beter gesteld en al zeker niet op en van de hoofdwegen naar de grotere steden.
Toegegeven ik heb een zware voet en gegeven de Duitse luxeberline schuif ik hiervan dan ook maar een beetje de verantwoordelijkheid af naar de bedenkers van de steeds krachtiger wordende turbodiesel motoren en alsmaar meer salonachtige cockpit designers. Waar ze me echter nooit (of zelden) kunnen op betrappen is asociaal weggedrag.
Yup ik ben die onnozelaar die stopt om voetgangers over te laten zelfs als het zebrapad op minder dan 30m is en al zeker als het om senioren, kinderen of schone deernes gaat, Ik vertraag en stop indien nodig en laat me graag het bijbehorende groen licht aan het volgende kruispunt aan de neus voorbijgaan.
Eens op de autosnelweg besef ik me nu iedere dag meer dat ik me in een jungle van cowboys en wegpiraten begeef en dat ik het ongeschreven verkeerswetboek onvoldoende beheers. Omdat ik nu eenmaal een hulpvaardige mens ben wil ik zorgen met dit postje dat jullie je ook niet als wegroukies gaan gedragen en iets meer voorbereid in jullie glanzende bolliede stappen.
Daarom de volgende gids van regels die je niet in de wettekst vind maar algemeen voor waar aangenomen. als je ze overtreed ben je misschien wel in je recht maar je komt zo ongelooflijk belachelijk over bij de rest van de wegmonsters dat je het al gauw laat omdat je de stempel van wegdebiel met het verstand van een stoeptegel maar beter wil vermijden.
1. Den werkmensch in het lichte vrachtautootje (bij onze overzeese buren ook wel White Van Man genaamd) mag zich ten allen tijde alles permitteren. Het is hem of haar toegelaten tegen belachelijke snelheden met aanhangwagens te rijden, verplicht de meest rechtse rijstrook geldt voor hen niet.
2. Indien je uw richtingaanwijzer aangezet hebt, geeft dit U het recht om van rijstrook te veranderen. Je hoeft hierbij nul komma nul rekening te houden met achterliggend verkeer en al zeker niet met gekke bloggers, die helaas voor hen over goede remmen beschikken.
3. Behoor je tot de elite van de bourgeoise trutten dan is de autosnelweg je speelterrein, pinkers opzetten hoeft niet en de meest bewonderenswaardige rijstijl is met een GSM in je ene hand en je mascaraborsteltje in het anderen. Je lacht alle vervloekingstekenen weg met je neus in de lucht en all is good.
4. Al wat onze Noorderburen bedenken is dom, hou je er vooral niet aan...wat denken ze wel??? ritsen dat is voor aan een jas te naaien en zeker geen werkwoord.
5. Niet voorbijsteken tussen 6u-10u en 16u-19u? Niet voorbijsteken bij neerslag? ....Haha mijn vrachtwagen is toch groter dan jou playmobieltje....rij er dan tegen sukkel !
6. Zowaar in Brussel geldt ook voorrang van links, en zij hebben toch al deuken in hun wrak...who cares ?
7. Verander in een vormende file zoveel mogelijk van rijstrook, probeer het zo te spelen dat je regelmatig schuin over 2 rijstroken staat, zo erger je zeker ook nog die motorrijder die dacht onbezorgd tussen de auto's door te snorren.
8. Zorg dat minstens een van je lichten slecht afgesteld is en daarbij zoveel mogelijk andere weggebruikers verblind, indien je zwaar geladen bent, gebruik dan vooral die lichtafstelknop niet...hoe hoger je lichten schijnen hoe meer je de mensen duidelijk maakt dat deze plaats onder de sterren de jouwe is.
9. Als je in een stad komt blokkeer dan minstens 1 rijstrook door met je vier pinkers aan (waar dienen ze anders voor?) te gaan parkeren, vermijd ten allen tijde dat je luie krent die extra 30meter zou moeten lopen of dat je toch maar geld in die parkeermeter zou moeten steken.
10. Wederom in de stad, rij nog vlug door dat oranje licht ne als het even kan ook nog door het rood. Het feit dat je hierbij een volledig kruispunt blokkeert omdat het aan de overkant toch al stilstond zal iedereen doen toeteren van geluk. Die toeter is voor velen hetzelfde als een penisverlenging en eigenlijk geilen ze maar wat op je. Zo ik hoop dat je met deze nuttige tips toch al weer wat sneller door het verkeer geraakt zonder het schaamrood te laten opkomen.
Het typische eerste programmaatje dat je schrijft in eender welke programmeertaal is HelloWorld().
Laat ons hier dan ook maar mee beginnen. Ik giet het in de vorm van een zelfinterview en heb dus ook de vragen zelf bedacht. Ik zie de ontgoocheling op de gezichten van de verzamelde sensatiepers en alle aanbidsters die me nu al beginnen te omschrijven als zelfingenomen a-ho, doe me een plezier en laat de gelei in jullie hersenpan toch enigzins het werk doen waarvoor ze bedoeld is en vorm op termijn een gestaafde mening. Als het een tip mag zijn, na het nuttigen van enige "Jus d'Artois" word ik ook wel loslippig, say where and when
Waarom op bloggen.be? Eenvoudig het is gratis Is Wim dan te gierig om een eigen domein te betalen? Neen helemaal niet, maar ik hoop dat ik dagelijks de tijd en discipline vind om julllie te laten delen in mijn wereld. als ik het volhoud zal er wel vlug een eigen domein volgen. Wat ga ik hier kunnen lezen dan? Mmmm weet ik nog niet, maar ik weet wel dat ik een cynische kijk heb op het leven, dus ik hoop dat ik jullie met leuke anecdotes kan blijven boeien. Kan je tegen kritiek? Als de beste !!! Zolang het maar constructief is is alle commentaar ontvankelijk. Ga je er soms "over"? Het zit er dik in, ik excuseer me op voorhand voor alle ongefilterde bullshit die er te lezen zal zijn, al zal ik mijn best doen om alles te anonimiseren. Wat voor iemand is Wim? Vergelijk me maar een beetje met het character "Chandler" uit friends, ik verschuil me dikwijls achter humor zeker als ik onzeker ben. Soms flauw soms hilarisch. Wat zal het "timbre" zijn van deze blog? Kan vanalles zijn, Interesses, politiek, het werk, mijn kijk op dingen,....
Bedankt Wim voor het uitkramen van deze onzin, Je zal er zeker niet mee in Humo komen. Wederzijds !!
Neen, uw blog moet niet dagelijks worden bijgewerkt. Het is gewoon zoals je het zélf wenst. Indien je geen tijd hebt om dit dagelijks te doen, maar bvb. enkele keren per week, is dit ook goed. Het is op jouw eigen tempo, met andere woorden: vele keren per dag mag dus ook zeker en vast, 1 keer per week ook.
Er hangt geen echte verplichting aan de regelmaat. Enkel is het zo hoe regelmatiger je het blog bijwerkt, hoe meer je bezoekers zullen terugkomen en hoe meer bezoekers je krijgt uiteraard.
Het maken van een blog en het onderhouden is eenvoudig. Hier wordt uitgelegd hoe u dit dient te doen.
Als eerste dient u een blog aan te maken- dit kan sinds 2023 niet meer.
Op die pagina dient u enkele gegevens in te geven. Dit duurt nog geen minuut om dit in te geven. Druk vervolgens op "Volgende pagina".
Nu is uw blog bijna aangemaakt. Ga nu naar uw e-mail en wacht totdat u van Bloggen.be een e-mailtje heeft ontvangen. In dat e-mailtje dient u op het unieke internetadres te klikken.