De Scheve Planck
Inhoud blog
  • Nu aan het lezen.
  • Temperaturen ver onder nul ?
  • What the Dickens ?
  • Solden,kortingen,koopjes,opruiming.
  • Charles Dickens 1812-2012

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Over mijzelf
    Ik ben Desal Eddy, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Dickens fan.
    Ik ben een man en woon in Avelgem () en mijn beroep is Arbeider,beginnend online ondernemer.
    Ik ben geboren op 22/03/1966 en ben nu dus 58 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Boeken (of wat dacht je met deze blog),tuinieren,muziek beluisteren,reizen.
    ik ben iemand die regelmatig een uitdaging nodig heeft,groot of klein laat ze maar komen !

    Mijn persoonlijke wedsites
  • Mijn droom
  • My gardening dream

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    8mm
    www.bloggen.be/8mm

    Bedrijven overzicht



    Nederlandse boeken (120x600)



    Gratis Downloads!


    China facts


    CARAMBA Shoppingcenter


    Online boekengebeuren
    27-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe schrijf je een goede boekenrevieuw ?

     

    Hoe schrijf je een goede boekenreview? - Xead.nl

    www.xead.nl11/7/09

    Ik krijg geregeld de vraag: 'hoe schrijf je een goede boekreview?' Ik schrijf inderdaad vaak reviews over boeken. Zelf schrijf ik namelijk ook boeken en ik ben van mening dat je kunt leren beter te schrijven door kritisch naar andere boeken te ...

    Ja je mag hier ook je boekenreview nalaten, gewoon je mening over een boek,waarom je het niet kon neerleggen. Het hoeft geen hoogstaande literatuur te zijn,wat voor jouw een goed boek is.

    27-11-2011, 12:27 geschreven door Dickens fan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Charles Dickens Unscramble game. Doe je mee ?

     

    Old-Fashioned Charm: Charles Dickens Unscramble Game

    old-fashionedcharm.blogspot.com11/26/11

    Rearrange letters in the puzzles below to form the names of 15 characters and novels by Mr. Dickens. Leave your guesses in a comment below and I'll respond with your score. Feel free to guess as many times as you like. ...

     

    27-11-2011, 11:18 geschreven door Dickens fan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Incomparable Dickens enigmatic character.

     

    Incomparable Dickens enigmatic character | Comment | London ...

    www.lfpress.com11/26/11

    It's early — two months early actually — to celebrate the bicentennial of the birth of Charles Dickens, since he was born Feb. 7, 1812.

    Dit kan ook natuurlijk; een artikel geschreven en gepubliceerd door iemand anders .Click op de titel in het bericht om het volledige artikel te zien .Zo zullen er nog volgen,lekker makkelijk,en toch een goeie inhoud.

    27-11-2011, 11:12 geschreven door Dickens fan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROOTSE OPENING

    Hallo en welkom boekenliefhebber,

     

    Even een beetje meer uitleg over dit boekengebeuren. Dit moet de online versie worden van mijn idee van de ideale boekenwinkel,en dit is als volgt (laat je fantasie maar los)

     

    Een smal straatje in de stad,een kromgetrokken gebouw met boven de deur een houten uitgangbord "De Scheve Planck"Binnen staan oude kasten en zijn planken aan de muren bevestigd allen overvol met boeken.Kleine trapjes leiden naar afzonderlijke kamers met weer de alom aanwezige boeken.Hier en daar zijn hoekjes ingericht met luie zetels,houten tafels en stoelen staan verspreidt over het pand,zodat je rustig boeken kan doorbladeren.Je kan er ook een hapje en een drankje krijgen.Nee hier kom je niet om snel een boek aan te schaffen.Je maakt een praatje met de eigenaar,hij helpt je graag zoeken naar dat oude exemplaar,niet te vinden;een berichtje aan de muur en misschien kan een andere klant je helpen.En die zeldzame exemplaren daar blader je gewoon door.Dit is de ideale plaats voor een regenachtige dag.

     

    Heb je de sfeer te pakken dan begrijp je wat ik wil,jouw medewerking wordt op prijs gesteld,breng zogzegd je oude boeken,oude kasten,zetels en tafels en stoelen maar binnen samen maken we het gezellig en delen we onze liefde voor boeken.Het gebouw is klaar om u te ontvangen !

    26-11-2011, 19:49 geschreven door Dickens fan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn favoriete lees moment

    Dit is mijn leesmoment:

    Een koude winderige dag;de verwarming een beetje hoger gezet.een goed boek een fles wijn geopend en plaats genomen in een zetel waar je lekker in wegzakt,hier en daar een kaars,niks dat de avond verstoord.Dan laat ik me meeslepen in het verhaal,soms wordt ik een personage uit het boek,andere keren ben ik een toeschouwer

    Voor ik het besef zijn de uren voorbij gegleden.

     

    Maar ik lig op een warme zomerdag ook graag in mijn hangmat onder een boom te lezen(voor de goede werking van de hangmat twee bomen) dan meestal een ander soort boek.Maar lezen daar maak ik regelmatig tijd voor. En jij ? Wat is jouw leesmoment?

     

     

    26-11-2011, 19:43 geschreven door Dickens fan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Welkom in De Scheve Planck boekengebeuren

    Archief per week
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jomeli
    www.bloggen.be/jomeli

    Laatste commentaren
  • Re: pens (Wing Wu)
        op Nu aan het lezen.

  • Wat is uw favoriete lees moment en plaats

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum



    Opruiming (120x600)



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs