Voortaan kan je in het grootste hotelketen van de U.K, namelijk Premier Inn, volledig zelf inchecken.
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Tegenwoordig moet je ongeveer 8 tot 10 minuten wachten eer je kan inchecken in je hotel. Maar door de nieuwe technologie die gebruikt wordt door Premier Inn zullen de gasten van hotel St Marys Gate in Sheffield maar ongeveer 1 minuut moet wachten. De receptie van het hotel zal nog wel bemand blijven om de andere wensen van de gasten te kunnen vervullen.
Ik geloof dat zakenmensen er vooral blij mee gaan zijn. Voor leisure toeristen zal het ook wel aangenaam zijn om niet meer zo lang te wachten. Toch zou ik zelf opteren voor een meer persoonlijke aanpak. Als ik een hotel binnenkom wil ik vriendelijk onthaald worden
.ook aan de balie. Je kan het een heel klein beetje vergelijken met het gaan winkelen in een groot warenhuis of je brood gaan halen bij de plaatselijk bakker. Ik vraag me af hoe lang het zal duren voor de automatisering gaat overwaaien naar de rest van de U.K en Europa.

Wat vindt jij ervan?
|