Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
E-mail mij

Ik zou het leuk vinden,om een mailtje te krijgen.

Willekeurig Bloggen.be Blogs
tilloenk
www.bloggen.be/tilloen
Laatste commentaren
  • Dhr. (Wim Pasing)
        op oproep
  • w (wlp)
        op sterven
  • Als men eens zelf eens mocht beleven. (Frans Wouters)
        op
  • Wat is precies bidden. (Frans Wouters)
        op
  • 3 verschijningen (Soof)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • ervaringen (ilse)
        op dromen
  • Bertha Dudde, een Openbaring (J de Groot)
        op kijk onder google
  • hello (laura )
        op demon
  • was eens mijn blogs aan het bekijken en kwam hier nog eens bij jou op bezoek.. (Annick)
        op ziek zijn-straf of genade?
  • Prachtig en ontroerend (Theejoo)
        op ziek zijn-straf of genade?
  • Bewondering (Appie)
        op engel
  • HEEY (ilse)
        op engelen
  • verwijdering (erna pelle)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • verwijdering (erna pelle)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • Mooi, troostvol en waar! (Theejoo)
        op Jij mag er zijn
  • Kom tot Jezus (G Dijkstra)
        op toeval
  • leuk (G Dijkstra)
        op kijk onder google
  • Wat een geweldige troost (Theejoo)
        op engel of gids verschijning
  • BEWUST BLIJVEN dat U bij ons bent... (Gerard van Hees)
        op Geen tijd voor onze liefhebbende vader
  • De zegen van geven (Theejoo)
        op over de zegen
  • dhr (PETER)
        op oproep
  • Wauw!!! (Theejoo)
        op Nog iets vergeten om een mooi getuigenis op te schrijven
  • Geweldig!!! (Theejoo)
        op Genezingen
  • ... (Jean-Luc SALOMEZ)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • reactie (ursula)
        op engelen
  • geen (Maria Anna)
        op engelen
  • reactie op spritualiteit (ursula)
        op sterven
  • Spiritualiteit (Maria Anna)
        op sterven
  • reactie (URSULA)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • jezus verschijning (erna pelle)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • wat lief (URSULA)
        op engel
  • Liefdevol (Neeltje Diepeveen)
        op engel
  • spiritueel
    Jezusverschijningen
    free image hosting hosted images

    free image hosting

    24-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.laat het wereldse los
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  
    'Naarmate het gemoed vatbaar is
    om onttrokken te worden aan de zinnelijke zaken,
    die tot de uiterlijke mens of tot het lichaam behoren,
    naar die mate wordt het verheven
    tot geestelijke en hemelse zaken.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    22-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een van mijn vele ervaringen
    Was bezig mijn huishouding te doen en was die schilderij van het avondmaal aan het afstoffen en ik zei tegenJezus: Als mijn wereldse vader bij u boven is,(hij is al overgegaan) geef hem veel groetjes en kusjes van mij. Ik was helemaal klaar met mijn werk en was ook mijn vraag al weer vergeten.
    Ik ging op de bank zitten om even uit te rusten en ineens zag ik mijn vader voor mij staan. Hij glimlachte naar mij en ik wist, dat hij, mijn boodschap ontvangen had. Zo als hij gekomen was, zo was hij ook weer weg. Maar die hemelse liefde die hij achtergelaten had, kan man met geen pen uitleggen. Het was een van mijn mooiste ervaringen.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    20-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de liefde tot god en de naaste
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    'Een mens
    bij wie overeenstemming bestaat,
    dat wil zeggen,
    die in de liefde tot de Heer
    en in de naastenliefde is
    en vandaar in het geloof,
    is met zijn geest in de hemel
    en met zijn lichaam in de wereld
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (9 Stemmen)
    18-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heb je naasten lief
    Klik op de afbeelding om de link te volgen 'Het eerste der naastenliefde is
    tot de Heer opzien
    en de boze dingen schuwen als zonden.

    Het tweede der naastenliefde is
    de naaste nutten te doen.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    14-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Courtesy of SparkleTags.com
    Courtesy of SparkleTags.com
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (10 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.child's prayer
    Courtesy of SparkleTags.com
    Courtesy of SparkleTags.com
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (13 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Courtesy of SparkleTags.com
    Courtesy of SparkleTags.com
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)
    11-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hemels leven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  
    'Een hemels leven
    bestaat uit liefde en wijsheid
    die gecombineerd zijn
    in nuttige werken'
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de laatste dag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Leef, als of het de laatste dag is en maak het goed met iedereen. ook met god. niemand weet wanneer het zijn tijd is.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (25 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dromen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Als er iemand droomt,van een persoon,die al overgegaan is naar de geestenwereld, schrijf het dan op. het kan belangrijk zijn. Want het kan meestal een belangrijke boodschap zijn. 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (14 Stemmen)
    09-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geestelijk zien
    Klik op de afbeelding om de link te volgen 'Wanneer je gewaarwording wilt hebben van geestelijke zaken, moet je een liefde ontwikkelen voor de waarheid die gegrond is in goedheid'
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (17 Stemmen)
    07-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kijk onder google
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Voor de gene,die geestelijk verder willen, heb ik een uitstekende site
    www.berthadudde.net
    Het was een profet
    die doorgevingen had van jezus zelfs
    het is echt de moeite waard om het te lezen
    je zult zien, hoe je ervan geestelijk gaat groeien
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (14 Stemmen)
    04-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toeval
    Klik op de afbeelding om de link te volgen wist u dat veel mensen zeggen:wat een toeval:
    wist u dat toeval niet bestaat en dat alles is geleid door god?
    En ook dat alles een doel heeft, met alles wat over je pad komt?
    God gebruikt ook mensen, niet alleen om ons te helpen, maar ook om ons naar hem toe te leiden, prachtig, he?
    Er zijn mensen bij, die zo een diepe relatie met god hebben, dat ze gelijk weten,als er iets gebeurd in hun leven,dat het van boven afkomt.
    Open je hart voor hem, en laat hem toe, er is niets mooieres als dat, en dan zult u ontdekken, wat god ook in u leven kan doen.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (26 Stemmen)
    03-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.engelen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De staat van engelen is van dien aard dat eenieder zijn welbehagen en zijn gelukzaligheid aan de ander meedeelt, want er bestaat in het andere leven een allernauwkeurigste mededeling en waarneming van alle gevoelens en gedachten. Vandaar dat eenieder zijn vreugde aan allen meedeelt, en allen aan eenieder, zodat zo als het ware eenieder het middelpunt van allen is; dit is de hemelse vorm. As gevolg hiervan: hoe meer het er zijn die het Rijk van de Heer uitmaken, des te groter is de gelukzaligheid, want deze neemt toe naar verhouding van de veelheid; dit is de reden waarom de hemelse gelukzaligheid onuitsprekelijk is. Zo’n mededeling van allen aan eenieder en van eenieder aan allen, vindt plaats, wanneer de een de ander meer liefheeft dan zichzelf. Als daarentegen iemand zichzelf meer bemint dan een ander, heerst eigenliefde, die uit zichzelf niets aan de ander meedeelt dan de voorstelling van zichzelf, wat een allervuilst idee is. Als men die waarneemt, wordt die persoon afgezonderd en verworpen
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (8 Stemmen)
    02-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Menselijk kleed
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    [69] De mens is door de Heer zo geschapen dat hij, terwijl hij nog in het lichaam leeft, toch tevens met engelen en geesten zou kunnen spreken, zoals ook in de oudste tijden voorkwam. Want de mens is een geest bekleed met een lichaam en daarom één met hen. Omdat echter in de loop van de tijd de mensen zich dermate in lichamelijke en wereldse dingen hebben ondergedompeld, zodat ze nauwelijks meer om iets anders gaven, is die weg dan ook afgesloten. Maar zodra de lichamelijke dingen, waarin hij ondergedompeld is, terugtreden, wordt die weg weer geopend en is hij onder geesten en leeft met hen samen.

     

     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (11 Stemmen)
    26-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eerlijkheid
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    'Wanneer je je onthoudt van valse getuigenissen
    en je hiervan afkeert omdat het zonden zijn,
    vloeien de liefde voor de waarheid
    en de liefde voor rechtvaardigheid
    van de Heer in, door de hemelen...
    Als gevolg daarvan worden je uitspraken,
    uitspraken van waarheid
    en je daden worden daden van rechtvaardigheid'
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (15 Stemmen)
    25-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oproep
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mocht er vragen zijn, dan wil ik ze graag met de hulp van God, beantwoorden.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (17 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.engel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hier mijn zoveelste geestelijke ervaring.Was net bezig een boek van de profeet Jakop Lorber te lezen en het ging over engelen en wat ze allemaal kunnen betekenen voor de mensen. Ik was echt onder de indruk en ik vroeg aan mijn grote vriend Jezus, als het mocht, of ik ook een keer mijn engel mag zien. Na een week of twee, ik was mijn vraag al lang weer vergeten, lag ik in bed, toen ik een witte mist in mijn kamer zag en die manifesteerde zich in een menselijke gedaante, met grote vleugels. In eens wist ik het weer, wat ik aan god had gevraagd en ik riep in verwondering en blijdschap uit, hoe mooi ik het vond. De engel was groot van gestalte en keek mij recht in mijn gezicht en hij ging vol respect zijn hoofd voor mij buigen en keek mij nog een laatste keer aan en zweefde door de plafon. Jk had Jezus gedankt.God is the answer of my prayer.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (22 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een vrije wil
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    'Zoals liefde tot de Heer
    en liefde jegens de naaste
    een hemels leven maken bij de mens,
    zo maken eigenliefde
    en liefde van de wereld
    een leven van de hel bij de mens.'
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (22 Stemmen)
    24-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JEZUS VERSCHIJNINGEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Als allereerst wil ik God alle lof en eer geven, voor alles wat Hij voor mij heeft gedaan en ook voor mijn geestelijke groei en het geestelijke zien en vooral voor Zijn bescherming en leiding op elk gebied.
    Met deze getuigenis wil ik niemand bekeeren.
    Ook wil ik mijn verontschuldiging aanbieden aan de lezers voor mijn spellingsfouten. Ik ben zelf in Duitsland geboren en was 22 jaar, toen ik naar Nederland kwam. Heb het Nederlands van aanhoren geleerd van hier en daar opvangen, en ik maak nog steeds wat fouten maar nu mijn belevenissen.

    Ik ben altijd al intens bezig geweest met het spirituele. In het jaar 1991 heb ik me tot Christus bekeerd en was een trouwe kerkgangster van een Pinkstergemeente. (Ben intussen uit de kerk gestapt.) Toen ik naar een bidstond ging, maar nog niet wist hoe ik moest bidden, riep ik vol van liefde Jezus naam. Het was puur de eerste liefde die ik voor hem voelde. Het leek alsof iemand tegen mij zei: Doe je ogen eens open. Ik deed het en ik zag Jezus naast mij staan. Ik zat op mijn knieën en moest omhoog kijken om Hem in zijn volle glorie te zien. Hij zag er prachtig uit. Hij had donkere, lange haren en een verzorgde korte baard. Zijn gewaad was wit met een lichtblauw kleed er overheen. Hij had onder zijn arm een dik gouden boek, waarvan ik later hoorde dat het een Levensboek was waarin de zijnen stonden. Ook zag ik dat zijn hart aan het bloeden was, het bloed liep langs zijn gewaad. Hij zei geen woord, keek alleen maar. Wat mij later wel opviel, was dat ik helemaal niet schrok of bang was, alsof het een heel gewone zaak was. Hij was denk ik na een halve minuut weer weg. Ik wist gewoon dat het Christus was, ik had er geen twijfels over. Ik had nooit gebeden om een verschijning van Jezus te mogen zien.

    Jaren later zag ik Jezus nog twee keer in mijn slaapkamer. Ik lag in bed, zag dat de muur vervaagde en zag Christus van opzij, tot zijn middel. Ik zag zijn mond bewegen en ik wist ineens, dat hij voor mij aan het pleiten was bij God. Toen vervaagde het weer. Later kwam Hij nog een keer, toen zat hij op een rots met onder zich de wereld; ik zag Hem bidden voor de wereld. Dat waren mijn drie Christusverschijningen die ik met open ogen en mijn volle bewustzijn heb meegemaakt.
    Het leven is een leerschool ik ,verdiep mij in de boeken van Bertha Dudde en Jakob Lorber en Swedenburg. In de profetieën van Jakob Lorber staat dat Christus zich in de laatste dagen laat zien aan mensen die hem lief hebben.
     Na al mijn ervaringen en ook door die wondermooie boeken, is mijn huis voor mijn gevoel op de rots gebouwd. En ik verheug mij op mijn echte thuis later, dat boven is. Het is mijn lust en mijn leven om mensen te helpen en voor hen te bidden.Het gebeurt vaak, dat God mij dan, met mijn geestelijke ogen, visioenen laat zien. De bijbel zegt ook, dat jongeren gezichten zullen zien en dat ouderen dromen en visioenen zullen ontvangen in de laatste dagen. Als je zo om je heen kijkt dan weten we, dat we echt in de laatste dagen leven. Als ik om mij heenkijk en die mensen zie, die alles proberen alleen op te lossen of mensen met problemen en ziektes, die naar de psychiaters lopen voor hulp of naar een afkickcentrum gaan en zo voort.
    Dan vind ik het jammer, dat ze niets van onze grote Heiland willen weten. Alleen hij kan helpen, op zijn tijd. Ik weet uit eigen ervaring, wat Hij met de mensen kan doen en hij klopt aan ieders hart om binnengelaten te worden, maar meestal laten ze die deur gesloten. Ze weten echt niet wat ze missen, nu niet en later in het hiernamaals ook niet. Een ding weet ik zeker, dat onze toekomst geestelijk is en dat we onze toekomst hier op deze planeet al beslissen waar we later naar toe komen.
    En ook weet ik dat, als mijn tijd gekomen is, terugkeer naar mijn vaders huis
    Weet u dat ook












     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (96 Stemmen)


    Over mijzelf
    Ik ben ursula
    Ik ben een vrouw en woon in (nederland) en mijn beroep is huisvrouw.
    Ik ben geboren op 09/07/1954 en ben nu dus 69 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: verdiepen in het geestelijke.
    De goddelijke wereld bestaat echt.........lees a.u.b. naar mijn ervaringen.

    Gastenboek
  • Bonne-Fooi...Een Man's Hobby Band.
  • RESPECT
  • Hoor niets meer van jou!
  • Gastenboek
  • Mijn eerste bezoek in 2011

    Ik verheug mij over ieder klein berichtje


    Blog als favoriet !

    Zoeken met Google



     
    Archief per dag
  • 30-03-2011
  • 29-11-2010
  • 22-07-2009
  • 18-03-2009
  • 10-01-2009
  • 06-01-2009
  • 28-08-2008
  • 12-06-2008
  • 09-06-2008
  • 08-06-2008
  • 23-02-2008
  • 21-01-2008
  • 15-01-2008
  • 11-01-2008
  • 04-01-2008
  • 23-10-2007
  • 22-10-2007
  • 28-09-2007
  • 28-08-2007
  • 21-08-2007
  • 14-08-2007
  • 07-08-2007
  • 17-07-2007
  • 09-07-2007
  • 26-06-2007
  • 22-06-2007
  • 07-06-2007
  • 02-06-2007
  • 17-05-2007
  • 06-05-2007
  • 03-05-2007
  • 02-05-2007
  • 26-04-2007
  • 20-04-2007
  • 19-04-2007
  • 15-04-2007
  • 01-04-2007
  • 30-03-2007
  • 25-03-2007
  • 24-03-2007
  • 22-03-2007
  • 20-03-2007
  • 18-03-2007
  • 14-03-2007
  • 11-03-2007
  • 09-03-2007
  • 07-03-2007
  • 04-03-2007
  • 03-03-2007
  • 02-03-2007
  • 26-02-2007
  • 25-02-2007
  • 24-02-2007

    Blog als favoriet !

    Een interessant adres?

     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
      
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
     
     
     
     

     
     
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Gastenboek
  • Bonne-Fooi...Een Man's Hobby Band.
  • RESPECT
  • Hoor niets meer van jou!
  • Gastenboek
  • Mijn eerste bezoek in 2011

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs