Foto
Over mijzelf
Ik ben Poppe alain, en gebruik soms ook wel de schuilnaam schildpad.
Ik ben een man en woon in oostende (belgie) en mijn beroep is militair.
Ik ben geboren op 10/08/1962 en ben nu dus 62 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen.
Mijn favorieten
  • bereken uw eigen route
  • MARATHON

    1998 antwerp marathon 3.20.49

    1999 rotterdam marathon 3.23.26

    1999 middelkerke marathon 3.24.26

    2000 parijs marathon 3.37.17

    2000 torhout marathon 3.18.13

    2005 kustmarathon       3.09.52


    2006 echternach marathon 3.04.38

    2008 lanzarote marathon 3:13:08

    2009 parijs marathon  3:13:18

    2011 marathon berlijn 2:59:24
    BESTTIJDEN
    marathon 2.59.24

    1/2 marathon 1.22.31

    10 km 37.32
    schildpad

    31-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dokter
    ben vandaag zo (zie foto ) naar dokter geweest
    wilde niks negatiefs horen
    eerst dacht hij dat er een scheurtje in de achillepees was
    onmiddelijk een echo genomen en wat bleek het is maar een heel zware ontsteking :cry:
    iets die al enkele weken aan het broeden is volgens de dokter
    ofwel is mijn pijngrens zo groot :oops: maar tot eergisteren heb ik niets gevoeld??
    nu de beslissing van de dokter
    kom vrijdag terug en dan ga ik een oordeel vellen van hoelang je out ben
    heb wel medicatie en zalf gekregen
    en rust tot maandag
    heb al een raar vermoeden dat mijn 3 plaats in het olc serieus in gevaar zal komen
    en mijn halve marathon in de somme een bierweekend zal worden
    en juist nu ik terug op niveau gekomen was
    zo zie je maar he
    een heel jaar knokken voor een top vijf en dan zo lullig het uit de hand moeten geven :twisted: 
    dat heb je met een criterium die 9 maand duurt je mag niets tegenkomen 
    zal meschien vrijdag nog iets op de blog zetten (als het postief nieuws is tenminste)
    grtz poppe 


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (5)

    03-09-2009
    sterkte
    Hallo, ik hoorde vanavond pas bij de training met de olifantjes (4 zotten die kwamen opdagen in dit stormachtig regenweer) van rik dat je gekwetst bent...
    Veel sterkte en hopelijk een gunstige diagnose...
    Het is natuurlijk pijnlijk midden in het heetst van de strijd je 2de plaats moeten verdedigen met ongelijke wapens...

    03-09-2009 om 22:06 geschreven door luypaert


    02-09-2009
    waanhopen
    dank voor je waandacht ! Maar 't is nog vroeg en mijn p.c. op het werk is nog maar juist gestart, ben nog aan het wakker komen !

    02-09-2009 om 07:43 geschreven door wim


    jammer
    maar zulke zaken kunnen altijd voorvallen. Toch denk ik dat je nog niet moet waanhopen voor je plaats in het O.L.C. Bierweekend !! Somme !! 't zal weer leuk worden.

    02-09-2009 om 07:40 geschreven door wim


    01-09-2009
    Blessure
    Met een blessure ben je natuurlijk gehandicapt om je 2de plaats te verdedigen (vind ik spijtig, echt waar!), maar voor een 3de plaats zou het kunnen volstaan om de volgende wedstrijden gewoon te kunnen uitlopen. Als je tegen de Hermesloop weer een beetje de oude zou zijn komt die derde wss niet in gevaar.

    Zoals je zegt, je moet er (bijna) een heel jaar staan hé. Ik vraag me af of het grote aantal wedstrijden zo kort op mekaar dit niet hebben veroorzaakt. Conditioneel ben je er flink op vooruitgegaan deze zomer, maar als dat tot blessures leidt, ja dan...

    Ik duim in ieder geval voor je, voor vrijdag en wens je ook een spoedig herstel!

    Hou je kranig!
    Groeten,
    Martin


    PS: Ik heb Francis' raad es opgevolgd en mijn pezen bepoteld, ik voel niks . Maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan hé, een glazen bol zou handig zijn.

    01-09-2009 om 10:11 geschreven door Martin


    31-08-2009
    Achiel
    Je, je voelt het soms te laat.  Een paar jaar geleden had ik ook eens last van achiel tijdens een trainingsje.  Tegen beter weten in liep ik door en heb daardoor drie weken niks meer mogen doen.  Acuute ontsteking...  Het ging trouwens ook niet om ook maar iets te doen.  Ondertussen mss ook eens aan nieuwe schoentjes denken? 
    Voor de meelezers dit nog.  Om niet voor verrassingen te komen te staan, is het soms interessant om af en toe eens op je achillespezen te duwen met je vinger.  De pijn zit soms klaar achter een hoekje...  Dit kan al een waarschuwing zijn.  Ik heb momenteel zelf trouwens een pijnlijke achiel.  Dus volg ik nauwlettend de evolutie.  Beetje extra rust, nieuwe schoenen, extra massage, badje met koud water... zo'n dingen helpen je het gevaar wat in te dijken.
    Succes Alain!

    31-08-2009 om 21:54 geschreven door Francis




    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Welkom op mijn blog!
    Gastenboek
  • uitslag berlijn
  • berlijn
  • marathon berlijn
  • vraagje
  • gevonden

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs