Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
E-mail mij

Ik zou het leuk vinden,om een mailtje te krijgen.

Willekeurig Bloggen.be Blogs
arcil
www.bloggen.be/arcil
Laatste commentaren
  • Dhr. (Wim Pasing)
        op oproep
  • w (wlp)
        op sterven
  • Als men eens zelf eens mocht beleven. (Frans Wouters)
        op
  • Wat is precies bidden. (Frans Wouters)
        op
  • 3 verschijningen (Soof)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • ervaringen (ilse)
        op dromen
  • Bertha Dudde, een Openbaring (J de Groot)
        op kijk onder google
  • hello (laura )
        op demon
  • was eens mijn blogs aan het bekijken en kwam hier nog eens bij jou op bezoek.. (Annick)
        op ziek zijn-straf of genade?
  • Prachtig en ontroerend (Theejoo)
        op ziek zijn-straf of genade?
  • Bewondering (Appie)
        op engel
  • HEEY (ilse)
        op engelen
  • verwijdering (erna pelle)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • verwijdering (erna pelle)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • Mooi, troostvol en waar! (Theejoo)
        op Jij mag er zijn
  • Kom tot Jezus (G Dijkstra)
        op toeval
  • leuk (G Dijkstra)
        op kijk onder google
  • Wat een geweldige troost (Theejoo)
        op engel of gids verschijning
  • BEWUST BLIJVEN dat U bij ons bent... (Gerard van Hees)
        op Geen tijd voor onze liefhebbende vader
  • De zegen van geven (Theejoo)
        op over de zegen
  • dhr (PETER)
        op oproep
  • Wauw!!! (Theejoo)
        op Nog iets vergeten om een mooi getuigenis op te schrijven
  • Geweldig!!! (Theejoo)
        op Genezingen
  • ... (Jean-Luc SALOMEZ)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • reactie (ursula)
        op engelen
  • geen (Maria Anna)
        op engelen
  • reactie op spritualiteit (ursula)
        op sterven
  • Spiritualiteit (Maria Anna)
        op sterven
  • reactie (URSULA)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • jezus verschijning (erna pelle)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • wat lief (URSULA)
        op engel
  • Liefdevol (Neeltje Diepeveen)
        op engel
  • spiritueel
    Jezusverschijningen
    free image hosting hosted images

    free image hosting

    28-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hier een mooie link:

    http://www.real-life.nl/tranen.html
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    28-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog iets vergeten om een mooi getuigenis op te schrijven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat net in mijn hoofd kwam, was, dat er een vrouw was die in eens een hersensbloeding kreeg, ik kende die vrouw en ging haar vaker opzoeken. Ze was erg van streek, omdat ze halve kant verlamt was. Ze kon haar thuiswerk niet meer verichten en ook niet meer fietsen wat ze altijd gewend was. Haar man,die een harde werker was, moest alles overnemen. Het was een triest geval.
    Iedere keer,dat ik bij haar was, ging ik voor haar bidden en legde die handen boven haar hoofd en ook op die verlamde plekken. Dank zij God, kan ze weer fietsen en haar linker been en arm gebruiken.
    God is goed en zoooooooooo genadevol. Amen.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    21-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.visioen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hier een mooi getuigenis wat mijn broer en zijn vrouw die op het zelfde  moment, die zelfde visioen hadden.
    Ze zagen Jezus op de wolken, zijn armen wijd uit gestrekt en ze zagen een lange rij van mensen, die naar hem knielend toe zweefden, met de hoofd gebogen en die handen gevouwen.
    Dat is eeen teken, dat Jezus wederkomst nabij is.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    14-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Genezingen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op aanraden van een goede geloofs vriend,wil ik een paar getuigenissen geven, wat God met mensen, die ziek waren, gedaan heeft.
    Verhaal nummer een:
    Er kwam een oudere man naar mij toe en hij had ontzettend veel pijn in zijn been. Hij zei, dat hij zich niet kon voorstellen, om ooit zonder pijn te leven. Ik had medelijden met hem en vroeg of ik mijn handen op hem mocht leggen en voor hem mocht bidden. Na het bidden, voelde hij helemaal niets en ik zei, dat het ook later kon komen,zo als ik het uit ervaring weet. Na 2 dagen, had ik een mooie mail binnen gehad en hij delde me mee, dat het zo lang geleden was, dat hij zonder pijn leeft en hij was heel dankbaar. Ik dankte God en schreef hem, dat hij  niet mij moet danken, maar God. Amen.
    Een ander verhaal is:
    Er was eens een vrouw, die niet kon lopen en ook bij haar legde ik die handen op en ook al was ze al oud, maar daarna kon ze weer rennen.Het was leuk om te zien.
    Weer een ander verhaal over mijn hond, die een dierenarts af wilde maken.
    Had een hond gehad en hij had een ongeluk gehad en zijn achterpoot was helemaal gebroken, wat op de foto bij de dierenartst goed te zien was, hij wilde dat arme dier een spuit laten geven, om het in te laten slapen, wat ik ging weigeren. Ik ging met het beestje naar huis en legde die handen op en vroeg aan God, of hij wilde helpen. Volgende dag liep het hondje weer normaal en vrolijk rond.
    Dat waren 3 van mijn verhalen, ik ga ze niet allemaal opschrijven, anders word het te veel.
    Een ding weet ik wel. God heeft altijd een bedoeling, als er mensen zijn, die niet door hem genezen worden. Er zijn een hoop, gebedsgenezer op deze wereld en niet iedereen wordt beter, anders zou die hele wereld gezond zijn. Er zijn ook een hoop mensen bij, die innerlijke genezing nodig hebben,b.v.b naar het woord van god leven en andere kunnen vergeven en angsten en schuldgevoelens los kunnen laten, dan komt de rest ook goed.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    07-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bescherming
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Van nacht had ik iets moois gezien.
    Mijn slaapkamer deur is altijd open. Ik zag in de opende deur een heel mooi licht van  doorschijnend  goud. Het kan alleen maar betekenen, dat het een bescherming is, zo dat die boze machten er niet doorheen komen. Want het zal het boze nooit lukken, door het licht van god te komen.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    17-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wat ik heb op gemerkt is, dat er zooo veel mensen zijn, die alles proberen zelfs op te lossen en alles uit hun eigen kracht proberen te doen.
     Als ik in gebed ben en ik voel die hemelse tegenwordigheid, dan kan ik alleen maar zeggen: Vader die mensen weten niet wat ze missen.
    Ze kunnen het zo makkelijk hebben,als ze het willen, maar ze willen niet.
    Het is niets mooiers als alles te mogen delen met een goddelijke macht en dan die werkingen in je leven te zien, zo dat je weer dankbaar mag zijn, wat hij voor je heeft gedaan.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    09-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    'In de hemel zijn alle mensen samengevoegd
    volgens hun geestelijke overeenkomsten;
    dit zijn zaken zijn van het goede en het ware'
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (11 Stemmen)
    26-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
      0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
      0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
      0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hulp uit de geestenwereld
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Wil vandaag een klein getuigenis geven.
    Had een oven gerecht gemaakt en had in mijn gedachten, die rest, als het afgekoeld is, in de diepvries te leggen. Was het vergeten en in de nacht, ging ik wakker worden en zag een man aan mijn bed staan en in zijn handen had hij die 2 stukken vlees, die ik in een zilver folie in gepakt heb, staan. Ik herinnerde mij gelijk, dat ik het vergeten was en deed het alsnog. Terug naar bed, ging ik mij bedanken voor zijn hulp en sliep verder.
    Wat ik met mijn getuigenis wil zeggen is:
    Ook zien die meeste mensen niet die geestelijke helpers, maar ze zijn voortdurend om ons heen, om ons te helpen. Des te  meer we open staan voor God en het hiernamaals, zo zullen we het ook ontdekken en aanvoelen. Zelfs in kleine dingen, staan ze al klaar voor ons  mensen, fijn toch?
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    22-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrede
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    'Vrede heeft in zich:  
    vertrouwen in de Heer,
    dat Hij alle dingen bestuurt,
    en voor alle dingen zorg draagt
    en ons leidt naar een goed einddoel'.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    07-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wijsheid gebruiken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Door mijn vele geestelijke ervaringen, van wat ik in al die jaren, geleerd heb, wil ik het volgende belangrijk bericht, neer zetten.
    Zo als bijna iedereen weet, bestaan goede krachten, maar ook boze krachten. We mensen moeten oppassen, met dat wat we zeggen, en waarom?
    Ik heb in mijn leven, veel gevloek en verwensingen gehoord. Als je zoiets doet, dan staat het boze gelijk klaar om het uit te voeren, wat heel schlecht voor je ziel is. Maar als je positiev blijft, ook heb je misschien problemen, en ook heb je iets posisitievs in je gedachten en of je praat positiev over de  mensen, dan zorgen die engelen ervoor, dat het uitgevoerd wordt. Maar blijf geduldig, op god's tijd, komt alles goed.Blijf die mensen zegenen, ook al hebben ze je kwaad gedaan.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (8 Stemmen)
    02-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.genade
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    'Goddelijke genade is puur Goddelijk mededogen
    ten aanzien van het gehele menselijke ras,
    met de intentie dit te redden.
    Het vloeit voortdurend naar elk mens
    en trekt nooit terug.'
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    17-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.demon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zo als meestal als ik in bed lig, heb ik veel geestelijke ervaringen.
    Ik keek naar de plafon en ik zag een zwart gat en door de gat zag ik een gezicht, wat er heel demonisch uit zag, hij keek mij aan en zijn gezicht was vol met pijn. Ik was niet bang, omdat ik wist, dat hij niet bij mij kon komen, omdat mijn rondom mijn bed, engelen stonden en ik voelde me beschermd.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    06-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een aanvulling op mijn bericht,bidden voor de verstorvenden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik heb iets meegemaakt, wat ik graag met mijn  lezers van deze  site wil delen.
    Ik had een vrouw ontmoet, waar ik die verstorvende vader zag, ik vertelde haar, wat ik zag en ze huilde en vertelde mij, dat ze haar vader niet los kon laten en ook met al haar problemen naar hem toe ging. Ik had haar uitgelegd, dat haar vader niet kon helpen, maar dat ze het hem heel moeilijk maakte om zich verder in de geestelijke wereld te ontwikkelen, omdat haar verdriet en haar zorgen hem nog op de arde vast hield en dat het beter is, alles voor Jezus voeten te leggen, want alleen hij kon haar helpen. Ze deed, wat ik had gevraagd, en later zei ze tegen mij, dat het lijkt, als of er een hele zwaare last, van haar schouder afviel en dat ze ook voelde, dat die  tegenwordigheid  van haar vader niet  meer bij haar was.

    Waarom ik deze bericht opschrijf is zo:
    Het is heel menselijk, dat, als iemand een dierbare verliest, ontzettend veel pijn voelt. Toch is het raadzam, omwille van die verstorvende, aan de kist te bedanken voor die mooie tijd, die ze samen hadden en hoe pijnlijk het ook is, om hem of haar, te vertellen, dat ze toch met de engelen mee moeten gaan, zo dat ze niet aardsgebonden blijven.Bid voor deze persoon en hou hem niet op deze arde vast, wat heel erg pijnlijk kan zijn voor deze ziel. Vraag ook aan God om kracht om het  rouwproces te verwerken.
    Voor die genen, die in de rouwproces zijn, wens ik die kracht, rust en zegen toe.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    03-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jezus
    Dat wat ik had gezien,is al weer 2 jaar geleden. Zo als meestal, zag ik het in mijn slaapkamer, toen ik in bed lag en mijn licham relaxt was.
    Had weer een soort mist of wolk gezien en dacht, dat er weer een engel kwam, maar weer zag ik Jezus en hij zweefde langzam omhoog richting kruis en het kruis was van mooi goud.
     
    Courtesy of SparkleTags.com 0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    02-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jezus in het grijs
     
    Courtesy of SparkleTags.com
    Deze ervaring is al een tijdje geleden, Ik zag Jezus in het grijs, wat ik helemaal niet begreep en ik vroeg hem in mijn gebed, of ik die betekenis mocht weten en 2 dagen later had ik die antwoord, Ik horde hem zeggen, dat het komt, dat die ogen van de meeste mensen verduisterd zijn en hem niet kunnen ervaren en of zien. Ja, het is ook zo, als ik journaal kijk en als ik de gedrag van veel mensen om mij heen zie, dan kan ik herkennen, wat voor geesten in hun wonen. Ze leven in de duisternis en maken zich die hel op arde en in de toekomst zelf.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    26-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bidden voor de verstorvende
    Courtesy of SparkleTags.com
    Sommige kerken zijn er op tegen, dat er gebeden word voor de verstorvende.Maar ik zeg,denk aan hun in je gebeden. Als je een christen ben, dan heb je een hele andere geestlijke uitstraling, wat ook die aardsgebonden zielen aantrekt, die verlichting zoeken. Ik weet nog, toen ik aan het bidden was,voelde ik dat mijn huis vol van aardsgebondenen zielen was,ik  sprak  tegen hun, dat ik niet kon helpen, maar alleen maar Jezus kon hun verlossen en helpen, als ze maar berouw tonen en Jezus aannemen als hun verlosser. Dagen later, toen ik in bed lag, was mijn slaapkamer vol van geestelijke rozen, en ik wist, dat het die geestelijke personen waren, die met hulp van de gebeden, eindelijk, meegenomen worden uit de duisternis verder opgeleid worden door de engelen
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    20-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Courtesy of SparkleTags.com
      
    'De sferen van de engelen
    worden soms zichtbaar getoond
    als atmosferen of aura's,
    van zo'n schoonheid, aangenaamheid en variëteit,
    dat het alle beschrijving te boven gaat.'
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)


    Over mijzelf
    Ik ben ursula
    Ik ben een vrouw en woon in (nederland) en mijn beroep is huisvrouw.
    Ik ben geboren op 09/07/1954 en ben nu dus 70 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: verdiepen in het geestelijke.
    De goddelijke wereld bestaat echt.........lees a.u.b. naar mijn ervaringen.

    Gastenboek
  • Bonne-Fooi...Een Man's Hobby Band.
  • RESPECT
  • Hoor niets meer van jou!
  • Gastenboek
  • Mijn eerste bezoek in 2011

    Ik verheug mij over ieder klein berichtje


    Blog als favoriet !

    Zoeken met Google



     
    Archief per dag
  • 30-03-2011
  • 29-11-2010
  • 22-07-2009
  • 18-03-2009
  • 10-01-2009
  • 06-01-2009
  • 28-08-2008
  • 12-06-2008
  • 09-06-2008
  • 08-06-2008
  • 23-02-2008
  • 21-01-2008
  • 15-01-2008
  • 11-01-2008
  • 04-01-2008
  • 23-10-2007
  • 22-10-2007
  • 28-09-2007
  • 28-08-2007
  • 21-08-2007
  • 14-08-2007
  • 07-08-2007
  • 17-07-2007
  • 09-07-2007
  • 26-06-2007
  • 22-06-2007
  • 07-06-2007
  • 02-06-2007
  • 17-05-2007
  • 06-05-2007
  • 03-05-2007
  • 02-05-2007
  • 26-04-2007
  • 20-04-2007
  • 19-04-2007
  • 15-04-2007
  • 01-04-2007
  • 30-03-2007
  • 25-03-2007
  • 24-03-2007
  • 22-03-2007
  • 20-03-2007
  • 18-03-2007
  • 14-03-2007
  • 11-03-2007
  • 09-03-2007
  • 07-03-2007
  • 04-03-2007
  • 03-03-2007
  • 02-03-2007
  • 26-02-2007
  • 25-02-2007
  • 24-02-2007
  • 27-09-2005

    Blog als favoriet !

    Een interessant adres?

     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
      
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
     
     
     
     

     
     
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Gastenboek
  • Bonne-Fooi...Een Man's Hobby Band.
  • RESPECT
  • Hoor niets meer van jou!
  • Gastenboek
  • Mijn eerste bezoek in 2011

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs