Inhoud blog
  • Allé mep
  • Perspectief
  • tijd
  • energetische connecties
  • losse handjes
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Van der Auwera Heidi

    07-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jan Leyers
    Compenseren in andere clubs kan boeiend zijn.
    Toen aangekondigd werd dat Jan Leyers kwam praten in Genk was ik er als de kippen bij. Vroeger passeerde ik vrijdagavond wel eens in het Sfinxcafé van Boechout, by the way mijn geboortedorp. Dit was in de tijd dat Jan Leyers nog aan de overkant woonde en regelmatig mee aan de toog zat. Een glimp van dit zangtalent was voor een bakvis van 16 voldoende om de avond te doen slagen....
    Zoveel jaar later moet ik toegeven dat zijn charisma gegroeid is en dat hij het evengoed of nog beter kan uitleggen dan zingen. Zijn gezicht een beetje getekend door de zaken des levens, wat grijzer maar nog steeds de blauwe ogen die wat meer rust uitstralen vandaag dan zoveel jaar terug.
    Als jij wil weten vanwaar jouw verste voorouders komen, is het voldoende om een speekselstaal op te sturen naar...of course the USA en alles wordt herleid naar uw oervoorvader en moeder. Intrigerend, niet?
    to be continued

    07-04-2012 om 15:13 geschreven door Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oorbellen met een knipoog naar RC Landen
    Eindelijk nog eens tijd om te bloggen....
    Ieder meisje wil oorbellen, of niet?
    Mijn ouders vonden en mijn moeder vindt nog steeds dat oorbellen kan maar enkel en alleen met clips....
    Ja, toen ik 14 was, was het assortiment clips wel zeer oudbollig en beperkt. Wat doet een puber van 14?
    Ontsmettingsalcohol, een speldenkop met een gekleurd bolletje en hop door de oorlel. Geweldig het gekraak van elk huidlaagje waar de speld door gaat. Maar er zat een gekleurd bolletje in! Wie mooi wil zijn moet lijden, niet?
    Goed, 30 jaar later is mijn jongste dochter bijna 14 en zaagt ook zij reeds enkel jaren naar oorbellen. Dit was dan ook de inzet voor haar rapport buizenvrij te krijgen. Eerste rapport zonder 1 buis en de oorbellen worden in je oren geschoten, met twee tergelijk. Helaas, 1 mini buisje. We wachten het volgende rapport af. Helaas nogmaals voor haar want grote zus en mamski gingen zich ook laten perforeren ( zo vertaalt boma dat toch). Vandaar dat mamaatje vandaag voor de eerste keer in de juwelierszaak binnen ging om haar te laten peinigen. Wat een avondje compenseren naast mooi gezelschap toch allemaal kan doen. Wou lukken dat ik donderdagavond gezeten was naast een Sint Truidense juwelier en een Franse voorzitter. Niet dat het overige tafelgezelschap niet aangenaam was, compenseren in de RC club van Landen is doorgaans een fijne ervaring. Hun programma zit altijd net iets voller en hun tempo is sneller dan dat van Linter in die maten dat je je afvraagt of er wel echt geluisterd werd naar de sprekers, alles was zo duidelijk als een klontje want de vraag of er vragen waren, was zelf niet aan de orde.... Na even stoken kwamen er dan toch wat vragen los voor Sarah en hoop ik dat iedereen nu weet wie en wat de New Generation club van Landen is en doet... Het tempo, normaal starten ze om 20 u doch tegen dat iedereen er is, slaat de klok 20.30 en dan moet het tempo wel opgedreven worden want het beste moment is de after diner babbel. De heren in das worden dan iets mondiger( niet dat ze voordien zwegen but you understand, no?) en ze vergeten dat er ook nog vrouwelijk gezelschap is of juist niet. Dan is het pas echt lachen.
    Waar was ik, juist ik ga nu de volgende maanden door het leven met oorbellen die dag en nacht in moeten, niet te dicht tegen het oor, af en toe een kwartje draaien en dan komt het allemaal goed. Dan wordt de rekening weer geplunderd voor wat afwisseling in het oorbellen assortiment en weet een vrouw weer wat vragen voor haar verjaardag: MOOIE oorbellen aub. De brave man gaf me zelf een flesje ontsmettiongsalcohol voor in geval mijn oorlel toch streken zou krijgen en gaan ontsteken. Toch attent. Ook al staat mijn praktijk vol ontsmetting nam ik het flesje met een glimlach aan. Volgende week is de volgende aan de beurt en dan hopelijk na en buisvrij rapport ons Riepetie.

     

    07-04-2012 om 15:00 geschreven door Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)

    Archief per week
  • 27/05-02/06 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs