Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
E-mail mij

Ik zou het leuk vinden,om een mailtje te krijgen.

Willekeurig Bloggen.be Blogs
joggingclubmelsen
www.bloggen.be/jogging
Laatste commentaren
  • Dhr. (Wim Pasing)
        op oproep
  • w (wlp)
        op sterven
  • Als men eens zelf eens mocht beleven. (Frans Wouters)
        op
  • Wat is precies bidden. (Frans Wouters)
        op
  • 3 verschijningen (Soof)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • ervaringen (ilse)
        op dromen
  • Bertha Dudde, een Openbaring (J de Groot)
        op kijk onder google
  • hello (laura )
        op demon
  • was eens mijn blogs aan het bekijken en kwam hier nog eens bij jou op bezoek.. (Annick)
        op ziek zijn-straf of genade?
  • Prachtig en ontroerend (Theejoo)
        op ziek zijn-straf of genade?
  • Bewondering (Appie)
        op engel
  • HEEY (ilse)
        op engelen
  • verwijdering (erna pelle)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • verwijdering (erna pelle)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • Mooi, troostvol en waar! (Theejoo)
        op Jij mag er zijn
  • Kom tot Jezus (G Dijkstra)
        op toeval
  • leuk (G Dijkstra)
        op kijk onder google
  • Wat een geweldige troost (Theejoo)
        op engel of gids verschijning
  • BEWUST BLIJVEN dat U bij ons bent... (Gerard van Hees)
        op Geen tijd voor onze liefhebbende vader
  • De zegen van geven (Theejoo)
        op over de zegen
  • dhr (PETER)
        op oproep
  • Wauw!!! (Theejoo)
        op Nog iets vergeten om een mooi getuigenis op te schrijven
  • Geweldig!!! (Theejoo)
        op Genezingen
  • ... (Jean-Luc SALOMEZ)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • reactie (ursula)
        op engelen
  • geen (Maria Anna)
        op engelen
  • reactie op spritualiteit (ursula)
        op sterven
  • Spiritualiteit (Maria Anna)
        op sterven
  • reactie (URSULA)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • jezus verschijning (erna pelle)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • wat lief (URSULA)
        op engel
  • Liefdevol (Neeltje Diepeveen)
        op engel
  • spiritueel
    Jezusverschijningen
    free image hosting hosted images

    free image hosting

    10-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.paranormaal

    vandaag  wil ik het hebben over het paranormale. Ook wil ik met dit bericht een waarschuwing geven aan mensen die zich ermee bezig houden maar dan  op een verkeerde manier.

     
    Er zijn veel mensen op deze planeet, die zich ermee bezig houden. Er is er niets mis mee, als je je verdiept in het spirituele. Maar op welke manier doe je dat???
    Ik wil een getuigenis geven van mijzelf.
    Ik was vroeger een spiritistin geweest en had contacten met mensen die al overgegaan zijn. Ik dacht altijd dat het een gave van God was,omdat ik ze kon zien, ondanks het feit, dat ik van God nooit iets wilde weten. Het was een obsessie voor mij geworden. Onbewust zette ik de ramen en deuren open voor boze machten. Iedere nacht zag ik demonen, die mij wilden wurgen en mij bang wilden maken. Als bij mij iemand kwam logeren, kwam die persoon gezond naar binnen en ging ziek naar huis. Ook ik werd aangevallen door het boze en ging ziek worden. In een  woord, het spookte bij mij in huis. Het is teveel om op te schrijven.
    16 Jaar geleden heb ik Jezus toegelaten in mijn leven en tot nu toe heb ik er geen spijt van, Hij is mijn eén en alles. Hij heeft mij geholpen van mijn roken af te komen, en dat zonder ontwenningsverschijnselen. Hij heeft mij bevrijd van al die demonische machten, die in mijn huis waren. Hij heeft mij geholpen om geestelijk te groeien, maar dan op de goede manier en toch zijn mijn geestelijke ogen nog steeds open en ik zie nog steeds zielen en andere dingen om me heen, maar dan onder de bescherming van God.
    Ik ben Hem dankbaar.
    En nu komt mijn waarschuwing.
    Ik weet precies wat die lage machten kunnen doen met de mensheid. Satan is de heerser van deze wereld en probeert mensen in zijn valstrik te krijgen. Aan mensen die zonder God leven heeft hij een makkelijke prooi. Hij werkt door de media en ook door muziek en gebruikt anderen mensen om je in zijn macht te krijgen. Vooral, als mensen zich verdiepen in het paranormale en niet weten hoe ze dat moeten doen, kan het levensgevaarlijk  zijn, zowel  geestelijk ,als ook lichamelijk.
    Er zijn paragnosten, die een hoop geld vragen voor een consult, maar ze weten niet, wat er geestelijk om hen heen gebeurt. Kennen ze Jezus??? Wist u, dat de tegenstander van God, ook een imitator van God is? Hij kan ook aan de mensen een gave geven.
     Mensen komen in hun praktijk binnen en gaan weer naar huis, met nog meer demonen om zich heen. Als je gezegend bent met een gave van God en je heb het voor niets gekregen, dan moet je er ook iets mee doen op kosteloze basis. Gratis dus.
    Ik weet een ding. Als er mensen zijn, die Christus niet willen kennen, dan hebben ze genoeg geestelijke openingen in hun aura, zodat het kwade zijn intree kan doen en binnen kan komen. Geloof mij, dat alles wat ik hier op schrijf alles ik uit mijn eigen ervaringen zijn. 
    Mijn gave van zien heb ik nog steeds en nog steeds help ik mensen, maar ik zal het nooit zonder mijn grote vriend en broeder Jezus doen, hij leidt mij erin en helpt mij in alles.
    Ik zeg altijd:
     
    Zonder God kan je niets en zonder God ben je niets.
    Als er vragen zijn over dit artikel, schrijf mij dan en ik wil graag helpen.
    Nog een tip: rechts onder, onder de favorieten, staan boeken vermeld, die geestelijk zeer opbouwend zijn, zoek ze maar op, onder google. Het gaat over profetieën. In deze tijd waarin  we leven, moet je oppassen met wat je leest, er zijn echte en onechte profeten, dus luister naar je hart. 
    Met de liefde van Jezus
    Groet ik u
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)


    Over mijzelf
    Ik ben ursula
    Ik ben een vrouw en woon in (nederland) en mijn beroep is huisvrouw.
    Ik ben geboren op 09/07/1954 en ben nu dus 69 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: verdiepen in het geestelijke.
    De goddelijke wereld bestaat echt.........lees a.u.b. naar mijn ervaringen.

    Gastenboek
  • Bonne-Fooi...Een Man's Hobby Band.
  • RESPECT
  • Hoor niets meer van jou!
  • Gastenboek
  • Mijn eerste bezoek in 2011

    Ik verheug mij over ieder klein berichtje


    Blog als favoriet !

    Zoeken met Google



     
    Archief per dag
  • 30-03-2011
  • 29-11-2010
  • 22-07-2009
  • 18-03-2009
  • 10-01-2009
  • 06-01-2009
  • 28-08-2008
  • 12-06-2008
  • 09-06-2008
  • 08-06-2008
  • 23-02-2008
  • 21-01-2008
  • 15-01-2008
  • 11-01-2008
  • 04-01-2008
  • 23-10-2007
  • 22-10-2007
  • 28-09-2007
  • 28-08-2007
  • 21-08-2007
  • 14-08-2007
  • 07-08-2007
  • 17-07-2007
  • 09-07-2007
  • 26-06-2007
  • 22-06-2007
  • 07-06-2007
  • 02-06-2007
  • 17-05-2007
  • 06-05-2007
  • 03-05-2007
  • 02-05-2007
  • 26-04-2007
  • 20-04-2007
  • 19-04-2007
  • 15-04-2007
  • 01-04-2007
  • 30-03-2007
  • 25-03-2007
  • 24-03-2007
  • 22-03-2007
  • 20-03-2007
  • 18-03-2007
  • 14-03-2007
  • 11-03-2007
  • 09-03-2007
  • 07-03-2007
  • 04-03-2007
  • 03-03-2007
  • 02-03-2007
  • 26-02-2007
  • 25-02-2007
  • 24-02-2007

    Blog als favoriet !

    Een interessant adres?

     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
      
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
     
     
     
     

     
     
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Gastenboek
  • Bonne-Fooi...Een Man's Hobby Band.
  • RESPECT
  • Hoor niets meer van jou!
  • Gastenboek
  • Mijn eerste bezoek in 2011

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs