MARATHONLOPER
Hageland Marathon 30/10/2011
Inhoud blog
  • Even bijwerken
  • Spijkenisse
  • Geldrop
  • 4u30 Troisdorf
    Over mijzelf
    Ik ben Marc Bemong, en gebruik soms ook wel de schuilnaam marcoloopt.
    Ik ben een man en woon in Tielt-Winge () en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 27/11/1948 en ben nu dus 75 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Marathon en ultralopen en sinds kort bloggen.
    Ik wil het voornamelijk hebben over lopen in het algemeen en nu en dan wat zeveren over andere sporten.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    30-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sparkmarathon
    Voila het inschrijvingsformulier voor de marathon in Spijkenisse is verzonden. Het is te hopen dat er die dag niet te veel wind staat want anders wordt het weer een zware loop. Ik heb vandaag nog een recuperatieloopje kunnen afwerken van een half uur. De benen voelden goed, alleen wat last van de rechterknie, denk dat het nog altijd te maken heeft met die val in de marathon van Aarschot. Ik ga toch na die laatste M een weekje volledige rust nemen, kwestie van de batterijen en beetje op te laden en daarna de blik gericht op de 1ste van 2010 die van Genk op 10 januari
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-11-2009, 00:00 geschreven door marcoloopt  
    26-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.laatste training voor Geldrop
    Om 10u vertrokken voor 14km in het gezelschap van Mr VDB. We volgden ongeveer het parcour van de Waterloop die ieder jaar gelopen wordt in Aarschot begin september. De eerste helft kregen we een strakke wind op kop maar liepen toch een mooi tempo, zal wel gelegen hebben aan de 2 dagen rust op dinsdag en woensdag. Het 2de gedeelte met wind mee liepen een km of 5 aan  4:35min/km. In totaal 14 km in 1:13:35 gem 05:15min/km. Nu nog 2 dagen rust en natuurlijk de pasta niet vergeten.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-11-2009, 21:05 geschreven door marcoloopt  
    23-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wind en regen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat een weer vandaag ! Maar deze morgen toch maar vertrokken in het gezelschap van P. VDB voor een duurloop van 20 km de laatste voor de marathon in Geldrop. De regen viel nogal mee maar de wind maakte het toch extra zwaar. Er kwamen ook een paar pittige hellingen in voor die zijn hier moeilijk te vermijden in het Hageland zo gauw je van de Demervallei wegloopt. We liepen de 20 km in 1:54:01 gelukkig kon ik mij af en toe wegsteken achter de rug van mijn maatje. Zaterdag liep ik in mijn eentje 12 km op 1:08 in een lekker zonnetje en 16°, wat een verschil met vandaag. Het zal zondag een zwaar parcour gaan worden als het zo nog een paar dagen blijft regenen en ze voorspellen ook nog lagere temperaturen voor het weekeinde. Voor de rest van de week worden het nog een paar loopjes van een uurtje.
     Wie zich nog wil inschrijven dat kan nog tot 27/11 zie de poster hiernaast. 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    23-11-2009, 16:04 geschreven door marcoloopt  
    19-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze week
    Maandag na Kasterlee 1 dagje gerust en eigenlijk weinig hinder ondervonden te hebben, van de naween van de marathon, op dinsdag en woensdag 2 recuperatieloopjes gedaan respectievelijk 20 en 30 minuutjes. Vanmorgen met de "Poemp" afgesproken aan de Knoet voor één voor mij tempoloop en voor hem langzame duurloop van 15 km. We liepen van Aarschot langs de Demer richting Langdorp dan naar Rillaar, rond de Wijnberg en zo terug langs de Demer terug naar de Knoet. 15280 m in 1:22:18 dus een gemiddeld van 11/u de benen waren nog niet 100% maar dat is maar normaal zo kort na Kasterlee morgen nog 1 dagje rust en daarna zat. en zon. 2 keer een tempoloopje van 1 u. Maandag nog een duurloopje van een 20 tal km en dan afbouwen naar " 't is voor niks" in Geldrop voor een blij weerzien met de Maaslandse en andere loopvrienden.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    19-11-2009, 13:44 geschreven door marcoloopt  
    16-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kasterlee
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Jawadde ik dacht al dat ik het in Bottrop zwaar heb gehad, maar Kasterlee steekt er toch nog een stuk bovenuit. Vorig jaar liep ik er nog een tijd van 3:39 en nu dankzij het hazenwerk van Els Anegarn, een ultraloopster uit Amsterdam, met veel moeite net binnen de 3u55. Na een 5 tal km kwam ik bij Els en van dan af bleven we al keuvelend in elkaars gezelschap waarbij zij steeds het kopwerk voor haar rekening nam als de wind in het nadeel blies. Wel jammer dat ze niet een 10 tal cm groter is maar ze heeft belooft volgende keer schoenen met hoge hakken te dragen. Ruim een 12 tal km voor de finish kreeg ik het echt moeilijk en moest Elsje niet alleen op me inpraten, om door te zetten,  maar
    zelfs letterlijk, bergop, een duwtje in de rug geven om niet helemaal stil te vallen. De eerste ronde liepen we in 1u54 dus toch redelijk verval in de 2de en dan voornamelijk de laatste 10km toen de benen totaal verzuurden. Denk wel dat ik een paar dagen nodig heb om te recuperen, gelukkig is Geldrop pas achter 14 dagen want zo 2 zondagen achter elkaar begint den ouwe toch wat slecht te verteren. Vanmorgen ook nog heel goed nieuws gekregen van maat Patrick dat hij mee gaat naar Geldrop en bijna zeker 14 dagen later naar Spijkenisse, ze zullen er plaats moeten maken voor hem, al blijft hij zelf bescheiden met een vooropgestelde tijd van 3u20. Ook een dikke proficiat aan Jan Deschacht die mij in de laatste km voorbijsnelde, het smeerlapke !!!
    Fotootje van de 6 uur van Stein 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    16-11-2009, 21:07 geschreven door marcoloopt  
    12-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tempoloopje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanmorgen een tempoloopje afgewerkt van 12800 m in het gezelschap van snelle Patrick en montainbiker Gerry ( noodgedwongen wegens kwetsuur ). De eerste 2  km aan ongev. 10/u en daarna een 8 tal km aan bijna 12. De laatste 2 weer aan het duurloop tempo. De meeste kmrs liepen we langs de Demer. Ik voelde toch dat de 50 km van afgelopen zondag nog wat in de benen zat, maar al bij al was ik toch tevreden. Ik ben eens benieuwd hoe het er volgende zondag in Kasterlee gaat bijliggen na de regenval die men voorspeld voor vrijdag en zaterdag. Als het dan toch slecht beloopbaar is dan liefst zo slecht mogelijk zodat de snelle mannen hun normale snelheid niet kunnen handhaven zodat de langzamere gelijk ik wat dichter kunnen eindigen. Ik ben van plan het de eerste ronde rustig aan te doen in het gezelschap van Jan ( die er in Bottrop ook bij was ) en nog eens een negatieve split lopen. Morgenvroeg hetzelfde als woensdag, een halfuurtje op de rollen fietsen en voor de rest nog wat koolhydraten bunkeren. 
    Foto van de mooie start en aankomstplaats van de ultra in Bottrop.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    12-11-2009, 19:53 geschreven door marcoloopt  
    09-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Raadseltje
    Rara welke foto is in 't begin van de wedstrijd getrokken en welke aan het einde ? Je mag 1 keer raden !




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    09-11-2009, 23:42 geschreven door marcoloopt  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.50 km Bottrop

    Ik ben heel content over mijn eerste 50 km in Bottrop. Van mij zal je geen kwaad woord meer horen over Duitsland of over de mo... sorry Duitsers. Het onthaal en plaats van gebeuren waren schitterend en ook de manier waarop ik geholpen werd nadat ik mijn nummer was kwijtgespeeld. De plaats van gebeuren bevondt zich op een voormalige mijnsite met wel speciale maar super comfotabele kleed- en douchruimte. Het vlakke natuurparcour van 25 km moest 2 maal worden afgelegd, na de eerste lus kwam men terug langs de vertrek en aankomstplaats. Het startsignaal klonk stipt om 9u bij slechts 3 graden en ietwat nevelig weer maar na een tijdje brak de zon door en was het een aangenaam loopweertje. De eerste kmrs liepen we met zijn 3, Jan, Jacques en ik, want Willem had de afspraak gemist maar zou later opduiken en de 25 km lopen. Na een paar km ging Jan er al vandoor en met Jacques ben ik samen gebleven tot ongeveer 23 km. Hij had superbenen zei hij en ik vond eigenlijk van in 't begin dat het tempo wat te hoog lag want die van mij voelden de eerste 25 km niet zo goed. Maar daarna vond ik precies het goeie ritme en begon het genieten tot ongeveer de marathonafstand. Vanaf dan was het verstand op nul en op de tanden bijten, op het laatst kreeg ik nog het gezelschap van Willem ( hij was al aangekomen van zijn 25 km) en liep de laatste 4 km aan mijn zijde. Op de uitslag is te zien dat ik het 25 km punt bereikte in 2:18:20 en aankwam in 4:41:16 en 22 andere lopers heb ingehaald in de 2de ronde waaronder ook Jan, jammer voor hem maar je kan niet iedere keer een superdag hebben gelijk in Schaarbeek. Het leukste was natuurlijk dat ik als 2de +60 op het podium mocht staan en een trofeetje in ontvangst mocht nemen. Voor die tijd had ik op voorhand willen tekenen, daar ik met een tijd tussen 4u45 en 4u50 tevreden zou zijn geweest. Want al heb ik al heel wat langere afstanden gelopen het blijft toch aftasten wat het ideale tempo is voor een nieuwe afstand. De eerste dagen nog wat recuperen op de rollen en donderdag een 10-tal km lopen in mijn marathontempo voor Kasterlee. Click voor foto op bijlage, hij is niet zo erg gelukt, zal nog eens proberen om er een andere op te plaatsen. Tussen haakjes: 3de was al naar huis.

    Bijlagen:
    08112009.jpg (243.7 KB)   


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    09-11-2009, 23:11 geschreven door marcoloopt  
    06-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog ene
    Laat de klokken luiden hijs de vlaggen want Jan Deschacht gaat ook mee. Dat gaat een gezellig ritje worden met ze 4
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-11-2009, 22:20 geschreven door marcoloopt  
    05-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pistemarathon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hier nog een sfeerbeeldje van de Pistemarathon in Schaarbeek, om te vergroten click op de foto en daarna nog eens, de 2 voor mij onbekende dames, met nummer 1 de winnaar Mister Ultra Marc Papanikitas daarnaast ex Ultracupwinnaar Lucien Taelman daarachter met haarband Willem en half verborgen met petje myself, moi, ikke.    
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-11-2009, 21:11 geschreven door marcoloopt  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alles ok
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Deze morgen 13km gelopen met Patrick 1:09:30. Zo slecht als het maandag ging, zo goed ging het vandaag, ondanks de wind op kop langs de Demer. Ik zie het weer helemaal zitten voor zondag. We zijn nu al met 3 om naar Bottrop te rijden en als zoals verwacht Leo Pardaens er ook gaat zijn dan gaan die " Moffen " nogal schrikken als ze ons zien afkomen. Het is te hopen dat ze een beetje plaats maken onderweg want we kunnen toch maar slecht ne Uzi meenemen.( Dit klink misschien wel grof maar is grappig bedoeld).  


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-11-2009, 13:15 geschreven door marcoloopt  
    04-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2de rustdag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag het nog een dagje rustig aan gedaan. Deze morgen 45min op de crosstrainer en dat ging vlot aan hartslag 115. 't Het was wel een drukke dag in de frituur, schoolvakantie, maar toch nog een paar keer de tijd gehad om de knie nog wat met ijs te behandelen. Hij voelt al veel beter aan. Morgen loop ik een 10tal km langs de Demer met Patrick, in het tempo dat ik in Bottrop probeer te lopen nl, 5:45/km
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-11-2009, 22:03 geschreven door marcoloopt  
    02-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21km duurloop
    Vandaag een duurloop van 21km afgewerkt in 2u06. Het ging eigenlijk maar moeizaam. Eigenlijk knaagt het een beetje overal, linkerbil, lies en hamstring en natuurlijk mijn rechterknie. Vooral de eerste en de laatste 5km kwam ik precies niet vooruit. zaterdag heb ik er 10 gelopen in 58min, zondag had ik wegens tijdsgebrek eerst 45min de crosstrainer laten afzien en daarna 15min op de rollen gereden. Voor de rest van de week doe ik het rustig aan maar donderdag loop ik zeker nog een 10tal km.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-11-2009, 19:26 geschreven door marcoloopt  
    01-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Limburg rules
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hier een foto van  het stelletje ongeregeld dat heeft deelgenomen aan de hageland marathon. Van links naar rechts Jacques, Raymond, Ghislain, Willem, Susanne, Gerry, Ikke en Leike. Jammer dat Patrick er niet bij staat, maar die was zich al aan 't opwarmen, veronderstel ik.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    01-11-2009, 00:00 geschreven door marcoloopt  
    31-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heel raar
    Vorige nacht wakker geworden van de pijn aan de knie, ik lag op mijn zij met gebogen knieen. Nadat ik op mijn rug ging liggen trok de pijn langzaam weg. s' Morgens nog een stijf gevoel in de knieholte maar in de namiddag toch een 10 tal km gelopen, zowel onder het lopen als erna niks last meer, dus nu ben ik toch gerust dat het niks ernstigs is. Morgen nog eens een uurtje joggen en dan een paar dagen wat tempo lopen. Dat zal wel volstaan om de 50 km in Duitsland in zo'n 4u45 af te leggen. het zullen wel natte kmrs gaan worden volgende week als de weersverwachtingen kloppen.  
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    31-10-2009, 21:39 geschreven door marcoloopt  
    29-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.duurloopje
    vandaag toch nog even tijd gevonden voor een uitgesteld herstelloopje, 11km in 1:05. Ik had wel al een paar keer en half uurtje op de rollen gereden maar gisteren voelde mijn knie niet goed. Na het lopen direkt ijs erop hopelijk is het morgen beter. 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-10-2009, 22:24 geschreven door marcoloopt  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'t is me gelukt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Voila se nog een paar metertjes en numero 48 zit er op, alhoewel een beetje gehavend aan knie en hand, maar we zijn wel meer gewoon. Met Frankie Leus is het erger gesteld, hopelijk hersteld ie vlug.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-10-2009, 13:24 geschreven door marcoloopt  
    26-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hagelandmarathon
    Ik vond het een heel gezellige en toffe marathon. Het zal er wel mee te maken hebben dat mijn loopvrienden van de Maaskant, en dan reken ik er Willem gemakshalve ook maar, bij want hij kan ons taaltje onderhand ook wel begrijpen, de moeite gedaan hadden om met zijn zessen deel te nemen aan deze eerste recreatieve marathon in Aarschot. Dank zij den Thesse en de talrijke vrijwilligers verliep alles voortreffelijk. Misschien een puntje dat voor verbetering vatbaar is dat er voor volgend jaar kan worden gezorgd dat er een regelmatiger km aanduiding komt, bvb. iedere 5 km. Wat mij persoonlijk betreft ben ik wel tevreden, behalve natuurlijk over mijn knieval op de kasseien langs de spoorweg. Gelukkig bleef het bij wat schaafwonden en is er geen sprake van een echte kwetsuur zodat mijn deelneming aan de 50 km in Bottrop niet zou kunnen doorgaan. Ik heb bijna de hele afstand afgelegd samen met Leike, gelukkig dat hij een paar maal het tempo wat liet zakken zodat ik hem kon blijven volgen, tenminste tot aan km 40 toen moest ik hem laten gaan, maar dat is geen schande, als je op de hoogte bent van zijn vroegere prestaties. Ze hebben al belooft om volgend jaar zeker terug te komen, zelfs degenen die meer of minder kmrs gelopen hebben, maar dat zal wel komen door het te veel oog te hebben voor de poppen langs de Demeroever. Vandaag heb ik een half uurtje op de rollen gereden, kwestie van de verzuring versneld af te voeren. Nog iets waar ik blij om ben is dat ik in de nieuwste stand in de Marathon en Ultracup naar de 12de plaats ben opgeklommen dank zij de 25 punten extra die men krijgt na de 8ste wedstrijd waar men aan deelneemt en dat was die in Schaarbeek. Er volgen nu nog 4 wedstrijden : 50km in Bottrop waar ik mij net voor ingeschreven heb en dan de marathons van Kasterlee, Geldrop en als laatste de Spark Marathon in Spijkenisse. Dan heb ik er 12 gelopen van de 20 en krijgt men er nog eens 25 punten extra bij. Tegen dan zal de teller op 23 staan voor dit jaar en volgt er een rustpauze van een maandje tot de eerste van volgend jaar, de LOUIS PERSOONS MARATHON in Genk die ik iedereen kan aanraden al kan het dan al serieus winteren, maar toch is het een hartverwarmende marathon.O ja, mijn eindtijd nog 3:50:32 volgens mijn Polar 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    26-10-2009, 21:21 geschreven door marcoloopt  
    22-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.duurloopje
    Heb vandaag toch nog even tijd gevonden voor een duurloopje, ondanks wat priveproblemen ( Schoonmoeder in ziekenhuis en inbraak in frituur). ik had graag met Gerry en Patrick gaan lopen, maar Gerry ging te vroeg. Om 9u15 naar Patrick gebeld en een gedeelte van de Hageland Marathon gelopen, het stuk Knoet-Meetshovenbos-Knoet, goed voor 12300 m. op 69 min. De ondergrond lag er goed bij, het is wel oppassen geblazen voor uitstekende wortels, dus opheffen die voetjes, Het is te hopen dat er de komende dagen niet te veel neerslag valt. Heb vernomen dat er 56 lopers zijn ingeschreven maar hoeveel er de volledige afstand gaan lopen is niet bekend. 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    22-10-2009, 14:28 geschreven door marcoloopt  
    17-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Piste Marathon
    Ben al weer een beetje terug bij mijn positieven. Het was anders weer behoorlijk afzien gedurende 104 rondjes. Het was niet zozeer verzuring maar eigenlijk deed mijn heel lijf pijn van aan mijn middel tot aan mijn tenen. Alleen de laatst 4 km toen ik de stal begon te ruiken en nog kon versnellen was het nog even genieten. Om nog binnen de 4 uur te eindigen was ik 52 sec. te langzaam, jammer. Het deed me wel plezier Willem nog eens terug te zien. Met hem heb ik samen afgezien in Torhout en Bornem niet dat ik daar op kick,maar als het toch moet dan  liever met ne toffe gozer. Hij kan je echt moed inspreken als hij zegt : " Had ik nu maar een fotoapparaat bij dan kon ik ne mooie foto van je nemen om te laten zien aan je vrienden". Toen ik waarschijnlijk met ne serieuse grimas mijn rondjes aan 't lopen was. Deze week ga ik toch wat meer rusten, alleen een paar keer op de crosstrainer of wat op de rollen fietsen, dat heb ik vandaag al een 20 tal minuutjes gedaan en mijn benen voelden al dadelijk beter. Wat het zaterdag in de Hageland Marathon gaat worden is een groot vraagteken, maar ik ben van plan om er een rustige duurloop van te maken, hij telt toch niet mee voor de Ultracup.  
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-10-2009, 00:00 geschreven door marcoloopt  
    Archief per week
  • 19/12-25/12 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
    TE LOPEN MARATHONS EN ULTRAS

    7/03 6U STEIN 14/03 MARATHON CYPRUS 25/04 ANTWERP MARATHON 08/05 MARATHON STEENBERGEN

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    GELOPEN MARATHONS & ULTRAS
    Totaal tot 20/06/2011 62 /100     
    2003
    1) Huy                                  3:54:38
    2004
    2) Huy                                  4:10:57
    2005
    3) Genk                                3:58:25
    4) Laroche-en-Ardenne        4:10:06
    5) Monschau                        4:29:41
    2006
    6) Genk                                3:51:01
    7) Laroche-en-Ardenne        5:48:04
    8) Monschau (D)                  3:54:53
    2007
    9) Laroche-en-Ardenne        4:59:38
    10) Rijkevorsel                     4:07:19
    11) Vorselaar                        4:21:48
    12) Schaarbeek (piste)          4:06:19
    13) Kasterlee                        4:20:48
    2008
    14) Genk                               3:58:58
    15) Olne                                4:37:50
    16) Gilze (N)                         4:12:59
    17) Antwerpen                      4:04:53
    18) Visé                                4:02:08
    19) Laroche-en-Ardenne       4:34:05
    20) Rijkevorsel                      3:52:24
    21) Monschau (D)                 3:59:52
    22) Meersen (N)                   3:46:39
    23) Hilvarenbeek (N)             3:48:43
    24) Beloeil                             3:48:39
    25) Schaarbeek (piste)           3:48:01
    26) Aarschot (proef M)          3:45::25
    27) Kasterlee                         3:39:50
    28) Geldrop (N)                    3:59:20
    29) Meersen 44.200 (gezam) 4:50:00
    2009
    30) Genk                               3:51:14
    31) Olne                                5:22:15
    32) Valencia (ESP)                3:42:42  
    33) Gilze (N)                         3:54:41
    34) Antwerpen                      3:39:06
    35) Laroche-en-Ardenne       3:59:06
    36) Rijkevorsel                      3:41:34
    37) Waldniel (D) pr.              3:37:39
    38) Trial des Gaulois M.        4:42:0
    39) Brussel                            3:47:36
    40) Eindhoven                       3:40:18
    41) Aarschot                         3:50:32
    42) Schaarbeek                     4:00:50
    43) Kasterlee                         3:54:45
    44) Geldrop                           3:53:20
    45) Spijkenisse                      3:38:58
    46) Trial des Bosses              4:47:00
    MARATHONS 2010

    47) Midwinter marathon         3:49:37
    48) Cyprus (Pafos)                3:59:00
    49) Antwerpen                     3:30:24 PR
    50) Steenbergen                  3:33:14   
    51) Child learn                     3:43:33
    52) CCM Balen                   3:46:31
    53) Waldniel (D)                  3:42:58
    54) Gent                               3:41:07
    55) Brussel                           3:39:39
    56) Schaarbeek                    3:53:25
    57) Geldrop                          3:52:40 

    58) Spijkenisse                       3:44:25

    59) Born                               4:06:08

    MARATHONS 2011

    60) Sevilla                            3:51:49

    61) Zeeuws Vlaanderen      3:42:18

    62) IJsselstein                     3:43:57

    63) Child Learn                    3:40:37

    64) Waldniel                         3:42:36

    65) Hulshout                         3:45:32

    66) Beekse marathon           3:32:21

    67) Brussel                            3:31:20

    68) Oostende                         3:40:52

    69) Hageland M                    4:05:30

    70) Geldrop                            3:37:48

    71) Spijkenisse                       3:34:24

    GELOPEN ULTRAS  
    Totaal tot 20/06/2011  17       
    2006
    1) Zolder 6 uur                   54.445 km

    2009

    2) Stein (N) 6 uur               58.196 km  

    3) Limburg Zw (N) 74 km  10:05:15 

    4) Steenbergen (N) 6 uur    60.970 km

    5) Torhout       100 km       10:58:55

    6) Dodentocht  100 km      11:27:00

    7) Bottrop (D)   50 km       4:41:10

    2010
    8) Stein (N) 6 uur               60.527 km
    9) Den Haag 6 uur              61.989 km

    10) Aalter 6 uur                  57.475 km

    11) Val d' Heure 56km       6:52:52

    12) Hulshout 100 km          11:30:05

    13) Bottrop (D) 50km        4:37:56 

    14) Troisdorf 6u                 44.546 km

    2011

    15) Stein 6u                       44.902 km

    16) Limurg Zw 60km         8:32:00

    17) Steenbergen 6u            62:412 km

    18) Bottrop 50km              4:22:50

    19) Troisdorf 6u                 63.212 km








    Laatste commentaren
  • ....... (Marc Blyaert)
        op Even bijwerken
  • Succes (conny braekman en Ronny Eeckhout)
        op Even bijwerken
  • 2011. (joggerke)
        op Even bijwerken
  • ongeneeslijk gezond (Marc Blyaert)
        op Even bijwerken
  • Nog 26 (leike)
        op Even bijwerken
  • TE LOPEN MARATHONS EN ULTRAS

    Belangrijke data in mijn agenda


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs