Over mijzelf
Ik ben Bjorn, en gebruik soms ook wel de schuilnaam AL_KESH.
Ik ben een man en woon in Aalter (België) en mijn beroep is Student.
Ik ben geboren op 16/08/1988 en ben nu dus 35 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Muziek en TWA.
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Si vis amari, ama

05-02-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht

Toen ik jou voor het eerst zag, was ik meteen van slag.
Jij leek zo weggelopen uit mijn mooiste dromen. 

Jij kwam op het moment dat ik geen uitweg meer zag,
Elke dag steeds weer die tranen, ’t was zo gewoon.

Maar dat is allemaal, nu voorgoed verleden tijd.
Jij hebt mij van dit verdriet, voor eeuwig bevrijd.

Ik ben niet meer alleen, Mn wereld draait om jou.
Sinds jij hier bent, ben jij er ieder moment voor mij.

 Soms kijk ik even terug, maar dan bedenk ik gauw
Laat het rusten, dat is geweest en voorgoed voorbij.

 Alles wat achter me ligt, daar kijk ik niet meer naar om.
Ik heb nu m’n geluk, en dat ben jij.

 


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht

Soms zoek ik nog naar de woorden,
ik weet niet wat ik zeggen moet.
Ik had al zoveel verloren,
totdat ik jou heb ontmoet.

 
Ik zal die dag nooit vergeten,
daar stond jij in een keer voor mij.
Vanaf die dag ben ik gaan leven,
en was het alleen zijn voorbij.
 

Ik kijk nu niet langer naar morgen,
ik geniet eerst van vandaag.
Door jou heb ik nu geen zorgen,
jij geeft me waar ik jou om vraag.

 
Ik zou jou niet meer kunnen missen,
door jou werden mijn tranen een lach.
Naar m’n gevoelens hoef je niet te vissen,
want iedereen weet dat ik je graag mag.


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht

Ik hoef jou niet te zeggen,
wat ik voor je voel.
‘T is toch niet uit te leggen,
liefde is een gevoel.
 

Één blik in jouw ogen,
het horen van jouw stem.
Heel de wereld mag het horen,
dat ik stapel op je ben.

 
Jij hebt mij leren lachen,
niets is jouw te dol.
Zat mijn hart vol tranen,
toch zag jij altijd de lol.

 
Ik kan jouw niet meer missen,
wat moet ik zonder jou.
Kwil het van de daken schreeuwen,
dat ik zoveel van je hou.


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht

Mijn stil verdriet… 

Mijn stil verdriet…

dat ziet een ander niet.

Mijn stil verdriet…

omdat wij niet bij elkaar kunnen zijn.

Ik zou zo graag eens met je praten,

hopend dat jij net hetzelfde wilt als ik.

Mijn stil verdriet…

waarom kan het niet anders zijn?

Wij tweeën… voorgoed samen…

Wat zou dat heerlijk zijn!


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht

Ik wacht nu al zo lang,
op een geschikt moment,
dat ik je kan vertellen,
hoe lief en schattig je wel bent.

 

Mocht je het aan me zien,
da zou ik niet zo vrezen,
wat jou reactie zou wezen,
ach…als ik het je ooit zeggen kan.

 
Want ik durf het weer niet,
voor de zoveelste keer,
mijn hart bonst op en neer,
het gaat zo hard te keer.


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht

Ik kijk naar ons als zon en lucht,
en ik heb altijd voor mijn angst weggevlucht.
Om jou te vragen, “wat vind je van mij?”
Ik durf het niet te wagen, tenzij…

 
Hou je van mij?





Webmaster's Mailbox


Gastenboek

Feel free to post!


Zoeken met Google



Een interessant adres?


Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs