Welkom op mijn blog! Laat gerust een berichtje achter!
Inhoud blog
  • Nieuw blogje!!!!
  • Een suuupermooie trouwkaart!
  • Is tanteeeeee van Mathias!!!
  • Eindelijk terug!!
  • Hobbybeurs(je)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Welkom op mijn blog!

    27-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitschuifbare kerstkaart!
    Goedenavond bezoekertjes,

    Deze keer heb ik een kerstkaart gemaakt die je kan uitschuiven!
    Op de uitschuifbare kaart is een "snoesje" in 3D uitgewerkt. De witte papiertjes in motief zijn met stempelinkt bewerkt zodat het witte niet te erg opvalt. De basiskaart is gewoon in donkerblauw met daarop papiertjes met motief gekleefd. Bovenaan zijn er 2 verschillende kleurtjes van lint gebruikt die sierlijk over de kaart vallen. Ook heb ik nog 2 blauwe strikjes vooraan aangebracht om het af te werken.
    Deze kaart (gesloten) is 14cm x 20cm.
    Nu moet ik enkel nog een gepaste envelop zoeken....

    Grts Mie




    27-11-2011 om 17:54 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geld-envelop voor man
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey,

    Ik ga het eens kort houden.
    Vandaag heb ik een geld-envelopje voor een man gemaakt in opdracht van ....!
    Het was weer eens leuk om te doen.
    Hopelijk vindt de opdrachtgeefster het goed?

    Tot laters
    Mie

    17-11-2011 om 14:50 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    11-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Post card
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    I'm back......again,

    11-11-11.......wapenstilstand.......
    Een dag zoals een ander met het enigste verschil dat er niet moet gewerkt worden! Allé, in mijn geval dan toch!
    Lekker met de kindjes een dagje thuis. Vanmorgen is er nog eentje dicht bij mij komen liggen in bed. Zaaaalig!!!
    Daarna is er véééél gegeten geweest.
    Dan efkes quality time met de kids en een kaartje maken natuurlijk.......
    Vanavond ga ik nog een danske placeren met de dochter en de dag zal weer snel gepasseerd zijn!

    Vele groetjes van mij.....

    11-11-2011 om 16:49 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    10-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roze kerstkaart
    Hier ben ik weer met een nieuw kerstkaartje!

    Deze keer is het een dubbele kaart waarvan de voorkant ietsje smaller is. De kaart wordt dichtgemaakt door het kleine strookje tussen de papiertjes van de voorkant te schuiven.
    De kaart is een gewone witte kaart met daarop een grijs papiertje gekleefd. Op het grijze papiertje is, aan de voorkant, een roze papiertje bevestigd waarin er sterretjes geëmbost zijn. Daarop heb ik dan weer het jongetje met hondje in 3d uitgewerkt. De stempel komt van Marianne Design: eline's vintage christmas.
    Aan de binnenkant zie je ook het grijze papiertje met daarop een decoratief papiertje van Marianne Design: eline's Merry Little Christmas.
    Ook het strookje is zo bewerkt.
    Aan de binnenkant heb ik ook nog "een liedje" gestempeld. Deze komt van Stampers Anonymous: Jim Holtz Collection. In de rechterhoek, bovenaan, zie je een zilveren sneeuwvlok.
    En op het strookje zijn nog eens 2 zilveren sterretjes gekleefd.

    Tot het volgende kaartje!!!
    Grts Mie





    10-11-2011 om 14:36 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    06-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2000!!!

    Goedenavond,

    Joepieeeeeee..................mijn blog heeft de kaap van 2000 overschreden!!!!!
    En dat allemaal dankzij jullie!!! Ik ben zo blij dat jullie regelmatig eens een bezoekje komen brengen! Ik hoop dat dit een teken is dat jullie mijn creaties waarderen en mooi vinden! Dus bij deze wil ik jullie allemaal superveel bedanken en ik hoop dat jullie mijn blog blijven verder volgen.
    Vergeet niet om af en toe eens in mijn gastenboekje te schrijven. Zo weet ik een beetje wat jullie leuk vinden en wat niet!

    Dan wil ik ook nog even vermelden dat de feestdagen elke dag een beetje dichter komen. Als jullie nog niet echt weten wat te geven aan vrienden of familie, hier enkele tips:
    - unieke kalender voor 2012
    - memoblokjes
    - doosje met theelichtjes
    - of misschien het hele mooie boek van Sonja Slock: parels van Calcutta. Zie verder in mijn blog. Echt een aanrader! (Als je hem koopt, vermeld dan wel even mijn naam aub!).

    Ook heb ik nog altijd unieke kerstkaarten. Allemaal zelf gemaakt!! Het zal hééél moeilijk zijn om er 2 dezelfde van te vinden!

    Verder wens ik jullie nog een prettige avond verder!
    Tot ziens
    Mie


    06-11-2011 om 21:11 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomaar een kaartje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Goedenavond iedereen!

    Onlangs had ik het idee om eens een vintage-foto te combineren met het old-fashioned nursery papier van Marianne Design.
    Er zit daar papier tussen met bloemen die ik prachtig vond. Ik wou die foto achter die bloemen plakken maar ik wist eerst niet goed op welke manier ik dat wou doen. Totdat ik het idee kreeg om gewoon langs de bloemen te snijden en zo dan de foto ertussen te steken!
    Dan vond ik dat de linker bovenhoek wat "leeg" was, dus heb ik uit een ander papiertje de swirls gevolgd en dit dan achter de foto gekleefd!
    Deze kaart heeft geen bepaalde tekst, dus die kan gebruikt worden voor verschillende doeleinden!

    En morgen..........???
    Morgen gaan we, mijn ouders en ik, voor de eerste keer naar de Kreadoe in Utrecht!!
    Naar het schijnt is dit een héle grote hobbybeurs. Hopelijk kunnen we alles zien op 1 dag!
    Mijn rugzakje staat in ieder geval al klaar met pen en boekje, om alle ideetjes op te schrijven. De boterhammetjes worden meegenomen zodat we niet moeten stoppen om te eten (tijdsverlies ). En hopelijk hebben we niet te veel file want het is zowiezo al ver rijden voor ons!
    EN degene die morgen of 1 dezer dagen ook naar de Kreadoe gaan, die wens ik héél veel plezier en een aangename dag!
    Misschien komen we elkaar wel tegen!

    Véééle groetjes
    Mie

    01-11-2011 om 22:33 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Over mijzelf
    Ik ben Annemie Dutoit
    Ik ben een vrouw en woon in () en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 19/05/1978 en ben nu dus 45 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: lekker creatief bezig zijn.
    Ik ben getrouwd met Luc en samen hebben we 2 supertoffe kids. Alle berichtjes en reacties worden met plezier gelezen!
    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Archief per maand
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011

    Blogs die ik leuk vind!
  • Natasja's Life
  • scrapcards and stuff
  • creatieve handjes
  • The Dutch Magnolia Chickies Challenge Blog
  • Scrapkaarten van Hennie & Semantha
  • Cards made by Chantal
  • hobby@janet
  • Nicole's stamp addiction
  • Pouwla's freubels
  • Leukgemaakt

    Mijn favorieten
  • Nellie's Scrap Kaarten

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hdb
    www.bloggen.be/hdb
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    overgewicht
    www.bloggen.be/overgew
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    werken
    www.bloggen.be/werken

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs