Zoeken in blog

Een interessant adres?
Blog als favoriet !
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Inhoud blog
  • Cross Wielsbeke 26 Oktober 2013
  • Deinze 19 Oktober 2013
  • Dottenijs 13-10-2013
  • Cyclocross Zele 5 Oktober 2013
  • Voorlopige Kalender Sept & Okt Crosseizoen 2013
    Welkom op de site van 1stejaarsbelofte Dylan Vanparys
    Weetjes & Wedstrijdverslagen
    Volgende Wedstrijd : 2 November @ Emelgem
    06-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cyclocross Zele 5 Oktober 2013
    Vandaag Waren we afgezakt naar Zele.. Een snelle omloop met veel draaien en keren en wat technische passages.. Stond met redelijk veel stress aan de start na een lange inactiviteit door de rug.. Ik stond op de 2de rij om te starten en was redelijk goed mee vooraan rond positie 6. Besloten om niet mee te gaan met de eersten om me niet direct op te blazen en terug in het ritme te komen.. ik rijd de hele cross mijn eigen tempo en finish op een 15de plaats.. Nog niet wat het zou moeten zijn maar wel redelijk tevreden over het resultaat na er terug lang uit te zijn.. nu de crossen nemen als opbouw om rustig terug naar het niveau van voor de blessure geraken.. niets forceren want zo maak je het alleen maar erger! Volgende week zondag start ik in Dottenijs!



    06-10-2013 om 13:30 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorlopige Kalender Sept & Okt Crosseizoen 2013
    21/09 Knesselare (Crosscup)
    29/09 Stasegem
    05/10 Zele
    06/10 Zele OF Moerbeke
    (12/10 Brakel )
    13/10 Dottignies (EK)
    19/10 Deinze OF Bredene
    20/10 Wulvergem 
    26/10 Wielsbeke
    27/10 De Pinte OF Locristi

    Verdere Kalender Wordt later nog online geplaatst!
    Uitgebreide verslagen en foto's van de wedstrijd worden na de cross online gezet.

    22-08-2013 om 16:26 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorbereiding seizoen 2013
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Intussen al volop bezig met de voorbereiding van het nieuwe seizoen, Vanaf juni 2013 worden een aantal wegkoersen uitgekozen in het programma als voorbereiding op het nieuwe cross seizoen 2013-2014 Als Belofte + Master A. De Datum Van de koersen + Locatie wordt later nog op het jaar vermeld. Hopelijk wordt 2013 een jaar zonder pech en kunnen de prestaties van het verleden terugkeren zonder alle tegenslagen. 
    Doelen 2013: Aantal goede resultaten wegkoersen in voorbereiding cross seizoen
    Cross seizoen: Goed eindklassement Vlaamse Cyclocrosscup, Enkele mooie plaatsen proberen te verzilveren!
    Meer informatie wordt later nog op de site vermeld! Of u Kunt me ook volgen op twitter : DylanVanparys
    Tot dan! :D

    12-03-2013 om 13:40 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cross Stasegem 29/09/2012
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na Lange Periode Van Blessureleed Opnieuw een Cross seizoen starten, Net zoals vorig jaar met ambities om een aantal mooie plaatsen te behalen en zo weer in het ritme van voor mijn blessure te geraken. Vandaag Mijn eerste Cross te Stasegem. Er waren een 34 Tal starters Bij onze reeks, Ik Stond op de 2de rij had een redelijk goede start en kom ronde 6de -7de Positie uit de eerste bocht. De Ganse eerste ronde mee kunnen rijden met het eerste groepje. Er werd zeer snel gereden en het plein lag dan ook keihard. Vanaf de derde ronde voelde ik dat het niet goed zat, Mijn benen liepen derict vol en raakte geen poot meer vooruit. een totale offday? Hopelijk! De laatste ronde dan nog eens gevallen, het kon belijkbaar niet beter beginnen. Tegenslag Nr1, zeer zwaar ontgoocheld.  Deze week een zware trainingsweek inlassen en hopelijk volgende week veel betere benen! 6&7 Oktober @ Zele

    30-09-2012 om 00:00 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Comeback 2012.
    Comeback 2012 : Na De lange inactiviteit Door een val Op Training in Juni 2009 Heb ik tal van onderzoeken Begaan. Eerst in het heilig hart ziekenhuis Te Roeselare Waar Niks gevonden Werd, Daarna Trokken we naar het Uz Gent Voor nog verdere Onderzoeken, Eerst werdt er gedacht dat ik Een Vernauwing had Aan de aders van Beide Bovenbenen Maar dat bleek later toch niet het geval te zijn. Daarna bleek dat na een scanner een Bot in mijn rug uitpuilde en duwde tegen een zenuw waardoor ik telkens vlug verzuurde benen had bij de minste inspanning Daarbij werd koersen onmogelijk! Bij frank wezenbeek langs geweest om de rug  te versterken en daarna wat opgebouwd om nog eens een cross seizoen proberen te rijden. ik Kwam in een 20tal Crossen aan de start en het Ging Redelijk goed met meestal top 10 Plaatsen en bij de eerste 5! Nu Probeer ik wat op te bouwen naar een Nieuw wegseizoen Hopelijk zonder alle tegenslag van de voorbije tijd! Ik zal er terug staan! Meer info Volgt Later



    15-04-2012 om 00:00 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7de @ Oostnieuwkerke
    zaterdag starte ik in oostnieuwkerke waar we met slechts 34 renners aan de start stonden.
    in de eerste ronden wordt er wat afwachtend gereden.
    maar rond halfkoers springt indiana slabbinck weg met thybo notredame.
    bij het peleton lukt het niet echt om rond te draaien en daardoor zijn de 2 gaan vliegen.
    ik word uiteindelijk 7de

    26-05-2009 om 20:41 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11de @ Pk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen we stonden met 74 eerstejaars nieuwelingen aan de start.
    derict van in de eerste ronde proberen 8 renners ervandoor te gaan.
    wij moeten alles uit de kast halen om het groepje nog terug te nemen wat ons ook lukt in de voorlaatste ronde!
    ik zat ideaal geplaats voor de sprint tot enkele renners uitzwinken naar links en kon zo een top 5 plaats vergeten maarja.
    ik word uiteindelijk nog 11 na een schitterende wedstrijd :)

    14-05-2009 om 13:47 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7de van 98 @ Roeselare
    Klik op de afbeelding om de link te volgen in Roeselare stonden 98 renners aan de start in de laatste 3 ronden proberen 2 renners weg te rijden wat hen ook lukt.
    we sprinten voor de 3de plaats.
    ik word 7de op 98 renners!

    1mei koers te gistel

    14-05-2009 om 13:43 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.31ste op 127 @ snaaskerke
    de Zaterdag starte ik in snaaskerke wara maarliefst 127 renners aan de start kwamen.
    halverwege koers reed een groep uit het peleton weg en kon niet meer bijgehaald worden.
    in de laatste 4 ronden had ik enorme last van pijn in de rug en kon zo niet tenvolle meesprinten en word zo 31ste op 127.

    14-05-2009 om 13:39 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24ste @ Krombeke

    de maandag zakten we af naar krombeke waar slechts 39 renners aan de start kwamen.
    na halverwege koers reden 3 man weg uit het peleton waarbij 1 ploegmaat.
    in de laatste ronde probeer ik nog weg te rijden voor een 4de plaats maar word op een halve ronde terug gegrepen.
    in de sprint zit ik ideaal in 3de positie maar dan gaat een renner achter mij tegen de vlakte en sleurt mij bijna mee naar de grond zo zit mijn achterwiel los en kan ik niet meer meesprinten :(
    2 koersen op rij tegenslag maarja volgende week beter.

    14-05-2009 om 00:00 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.31ste @ Geluwe
    in Geluwe stonden 89 renners aan de start.
    enkele renners proberen meteen weg te rijden maar worden telkens terug gegrepen.
    na halverwege koers kunnen een paar man de kloof slaan en blijven de halen koers weg.
    in de laatste ronde gaan nog een paar renners tegen de vlakte en word daarbij gehinderd en kon zo een goeie uitslag vergeten!
    ik word uiteindelijk 31ste op 89.
    de overwinning gaat naar daan myngheer

    14-05-2009 om 00:00 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Edewalle : 11de Plaats
    na 2 weken rust starte ik in edewalle waar 52 renners aan de start stonden ik hou me de hele koers in buik van het peleton omdat het terug de eerste koers was en dan voel je toch dat je er terug moet inkomen.
    in de laatste ronde kan robin bruyneel nog ontsnappen en word ook de winnaar het peleton sprint voor de 2de plaats ik word uiteindelijk 11de op 52!

    volgende koers @ Geluwe

    14-05-2009 om 00:00 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11de in Handzame
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In handzame stonden we met 89 renners aan de start eigenlijk wel een thuiskoers voor mij :)
    alles blijft de eerste ronden samen tot dat 3 renners van jonge renners roeselare demareren.
    alles in het peleton word afgestopt door jonge renners.
    halfweg koers kan er een groepje van 4 ontsnappen.
    en op 3 ronden van het einde proberen 3 renners de sprong naar voren te maken.
    wij sprinten voor de verdere ereplaatsen en word zo nog 11de op 89!

    volgende koers @ edewalle

    14-05-2009 om 00:00 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wedstrijd Woumen : 6de
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De eerste koers van het seizoen.
    we stonden met 77 renners aan de start alles blijft de hele wedstrijd samen en zo gaan we naar een sprint ik zit rond de 8ste positie na de bocht kan ik nog een plaats of 2 goedmaken en kom zo als 6de over de aankomst.

    volgende koers @ handzame

    14-05-2009 om 00:00 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opgave na valpartij @ Clubkampioenschap
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De dag na de cross in stasegem stond het CK op het programma we stonden met een stuk of 17 nieuwelingen aan de start.
    de eerste ronden word wat op een rustig tempo gereden maar net als de koers wat open breekt gaat een renner voor mij tegen de grond ik kan hem maar half ontwijken en zo zat ik meteen 1min achter op het peleton.
    ik probeerde nog een volle ronde om bij het peleton te raken maar kwam bijna niet dichter en heb dan maar uit koers gestapt.

    volgende koers @ woumen

    14-05-2009 om 00:00 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2de In sluitingsprijs Stasegem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    de laatste cross van het seizoen en ook laatste cross bij Lrc.
    er waren 25 starters en meteen van in de eerste ronde konden we met een groepje van 4 wegrijden.
    in de laatste ronde zet ik me in 3de positie en reken dan al wat op de sprint maar dan wisselt bart van fiets met natuurlijk hardere banden en kon de overwinning dan wel vergeten.
    in de sprint haal ik er nog alles uit maar de overwinning gaat naar bart dekeukelaere.

    14-05-2009 om 00:00 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2de In Destelbergen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    We stonden met een 26-tal renners aan de start ik kon meteen op kop starten en reed gewoon mijn eigen tempo rond de 2de ronde komt uwe over mij en slaat een kleine kloof in de laatste 2 ronden kom ik nog bij hem aansluiten en probeer bij het ingaan van de laatste ronde nog weg te rijden maar lukt heelaas niet.
    ik finish 2de op een 4 tal seconden van uwe vandecauter

    14-05-2009 om 00:00 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dikkebus : 2de Plaats
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In Dikkebus stonden maar 21 renners aan de start ik kon meteen op kop starten maar voelde derict dat het niets ging worden de benen voelden loodzwaar aan en reed zo maar mijn eigen tempo.
    overwinning was voor Bart Dekeukelaere

    14-05-2009 om 00:00 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pittem : 3de Plaats
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    in Pittem stonden we met een 27-tal renners aan de start ik finishte als 3de nadat ik in de opwarming ten val ben gekomen en had wat last van de knie in de wedstrijd zelf ook nog 2 keer te val gekomen.
    de overwinning ging naar bart dekeukelaere

    14-05-2009 om 00:00 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruishoutem - Lozer : 2de Plaats
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    zaterdag starte ik in Kroushoutem-Lozer stonden met een 30-tal renners aan de start ik finishte 2de op een 12 tal seconden van de winnaar uwe Vandecauter

    14-05-2009 om 00:00 geschreven door Vanparys Dylan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    ComeBack 2012! Iedereen Bedankt Voor de steun! Ik zal er Terug staan ;)
    Archief per maand
  • 10-2013
  • 08-2013
  • 03-2013
  • 09-2012
  • 04-2012
  • 05-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Over mijzelf
    Ik ben Dylan Vanparys
    Ik ben een man en woon in Kortemark (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 10/02/1994 en ben nu dus 30 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Koers, Cyclocross.

    Zoeken in blog



    Categorieën

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs