Inhoud blog
  • Dag 60
  • Dag 59
  • Dag 58
  • Dag 57
  • Dag 55 en 56
  • Dag 54
  • Dag 53
  • Dag 52
  • Dag 51
  • Dag 50
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Laatste commentaren
  • goed bezig (Pieter)
        op Dag 17
  • The Angelo Chronicles
    Avonturen op stage
    24-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 55 en 56
    - Tower sound effects meer gerandomized

    - De mesh van alle levels had nog geen UVW2. Dus heb ik die voor alle levels gemaakt zodat erop gebaked kon worden met light probes.


    - Enemies geven particle effects af wanneer ze geraakt worden. (Gemiddelde gepakt van de transform van de bullet en enemy tijdens onTriggerEnter)


    - De nieuwe torens implementeren met alle logica, scripts en colliders.


    - De nieuwe torens implementeren met nieuwe animaties.


    - UI dynamic gemaakt voor de torens (was hard coded).  

    - Heel veel bugtesting en balancing



    Angelo out.


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    T -->

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs