Welkom op mijn blog! Laat gerust een berichtje achter!
Inhoud blog
  • Nieuw blogje!!!!
  • Een suuupermooie trouwkaart!
  • Is tanteeeeee van Mathias!!!
  • Eindelijk terug!!
  • Hobbybeurs(je)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Welkom op mijn blog!

    08-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw blogje!!!!
    Hallo allemaal,

    Ik heb een nieuw blogje aangemaakt EN een nieuwe naam gecreëert!
    Ik hoop dat ik op deze manier nog meer nieuwsgierigen en creatieve zielen kan bereiken en dat jullie nog meer zullen genieten van mijn zelfgemaakte creaties!
    Alle vragen die je hebt, mag je me altijd laten weten.

    Deze blog blijft nog eventjes bestaan, maar nieuwe creaties zal je waarschijnlijk hier niet meer terugvinden.
    Ik verwijs je dan ook heel graag door naar het nieuwe blogje:
     www.t-freubelhuisje.blogspot.com.

    Héél veel groetjes en tot op mijn nieuw blogje
    Mie

    08-04-2012 om 00:17 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een suuupermooie trouwkaart!

    Goedemiddag lieve bloggertjes,


    Eerst en vooral wens ik iedereen een leuke paasvakantie toe met (hopelijk) goed weer!

    Vorige week heb ik een prachtige trouwkaart gemaakt met mijn Don&Daisy stempeltje. Ik vind hem zo lief! Ik wou vooral warme kleuren gebruiken op deze kaart om zo de eerste zonnestralen te verwelkomen.
    De stempel is ingekleurd met copic sketch markers. Het begint me beter en beter te lukken om met deze stiften te werken.
    Alle papiertjes op de kaart komen van K&Company: Wedding Collection.
    Ook zie je een taartrondje en enkele stickers die ik al "eeuwen" liggen heb.
    En dan nog hééééél vééééél bloemetjes, witte hartjes en een vlinder om het geheel af te werken.

    En zeg nu zelf, zou jij deze kaart graag ontvangen op je trouwdag??? Ik in ieder geval wel hoor!

    Vele groetjes
    Mie







    01-04-2012 om 14:23 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    21-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Is tanteeeeee van Mathias!!!
    Hallo allemaal!!!!

    Vanmorgen ben ik (eindelijk!) tante geworden van een flinke jongen: Mathias!!
    Hij weegt 3.140kg en is 50cm groot.
    Ook mijn kinderen zijn dolblij met hun neefje!! We zijn zelfs 2x op bezoek geweest vandaag!
    En omdat vandaag de kadootjes afgegeven zijn, kan ik ze hier nu aan jullie tonen.
    Ik heb een luiertaart gemaakt met allerlei benodigdheden zoals handschoenen, wasknijpers en mondkapje voor de papa! Anti-stress zeep voor de mama en voor Mathias een knuffeltje, pampers, shampoo en wasgel.
    Ook de geboortekaart is van mijn hand met binnenin de gebruiksaanwijzing voor de luiertaart!
    En ten slotte heb ik nog een luierkamion gemaakt omdat ik nog enkele pampers over had.

    Ik had graag eens geweten wat jullie ervan vinden. Laat maar weten bij de reacties onderaan de foto's!!

    Grts van een fiere tante
    Mie


















    21-03-2012 om 22:32 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindelijk terug!!
    Dag lieve bloggertjes,

    Hier ben ik dan.......eindelijk terug!!
    Hebben jullie mij gemist? Ik ga het goed proberen maken door enkele van mijn nieuwe creaties te tonen.
    Enkele weken geleden ben ik naar de hobbybeurs in Antwerpen geweest en daar heb ik weer leuke spulletjes gezien en gekocht!
    Ik zal even zeggen wat ik mij aangeschaft heb:
    - Leuke, kleine zeepjes in verschillende kleurtjes en geurtjes.
    - Notitieboekjes
    - Houten figuurtjes zoals hartjes
    - Decoupage-papier
    - Memoblokjes
    - ....

    Met enkele van deze spullen heb ik al leuke creaties gemaakt.
    Ik heb o.a. de houten harten met blauw decoupage-papier bekleefd. Eerst scheurde ik het papier in kleine stukjes, ik deed vervolgens decoupage-lijm op het houten hart, nam een stukje papier en kleefde dit erop. Daarover ging ik nog eens met die lijm. Want deze lijm kleeft, maar eens hij opgedroogd is, is hij ook een vernislaag. Dus achteraf moet je niks meer vernissen.
    Op het grote hart heb ik een kleiner hart gekleefd dat op dezelfde manier bewerkt is.
    En daarop kleefde ik een mooie bloem.
    Touwtje door de gaatjes en het hart kan opgehangen worden!

    Ook heb ik met dezelfde techniek een notitieboekje opgepimpt. Een mooi lintje aan de zijkant en een bloem vooraan en het is klaar!!

    Voor deze week (hoop ik!) heb ik nog iets moois gemaakt, maar dit kan ik maar pas tonen nadat ik op babybezoek ben geweest want ik wordt namelijk TANTE!!
    En het moet natuurlijk nog een verrassing blijven hé!! Dus ik hoop dat het kindje snel geboren wordt (was uitgerekend voor eergisteren).

    Zo, ik hoop dat jullie weer genieten van mijn creaties en tot binnenkort!!

    Grts Mie








    20-03-2012 om 21:48 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hobbybeurs(je)
    Hallo lieve mensen,

    Sorry dat ik even mijn blogje verwaarloos, maar ik ben vollop creatief bezig, want nu zondag 11 maart sta ik met al mijn creaties op de hobbybeurs in Waarschoot (tussen Eeklo en Gent). Het is de eerste keer dat ik daar ga staan en ik hoop dat er véél bezoekers zullen zijn....
    Ik ben dus verschillende creaties aan het maken zoals allerlei wenskaarten, doosjes met zeepjes in, houten figuren met decoupage-papier bekleden,...
    Ook wordt ik binnenkort voor de eerste keer tante, dus daar heb ik ook al een kado voor gemaakt!
    De foto's van dit alles gaan zeker op mijn blogje komen, vanaf ik er de tijd voor vind!

    Dus sorry dat je even niks van me hoort, maar dat komt wel goed!

    Voor de geïnteresseerden, laat ik hier het adres na waar je mij zondag kan vinden:

    De hobbybeurs vindt plaats in de zalen van
    Podiumhuis
    Stationsstraat 82
    9950 Waarschoot

    Dit gaat door tussen 14u en 18u!

    Ik hoop jullie daar te ontmoeten!!!
    Tot dan
    Grts Mie

    07-03-2012 om 10:22 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eerste zeepketting!!

    Hallo allemaal,

    Ik ben zo blij!!! Ik heb gisteren een cursus gevolgd om zelf zeepkettingen te maken en ik moet zeggen dat ik héééél tevreden ben over mijn resultaat!!
    We mochten eerst enkele zeepjes uitkiezen. Je kon kiezen tussen schaapjes, vogeltjes, hartjes, letters,.... Grote, kleine, roze, witte, paarse,.... Er was zeker keuze genoeg. Je mocht ook het aantal zeepjes zelf bepalen. Ik koos er voor 4.
    Nadat we onze zeepjes gekozen hadden, moesten we er 2 bijpassende kleuren van fimo-klei bijzoeken. Van deze fimo-klei mochten we zelf een 10-tal parels maken in allerlei vormen. Eens die klaar waren, mochten we ze voorzichtig op een satéstok steken zodat ze in de oven konden om te bakken. Dit duurde een half uurtje.
    Terwijl de fimo-klei aan het bakken was, konden we rustig in het winkeltje enkele ornamentjes en pareltjes zoeken die we aan onze zeepketting konden hangen. Ik vond een heel lief, klein geurzakje en een hartje! Het was tenslotte Valentijn hé!
    Terug aan de tafel, legden we alles zo een beetje op de plaats zoals we het aan onze ketting wilden hebben. We kozen er een gepast lintje bij (of 2...). Ik vond daar ook nog een "lint" met allemaal hartjes aan. Deze wou ik ook aan mijn zeepketting bevestigen. Ook heb ik er nog enkele parels bijgedaan.
    Voor dat we alles aan de ketting konden rijgen, moesten we eerst nog gaatjes in de zeepjes boren. Dat gebeurde met een boormachientje.
    De fimo-klei was ondertussen ook klaar en nu konden we alles aan de ketting rijgen. Af en toe was het nodig om een knoopje onder je parel of zeepje te maken zodat deze niet naar beneden kon zakken.

    Ik vind mijn zeepketting héééél goed geslaagd (ook al is die fimo-klei niet echt iets voor mij).
    Ik ben een tevreden vrouw!!

    Wat denken jullie er van??

    Grts Mie

     









    15-02-2012 om 11:07 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een verjaardagskaartje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo iedereen,

    Ik wou eens een lief verjaardagskaartje maken....
    Ik ben begonnen om een Magnolia-stempeltje op een zachtgekleurd bruin papiertje te stempelen. Ik koos ervoor om het stempeltje niet in te kleuren. De randjes heb ik bewerkt met de "lace heart" van Martha Stewart.
    Het hartje, achter het stempeltje, is uitgestanst uit het papier van Marianne Design: Nostalgia. Daarvoor gebruikte ik de Nellie's multi frame's MFD 022.
    Ook is er een strookje papier met muzieknoten achter het stempeltje gekleefd. Deze komt van de paper bloc: BoBunny. 
    Uit bruin papier heb ik 2 hoekjes gestanst. Deze komen van Marianne Design creatables: LR0143.
    Daarna is het kaartje afgewerkt met enkele bruine strass-steentjes van Rössler Papier: Rhinestone art en enkele bloemetjes van Prima Flowers.

    Hopelijk vinden jullie hem mooi....
    Grts Mie

    Ps: Bekijk ook de 2 volgende berichten die ik vandaag op mijn blog gezet heb. Gewoon naar beneden scrollen aub!

    11-02-2012 om 22:14 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geld-envelopje voor vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik heb vorige week zelf een geld-envelopje ontworpen (ik hoop toch dat het nog niet bestaat!). Eerst heb ik alles proberen uittekenen op papier en daarna ben ik aan de slag gegaan. En wonder boven wonder....mijn afmetingen klopten!!!
    Ik heb het papier van Tilda gebruikt nl: wintergarden.
    Vooraan heb ik de tekst "hartelijk gefeliciteerd" gestempeld in een labeltje. Deze beiden zijn stempels Designed by Nicole Verkooijen.
    Achteraan zijn nog 2 strookjes papier gekleefd van 1cm breed waar ik aan de randjes met zwarte stift een lijntje getekend heb.
    Het sluitingske is een velcro en komt van Joy crafts: Hook&Loop.

    Wat denken jullie....is het geslaagd??

    Grts Mie






    11-02-2012 om 21:06 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eens iets geprobeerd
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo allemaal,

    Ik heb eens iets uitgeprobeerd. Ik kreeg het idee om in een gewoon kalkpapiertje gaatjes te prikken met behulp van een mal. Deze wou ik dan op mijn kaartje bevestigen maar ik had geen idee hoe ik dat moest doen? Lijm zou je er namelijk door zien en dubbelzijdige tape ook natuurlijk!!
    Ik heb dan maar dezelfde mal op mijn kaart gelegd en daar ook gaatjes geprikt, maar alleen op de plaats waaraan ik deze wou bevestigen. Daarna ben ik met naald en draad aan de slag gegaan en heb ik zo het kalkpapiertje aan het kaartje bevestigd!
    De eerste keer dat ik op een kaart borduur.....
    Achteraf heb ik in het midden nog een stempeltje geplaatst met "verjaren is...."
    Ik vind het niet zo een schitterende kaart maar alle begin is moeilijk hé!!

    Grts Mie

    11-02-2012 om 20:56 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijns-labels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Goeiemorgen deze morgen

    Deze week heb ik 2 valentijnslabels gemaakt.
    Natuurlijk heb ik daarvoor rood papier gebruikt. DE kleur van de liefde!! Met behulp van de cuttlebug en de Nellie Snellen multi frame, MFD 022, heb ik de hartjes uit het rode papier gehaald.
    Dan het tekstje "veel liefs" op het ene hartje gestempeld. Deze stempel komt van Marianne Design CSO847, clear stamps.
    Op het andere hartje zijn er prachtige rozen gestempeld. Deze komt ook van Marianne Design nl: Eline's Huis ECO121.
    Daarna een gaatje gemaakt zodat deze labels aan een boeketje bloemen kunnen gehangen worden. Je kan ze ook verwerken op een valentijnskaart als je dit wil.

    Ik wens jullie verder een gezellig en liefdevol weekend!!
    Vele grts Mie

    10-02-2012 om 10:21 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    01-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijnsmuisjes
    Bbbrrrr, wat is het koud vandaag!! De winter gaat zich toch nog eens laten zien.....en voelen.
    Lekker binnen blijven is de boodschap en "freubelen". Wat vind ik dat toch een leuk woord, freubelen!!!  


    Ik heb weer 2 valentijnskaartjes gemaakt met lieve muisjes erop.
    Voor allebei de kaarten heb ik als ondergrond een gele kaart genomen. 
    Daarop een rood papiertje (van de liefde!) dat op het ene kaartje ge-embost is met de designable DS0908 van Marianne Design en op het andere kaartje met de creatable LR0202 van Marianne Design is uitgesneden. Daar is ook nog een extra geel strookje bji aangebracht.
    Tot slot heb ik er de muisjes opgekleefd. Deze komen van een knipvel dat ik al enkele jaren liggen heb...
    Een stempeltje met: "Ik hou van jou" maakt het kaartje af.

    Nog een prettige dag verder!
    Grts Mie





    01-02-2012 om 10:08 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sweet dreams
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hier is er weer een kaartje van mij!

    Deze keer heb ik iets uitgeprobeerd dat kindjes zeker NIET mogen nadoen. Ik heb nl. de zijkanten van het rode papiertje bewerkt met......vuur!!! Ik wou er zo een ouderwetse look aangeven. De vlammen hebben ook de randen wat donkerder gemaakt.
    Op het rode papiertje is de nieuwe craftables van Marianne Design gebruikt. Die heb ik bewerkt met distress ink: vintage photo en walnut stain.Daarop het designpapiertje met muzieknoten van BoBunny. Daarop het mooie fotootje van het kindje dat slaapt van Romantic Pictures.
    De achtergrond van de kaart is ook met distress ink bewerkt: vintage photo en walnut stain.

    Ik hoop dat jullie weer kunnen genieten van deze kaart

    Grts Mie

    28-01-2012 om 14:17 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I will keep this day in my heart forever
    Hallo,

    Deze week was ik eens in mijn knipvellen aan 't kijken en kwam ik dit héle leuke plaatje tegen van een kindje in een badkuip. Het deed mij al aan de zomer denken en daarom wou ik er direkt een kaartje mee maken.
    Het knipvel komt van Studio Light: Romantic Pictures. Ik hou van die knipvellen omdat ze er zo lekker ouderwets uitzien!
    Daar heb ik het papier van BasicGrey: oliver paper pad bij gecombineerd! Dit papier vind ik zo stoer...
    Ik heb er ook nog een kantje aan toegevoegd voor de afwerking.

    Aan de binnenkant heb ik hetzelfde papier gebruikt en daarop een tekstje dat ik tussen mijn scrapvellen vond. Het scrapvel is van Cosmo Cricket: Honey Pie: Journaling Cards.

    Ik ben eens benieuwd wat jullie ervan vinden!!

    Lieve groetjes
    Mie




    20-01-2012 om 10:11 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mannenkaart
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tja, deze kaart zegt het zelf....het is een mannenkaart! Die moeten er ook zijn natuurlijk.
    Toch vind ik het moeilijker om voor mannen een kaart te maken dan voor vrouwen.
    Mannen en kaarten........het zal ze een zorg wezen!

    Nog een prettige avond verder
    Liefs Mie

    11-01-2012 om 17:49 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thanks for being there
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Goedemiddag,

    Deze keer heb ik een kaart gemaakt met een leuk zeteltje en een tof kroonluchtertje! Het was eventjes nadenken hoe ik het meisje op het zeteltje moest krijgen maar uiteindelijk is dit toch gelukt met de techniek "maskeren".
    Ik weet alleen nog niet of ik hem als valentijnskaart of als vriendschapskaart ga gebruiken.
    Wat denken jullie???

    Liefs Mie!

    08-01-2012 om 14:40 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijnskaarten
    Voila zie, de kerstboom en alle andere kerstspulletjes kunnen we weer opbergen tot volgend jaar.
    Ik vond dat er dit jaar niet echt een kerstsfeer in de lucht hing, waarschijnlijk door het weer.
    De nieuwjaarswensen zijn ondertussen ook al gegeven en nu kunnen we dus naar het volgende thema: Valentijn!!!!
    "Zucht"........de liefde!! Die kan toch zooooo mooi zijn hé!!
    Voor die gelegenheid heb ik al enkele kaartjes gemaakt. Je kan er niet vroeg genoeg aan beginnen....

    Nog een fijn weekend allemaal!
    Liefs Mie




    06-01-2012 om 15:19 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    HAPPY NEW YEAR TO EVERYONE!!!
    Ik hoop dat iedereen dit jaar krijgt wat hij/zij diep in zijn/haar hartje wenst.

    Hierbij wil ik ook nog eens al mijn lieve bezoekertjes bedanken die het afgelopen jaar mijn blog kwamen bekijken. Ik hoop dat jullie nog lang een bezoekje blijven brengen en genieten van de creaties die volgen...

    Love you all <3

    Mie



    01-01-2012 om 22:41 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bloemenlabels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo,

    Deze keer heb ik bloemenlabels gemaakt! Je weet wel, zo van die kleine kaartjes die men aan de boekets hangt waarop je je naam schrijft.
    Dit mocht ik doen voor onze bloemist hier op den hoek!
    Het zijn toch telkens weer nieuwe uitdagingen als ik zoiets eens mag doen....

    Verder wens ik iedereen nog een fijne oudejaarsavond toe en een supergoed 2012!!!

    Grts Mie

    31-12-2011 om 13:09 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mini-scrapalbum als kado voor mijn ouders
    Hier ben ik dan om het kado te tonen dat ik voor mijn ouders gemaakt heb!!
    Het is een mini-scrapalbum!!!

    Eerst ga ik even uitleggen waarom ik dit gemaakt heb!
    Al 2 jaar na elkaar wordt er een bbq georganiseerd op de school van mijn broer. En telkens hadden wij foto's genomen, maar mijn ouders hadden die foto's dus nog nooit gezien! Nu denken jullie waarschijnlijk: "Wat is daar nu speciaal aan?" Wel, mijn broer is 100% mentaal gehandicapt en blind en die zien wij héél weinig omdat hij in een speciale inrichting zit. Ik wou dan ook die foto's niet zomaar afgeven maar er een mooie herinnering van maken zodat mijn ouders telkens hun gezin, en vooral mijn ene broer dan, konden bekijken!
    EN..............het kado was geslaagd want de traantjes kwamen piepen!!

    Doorheen het boekje is de tekst van 1 liedje aanwezig nl: The Kinks met You really got me. Dat is een liedje dat mijn broer al zingt van als hij héél klein was...

    Ik hoop dat jullie van het boekje kunnen genieten en ik zal jullie maar al verwittigen dat er 20 foto's volgen!

    Nog fijne feestdagen toegewenst aan iedereen!!
    Grts Mie








































    25-12-2011 om 23:14 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    22-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstkado ouders!!
    Goedemiddag allemaal,

    Deze week heb ik een leuk kado voor mijn ouders gemaakt! Het is iets waar ze eigenlijk al een tijdje achter "zagen".
    Wat het precies is.........., dat vertel ik nog lekker niet! Het moet tenslotte nog een verrassing blijven tot zaterdagavond, want dan pas krijgen ze het te zien.
    Maar ik heb er wel al foto's van genomen zodat ik ze volgende week aan jullie kan tonen.
    Dus voor alle nieuwsgierigen............nog efkes geduld!!!

    See you later.....
    Mie

    22-12-2011 om 14:01 geschreven door Mie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Over mijzelf
    Ik ben Annemie Dutoit
    Ik ben een vrouw en woon in () en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 19/05/1978 en ben nu dus 45 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: lekker creatief bezig zijn.
    Ik ben getrouwd met Luc en samen hebben we 2 supertoffe kids. Alle berichtjes en reacties worden met plezier gelezen!
    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Archief per maand
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011

    Blogs die ik leuk vind!
  • Natasja's Life
  • scrapcards and stuff
  • creatieve handjes
  • The Dutch Magnolia Chickies Challenge Blog
  • Scrapkaarten van Hennie & Semantha
  • Cards made by Chantal
  • hobby@janet
  • Nicole's stamp addiction
  • Pouwla's freubels
  • Leukgemaakt

    Mijn favorieten
  • Nellie's Scrap Kaarten

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    showbizzpolls
    www.bloggen.be/showbiz
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kodalinefansite
    www.bloggen.be/kodalin
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nvdv
    www.bloggen.be/nvdv

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!