Te verwijderen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Dag Pépe,

www.bloggen.be/astro

Onlangs herschikte ik mijn blog waarbij alle items van de rechterkolom verplaatst werden naar links om het geheel meteen overzichtelijker op het scherm te krijgen.Dit verliep prima maar uiterst bovenaan rechts is er daar een T, twee streepjes en een pijl overgebleven.Op zich geen drama maar ik vraag mij af of jullie dit zouden kunnen verwijderen.

Graag een antwoordje.Met dank vooraf.

Groeten
Paul

Hallo Paul,


Je kan dit zelf verwijderen.

Plaats eens terug de rechterkolom, mag leeg zij speelt geen rol.

Gaat nu naar "Uitzicht(design) wijzigen.

Scrol naar "Geavanceerd - uitzicht aanpassen"

Scrol nu tot je het volgende vindt

<!-- BEGIN DYNAMISCH BLOK RECHTERKANT -->

Selecteer dit en gaat verder met selecteren tot en met

<!-- EINDE DYNAMISCH BLOK RECHTERKANT -->

Nu het geselecteerde deleten en vervolgens onderaan op "wijzigen" klikken.

Bekijk uw blog, rechterkolom is verwijderd en de T en de rest, gaat je ook niet meer vinden.

Succes
Pépe
Pépe,

Bedankt voor de info en ik tract dit straks op te lossen.

Groeten
Paul
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!