Inhoud blog
  • TUROFED roept hulp in v.d Turkse regering
  • Richard Garriott naar de ruimte met Space Adventure
  • Premier Inn lanceert volledige zelf check-in!
  • Goed nieuws voor jetlagers!
  • 240 000 dollar voor Arabische T-shirt op luchthaven JFK!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Discuss Tourism and Leisure Now
    Want ook jouw mening telt!
    11-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Premier Inn lanceert volledige zelf check-in!

    Voortaan kan je in het grootste hotelketen van de U.K, namelijk Premier Inn, volledig zelf inchecken.

    xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 

    Tegenwoordig moet je ongeveer 8 tot 10 minuten wachten eer je kan inchecken in je hotel. Maar door de nieuwe technologie die gebruikt wordt door Premier Inn zullen de gasten van hotel  St Mary’s Gate in Sheffield  maar ongeveer 1 minuut moet wachten. De receptie van het hotel zal nog wel bemand blijven om de andere wensen van de gasten te kunnen vervullen.

     

    Ik geloof dat zakenmensen er vooral blij mee gaan zijn. Voor leisure toeristen zal het ook wel aangenaam zijn om niet meer zo ‘lang’ te wachten. Toch zou ik zelf opteren voor een meer persoonlijke ‘aanpak’. Als ik een hotel binnenkom wil ik vriendelijk onthaald worden….ook aan de balie. Je kan het een heel klein beetje vergelijken met het gaan winkelen in een groot warenhuis of je brood gaan halen bij de plaatselijk bakker. Ik vraag me af hoe lang het zal duren voor de automatisering gaat overwaaien naar de rest van de U.K en Europa.




    Wat vindt jij ervan?



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    12-01-2009
    -
    Laatst hoorde ik zelfs over een hotel in Amsterdam, zonder personeel: Qbic Hotel. Wat kan de toerist hier verwachten: een origineel concept, trendy kamers, design en dit allemaal aan een lage prijs (vanaf 69 per nacht). Doordat er geen receptie is moet men natuurlijk veel minder loonkosten betalen. Zelf vind ik het wat onpersoonlijk allemaal, maar toch origineel en het design is ook de moeite.Kijk zelf maar eens:  http://www.qbichotels.com/ !

    12-01-2009 om 22:30 geschreven door Julie


    11-01-2009
    Check-inn
    Tegenwoordig gebeurt alles elektronisch, m.a.g. dat je alles zelf moet doen, denk maar aan het kopen van vliegtuig-, trein-, bus- & tramticket, self-kassa, bankieren, enzovoort.
    Wel grappig dat de consumptiemaatschappij het zo keert dat we het zelf mogen doen, terwijl we er nog fors voor betalen. Maar begrijpelijk dat de consument van dezer tijd daar geen probleem mee heeft, als je het zelf doet kan je het tenminste zo snel doen als je wil... en tegenwoordig moet het toch snel gaan, niet?!

    Nu ja, moest ik mij inchecken in een hotel, zou ik wel persoonlijk willen ontvangen worden. Omdat ik weinig ervaring heb met hotels e.d., zou ik waarschijnlijk nog niet eens weten waar ik mijn kamer moet gaan zoeken.

    Isalien,
    de kampeerder.

    11-01-2009 om 20:15 geschreven door Isalien




    Archief per week
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs