Inhoud blog
  • Het Mobiel Blogplatform is eindelijk daar...
  • Het Geheim van een Betere Levensstijl!
  • [NL] MLSP, onbeperkte Online Opportuniteiten!
  • [NL] Empower Network – De naakte feiten!
  • MLSP, het Kwadraat van Online Opportunities!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
    It Empowers You...
    Doe waar jij goed in bent! Wij doen de rest!
    Ontdek de wereld van Personal Franchising!
    21-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Affiliate worden...

    Het lijkt zo makkelijk, affiliate worden van een online programma. U krijgt een percentage van iedere verkoop die via u loopt (website of doorverwijzing) en dus probeert u zo veel mogelijk te verkopen.

    MAAR,  aan WIE gaat u die prachtige producten verkopen? Van wie kreeg u toestemming om vrienden, kennissen en anderen te mailen of bellen met deze prachtige aanbiedingen?

    De meeste affiliates hebben als ze beginnen nog geen enkele maillijst waarop personen zich hebben ingeschreven.
    Het is echter bij wet verboden om aanbiedingen via e-mail te sturen of mensen/ondernemingen te bellen als ze er niet om gevraagd hebben.
    Affiliate zijn is dus een stuk lastiger dan op het eerste zicht lijkt, maar als u het beter doet, dan zult u er op de lange termijn meer plezier van hebben.

    Er blijven echter nog zat andere mogelijkheden over om mensen te bereiken deze tijd. Voorbeelden zijn sociale media sites zoals Facebook, Twitter of Linkedin. Ook kan je ouderwets flyers uitdelen of gewoon mensen aanspreken op straat.
    Laat het dus ook niet aan u liggen en doe dag na dag alles in uw macht en mogelijkheden om uw onderneming te laten groeien!
    Het is niet de boodschap, het is aan WIE u die boodschap gaat sturen.

    Iedereen heeft wel een gave, ook u. Het is de kunst om uw gave zo in te pakken dat ze samen met de gaven van anderen tot nut van uw markt wordt.

    Ik weet zelf ook niet alles en dat wil ik ook niet. Ik probeer met hulp van anderen, die in dezelfde business bezig zijn, samen te werken. Dit werkt in 2 richtingen; allemaal geven we veel en nemen we hier en daar iets van anderen. Beide partijen hebben hier dus baat bij en samen worden we sterker en groter en verdienen we meer!


    Maar wat ik al vaak aangaf, ga allereerst uit van wat u een ander kan schenken. Geef!!!

    Hoe meer u geeft (informatie, tips, startbonus, enz.) des te interessanter je wordt voor anderen.

    Vraag (vrijwel) niets, geef alleen maar weg!

    Waarom weggegeven?
    1. U krijgt uiteindelijk terug wat u weggeeft! Ik weet ook niet waarom, maar het werkt zo wel.
    2. Om uw markt te laten groeien.

    Als u weggeeft en als tegenprestatie slechts het E-mail adres voor terugvraagt, dan heeft u iemand gevonden aan wie u zaken mag mailen.

    Houdt het wel bij mailtjes die over hetzelfde onderwerp gaan.

     

    Vraag me niet of ik uw onderneming kan opzetten. Ik kan dat niet. U bent de enige die uw eigen onderneming kan opzetten.
    Als u uw onderneming serieus neemt, dan heeft u meer dan één manier om die onderneming op te zetten. Het is geen spelletje.
    Als u dit niet heel erg serieus neemt, dan komt er niets van terecht. Dan gaat u één ding proberen en als dat niet lukt, dan stopt u.


    Ongevraagd mailen mag niet. Sluit het uit.

    U weet dat een mogelijke inkomstenbron de verkoop van E-boeken en services is. Als u vanuit uw affiliateschap daarop inkomsten wilt gaan genereren, waar past dat bij u in? In welke deel van uw op te richten onderneming past dit? Wat gaat u doen om dat deeltje te laten landen bij de markt die u gaat bouwen?

    Als u kiest om bv E-boeken te schrijven, maak dan gebruik van uw website om uw deelmarkten de kans te geven producten te bestellen. Niet door ze wervend te e-mailen, maar bijvoorbeeld door ze heel terughoudend, onderaan een interessante mail of nieuwsbrief over hun interessegebied, ook te wijzen op de voordelen van de E-boeken.

    Vertel ook face to face af en toe in uw omgeving eens over waar u mee bezig bent. Niet wervend, puur informatief.
    Wat ook uw doelmarkt is, op deze manier kunt u vanuit uw doelmarkt heel voorzichtig nagaan of uw doelmarkt ook interesse heeft in andere markten. Eén persoon kan op die manier in verschillende van uw doelmarkten terechtkomen.

    Vertel anderen over uw plannen. Alleen daarom zijn gemaakte plannen al zo belangrijk... Als u immers geen plan hebt, dan kunt u er ook niet over spreken.
    Zelf spreek ik nog wel eens wat mensen die mij een paar jaar geleden hoorden over al mijn plannen. 'Typisch’ dachten velen, toen ik nog geen succes had. Ik had altijd al wel plannen, maar tot mijn 36e was ik vooral werknemer en slechts heel voorzichtig ondernemer.
    Ik had me zorgen kunnen maken over het commentaar op mij en mijn plannen, maar die typische Maurice deed uiteindelijk wel precies wat hij indertijd zo enthousiast vertelde.
    Vaak hebben die mensen, die me toen aanhoorden, ergens onderweg in mijn groei, uiteindelijk wel een keer, nieuwsgierig dat ze waren, een site bezocht en heel wat van hen is ooit toch klant geworden…

    Online Ondernemen is niet van de ene op de andere dag rijk worden. Het is groeien en groeien, tot het moment er ineens is, dan de groei harder dan verwacht gaat. Het begint dan 'los' te komen en vanaf dat moment is bijna 'alles' mogelijk.
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm blij ben dat ik heb doorgezet.
    Het leek de eerste tijd soms wel alsof er geen schot in de zaak zat, maar ik leerde heel veel zaken die ik nu nog dagelijks in de praktijk breng. Die investering in mezelf keert zich nu maand op maand uit.

    Ik wens u veel succes in wat ook uw streven mag zijn.

     

    Maurice.

     

    Met dank aan Tom Lassing

    Bijlagen:
    http://www.elkedaggeld.com   

    21-09-2012 om 09:59 geschreven door Morre27  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In zoekmachines op nummer één

    Belangrijk, of onzin? Waar op te letten?

    Het antwoord is simpel: het is leuk en in eerste instantie niet meer dan dat!
    Het natuurlijk geen onzin, maar er zijn zo ontzettend veel andere zaken die belangrijker zijn, dat de hoogste plaatsing in de zoekmachine echt een bijzaak is.

    Als het succes van uw website alleen maar afhankelijk is van de hoogste plaats in een zoekmachine, dan doet u, als ondernemer en webmaster, uw werk niet goed. Zo simpel is het.
    Het is wel heel mooi als uw website makkelijk gevonden kan worden via de zoekmachines maar zorg ervoor dat u er nooit afhankelijk van wordt, want dat is geen gezonde situatie.

    Zoekmachines zijn immers onbetrouwbare partners gebleken. Uw eerste plek van vandaag kan morgen plaats 10.405 zijn geworden.

     

    Belangrijke tip!
    Wilt u pertinent toch bovenaan de zoekmachine staan, dan is er mogelijk een veel makkelijker alternatief beschikbaar.
    - Zoals u weet kunt u tegenwoordig het plekje bovenin de zoekmachines ook kopen. Heel interessant en in feite is DAT waar u bij het lanceren van een nieuwe site of service mee zou moeten beginnen. Koop simpelweg een hoge notering!
    De reden hiervoor? 
    Mocht blijken vanuit de betaalde plaatsing, dat er geen behoefte is aan uw product, stop er dan niet onnodig veel tijd en geld in en probeer wat anders. Dat is pas echt uw energie effectief inzetten!


    Echter, als het wel succesvol is, dan pas is het bijzonder zinvol om naast de betaalde advertenties ook te werken aan 'beter gevonden worden' vanuit de gratis mogelijkheden. Immers iedere klant waarvoor u geen kosten hoeft te maken is mooi meegenomen.
    Met logisch nadenken en serieus een website of pagina opzetten kunt u veel effectiever aan bezoekers komen. Het mooie is, als u dat netjes en consequent doet, dan wordt uw website vanzelf ook beter vindbaar in de zoekmachines!
    Wat u dus gaat doen is serieus ondernemen en als dank, zeg maar als cadeautje, krijgt u er een hogere plek in de zoekmachines voor terug. 

    De basisstappen voor de startende online ondernemer:

    De basis van een succesvolle website is de aanbieding van interessante content/inhoud! Het maakt niet uit welke content, als het uw beoogde bezoekers en geïnteresseerden maar een gewenste en gezochte meerwaarde biedt.

    Een site met alleen maar reclame is per definitie geen interessante content. Het heeft dus weinig zin om bezoekers te lokken naar een site waar ze feitelijk niets zullen vinden. Daar aangekomen zien ze dat er niets is en weg zijn ze weer.
    Hetzelfde geldt voor het lokken van bezoekers onder verkeerde voorwendselen. Als u 'gratis' aanbiedt, maar aangekomen blijkt het product geld te kosten kunt u er zeker van zijn dat niemand van de bezoekers voor het product zal willen betalen.
    U moet dus als webmaster een doelgroep definiëren en daar interessante en eerlijke content voor op de site plaatsen!
    Als deze basis niet op orde is, vergeet het dan verder maar.... 

    Naast de interessante inhoud, is het vervolgens belangrijk dat u de site netjes in HTML of een andere webtaal opbouwt. Niets zo erg als een site die er niet uitziet omdat er onnodige fouten in de code zitten. Controleer de code allereerst door met Mozilla Firefox te kijken. Deze browser is lang niet zo vergevensgezind als Internet Explorer en dus heel geschikt voor webmasters om snel te kunnen zien of de code foutloos is.
    Bij de opmaak van iedere pagina hoort ook het bijwerken van de Meta Tags. Niet omdat u pertinent niet zonder kan, maar wel omdat het weinig extra moeite is en het de vindbaarheid van uw webpagina's prima kan ondersteunen. Doet u het dus in één keer goed en u heeft er nooit spijt van!

     

    Uw pagina is prima als u het bovenstaande gedaan heeft. U heeft de eerste twee stappen genomen, het is tijd voor een derde stap.

    1ste stap:              Interessante content/inhoud
    2de stap:               Een foutloze web-opmaak 

    De derde stap is iets waar veel aanbieders niet aan toe komen. Angst, onbekendheid, onzekerheid, maar ook gebrek aan strategische aandacht kunnen als oorzaak genoemd worden.
    Die derde stap is heel simpel. Ze betreft het bij vergelijkbare pagina's vragen van een link, terwijl u de andere site ook op uw linkpagina gaat vermelden.

    3de  stap:              Plaatsen en vragen van links/verwijzingen aan andere sites.

    Waarom zou ik mijn concurrenten op mijn site noemen?

    U doet dat als die collega/concurrent het ook voor u doet, en u doet dat primair om meer bezoek te krijgen. De kans immers dat uw collega/concurrent de juiste bezoekers al heeft is heel groot. Bijzonder interessant dus. Voor de andere site geldt precies hetzelfde. Waarom zouden we elkaar niet helpen? Of dacht u werkelijk dat bezoekers alleen maar naar uw site zouden zoeken?
    Verkeer via deze gerichte sites is qua omvang en waarde veel hoger dan dat welke zoekmachine u ook maar kan leveren, dus wijs deze manier van werken niet zonder meer af als u uw onderneming op Internet serieus neemt. 

    Er is nog een extra reden om deze weg te belopen.
    Zoekmachines waarderen sites die heel gerichte en kwalitatief hoge links naar vergelijkbare sites hebben vaak een stuk beter. Dus niet alleen doet u veel voor het verkeer richting uw site, maar ook krijgt u er een hogere plek in zoekmachines voor terug!

    Er is echter een valkuil…
    Die valkuil is dat u doorslaat en er een soort van linkfabriekje van gaat maken. Dat werkt namelijk averechts. U moet er voor zorgen dat u afspraken maakt met goede en gerichte websites. Hoe hoger de kwaliteit van de links, des te beter is het. Zorgt u er daarnaast voor dat u niet meer dan 50 links per pagina plaatst. Meer links per pagina blijken voor de vindbaarheid in de zoekmachines niet goed te werken. Zoekmachines zien het dan als een link fabriekje en daar hebben ze nu eenmaal een hekel aan.

    Van webmasters hoor ik keer op keer dat ze meer verkeer via links uitwisselingen krijgen dan via gratis vermeldingen in zoekmachines. Nu kan dat komen door slechte vermeldingen in zoekmachines, maar feit blijft staan dat de links uitwisseling succesvol is!

    De 4de  stap die ik hier wil noemen is het feit dat u uw huidige bezoekers een reden moet geven om terug te willen komen. U kunt natuurlijk wachten tot ze het uit zichzelf doen, maar grote kans dat uw site na 30 seconden weer vergeten is.
    Op www.succesverhaal.nl/artikelen.html  vindt u in één van de oudere artikelen een stuk dat over mailinglijsten gaat. Dat artikel moet u zeker eens doornemen. U kunt immers wel iedere dag proberen tegen veel geld en moeite de klanten op uw site te krijgen, maar veel mooier is het als ze vanuit een gekregen en gewaardeerde E-mail uit zichzelf naar de site terug komen!


    Als u de tips hierboven toepast zult u niet op elk gewenst woord op plaats één komen. Wel zal het uw plaats bij veel woorden naar verloop van tijd verbeteren. Des te langer een actieve website op Internet staat, des te beter de notering. Het is ook van belang dat u iedere pagina met enige regelmaat aanpast. Dit geeft namelijk de zoekmachines ook de indicatie dat de site nog in gebruik is.

    Voordeel van een hoge (gratis) notering mag duidelijk zijn. Surfers die iets zoeken zien de eerste pagina van de zoekmachine het snelste en de kans is dan ook het grootst dat uw pagina bezocht gaat worden. Daar er echter werkelijk vele miljoenen sites zijn.... en miljarden webpagina's, kunt u zich indenken dat op nummer één komen behoorlijk wat moeite gaat kosten. Veel meer moeite dan dat u zich moet getroosten.

    Mijn advies is om als startende webmaster niet aan die, wat in het Engels zo mooi heet "rat-race" te beginnen. Het is zonde van uw moeite. De nummer één plaats garandeert u namelijk niets!

    Veel beter zet u uw tijd en talent in om uw product en uw site rechtstreeks onder de aandacht bij uw publiek te brengen.

    Nu zijn er webmasters die ondanks alles dat hierboven gezegd is TOCH op nummer één willen komen...  Mijn collega Tom Lassing zal u nog een aantal geheimen verklappen hoe je op de eerste plek kan komen. Kijk hiervoor op -
    http://www.succesverhaal.nl/zoekmachines2.htm

    Bijlagen:
    http://www.elkedaggeld.com   

    20-09-2012 om 13:41 geschreven door Morre27  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Internet Ondernemen, het nut van planning en stellen van doelen!

    Beste Internet Ondernemer,


    De Nieuwsbrief van Elke Dag Geld gaat vooral over het creëren van mogelijkheden om een inkomensverhoging te bewerkstelligen van enkele tientallen euro’s  tot honderden euro's per maand!

    Extra geld verdienen is natuurlijk een streven waar iedereen wel oren naar heeft. De manier waarop blijft voor iedereen een vrije keuze maar één ding is zeker: internet biedt tal van mogelijkheden!

    Ik kan u via deze site/nieuwsbrief natuurlijk gaan uitleggen hoe men een webwinkel start of hoe men efficiënt met Ebay aan de slag gaat maar toch ga ik dat niet doen… en focus ik me graag andere programma’s die een veel groter potentieel hebben!

    In deze Nieuwsbrief zoeken we naar mogelijkheden die voor 95 van de 100 mensen geschikt zijn en een uitkomst bieden op een betrouwbaar passief inkomen.
    Wat er voor nodig is; allereerst de vurige wens een 2de inkomen te willen opbouwen!
    Ook al is dat wat u betreft slechts 400 euro per maand, als u het niet serieus oppakt, zal het nooit een succes worden. Succes valt niet zomaar in uw schoot…

    Iemand die op zoek is naar die ene kans, zal daar ook mentaal klaar voor moeten zijn. Iedereen krijgt in het leven kansen, maar de meeste zult u niet herkennen omdat u er simpelweg niet open voor staat. Scepsis is hierin vaak de boosdoener.

    Hoe maakt u zich klaar voor die kans? Allereerst moet durven open staan voor nieuwe kansen, nieuwe ontwikkelingen in de markt!

    Gebruik hierbij als motivatie “uw doel in uw leven”. Wat meer wil ik bereiken en wat heb ik ervoor over?  Waar wil ik heen?

    Als u dit doel in kaart heeft, kunt u eraan gaan werken. Stel, u wilt jaarlijks 100.000 euro op uw spaarrekening kunnen bijschrijven. U weet dan dat de mouwen opgestroopt dienen te worden, zeker weten dat iedere kans die nu voorbij komt in vruchtbare bodem zal vallen. Er is immers een taak te vervullen. Op de één of andere (legale) manier moet die 100.000 euro op de spaarrekening komen.

    Stel u bent er klaar voor en u bent ervan overtuigd dat de kans die ik u bijvoorbeeld geef via http://bit.ly/PRFTCL inderdaad de kans is, wanneer gaat u dan van start om het grote geld te gaan verdienen?

    Veel nieuwe Internet Ondernemers denken dat het geld binnen begint te rollen als ze zich als affiliate ergens ingeschrijven. Dat is in sommige gevallen misschien logisch, maar het loont veel meer de moeite om het anders en serieuzer aan te pakken! Immers is er nog veel te leren als u er echt serieus voor gaat.
    Hoe promoot u bv de producten waarvan u affiliate bent het beste?

    Beginnen zonder enige voorbereiding werkt misschien in de beginfase, misschien hebt u snel een paar klanten binnen... Toch is het opstellen van een duidelijk strijdplan een echte noodzaak!
    Pas als u ervan overtuigd bent dat u zelfstandig te werk kunt gaan, genoeg geleerd hebt m.b.t. online ondernemen en dat u in staat bent structureel uw doelbedrag per maand te realiseren, dan pas bent u echt begonnen!

    Vergelijk het met uw opleiding. U gaat naar de lagere en middelbare school en vervolgens naar een voortgezette opleiding vooraleer men echt een vak kan uitoefenen. In vrijwel alle gevallen gebeurt dit zonder betaling, want u moest eerst bewijzen de kennis te hebben om het werk te gaan doen.
    In Online Marketing, Internet Ondernemen en Affiliate Marketing gaat het eigenlijk te makkelijk. Vandaag de toestemming aanvragen en vandaag ook al aan de slag gaan.
    En dan zijn er mensen die het gek vinden dat er teleurstellingen ontstaan…

    Maar is het dan zo moeilijk?
    Neen, zo moeilijk is het niet, maar dat houdt niet in dat er niets geleerd hoeft te worden. U gaat met een product, of met een dienst, de boer op. U wilt daarbij uw goede naam niet verliezen en u wilt dat zowel uzelf als uw product degelijk en betrouwbaar overkomen.
    Dat kunt u doen door trainingen te volgen en te leren van anderen met meer ervaring. Daarbij leert u om te gaan met welke vraag of opmerking dan ook. Zelfs als u het antwoord eens een keer niet direct weet komt u zonder problemen uit elke situatie.
    Dat laatste is echt wel iets wat straks uw klanten en prospecten van u mogen verwachten.

    We praten hier over uw eigen onderneming, niet over een uit de hand gelopen hobby. Weliswaar zal het u de eerste maanden nog niet veel opleveren, want ook mijn eigen bonussen in voor mij nieuwe markten beginnen in de meeste gevallen pas na een twee maanden een beetje te lopen, maar als u eenmaal de gang er in heeft, is het wel uw bedrijf waarmee u in de komende jaren uw financiële vrijheid kunt bewerkstelligen. Ga er dus serieus mee om, want we praten hier over serieus geld... mits... u het goed en degelijk oppakt!


    Trainingen
    Ik volg zelf nog altijd trainingen. Ik koop ook heel regelmatig cursussen en E-boeken die over marketing gaan.
    Maar waarom al die trainingen en kennisvergaring? Simpel, hoe kan ik mijn werk serieus nemen als ik niet op de hoogte ben van de kennis van collega’s of de ontwikkelingen in de markt?
    U kunt niet serieus aan uw bedrijf werken als u als onervaren marketeer geen cursussen of trainingen volgt!
    Hoe ik dat weet?
    Ik volgde zelf als startende ondernemer ook verschillende trainingen, ik weet het dus uit ervaring, want ik heb er bijzonder veel aan gehad.


    Kortom, wilt u over 5 jaar met zijn allen de kerstvakantie vieren op een tropisch strand? Dan is het nodig dat u eerst uw plan opstelt daarna uitvoert om zodoende na uw start binnen enkele weken/maanden de gestelde doelen te halen.

    Succes!

    Maurice Visser


    Met dank aan Tom Lassing

    Bijlagen:
    http://www.elkedaggeld.com   

    17-09-2012 om 16:20 geschreven door Morre27  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 14/10-20/10 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs