Inhoud blog
  • School
  • Muziekstijlen
  • Hema aankoopjes van woensdag 12 mei 2010
  • Verjaardagsfeestje
  • Fear 2
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Delphinemien
    don't live to love but love to live
    14-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verjaardagsfeestje



    In oktober is het mijn verjaardag, dan wordt ik achttien jaar. Zoals iedereen uit mijn klas krijg ik ook een feestje. Ik ben dus al volop bezig met voorbereidingen namelijk een zaal zoeken,een DJ en een special act. Mijn vriendje is dan ook nog eens bezig met uitnodigingen te maken met photoshop. Ik vind het echt superleuk dat ik een feestje krijg en het wordt echt superleuk. Ookal duurt het nog een tijdje tegen dat het oktober is, toch begin ik mij al zenuwachtig te maken en kijk ik er zó naar uit.

    Een DJ is al geregeld, een zaal heb ik al in gedachten maar moet juist nog even bellen om eens langs te gaan. Muziek doet er niet echt toe maar er zijn wel een paar liedjes die ik zeker wil die gedraaid worden.

    Oktober, kom maar snel !

    14-05-2010 om 12:37 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fear 2



    Het zal jullie misschien verbazen, maar ik ben zo één van de weinige meisjes die ook gamen. Over mijn gaming gedeelte zal ik het vandaag even hebben.

    Het spelen van spelletjes zat al lang in mijn bloed. Eerst begon het met spelletjes op de Sega en Playstation,maar nu ben ik overgeschakeld op pc-gaming. Het spel dat ik momenteel erg veel speel is FEAR 2. Het is een soort van horror/thriller spel, echt nogal eng dus niet voor mensen die niet tegen een beetje spanning kunnen. De verhaallijn waar ik tot nu toe zit gaat als volgt. Je bent met je politieteam aangekomen in een oud gebouw, je splits je op en gaat dus rondlopen naar ergens. Onderweg verlies je een paar van je vrienden,deze worden namelijk doodgeschoten door andere politiegroepen. Deze politiemannen moet je dus ook doden en verder lopen. Na een tijdje beginnen mutanten je lastig te vallen (een soort mens die op handen en voeten loopt) en ook zie je vaak de schim van een meisje. Nu moet ik terug samenkomen met de anderen van mijn team en ben ik dus op zoek naar hen. Onderweg kom ik ook robots tegen die nogal moeilijk te doden zijn en rare geesten. Verder weet ik enkel nog dat ik het meisje, Alma genaamd, zal moeten doden.

    Dit is dus mijn lievelingsspel van het moment.

    Vroeger speelde ik ook Hitman, World of Warcraft, Anno 1404 , Larry Leisure Suite, The Sims 2, Singles en ook nog een paar simpele zoekspelletjes.

    Spelen jullie ook spelletjes? Laat het me gerust eens weten.












    14-05-2010 om 12:36 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allereerste filmpje
    Hier mijn allereerste filmpje, het is niet echt zo goed gelukt aangezien ik niet wist dat je kon praten XD
    Maar toch, geniet ervan zou ik zo zeggen.

    Nog even wat foto's van de look die ik in het filmpje maakte.




    Joepie, ik weet totaal niet hoe ik filpjes moet uploaden via mijn blog , kan iemand mij soms helpen? Ik weet wel dat je mijn video kan opslaan en dan bekijken (doel opslaan als) maar misschien vinden sommigen van jullie dit niet zo fijn. Dus als iemand mij misschien zou kunnen help???

    Bijlagen:
    Brown look.wmv (8 MB)   

    13-05-2010 om 12:52 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Essence Pure Skin oil control paper green tea
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    %%%FOTO1%%%

    Net zoals de poriënstrips kocht ik ook deze vetopzuigende velletjes papier in de hoop dat ze wat zouden helpen tegen mijn vette voorhoofd. En dat deden ze, na het gebruik van een papiertje is men voorhoofd weer glimvrij en ook minder vettig. Als ik naar het papiertje keek zag je degelijk dat er vet opgezogen werd door het velletje. Een ander pluspunt is ook dat de papiertjes lekker ruiken, naar munt. Voor de prijs ben ik zeer blij met de werking van deze papiertjes. Als er nog mensen zijn met op bepaalde plaatsen een vette huis zou ik zeker deze velletjes aanraden, ze doen hun werk zoals ze beloven en zijn niet moeilijk in gebruik. Het doosje is ook klein dus je kan het overal meenemen en je overal dus ook bijwerken voor moest je ineens een vette huid hebben. Dus iedereen nu snel naar het Kruidvat om dit doosje te kopen !

    13-05-2010 om 10:18 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruidvat Reinigende poriënstrips
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    %%%FOTO1%%%

    Deze week kocht ik de reinigende poriënstrips en ik heb ze wel meteen uitgetest. Normaal gezien wordt er beweerd dat de strips de mee-eters op je neus verwijderen en dat de poriën daar ook kleiner worden. Het verwijderen van deze mee-eters is met je handen/nagels of wat dan ook echt een moeilijke klus en de strips zouden echt een ware verlossing zijn voor velen onder ons.

    Nou, wat was het resultaat toen ik de strip er na tien à vijftien minuutjes afhaalde: aan mijn neusvleugels waren er echt veel mee-eters verwijdert. Je zag de beestjes echt op het stickertje kleven, wat eigenlijk wel een grappig zicht was.

    Dus als jullie echt eens een productje willen tegen de mee-eters op je neus dan zou ik je echt deze strips aanbevelen. Ik ga ze zeker en vast blijven kopen.

    13-05-2010 om 10:17 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    12-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Face off the day

    Vandaag droeg ik opnieuw make-up die ik gecreëerd had met het felle kleuren quatro.
    Vorige keer gebruikte ik het groen in men buitenste ooghoek maar nu deed ik het ietsje anders.
    Nu heb ik namelijk alle vier de kleuren gebruikt (geel, groen, blauw en donkerblauw).

    Ogen:
    Geel (binnenste ooghoek)
    Blauw ( midden en buitenste ooghoek)
    Donkerblauw (crease en deeltje van buitenste ooghoek)
    Groen (een klein bolletje in het midden van mijn ooglid)
    Mascara
    Eyeliner

    Gezicht:
    Dagcreme en foundation Hema
    Lichtroze blush

    En hier het resultaat.








    12-05-2010 om 13:37 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Photoshop
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Na één tekening komt natuurlijk een tweede en hier is ze dus, mijn tweede photoshoptekening.
    Deze is al een stuk mooier, vind ik, dan de vorige. Ik had er ook al wat meer verstand van dan de eerste keer.
    Ik vind het zeer fijn om met de vrouwengezichten te werken bij het maken van tekeningen vandaar dus dit gezicht.
    Zeg me gerust wat jullie vinden van mijn tekeningen, tips zijn ook altijd welkom.

    %%%FOTO1%%%

     

    12-05-2010 om 13:09 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Photoshop
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Sinds dit weekend ben ik in het bezit van Photoshop.
    Ik heb al een heel pak zitten prutsen en elk knopje uittesten en heb toch al 1 tekening als resultaat.
    Deze wil ik graag met jullie delen.
    In de tekening maakte ik gebruik van lagen , brushes en gradients.

    %%%FOTO1%%%

    11-05-2010 om 21:11 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Face off the day
    Vandaag, zoals beloofd de look met de felle kleuren.
    Ik heb er alleszinds veel positieve reacties over gekregen en deel hem dus met jullie.
    Eigenlijk snap ik soms niet wat mensen zo speciaal vinden aan mijn manier van schminken,
    ik werk gewoon met kleur en niet elke dag simpelweg een smokey eye met spinnenpoten !

    Ogen:
    Geel (binnenste ooghoek)
    Groen (buitenste ooghoek + lijntje onder onderste wimperrand)
    Blauw (midden)
    Wit (highlighter onder wenkbrauw)
    Eyeliner (lijntje met bolletje op het einde + drie bolletjes onder de onderste wimperrand)

    Gezicht:
    Dagcreme en foundation Hema
    Lichtroze blush

    Result !!!







    11-05-2010 om 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Face off the day
    Vandaag had ik weer eens zin met roze en paars te werken. Ik begon eraan en kwam dit uit als resultaat.

    Ogen:
    Wit (binnenste ooghoek en als highlighter net onder wenkbrauw)
    Felroze (midden)
    Donkerpaars (buitenste ooghoek en crease, wel redelijk wat geblend om het minder donker te maken, ook met wat natte oogschaduw en lijntje getrokken onder men oog)
    Mascara
    Eyeliner zwart (bovenste wimperrand)
    Wit oogpotlood (onderste waterlijn)

    Gezicht:
    Dagcreme en foundation van Hema, poeder en dezelfde roze blush als ogen


    (let niet op men gezicht en haar, had een zware dag agter de rug en was doodmoe XD)



    10-05-2010 om 21:15 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aankoopjes 10 mei '10
    Vandaag moest ik weer zo nodig naar het kruidvat en natuurlijk bleef ik weer haperen bij het beautygedeelte XD
    Ik ben echt zo verslaafd, i know.
    Wat heb ik mij dus aangeschaft?
    Essence Quattro eyeshadow





    Ik wou al een tijdje nog eens nieuwe felle kleurtjes in mijn bezit krijgen en zag dit vierdelig paletje liggen.
    Ik heb het maar gekocht, de prijs was toch niet zo hoog en er komt veel pigment af dus.
    Morgen probeer ik hier waarsschijnlijk een look mee :)

    Essence Pure Skin Oil Control paper (green tea)



    Een meisje uit de klas had mij ooit eens iets verteld over papiertjes
    die ervoor zorgen dat een vette zone als het ware opgezogen wordt met een papiertje.
    Ik heb de papiertjes gevonden en ga ze nu eens testen XD

    Kruidvat Reinigende poriënstrips



    Altijd wel eens handig niet, een stripje dat de mee-eters op je neus uitzuigen!
    Als ze hun werk doen zal dit echt voor velen een doorbraak zijn.
    Puistjes op je neus uitduwen gaat sowieso al niet echt makkelijk en als deze stripjes het werk overnemen, why not XD

    10-05-2010 om 21:05 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tarot


    Om even verder te gaan op het paranormale, ik heb al een tijdje een spel tarotkaarten in mijn bezit.
    Ik ben er nog steeds niet uit hoe hiermee te werken maar ga mij hier binnenkort opnieuw in verdiepen.
    Sommige mensen vinden het zeer abnormaal dat ik hiermee bezig ben maar ik vind het gewoon leuk om te doen.
    Stel je voor dat je daadwerkelijk je toekomst kan voorspellen, het is echt een gek gedacht.
    Ook vind ik de kaarten zeer mooi om gewoon al naar te kijken.







    Naast Tarot heb ik ook het spel van Lenormande.
    Hier kon ik vroeger wel mee werken maar ik ben er dan weer een tijdje mee gestopt.
    Ik moet het dus weer opnieuw onder de knie krijgen.



    09-05-2010 om 12:30 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mediteren



    Hey, om nog eens wat meer te vertellen over mijzelf,
    ik ben nogal geinteresseerd in het paranormale en zo van die dingen.
    Aanstaande vrijdag heb ik mij een minisetje gekocht om te mediteren.
    In dit setje bevondt zich een klein boekje als gids om te leren mediteren,
    een cd'tje met vier nummers op van een stem die op een bepaalde toonhoogte 'mmm' zegt
    (best grappig en eng tegelijk).
    Ook zitten er vier prentjes in en een staander voor wierrookstokjes in te steken.



    Ik kan nog niet mediteren maar weet wel al een paar poses waarin je moet zitten en de manier van ademen.
    Ik zit ook nog niet zo heel ver in het boekje maar hoop ooit 'nirwana' te berijken.
    Ik ben echt benieuwd naar hoe het voelt om echt van de wereld te zijn en in volledige rust.
    Ik ben nogal een stressvol persoon en kan dus wel wat rust gebruiken.






    09-05-2010 om 12:21 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Face off the day
    Gisteren vroeg een vriendin uit de klas of ik eens een make-up look wou doen met rood.
    Ik heb dus een beetje geexperimenteerd.

    Ogen:
    Geel (binnenste ooghoek)
    Oranje/Okerbruin (midden)
    Rood (Buitenste ooghoek en crease)
    Wit (highlighter onder wenkbrauw)
    Zwarte eyeliner boven de bovenste wimperrand
    Witte eyeliner op de onderste waterlijn
    Rood lijntje met oogschaduw onder onderste wimperrand + een beetje geel meer naar de binnenste ooghoek toe.

    Gezicht:
    Dagcreme en foundation van Hema



    08-05-2010 om 13:28 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinosaurusmuseum Brussel
    Hallo, gisteren ging ik met alle zesdejaars naar het dinomuseum in Brussel.
    Ik vond het echt geweldig om deze supergrote maar ook superkleine beesten te zien.
    Naast dino's werden er ook normale vogels,vissen,reptielen en zoogdieren getoond.
    Ik vond het echt super om hier rond te lopen en te zien hoe groot sommige beesten wel zijn,
    zo was er een soort walvis waarbij ik drie fotos moest nemen om hem helemaal te kunnen zien( hoofd, buik, staart).

    Ik toon jullie even wat foto's:











    Het museum bevatte vooral skeletten (echte uiteraard) maar ook opgezette zoogdieren zoals een bruine beer, die ik heb geaaid!) en schapen, varkens,muizen etc.

    08-05-2010 om 13:20 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Face off the day
    Omdat ik vandaag redelijk wat complimentjes heb gekregen over mijn  oogmakeup zal ik deze even met jullie delen.
    Ik experimenteer graag met kleurtjes en kom af en toe iets uit wat eigenlijk heel leuk is, en deze keer was dit blijkbaar opnieuw het geval.

    Ogen:

    Felroze (ooghoek)
    Felblauw (midden)
    Paars (buitenste ooghoek en crease)
    Wit ( highlighter net onder mijn wenkbrauw)

    Gezicht:

    Een simpele foundation van de Hema
    Losse poeder om alles vast te zetten
    Hetzelfde roze van de ogen als blush (maar dan maar een weinig beetje)



    06-05-2010 om 17:38 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leuk verhaal van een vriend
    Hallo iedereen,

    Deze ochtend werd ik gewekt met een supergrappig voicemailbericht dat ik met jullie wil delen.
    Het kwam van een vriend uit Aalst die in Brussel werkt voor een callcenter.

    'Hallo Delphine, met XXXXXX hier. Sorry dat ik nu pas antwoord maar ik zat met een probleem.
    In Brussel is het nogal moeilijk om je auto ergens te parkeren dus ik moest ik een eindje verder van men werk parkeren.
    Daarnet toen ik gedaan had met werken kon ik men auto nergens meer vinden en ik was echt de weg kwijt. Ik ben dan maar naar de politie gegaan en ze hebben bijna gans Brussel rondgepatrouilleerd om mijn auto te vinden.'

    Ik moest hiermee zo hard lachen, mijn dag kon niet meer stuk.

    06-05-2010 om 17:12 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekendje zee
    Vorig weekend ging ik met men familie en vriendje naar de Belgische kust.
    Het weer was niet echt schitterend maar we hebben ons wel goed geamusseerd.
    Elke avond hebben we zitten kaarten (manielen) en het was één en al pure fun.
    De nachten waren nogal slapeloos aangezien men pépé naast ik en men vriendje sliep en hij hoeste constant (lang leve roken).
    We heben elke dag eens aan het strand gewandeld, de geur van de mossels en rotte vis was verschrikkelijk en ook de wind was zeer sterk aanwezig, maar toch.

    Hier een paar fotos van mijn vriendje aan het strand.
     

    05-05-2010 om 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delphine is ...

    Hallo allemaal,
    Mijn naam is Delphine en ik ben 17 jaar.
    Ik ben geboren en getogen in Oudenaarde (Oost-Vlaanderen).
    Ik ben reeds ietsje langer dan een jaar gelukkig samen met mijn vriendje Michiel.

    Nog even wat dingen die misschien wel interessant kunnen zijn:
    Ik heb net als jullie een mama en papa, ook heb ik een irritante broer (nen tekstyler, zegt al genoeg denk ik).
    Ik zit nu in mijn laatste jaar Gezondheids-en Welzijnswetenschappen te Oudenaarde (TIOLV).
    Volgend jaar ga ik Toegepaste Psychologie volgen in Kortrijk (KATHO).
    Ik hou van dansen en zingen, feestjes, shoppen, make-up, kapsels en al deze dingen.

    Hieronder vind je nog een paar fotos van mijzelf om je een beeld te schetsen.


     


     
     
     



     

       

     

     

    05-05-2010 om 00:00 geschreven door Delphine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ratjessybren
    www.bloggen.be/ratjess
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    dementie_in_kleur
    www.bloggen.be/dementi
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    survival
    www.bloggen.be/surviva

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs