Inhoud blog
  • Verhuis!
  • Dierproefvrije Make-up
  • Nails : Dotted nails
  • Tips : Knoflooknagellak
  • Order : Boozyshop : Diamond Cosmetics & L.A. Girl
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Beautyblog

    04-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nails : Dotted nails

    Op een mooie lentedag had ik eens zin om mijn nagels wat specialer te maken, dus ik dacht eraan om er stippen op te zetten.
    Ik was begonnen met mijn OPI 'Don't Know... Beets Me!', een flashy roze kleur.
    Daar heb ik met een satéstokje grijze stippen op aangebracht. De grijze kleur is van Catrice 'London's Weather Forecast'
    De stippen zijn niet altijd even goed geslaagd, maar ja.. het was de eerste keer :)
    Mijn pinkje heb ik telkens helemaal grijs gelakt.



    04-04-2011 om 20:20 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nails
    Tags:nagels, opi, catrice, nailart, manicure
    27-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tips : Knoflooknagellak

    Hey,

    Mijn nagels breken vrij snel af en zijn nogal zwak. Op http://www.beautygloss.nl/ zag ik een tip staan over knoflooknagellak. Dat zou je nagels veel sterker maken. Bij haar werden ze haast onbreekbaar. Zo maak je je eigen knoflooknagellak :

    1. Je neemt doorzichtige nagellak.
    2. Je snijdt een teentje knoflook in stukjes. Ze mogen niet te klein zijn, zodat ze niet met het borsteltje mee naar buiten komen, maar ook niet te groot, want ze moeten door de opening van het lakje passen.
    3. Je laat het een week staan en in die week schud je er af en toe eens mee.
    4. Na die week is het klaar (en ziet het een beetje gelig). Je gebruikt het als basecoat.


    Mijn bevindingen:
    - Mijn nagels lijken er niet veel sterker op te zijn geworden, maar misschien gebruik ik het niet vaak genoeg. Ik ben een beetje lui als het op basecoats aankomt :)
    - De geur is voor mij echt onuitstaanbaar. Ik denk dat het misschien beter is als je er minder in doet, want bij mij zat er wel vrij veel in. Als het opgedroogd is, ruik je het nog steeds. Als je daarentegen gaat douchen, of je handen fel wast met zeep, ruik je het alleen nog maar als je er met je neus tegen zit. Maar eigenlijk vind ik dat nog steeds te veel.

    Hoewel het voor mij niet echt een supertip is, kan het zijn dat één van jullie er wél mee geholpen is. Mascha van Beautygloss was er in ieder geval super tevreden mee.

    27-03-2011 om 18:16 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Tips
    Tags:tips, how to, nagels, basecoat, nagellak
    19-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Order : Boozyshop : Diamond Cosmetics & L.A. Girl
    Hello!

    Begin vorige maand kreeg ik mijn bestelling van Boozyshop thuis. Ik had vijf lakjes besteld. Tot mijn grote spijt zag ik dat ik er maar drie had ontvangen. Maaike van Boozyshop (http://twitter.com/#!/Boozyshop voor de twitteraars) had erbij geschreven dat er een fout was gebeurd bij het noteren van de bestelling, waardoor ze de twee lakjes niet meer op voorraad hadden. Ik mocht voor de prijs van de twee lakjes iets nieuws kiezen en ik hoefde niet eens verzendingskosten te betalen! Alles is via mail afgehandeld. Mijn nieuwe bestelling werd dezelfde dag nog verzonden en twee dagen later had ik ze al in mijn bezit. Needless to say dat ik ontzettend tevreden ben over de service van Boozyshop.

    Dit zijn ze :


    Van L naar R : 'Coffee, Tea or Me' , 'Sunset in Sedona' (allebei van Diamond Cosmetics) & 'Antique Gold', 'Party Animal' (allebei van L.A. Girl)

    De uiterst linkse hoorde bij de tweede bestelling samen met een zwart waterproog oogpotlood dat ik nog nodig had.
    De lakjes zijn allemaal prachtig, een review volgt later nog wel.

    Give it up for Boozyshop! :)

    19-03-2011 om 14:47 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Order
    Tags:bestelling, nagellak, diamond cosmetics, boozyshop
    11-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eyes : Aqua
    Hey,

    even snel een paar foto's van een try-out met een turquoise liner..
    Vond/vind het eigenlijk helemaal niet geslaagd, wat vind jij ervan?

     



    11-03-2011 om 20:19 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Tags:eyes, turquoise, oogpotlood, look, oogschaduw
    05-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eyes : Hiphop-look
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Voor onze 100 dagen was ik in hiphopstijl verkleed. Natuurlijk was ook mijn make up aangepast.
    Als ik aan de make up van vrouwen uit de hiphop- en R&Bscene denk, dan zie ik : sunkissed, bronzed, goud, oranje,..

    Vandaaaar dus deze look :

    %%%FOTO1%%%

    Uiteindelijk vond ik die twee lijntjes toch maar niks, dus heb ik het op de dag zelf met een gewone (enkele) winged liner gedaan.Voor de rest van mijn gezicht heb ik bronzer gebruikt.
    Spijtig genoeg heb ik geen foto's gemaakt van mijn outfit..

    05-03-2011 om 20:04 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nails
    Tags:eyes, hiphop, bronzed, ogen, look
    27-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nails : Swatch glitter Claire's

    Oeioei, het is ondertussen al weer een tijdje geleden. Had het druk met school enzo..
    Weg met die excuses!
    Over naar de swatch.



    Deze nagellak is echt een hel. Dat was natuurlijk wel te verwachten, omdat het 1) glitterpolish is en 2) van Claire's komt.
    Het brengt heel slecht aan, zoals je misschien kan zien op de foto.
    Zoals gewoonlijk bij glitterlak, is het ook verschrikkelijk om er af te halen.

    Maar.. het blijft mooi :p En misschien gebruik ik het nog in een franken :) 


    27-02-2011 om 12:27 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nails
    Tags:nagels, nagellak, swatch, review, glitter
    05-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.How to : Smokey Eye

    Wil jij weten hoe ik deze eyelook heb gemaakt? Volg dan even mee :)
    Het is een paars-zwarte smokey eye.

    Dit heb ik gebruikt van materiaal :
    * Gelliner van Maybelline
    * 4 kwasten(van boven naar beneden) : 
    - slechte random kwast, van een make-up koffer die ik laaang geleden heb gekregen
    - oogschaduwkwast van..?
    - Slanted brush van The Body Shop
    - Line softener van The Body Shop 
    * Oogschaduw trio 'Color Appeal Tro Pro' (Eva Longoria) van L'oréal
    * vettig oogpotlood van bij de Flair bijgekregen :)
    * Primer stick van Gosh
    * Noir Précieux van Bourjois
    * Compact Powder van Bourjois
    * wimperkruller van Hema
    * 'Falsies' mascara van Maybelline

    Stap 1 :
    - Veel poeder onder ogen om uitval te vermijden
    - Eyeprimer aanbrengen
    - Oogpotlood rond oog aanbrengen. Dat moet helemaal niet netjes zijn, want dat moet nog worden vervaagd.
    (op de foto heb ik ook mascara aan, maar dat komt omdat ik voor ik al gewoon mascara aanhad voor ik deze smokey eye maakte)

    Stap 2 :
    - Oogpotlood vervagen

    Stap 3 :
    - Breng zwarte oogschaduw aan. Liefst zo zwart mogelijk, dus nat aanbrengen versterkt de look.

    Stap 4 :
    - Paarse oogschaduw aanbrengen en blenden.

    Stap 5 :
    - Bij de wimpers nog wat donkerder maken met gelliner.

    Stap 6 :
    - Mascara aanbrengen
    - Poeder weggeven
    & Voilaaa

    05-02-2011 om 20:55 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:How to
    Tags:oogschaduw, eyelook, gelliner, drama, smokey
    23-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.How to : French manicure
    Helaa!

    Voor een french manicure kan je natuurlijk naar de nagelstyliste gaan, maar je kan het ook gewoon zelf doen.
    Het vergt een vaste hand en wat oefening, maar na een paar keer zou het al erg goed moeten zijn.

    - Je hebt een lichte, natuurlijke nagellak nodig bv zachtroze : Ik gebruik Just Married van Catrice
    - Een witte nagellak : Ik gebruik Nail Tip Whitener van Claire's GEEEEN AANRADER!!
    - Topcoat : Ik gebruik het van Manicure Naturals van Nivea


    1. Lak je nagels met de natuurlijke kleur (eventueel eerst basecoat).
    2. Nu komt het moeilijkste, de tipjes. Je houdt het borsteltje van de witte nagellak horizontaal, dus in de richting dat je de tipjes gaat lakken. Dan lak je liefst in een vlotte beweging de tip. Het kan helpen als je je nagel mee draait.
    3. Top coat


    Dit was mijn eerste poging en hoewel ik hier en daar wat ben uitgeschoven, vind ik het toch best geslaagd.
    Ik wijt de foutjes trouwens aan de witte nagellak van Claire's. Het borsteltje is nl vreselijk. Het is schuin, wat het gemakkelijker zou moeten maken, maar aangezien het niet recht is en er overal haartjes uit steken, maakt dat het gewoon veel moeilijker.
    Volgende keer ga ik dus voor een andere lak!

    23-01-2011 om 20:20 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:How to
    Tags:how to, nagels, nagellak, french manicure, Catrice
    08-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eyes : tricolor
    Hoihoi!

    Deze eye look heb ik met mijn pallet van Boozyshop gemaakt.



    Niet zo bijzonder, vrij simpel, maar vond het wel geslaagd :)

    08-01-2011 om 00:00 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    06-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Order : Boozyshop 88 Warm palette
    Hoi!

    Vandaag is mijn bestelling van Boozy Shop (www.boozyshop.nl) aangekomen.

    Ik was zeer zeer tevreden met hoe het allemaal verpakt zat :

    Het zat in plastic, en beschermd door van die piepschuimpjes. En zo stak het in de doos.

    De buitenkant van de 88 Warm palette!

    ..en de binnenkant :) Heerlijke kleurtjes die ik elke dag kan gebruiken. De pigmentatie is geweldig, ben echt superblij! Het heeft 18euro 95 gekost, wat ik persoonlijk toch heel voordelig vind.

    Dit had ik voor de verjaardag van mijn beste vriendin gekocht.
    Links een holografische zilveren top coat en rechts de legendarische Chainmail Charm van Diamond Cosmetics.

    Ziezo, dus bref: een dikke duim voor Boozyshop! :)
    Ik zou het zeker aanraden om daar eens rond te kijken!!

     

     


    06-01-2011 om 00:00 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Order
    Tags:bestelling, boozyshop, diamond cosmetics, nagellak, palette
    04-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Haul : Solden 3 januari
    Hey!

    Normaal doe ik nooit mee aan de eerste dag van de solden, omdat iedereen dan gek wordt. Deze keer besloot ik me er echter wel aan te wagen en het viel erg goed mee. Misschien omdat ik naar een shoppingcenter ben geweest ipv een shoppingstraat. Daar is de toestand erger denk ik.
    Dit heb ik meegebracht :

    - 2 potjes glitter van Pipoos voor 3 euro 50 per potje. Bij Claire's vond ik later op de dag ook potjes glitter voor dezelfde prijs, maar daar zat half zoveel in. De ene pot heet roderozige glitter dat een groene schijn heeft in licht. Het andere potje heeft witte glitter met een rozige schijn. Ik ben van plan de potjes te gebruiken ofwel om in nagellak te doen voor een frankenpolish ofwel om mijn nagels af te werken met wat glitter.
    - Die donut(Claire's) is om een 'donut bun' te maken. Nu vrees ik echter dat mijn haar daar niet lang genoeg voor is om het helemaal te bedekken. Als het me echter lukt, maak ik er een soort van tutorial van.
    - Witte nailtipwhitener(Claire's) om een poging te doen tot een french manicure, roze glitternagellak(Claire's) en twee lakjes van Biguine van elk 6 euro 50, maar daar was 20% korting op. In de Inno was er op vrijwel alle make up 20% korting, behalve op de duurdere luxemerken natuurlijk.
    - Schuin oogschaduwborsteltje van Biguine voor 11euro, waar ook 20% korting op was.

    Het linkse rokje is van Camaieu en het rechste van de Pimkie. Links vond ik erg leuk omdat het zo zwierig is en lekker ouderwets :) Rechts is feestelijk, maar kan toch ook gemakkelijk op een normale dag aangedaan worden.

    Deze foto is wat donker omdat de flits de kleur van de trui verknalde. De trui links komt van Pimkie en is donkerroze. Rechts is gewoon een basic truitje dat ik nodig had en mij goed staat.(Camaieu)

    - Strapless beha van Hunkemöller, 50% korting!! Je kan de ketting verwijderen en er ook bandjes aan doen, want daar zijn lusjes voor voorzien.
    - 4 slipjes, want er was een actie van 4 slipjes voor 10 euro terwijl ze normaal 6 euro per stuk kosten.
    - Ketting met gouden blaadjes van Claire's


    Ik had mezelf voorgenomen niet veel te kopen, enkel wat ik echt wou en soldensoldensolden(zie Hunkemöller). Dit was echter nog maar de eerste slag hoor, de maand is nog lang :)



    04-01-2011 om 00:00 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    02-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Review : Gosh nailpolish
    Hey!

    Gosh nagellakjes vind ik er altijd heel aantrekkelijk uitzien. Ze hebben leuke kleurtjes, en de potjes trekken me ook aan.. hoewel er op zich niet zoveel speciaals aan is. Gosh is sowieso een merk dat me aantrekt denk ik. De lakjes kosten denk ik rond de 8 euro.. en ik vind ze in het Kruitvat. Ik heb er drie in mijn bezit : Wild Lilac, Blue Monday en Gold.

    Enkele swatches :

    Wild Lilac, waarschijnlijk 2 laagjes :
     

    Blue Monday, 3 laagjes. 2 zou ook goed zijn, maar dan is het wat lichter.

    Gold, 1 laagje .. hoeraaa. Normaal zou ik er 2 op hebben gedaan, want dat doe ik standaard, maar dit resultaat vond ik al goed genoeg + ik had geen zin meer :)

    Eigenlijk ben ik best wel tevreden met de Gosh nagellak. Ze blijven redelijk lang en de kleurtjes zijn natuurlijk erg leuk. Blue Monday is toch wel mijn favoriet, die ik recentelijk heb herontdekt :)


    02-01-2011 om 00:00 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Reviews
    Tags:review, swatch, gosh, nagellak, nails
    31-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eyes : New Year's Eve
    Hoiii,

    Mijn laatste oogmake-up look van het jaar 2010, een historisch moment! :)
    Zo zullen mijn ogen er met oudejaar uitzien :




    La mamma had voor mij een gouden oogschaduw gekocht, dus ging ik op zoek naar gouden looks.
    Hier is de link voor het filmpje waarop ik me heb gebaseerd : http://youtu.be/0XRlmj4A7IY 
    Ik had mijn zwarte kleur graag nog donkerder gehad, maar dat had ik niet, dus heb ik het met mijn Bourjois Noir Précieux moeten doen.

    In ieder geval vind ik het goud-zwart een mooie combinatie, iets wat ik zeker nog zal uitproberen :)

    Gelukkig nieuwjaar!!

    31-12-2010 om 00:00 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Tags:eyes, oudejaar, zwart, goud, oogmake-up
    29-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eyes : Maybelline : Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner

    Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner

    Een hele mondvol eh ;) Maar dat verdient het zeker.
    Al een tijdje was ik op zoek naar een gelliner omdat het me makkelijker leek dan vloeibare liner.
    Sinds dat ik deze liner heb, heb ik geen liquid liner meer gebruikt en volgens mij ben ik het ondertussen al 'verleerd'. Al die skills opgebouwd voor niks :)

    Het potje, met mijn vinger ernaast zodat je de grootte goed ziet :

    Het bovenste borsteltje is de slanted brush van The Body Shop, die ik er meestal(echt bijna altijd) voor gebruik.
    Het onderste zat bij het potje in een doosje, en is dus ook van Maybelline.

    Op de site van Maybelline staat dit over het product :
    "Only our oil-free formula can hold highly concentrated pigments in a clear gel base.

    • So color is more intense and lines resist wear for 24 hours.
    • Smudge-proof and Water-proof.
    • The most intense line for lasting drama."
    Ik ben er heel erg tevreden van, je kan er haast moeiteloos een lijntje mee trekken. Ook is het inderdaad 'lasting drama', maar het is natuurlijk aan jou hoeveel drama je wil :)
    Naar mijn mening is het zeker een aanrader!


    29-12-2010 om 00:00 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    27-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nails : Frankenpolish 2
    Heyaa!

    Ik ben echt dol op frankenpolish! Vorige week schreef ik een artikel over wat dat precies is.
    In mijn stash zat een witte kleur van 2B die ik nooit meer opdoe dus heb ik deze blauwe kleur erbij gedaan :


    Ik wou een heel licht blauw waar ik al een tijdje naar zocht.
    Beetje bij beetje heb ik het blauw erbij gedaan tot ik de gewenste kleur kreeg.

     

    Onlangs heb ik in een schuif van die 'nageljuweeltjes' (of hoe je ze ook noemt) gevonden van mijn moeder. Ze had dat ooit eens gekocht en nooit gebruikt. Er zijn kleine rode hartjes, bloemetjes, diamantjes, etc.. 

    Dit heb ik gedaan :

    Dus gewoon een topcoat over de nagellak, daar dat steentje op, laten drogen en dan nog een topcoat. 

    Ik vind de kleur echt erg leuk en heb mij ook goed geamuseerd met die bloemetjes :)

    27-12-2010 om 14:04 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nails
    Tags:nails, nagellak, frankenpolish, nagelsteentjes, blauw
    25-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Looks : Christmas Eve
    Hey!

    Kerstavond vier ik steeds met mijn kleine familie, dus op zich is er geen reden om mij geweldig uit te dossen. Maar mij interesseert het niet zo voor wie het is, ik maak me op voor mezelf, omdat ik me daar goed mee voel :)
    Ik toon jullie hoe ik eruit zag gisterenavond :

    Make-up :

    Het was de eerste keer dat ik valse wimpers heb gedragen.. Het vereist zo ontzettend veel geduld! En dan was het eigenlijk nog niet perfect, maar ik had het opgegeven :)

       

    Nagels :

    Ik heb hiervoor 2 laagjes van mijn eerste frankenpolish opgedaan en dan een sheer laagje Euro Trash van Sinful Colours.


    Kleding :

    Een LBD van de h&m voor zo'n 25 euro dacht ik en naar mijn mening prachtige gouden schoenen die ik tweedehands op het internet heb gekocht.. Op de foto lijken het kleine hakjes, maar ze zijn vrij hoog. Het zal jullie misschien amuseren te horen dat ik ermee ben uitgegleden op het gladde trottoir.. niet fijn, heb er twee nagels door gebroken!

       

    Merry christmas!



    25-12-2010 om 00:00 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Looks
    Tags:look, kerst, christmas, valse wimpers, little black dress
    23-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eyes : The Body Shop : Baked to Last : Quartz
    Heey!

    The Body Shop is mijn favoriete winkel voor verzorgingsproducten voor mijn lichaam, zoals the geweldige body butters.
    Voorbije zomer heb ik er voor het eerst een oogschaduw gekocht, van de Baked to Last collectie. Ik twijfelde tussen twee potjes, tussen het paarse en het roze, maar heb uiteindelijk toch voor het laatste gekozen, nl. 'Quartz'

    Het potje :

    Swatches met veel primer, foto met en zonder flits :
     

    Slechte foto van mijn oog met de make-up :
     


    De pigmentatie is een beetje een teleurstelling. Het is eerder voor een zachte, rustige look. Ik moet echt al veel op mijn borsteltje krijgen om wat kleur te krijgen. Toch vind ik het geen miskoop. De lichtroze kleur heeft wat shimmer en in de donkere kleur zit dat lichtroze ook verwerkt.
    Het is geen product waarvan ik zou zeggen 'Dit moet je absoluut kopen!', maar als er misschien kleuren zijn uit de collectie dat je aanspreken en het hoeft voor jou niet altijd fel te zijn, dan is het zeker het proberen waard.

    23-12-2010 om 00:00 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Tags:eyes, oogschaduw, the body shop, baked to last, quartz
    21-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nails : Frankenpolish

    Frankenpolish is nagellak die je zelf hebt gemaakt door verschillende nagellakjes bij elkaar te gieten. Je kan er ook pigment van oogschaduw bijgooien of bv. glitters. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ben het laatst tegengekomen op een beautyblog. Het leek me wel wat omdat er een paar kleurtjes in mijn collectie zitten die ik toch nooit gebruik en ik eigenlijk niet zo mooi (meer) vind.

    Het resultaat van mijn eerste frankenpolish sessie :


    Eén lakje dat er uit is gekomen is het volgende :

    Ik heb er een blauwe kleur van Claire's voor gebruikt en een heldere rode kleur van 2B :

    De blauwe kleur heb ik beetje bij beetje bij het rood gegooid (ik had er twee potjes van) 

     

     De uiterst linkse kleur is de frankenpolish en twee nagels verder was de oorspronkelijke 2B kleur.

    Ik ben er heel tevreden over, het is een mooi diep donkerrood en heb het met trots gedragen omdat het mijn eigen creatie was :)

    21-12-2010 om 00:00 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nails
    Tags:nails, nagellak, frankenpolish, franken, rood
    19-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nails : matte topcoat HEMA
    Al een tijdje was ik er naar op zoek, en afgelopen vrijdag heb ik het gevonden : matte topcoat! Voor degenen die niet weten wat het is, een woordje uitleg; Als je het als topcoat aanbrengt op gewone, glanzende nagellak, dan wordt het.. mat! :)
    Ik was erg benieuwd, wat ik had gezien op verschillende beautyblogs vond ik erg leuk. 

    Vandaag heb ik het gewoon gedragen met goedkope, oude, zwarte nagellak van 2B. Dit was het resultaat :



    De matte topcoat heb ik van de HEMA zoals je hierboven ziet. Er staat op : "transforms any nailpolish from high gloss to matt"

    Ik heb al gezocht naar matte nagellak, maar nog niets gevonden.. Deze topcoat is dan wel handig natuurlijk ;)


    19-12-2010 om 00:00 geschreven door Aya  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nails
    Tags:nails, nagellak, topcoat, HEMA, mat


    Archief per week
  • 16/05-22/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010

    Categorieën
  • Eyes (5)
  • Haul (1)
  • How to (2)
  • Looks (1)
  • Nails (6)
  • Order (2)
  • Reviews (1)
  • Tips (1)

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tlissewegenartje
    www.bloggen.be/tlissew

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs