Inhoud blog
  • Bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • Werken, Werken en... nog werken
  • Working
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    OC Werk

    27-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Woensdag 24 april 2013  
     Lisa heeft aan haar oc gewerkt
     Donderdag 25 april 2013
     Iedereen heeft haar onderdeel doorgestuurd aan Lisa.
    Lisa heeft alles in mekaar gestoken
    Vrijdag 26 april 2013 
    Yousra heeft nog haar bronnen doorgestuurd aan Lisa.
     Christina is bij Lisa gegaan en we hebben de details gedaan van ons eindwerk nadien
     heeft Lisa het doorgestuurd aan de leerkrachten.
    Zaterdag 27 april 2013 
     Zeer vroeg 's morgens heeft Lisa haar onderdeel in een powerpoint gedaan en 
    doorgestuurd  aan Yousra en Christina.
    Yousra heeft onze OC laten printen en een bundel van gemaakt
    Maandag 29 april 2013 
     Heeft Yousra haar stukje in een powerpoint gedaan
    Lisa heeft haar stuke gewijzigd 
     Woensdag 1 mei 2013
     Christina heeft haar deel in een powerpoint gedaan en alles in elkaar gestoken.

    27-04-2013 om 00:00 geschreven door Christina-Lisa-Yousra  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
     Zaterdag 6 april 2013
     Christina heeft de verbetering van de oc nagekeken en waar onze fouten lagen enzovoort.
     Zondag 7 april 2013
     Christina heeft een bericht gestuurd aan haar partners om te zeggen wie wat moest doen en dat we de verbetering hadden gekregen en dat we vooral de resultaten van onze enquetes meer moesten gebruiken in onze tekst.
     Zaterdag 22+ zondag 21 april     
     Yousra en Christina hebben gewerkt aan de OC. Yousra heeft de besluit verbeterd een aan ons doorgestuurd
    zodat wij het konden bewerken en meer tekst invoegen. We hebben ook onze zelf- en peerevaluatie ingevuld en
     doorgestuurd.

    07-04-2013 om 00:00 geschreven door Christina-Lisa-Yousra  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    14 februari 2013
     Vandaag is Yousra bij Christina gegaan om aan onze oc te werken. we hebben een inleiding geschreven + grafieken gemaakt van onze enquêtes.
     Woensdag 20 februari 2013
     we hebben de hoofdstukken verdeeld zodat ieder haar hoofdstuk uitschrijft. Christina is ermee begonnen
     Zaterdag 23 februari 2013
     Christina heeft een beetje gewerkt aan haar hoodstuk
     Dinsdag 26 februari 2013
     Christina heeft haar tekst doorgestuurd aan haar groep
     Zaterdag 2 maart 2013
     Yousra heeft gewerkt aan haar deel
     Zondag 3 maart 2013
     Yousra en lisa hebben hun hoofdstuk afgewerkt en yousra heeft dan een conclusie geschreven heeft het aan ons doorgestuurd om te checken en voor ons was het goed.

    15-02-2013 om 00:00 geschreven door Christina-Lisa-Yousra  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werken, Werken en... nog werken
     Vrijdag 18 januari 2013
     Christina en Lisa zijn samen na school, naar de school Jean Absil gegaan om de ontbrekende enquêtes te gaan halen. we kregen nog een groot bundel.
     Woensdag 23 januari 2013
     vandaag zijn we bij Lisa gegaan om de enquêtes te verwerken. Iedereen kreeg een bundel en we zijn gestart.... het heeft wel zeer lang geduurd. Toen we naar de enquêtes keken hebben we goed gelachen, omdat leerlingen leuke zinnen hadden geschreven zoals " le mal du siècle"...Uiteindelijk rond 18 uur waren we klaar behalve Yousra, maar zij heeft het thuis afgewerkt.
     Zondag 27 januari en zondag 3 februari 2012
     Yousra heeft verder gewerkt aan de enqutês die ze moeste afwerken.
     Dinsdag 12 februari 2012
     Vandaag ben ik ( Christina) begonnen met de uitvoering van onze OC. ik heb gewoon een titelblad, inhoudstafel en voorwoord gedaan. zodat we minder werk zouden hebben bij het rapporteren van de gegevens enzo.
    Vandaag heeft Yousra de enquetes afgewerkt.

    12-02-2013 om 00:00 geschreven door Christina-Lisa-Yousra  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Working

     Maandag 7 januari 2013
     Vooraleer Christina naar school moest, is ze met een vriend naar de school Jean Absil gegaan om de enquetes op hun secretariaat te laten. Christina moest nog een klein speech geven ter herinnering aan de vrouw over ons project. de vrouw was zeer aangenaam en ze zei dat alles in orde was. ik moest vooral mijn vriend bedanken omdat hij door mij vroeger moest opstaan dan normaal.

    Dezelfde dag  hadden we de 2e lesuur studie (behalve die van Islam, dus Yousra was er niet bij ) Lisa wou de enquetes voor onze school (KAE) uitdelen aan de klastitularissen van 5 en 6 leerjaar, maar we moesten eerst weten met hoeveel ze waren per klas, We hebben ons bezig gehouden met cijfers, namelijk tellen. Daarna hadden we nog 10 minuten, en we hebben de enquetes uitgedeeld aan de leerkrachten die lesgaven.

    Tijdens de kleine pauze is Yousra naar de leraarskamer gegaan om de overige enquetes af te geven.
    's Avonds heeft Yousra een bericht gestuurd aan de leerkrachten om ze te verwittigen en heeft het eerst aan Lisa en Christina doorgestuurd om te checken. Christina heeft dingen bijgevoegd en daarna heeft Yousra aan de leerkrachten doorgestuurd.

     Vrijdag 11 januari 2013
     Na school zijn we ( Lisa en Christina) naar de school Jean Absil gegaan om de enquetes ophalen maar de schooldeur( als ik het zo mag benoemen) was al op slot maar van ver zagen we een leerling in het gebouw dus wij probeerden haar aandacht te krijgen. een keer dat we haar aandacht hadden, hebben we aan "Pictionary" gespeeld! Het was wel grappig, Lisa en Christina met grote gebaren op straat die een leerkracht probeerde na te doen (omdat we leerkrachten zagen in hun leraarskamer) uiteindelijk heeft ze ons begrepen ! Team Christina & lisa= 1 punt, Team hm.... leerling Jean Absil = 0! ah ja haar tijd was om ! Daarna was het de beurt van één van de leerkrachten! Ze probeerde ons te zeggen dat we de toer moesten doen, Omdat Lisa en Christina zeer sterk zijn aan dit spel hadden we het meteen door, dit betekent Team Christina & Lisa= 10 punten en Team leerkracht Jean Absil= 0 ! ah ja wij hadden het direct door ! Een keer dat we in de school waren was de vrouw van maandag al weg. Dit betekent dat we  maandag terug moeten komen...
     Maandag 14 januari 2013
     Chrisitna is 's morgens naar Jean Absil gegaan om de enquetes op te halen en deze keer was de vrouw in haar bureau. ze heeft mij een dik paket gegeven, ik had dit nooit verwacht , opeens zegt de vrouw dat er nog ontbrak en dat ik nog eens moest opdagen. Ik besloot dan om vrijdag na school terug te gaan en bedankte de vrouw.
     Woensdag 16 januari 2013
     Na school hebben we met het groepje besloten dat we de volgende woensdag ging afspreken om samen te werken. Na school is Lisa de enquetes gaan halen, die van onze school. Toen we het aantal exemplaren zagen waren we zeer tevreden !





    16-01-2013 om 17:33 geschreven door Christina-Lisa-Yousra  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug aan de slag !
     Woensdag 2 januari 2013
     Vandaag heeft Christina de vragen van de enquêtes bekeken en gewijzigd om een fictieve enquête te hebben. NAdien heb ik die aan Lisa doorgestuurd zodat ze de enquêtes kan afdrukken. 
     Zondag 6 januari 2013
     Lisa gaat vandaag de enquêtes afrdukken om nadien  aan Christina te geven zodat ze morgenvroeg, vooraleer ze naar school gaat, de enquêtes kan geven aan de school Jean Absil. 

    06-01-2013 om 13:15 geschreven door Christina-Lisa-Yousra  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zelf- en peerevaluatie 1
     Zaterdag 10 november 2012
     Christina en Yousra  hebben haar zelf- en peerevaluatie ingevuld en doorgestuurd in de uploadezone.
     Dinsdag 12 november 2012
     Lisa heeft haar zelf- en peerevalutie ingevuld en doorgestuurd in de uploadezone

    10-11-2012 om 00:00 geschreven door Christina-Lisa-Yousra  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van een serieus werk naar een grappig moment !
     Vrijdag 2 november 2012
     Vrijdag zijn we bij Lisa gegaan om samen te werken aan onze tweede deel van onze onderzoekscompetentie. We moesten eerst een algemene probleemstelling formuleren, namelijk " Kan muziek de wereld veranderen/ redden/verbetereren? " Concreet kan muziek invloed hebben op de mensen en zou deze invloed de wereld kunnen helpen? (voorbeeld natuurrampen --> sing for Haïti ). nadien moesten we 3 onderzoeksvragen bedenken, we kozen uiteindelijk voor:

    -  Heeft muziek invloed op de mens zelf, als individu?
    - Als dit proces werkt, wa zou de gevolgen in de toekomst (50 jaar) kunnen zijn?
    - Zijn er al concrete voorbeelden waarbij muziek de wereld al heeft geholpen?

    Daarna kozen we voor 3 soorten onderzoeksmethode, namelijk:

    - literatuurstudie: raadplegen van boeken, documenten,... over het onderwerp
    - Interview: namelijk mevrouw MAes, omdat ze geschiedenis heeft gestudeerd en geeft lessen over Media.
    -Enquête: voor de leerlingen van het 3e graad van het KAE en Athénée Royal Jean Absil + hun ouders zodat we een vergelijking kunnen maken.

    We hebben dus de gekozen onderzoeksmethoden uitgewerkt. Na lang denken over de vragen die we konden stellen hebben we uiteindelijk alles gevonden.
    We hebben ook mails gestuurd aan de directeurs van de scholen voor de toestemming en aan mevrouw Maes voor een afspraak en als ze mee wilt participeren.
    Omdat we ook Franstalige leerlingen gaan ondervragen moesten we de vragen vertalen in het Frans en omgekeerd.

    NA LANG WERKEN AAN DE COMPUTER

    Begon Lisa het beu te worden omdat ze alles moest typen het gevolg daarvan was dat ze moe was en kreeg hoofdpijn.
    WAT GEBEURT ER ALS LISA MOE WORDT EN TOCH VERDER MOET WERKEN???
    Lisa begint onzin te vertellen! Yousra en Christina waren gewoon plat van het lachen! Geen enkel van de twee wou Lisa haar plaats nemen... WAAROM? Wel, wanneer Christina het beu was, na zoveel denken en proberen te vertalen in een andere taal, draaide ze haar hoofd en keek af en toe naar televisie en Yousra deed het ook MAAR volgens Lisa betekent " af en toe", "heel vaak" voor Christina. Tja hoe kan men niet kijken naar de tv als " Un dïner presque parfait" op tv is?
    Uiteindelijk hebben we goed gewerkt en een fijne avond gehad :)












    03-11-2012 om 00:00 geschreven door Christina-Lisa-Yousra  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tweede deel van
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
     16 oktober 2012
     Lisa heeft de verbetering van onze eerste fase gedaan.

     17 oktober 2012
     Tijdens de kleine pauze van de school zijn we binnen gebleven om aan onze onderzoekscompetentie te werken. We moesten samen op de vragen "Waar, wie, wanneer, hoe + titel"  beantwoorden of verbeteren. We hebben samen beslist hoe we het gingen doen, aan welke personen waar in Brussel, in welke scholen enzovoort. Lisa heeft het dan 's avonds doorgestuurd via smartschool in de uploadzone die normaal gezien tegen vrijdag 19 oktober doorgestuurd moest worden.

    29-10-2012 om 00:00 geschreven door Christina-Lisa-Yousra  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Logboek 2
     Woensdag 26/09/2012
    Vandaag heeft Christina haar bronnen ingevuld in het invulbald en doorgestuurd aan Lisa en Yousra
     
    Donderdag 27/09/2012
    Vandaag heeft Yousra haar bronnen ingevuld in het invulbald een doorgestuurd aan Christina en Lisa

    Zondag 30/09/2012
    Vandaag heeft lisa haar bronnen ingevuld en de bronnen van haar partners in een document toegevoegd om die daarna door te sturen aan de leerkracht die we tegen maandag moeten afgeven.
     

    30-09-2012 om 17:14 geschreven door Christina-Lisa-Yousra  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leerlingen van KAE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wij zijn leerlingen van 6 HUMANWETENSCHAPPEN (KAE), we zullen ons informeren over onze stelling " kan muziek de wereld veranderen?" en een conclusie vinden.
    Met vriendelijke groeten
    Christina L. Dubois, Lisa Strens en Yousra Faki


    24-09-2012 om 20:08 geschreven door Christina-Lisa-Yousra  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Logboek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
     Maandag 3 september 2012

    In de klas hebben we onze groep gevormd ( Lisa, Yousra en Christina) en hebben een top 3 gesteld voor de stelling van onze OC- werk.


     Woensdag 5 september 2012

    Op die dag kregen we onze stelling van de leerkracht namelijk, " Kan muziek de wereld veranderen?" en iedereen was tevreden met de keuze.

     Zaterdag 8 september 2012

    Christina heeft een blog aangemaakt voor onze OC-werk en heeft het doorgestuurd aan haar partners en aan haar leerkrachten zodat zij ook kunnen volgen.

     Woensdag 19 september 2012

    * Met de groep zijn we na school naar de bibliotheek gegaan om informatie/ boeken te zoeken over ons onderwerp. Het was niet eenvoudig  om te zoeken want muziek is zeer breedt en er valt veel te vertellen, we wisten niet echt hoe we moesten beginnen zoeken. daarom zijn we op het idee gekomen om een paar genres van muziek te kiezen en daar informatie te zoeken. Uiteindelijk na 2 uur in de bibliotheek te zoeken hebben we interessante boeken gevonden. Sommige boeken zijn in het Engels maar ik denk wel dat het gaat lukken.

    * We hebben ook de taken verdeeld om meer georganiseerd te zijn :
    - Lisa: Houdt zich bezig met de documenten, dus wij moeten haar alles doorsturen zodat zij 1 document van maakt om die daarna aan de leerkracht te sturen. Ze gaat ook video's, artikels zoeken over onze stelling.
    - Christina: Houdt zich bezig met het logboek. Dit betekent dat ze aan haar partners moet vragen wat ze gedaan hebben om dit te noteren. Ze gaat nog een wetenschappelijk artikel zoeken aan de VUB of andere artikel's, documentaire zoeken.
    - Yousra: Heeft tot nu toe geen specifieke taak omdat we er geen vinden (TOT NU TOE) maar zij gaat helpen om informatie in te zamelen.

    Zaterdag 22 september 2012

    Yousra heeft tijdens de week end informatie gezocht over onze stelling en heeft een artikel, film en foto's gevonden en doorgestuurd aan haar partners.
    Christina heeft op de site van de VUB boeken gezocht over onze stelling. Ze heeft een interessant boek gevonden en zal tijdens de 24-28 september naar de bibliotheek gaan om die te gaan halen.

    24-09-2012 om 20:05 geschreven door Christina-Lisa-Yousra  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat!
    Proficiat!

    Uw blog is correct aangemaakt en u kan nu onmiddellijk starten! 

    U kan uw blog bekijken op http://www.bloggen.be/christina_lisa_yousra

    We hebben om te starten ook al een reeks extra's toegevoegd aan uw blog, zodat u dit zelf niet meer hoeft te doen.  Zo is er een archief, gastenboek, zoekfunctie, enz. toegevoegd geworden. U kan ze nu op uw blog zien langs de linker en rechter kant.

    U kan dit zelf helemaal aanpassen.  Surf naar http://www.bloggen.be/ en log vervolgens daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op 'personaliseer'.  Daar kan u zien welke functies reeds toegevoegd zijn, ze van volgorde wijzigen, aanpassen, ze verwijderen en nog een hele reeks andere mogelijkheden toevoegen.

    Om berichten toe te voegen, doet u dit als volgt.  Surf naar http://www.bloggen.be/  en log vervolgens in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.  Druk vervolgens op 'Toevoegen'.  U kan nu de titel en het bericht ingeven.

    Om een bericht te verwijderen, zoals dit bericht (dit bericht hoeft hier niet op te blijven staan), klikt u in plaats van op 'Toevoegen' op 'Wijzigen'.  Vervolgens klikt u op de knop 'Verwijderen' die achter dit bericht staat (achter de titel 'Proficiat!').  Nog even bevestigen dat u dit bericht wenst te verwijderen en het bericht is verwijderd.  U kan dit op dezelfde manier in de toekomst berichten wijzigen of verwijderen.

    Er zijn nog een hele reeks extra mogelijkheden en functionaliteiten die u kan gebruiken voor uw blog. Log in op http://www.bloggen.be/ en geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op.  Klik vervolgens op 'Instellingen'.  Daar kan u een hele reeks zaken aanpassen, extra functies toevoegen, enz.

    WAT IS CONCREET DE BEDOELING??
    De bedoeling is dat u op regelmatige basis een bericht toevoegt op uw blog. U kan hierin zetten wat u zelf wenst.
    - Bijvoorbeeld: u heeft een blog gemaakt voor gedichten. Dan kan u bvb. elke dag een gedicht toevoegen op uw blog. U geeft de titel in van het gedicht en daaronder in het bericht het gedicht zelf. Zo kunnen uw bezoekers dagelijks terugkomen om uw laatste nieuw gedicht te lezen. Indien u meerdere gedichten wenst toe te voegen op eenzelfde dag, voegt u deze toe als afzonderlijke berichten, dus niet in één bericht.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken over de actualiteit. Dan kan u bvb. dagelijks een bericht plaatsen met uw mening over iets uit de actualiteit. Bvb. over een bepaalde ramp, ongeval, uitspraak, voorval,... U geeft bvb. in de titel het onderwerp waarover u het gaat hebben en in het bericht plaatst u uw mening over dat onderwerp. Zo kan u bvb. meedelen dat de media voor de zoveelste keer het fout heeft, of waarom ze nu dat weer in de actualiteit brengen,... Of u kan ook meer diepgaande artikels plaatsen en meer informatie over een bepaald onderwerp opzoeken en dit op uw blog plaatsen. Indien u over meerdere zaken iets wil zeggen op die dag, plaatst u deze als afzonderlijke berichten, zo is dit het meest duidelijk voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken als dagboek. Dagelijks maakt u een bericht aan met wat u er wenst in te plaatsen, zoals u anders in een dagboek zou plaatsen. Dit kan zijn over wat u vandaag hebt gedaan, wat u vandaag heeft gehoord, wat u van plan bent, enz. Maak een titel en typ het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks naar uw blog komen om uw laatste nieuwe bericht te lezen en mee uw dagboek te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met plaatselijk nieuws. Met uw eigen blog kan u zo zelfs journalist zijn. U kan op uw blog het plaatselijk nieuws vertellen. Telkens u iets nieuw hebt, plaats u een bericht: u geeft een titel op en typt wat u weet over het nieuws. Dit kan zijn over een feest in de buurt, een verkeersongeval in de streek, een nieuwe baan die men gaat aanleggen, een nieuwe regeling, verkiezingen, een staking, een nieuwe winkel, enz. Afhankelijk van het nieuws plaatst u iedere keer een nieuw bericht. Indien u veel nieuws heeft, kan u zo dagelijks vele berichten plaatsen met wat u te weten bent gekomen over uw regio. Zorg ervoor dat u telkens een nieuw bericht ingeeft per onderwerp, en niet zaken samen plaatst. Indien u wat minder nieuws kan bijeen sprokkelen is uiteraard 1 bericht per dag of 2 berichten per week ook goed. Probeer op een regelmatige basis een berichtje te plaatsen, zo komen uw bezoekers telkens terug.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met een reisverslag. U kan een bericht aanmaken per dag van uw reis. Zo kan u in de titel opgeven over welke dag u het gaat hebben, en in het bericht plaatst u dan het verslag van die dag. Zo komen alle berichten onder elkaar te staan, netjes gescheiden per dag. U kan dus op éénzelfde dag meerdere berichten ingeven van uw reisverslag.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met tips op. Dan maakt u telkens u een tip heeft een nieuw bericht aan. In de titel zet u waarover uw tip zal gaan. In het bericht geeft u dan de hele tip in. Probeer zo op regelmatige basis nieuwe tips toe te voegen, zodat bezoekers telkens terug komen naar uw blog. Probeer bvb. 1 keer per dag, of 2 keer per week een nieuwe tip zo toe te voegen. Indien u heel enthousiast bent, kan u natuurlijk ook meerdere tips op een dag ingeven. Let er dan op dat het meest duidelijk is indien u pér tip een nieuw bericht aanmaakt. Zo kan u dus bvb. wel 20 berichten aanmaken op een dag indien u 20 tips heeft voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken dat uw activiteiten weerspiegelt. U bent bvb. actief in een bedrijf, vereniging of organisatie en maakt elke dag wel eens iets mee. Dan kan je al deze belevenissen op uw blog plaatsen. Het komt dan neer op een soort van dagboek. Dan kan u dagelijks, of eventueel meerdere keren per dag, een bericht plaatsen op uw blog om uw belevenissen te vertellen. Geef een titel op dat zeer kort uw belevenis beschrijft en typ daarna alles in wat u maar wenst in het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks of meermaals per dag terugkomen naar uw blog om uw laatste belevenissen te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken uw hobby. U kan dan op regelmatige basis, bvb. dagelijks, een bericht toevoegen op uw blog over uw hobby. Dit kan gaan dat u vandaag een nieuwe postzegel bij uw verzameling heeft, een nieuwe bierkaart, een grote vis heeft gevangen, enz. Vertel erover en misschien kan je er zelfs een foto bij plaatsen. Zo kunnen anderen die ook dezelfde hobby hebben dagelijks mee lezen. Als u bvb. zeer actief bent in uw hobby, kan u dagelijks uiteraard meerdere berichtjes plaatsen, met bvb. de laatste nieuwtjes. Zo trek je veel bezoekers aan.

    WAT ZIJN DIE "REACTIES"?
    Een bezoeker kan op een bericht van u een reactie plaatsen. Een bezoeker kan dus zelf géén bericht plaatsen op uw blog zelf, wel een reactie. Het verschil is dat de reactie niet komt op de beginpagina, maar enkel bij een bericht hoort. Het is dus zo dat een reactie enkel gaat over een reactie bij een bericht. Indien u bvb. een gedicht heeft geschreven, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze het heel mooi vond. Of bvb. indien u plaatselijk nieuws brengt, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze nog iets meer over de feiten weet (bvb. exacte uur van het ongeval, het juiste locatie van het evenement,...). Of bvb. indien uw blog een dagboek is, kan men reageren op het bericht van die dag, zo kan men meeleven met u, u een vraag stellen, enz. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.

    WAT IS DE "WAARDERING"?
    Een bezoeker kan een bepaald bericht een waardering geven. Dit is om aan te geven of men dit bericht goed vindt of niet. Het kan bvb. gaan over een bericht, hoe goed men dat vond. Het kan ook gaan over een ander bericht, bvb. een tip, die men wel of niet bruikbaar vond. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.


    Het Bloggen.be-team wenst u veel succes met uw gloednieuwe blog!

    Met vriendelijke groeten,
    Bloggen.be-team

    08-09-2012 om 12:42 geschreven door  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)

    Archief per week
  • 22/04-28/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 03/09-09/09 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs