jeff speelt bridge en schaakt




Welkom op mijn blog! ik hoop dat hij bevalt.

Foto

Foto

Foto

Inhoud blog
  • ondertussen in melsele
  • dit ies het eerste berichtje van het nieuwe jaar
  • amaaaiii weeral lang geleden dat ik een bericht gepost heb!!!!!
  • Eerste bericht van dit jaar!!
  • welwelwel dat is weer lang geleden !!

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Jeff
    Ik ben een man en woon in Melsele (Belgie) en mijn beroep is bruggepensioneerd.
    Ik ben geboren op 29/02/1952 en ben nu dus 72 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: schaken, bridge, cinema, computers, tv.
    Ik heb 4 kinderen: 3 dochters (26,20,18) en een zoon (23). Kim, en Nick zijn afgestudeerd. Kim geeft les. Nick werkt.

    Mijn middelste broer Willy  heeft samen met zijn vrouw Karine een frituur in Melsele: ' Frituur Svelta ' aan het voetbalveld in Melsele.
    Alle dagen open behalve maandag en dinsdag.  Voor zelfgemaakte spaghetti en zelfgemaakt stoofvlees en voor een mooi en lekker pakje friet slechts één adres : FRITUUR SVELTA (Van Puymbroeklaan - Melsele).!!!!!!

    Foto

    Zoeken in blog


    Buiten Bridge en Schaak speel ik ook als 'actieve' 50-plusser petanque in Beveren bij OKRA
    31-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag en dinsdagavond bridge
    Maandagavond speelde ik in Beveren met Luc Mariens (de partner voor Lommel van Carole) omdat Carole in verlof is voor een paar weken.
    Ik moet zeggen dat we niet slecht gespeeld hebben (zowel Luc als ikzelf) want we werden eerste in de tweede reeks (4 tafels) met 66.67 %.
    Tweede werden Werner Goossens en Lucienne Brie (56.35 %), derde werden Samoy Jef en Ellen (54.76 %), vierde werden Hemeryck Dirk en De Burggrave Filip (53.17 %), vijfde werden Van De Velde Marie-Anne en Van Wauwe Myriam (46.03 %); zesde werden Baert Urbain en Vonck Annemie (45.24 %), zevende werden Huybrecht Jan en Ria (42.86 %) en achtste werden De Bock Gerda en Van Broeck Anita (die opgebeld werd om in te vallen en nog nooit met Gerda had gespeeld, hetgeen een excuus is voor hun iets mindere prestatie, 34.92 %-).

    Dinsdagavond speelde ik in St-Niklaas met een gelegenheidspartner omdat mijn beide partners in verlof zijn.  Mijn partner was Denise Crockaerts (een beginnende bridger uit St-Niklaas die in Borsbeek speelt.  Ik moet zeggen dat we mekaar zeer goed aanvoelden en buiten een foutje van mij werden we zeker derde maar nu behaalden we een halp % minder en werden vierde .
    De Uitslag:
    1° Lippeveld Hugo - Heirbaut Luc : 69.79 %
    2° Seghers Liliane - Kant Lydie : 64.29 %
    3° De Castro René - Chirstiaens Antoine : 56.77 %
    4° Crockaerts Denise - ik : 56.25 %
    5° Van Sande Jeannine - De Baere Heli : 52.68 %
    6° De Hauwere Luc - Dequidt Willy : 50 %
    7° Van De Velde Marie-Anne - Van Wauwe Myriam : 5.83 %
    8° Leyssens Lucienne - Van Broeck Anita : 44.27 %
    9° De Smedt Hubert - De Cock Lutgarde : 38.39 %
    10° De Bleser Liesbeth - Van Cauwenberghe Georges : 36.98 %
    11° De Clercq Jacqueline - Wauters Nieke : 32.81 %



    29-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondagmorgen schaken in Melsele
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze morgen weer eens gaan schaken in Melsele.  Mijn tegenstander was Stephane Claryse.  Hij zegt van zichzelf dat hij een zwakke speler is maar daar heb ik toch niets van gemerkt.  Ik kwam wel een pion voor en had een goede aanval op poten gezet maar hij heeft dat zeer goed gecounterd en heeft zelf de aanval overgenomen !!! en hij kwam zelfs veeel beter te staan dan ik met een mataanval en winst van twee pionnen en ik kwam in een vrij hopeloos eindspel terecht (zie op de foto de vrije pion op a7 !!! maar toen deed hij drie maal dezelfde schaakzet en werd het remise !!!! Een half punt gewonnen voor mij en een half punt verlies voor Stephane.  Al met al weeral een mooie partij hetgeen nog maar eens bewijst dat in schaken iedereen kan winnen.
    Op bijgevoegde foto de stelling na de derde keer schaak met Tg2.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meimaand filmmaand

    Deze maand ben ik naar 5 films gaan zien.

     

    De eerste film was ‘Underworld Evolution’ Een vervolg op Underworld.

    SF-Horror (nl de strijd tussen weerwolven en vampiers.  Voor liefhebbers van het genre (ik onder andere) toch wel een goede film met knappe special effects.

    Image Hosted by ImageShack.us

    De tweede film was ‘Mission Impossible 3’.  Ik vond hem beter dan MI2 omdat Tom Cruise een beter scenario had maar het was voornamelijk een ontspannende actiefilm met veel actie.

    Image Hosted by ImageShack.us

    De derde film was ‘The Da Vinci Code’.  Ik heb het boek thuis maar nog niet gelezen (misschien goed) en ik vond het onderwerp heel interessant zeker gezien alle heisa die door de katholieke Kerk over de film gemaakt werd.  Uiteraard!  Want er wordt een weinig flatterend beeld geschetst van hun Opus Dei ‘sekte’ die alles in het werk stelt om sommige geheimen niet in de openbaarheid te brengen (waar of niet?, wie zal het zeggen).  Na het zien van de film die trouwens zeer sterk geacteerd werd en zeer goed opgebouwd is, zal het zeker niet duidelijker worden.  Uiteraard is de film fictie maar als je sommigen hoort, zou er misschien een bron van waarheid in het hele verhaal zitten ??????  Zeer goede film vond ik zelf niettegenstaande de slechte kritieken in de kranten (eigenaardig genoeg vooral in katholiek getinte kranten !!).

    Image Hosted by ImageShack.us

    De vierde film was een actiefilm over corrupte agenten en undercoveragenten en het drugsmilieu (de Russische maffia o.a.) met veel ‘F’-woorden maar toch snel gemonteerd.

    Redelijk goede film vond ik.

    Image Hosted by ImageShack.us

    En dan de vijfde film was weer een SF-film nl ‘X-men 3’.  Deze derde (en laatste ??) film over de strijd tussen mutanten onderling en tegen de mensen (samen) was zelf nog beter dan de vorige twee.  Ook natuurlijk volledig fictie maar knap gefilmd met ongelooflijke special effects. 

    Image Hosted by ImageShack.us


    27-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdagavond Bridge in Beveren
    Ook gisterenavond werd er gebridged in residentie Molenberg.  Er waren weeral 3 tafels en doordat mijn vaste partner op verlof is, speelde ik deze keer met Filip (voor de eerste keer !!!!) en niettegenstaande we nog nooit hadden samengespeeld behaalden we toch maar mooi de TWEEDE plaats met 55 punten.  Eerste werden Marcel en Arno met 61 punten; derde waren Marleen en Gab met 54 punten; vierde werd Armand en Kris (49 punten) gevolgd door Andre en Nestor (48 punten) en Anita en Marie-Anne met 33 punten.


    25-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze donderdag boottocht + bridge in turnhout
    Deze donderdag trokken we met 2 koppels ( Carel en ik en Lucienne en Marie-Anne) naar een bridgetornooi in Turnhout.  Het tornooi zelf ging door op een boot !!! die op het kanaal van Turnhout naar Postel voer.  Er waren 20 tafels onderdeks op een zeer mooie locatie met bar, toiletten en een open dek.  Niettegenstaande het aan het begin van de tocht (om 13.00 u) nog lichtjes regende, werd het onderweg iets beter met een beetje zon en redelijk warm.  Er waren tijdens de pauze (na 4 ronden) koffiekoeken en koffie voorzien.  Het bridgen zelf verliep zeer snel en gedisciplineerd en gaf een raar gevoel om met tafel en al te bewegen.  Er was nog een paar van Beveren Bridge (nl  Marleen Siebens en Dirk Weyler met zijn dochter Eveline).  De dochter heeft veel tijd doorgebracht bij de kapitein in de stuurhut en heeft zich goed geamuseerd.  Wij trouwens ook.  Rond 18.00 was er nog de prijsuitrijking;  De winnaars behaalden 62.71 % wat zeer goed was.  Dirk en Marleen behaalden een zeer mooie en eervolle 10°  plaats met 58.89 % en ik en Carel werden 37/40 met 37% en beloond met een fles wijn werden Lucienne en Marie-Anne 40°..




    24-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dinsdagavond Bridge te St-Niklaas
    Ook deze avond waren we met 7 volledige tafels in de tweede reeks.  Ik speelde vandaag met Carol omdat mijn vaste dinsdagpartner op verlof is.
    Er werden weer twee klasseementen opgemaakt nl Noord-Zuid en Oost-West.  Ik speelde met Carol Noord-Zuid.
    De Uitslag:  Noord-Zuid:
    1° De Cock Lutgarde - Beeldens Marcel : 57.44 % (193/336).
    2° McMurrugh Carel - ik : 53.57 % (180 ptn)
    3° Seghers Liliane - Kant Lydie: 53.27 %
    4° De Clercq Jacqueline - Wauters Nieke : 51.49 %
    5° De Castro René - Christiaens Antoine : 51.19 %
    6° De Bleser Liesbeth - Van Cauwenberghe Georges: 44.94 %
    7° Kant Annie - De Baere Heli: 38.10 %

    De Uitslag Oost-West.:
    1° Van Goethem Arno - Lijssens Karel : 60.12 % (202 ptn)
    2° Dequidt Willy - De Hauwere Luc : 56.85 %
    3° Hierbaut Luc - Lippeveld Hugo : 55.95 %
    4° Van Loock Denise - Kenis Frans: 50.89 %
    5° Van Broeck Anita - Leyssens Lucienne : 42.26 %
    6° De Cuyper Dirk - Van Sande Jeannine : 41.96 %
    6° Baert Urbain - De Bock Gerda : 41.96 %

    We waren weeral heel tevreden over ons geleverde spel.


    19-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdag Bowling met de KGB-OL vrouw - Beveren
    Zoals gewoonlijk wordt er door de KGB van de nieuwe Parochie (Katholieke Kring) 1 keer per maand aan bowling gedaan.  Iedereen is uiteraard welkom en we spelen in 'Dropshot' te Beveren.
    Deze maand waren we met 8 man (2 banen) en zoals steeds wordt er een eindklassement opgemaakt na 2 ronden (we spelen 2 uur en dus meestal 3 volledige ronden en nog een stuk van de vierde).  Winnaar met 245 punten werd Robert (een zeer sterke bowler).  Op de tweede plaats eindigde Roger (241 punten), derde werd in extremis Gaston (224 punten door een laatste zeer goede worp) en vierde werd ik met 222 punten (door een zwakke tweede ronde).  De volgende plaatsen werden ingenomen door Andre (218 punten), Remi (209 punten), Andre 2 (194 punten) en Andre Van Overtveldt met een prachtige 161 punten.
    Ik hoop dat volgende maand Robert weer meedoet, het zorgt voor een spannende strijd !


    18-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdagavond Schaken in Beveren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze week was mijn tegenstander Petrus Goossens.
    Een sterke tegenstander die tegen mij wit had zodat ik dus voorzichtig moest spelen.  De partij verliep redelijk evenwichtig alhoewel ik een pion achter kwam hetgeen toch een sterk spel van Petrus aanduidde.  Maar ik kwam in de aanval en dan maakte Petrus een zwakke zet en won ik mijn pion terug en zou zelf een pion voorkomen (pion c4 viel en pion a4 was aangevallen) en toen maakte hij een tweede fout (hij dekte met zijn dame pion a4) en mat in 2 volgde.  Spijtig voor Petrus want zonder zijn laatste 2 zetten was het zeker nog niet voorbij en zou ik nog goed en secuur moeten spelen om eventueel een remise uit de brand te slepen.
    Op de bijgevoegde foto staat de eindstelling.


    16-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandagavond Bridge te Beveren
    Onze wekelijkse bridgeavond bestond dit keer slechts uit 3 tafels omdat er enkele personen op verlof waren.
    Ik speelde deze week met Urbain omdat Carol samen met haar partner waarmee ze in Lommel de Kroegentocht gaat doen (op 24/06) nog wat zou kunnen oefenen. Doordat het de eerste maal is dat ik met Urbain speelde en vice versa waren er toch nog een paar haperingen in onze biedingen en spelwijze en we werden dan ook eervol laatste met 32.50 % (26/80).
    Eerste werden Jef en Ellen Samoy met 66.25 % (53/80).
    Gevolgd door Carel en Luc met 56.25 %.  Derde werden Filip en Dirk met 55 % en vierde werden Patrick en Denise met 46.25 % en vijfde werden Gerda en Lucienne met 43.75 %.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondagmiddag Bridge Starterstornooi
    Zondagmiddag hebben ik en Carol voor het laatst mee kunnen doen met het starterstornooi in de Olympia te Beveren.
    Dit tornooi is enkel toegankelijk voor beginnende bridgers die eerstejaars of tweedejaars zijn.  Er zijn twee reeksen nl de eerstejaars (er waren 12 paren) en de tweedejaars (we waren met 18 paren).  In de totaalstand werden Carol en ik 10 ° met 52.08 % hetgeen redelijk goed is.  Het paar dat eerste werden (broer en zus en tweedejaars) behaalden 64.32 % (of 247 punten tegen 200 voor ons).
    Het tweede paar van Beveren (Denise Van Loock en Lucienne Leyssens) behaalden 41.14 % en ons derde paar (Urbain Baert en Gerda De Bock) dat in de beginnersreeks mocht starten omdat Urbain nog eerstejaars is behaalden daar ook ongeveer 41 %.
    Al met al hebben we ons weeral kostelijk geamuseerd.


    14-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondagmorgen schaken in Melsele
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn tegenstander vanmorgen was Peter Verbruggen (die ook in Beveren aan de top meedraaid).  Na een aanvankelijk gelijkoplopende partij kreeg Peter toch de bovenhand en heeft ook verdiend gewonnen.
    Hier is de foto van de eindstelling.


    13-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdagavond Bridge in Beveren
    Vanaf nu spelen we in Residentie Molenberg in een echte Bridgeroom.  Er waren 7 paren en er waren er verschillende die een beetje te sterk waren voor ons.  We werden dan ook voorlaatste (Carol en ik) met 39 punten.  Eerste werden onze leraar Gab met Marleen met 60 ptn.  Tweede werden Kristien en Denise (!!!!!!) met 55 ptn, derde werden Chris en Dirk met 52 ptn, vierde werden Anita en Marcel met 51 ptn, vijfde werden Filip die speelde met Brigitte met 41 punten en deze maal werden Marie-Anne en Myriam eens laatste met 38 punten.
    Stilaan geraakt de nieuwe locatie bekend en komen er elke week een paar paren bij.  Het is daar zeer rustig spelen met een goed gevulde bar en een vriendelijke barman (Dirk en Filip).


    12-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdagavond Schaken in Beveren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze avond was mijn tegenstander Leo Windey, ook 1 van de topspelers in onze club.  Nadat hij een zeer sterke aanval had opgezet is hij gelukkig voor mij niet doorgegaan en kon ik een remise uit de band slepen.  In dit geval was het voor mij een gewonnen 1/2 punt.
    Op de foto de eindstelling.


    11-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samenvatting maandag, dinsdag, woensdag
    Maandagavond zoals gewoonlijk gaan bridgen in beveren.  deze maal heb ik met Gab Colman (onze bridgeleraar) gespeeld omdat mijn maandagpartner oefent met Luc Marien voor de kroegentocht te Lommel op 24/06/06.
    De Uitslag (er waren 4 tafels en als iedereen er had geweest waren we zelfs al met 5 tafels!!!):
    1° Samoy Ellen en Jeff : 95.08 %
    2° Dirk Hemeryck en Filip De Burggrave : 57.94 %
    3° Van De Velde Marie-Anne en Van Wauwe Myriam : 54.76 %
    4° Colman Gab en Ik : 53.97 %
    5° Brie Lucienne en Goossens Werner : 49.21 %
    6° McMurrugh Carel en Luc Marien :46.83 %
    7° Van Loock Denise en Mortier Patrick : 44.44 %
    8° Huybrechts Ria en Jan : 27.78 %

    Dinsdagavond Bridge in 'de Houtmus' te St-Niklaas.
    Er waren 13 paren.
    De Uitslag  Noord-Zuid:
    1° Tack René en Van Hoyweghen Rudy : 61.48 %
    2° Dutré Romain en Kegels Jeannine : 61.14 %
    3° Kant Annie en De Baere Heli : 55.29 %
    4° De Smedt Hubert en De Cock Lutgarde : 43.43 %
    5° Van Cauwenberghe Georges en De Boever Willy : 43.29 %
    6° Leyssens Lucienne en Van Broeck Anita : 35.79 %

    De Uitslag in Oost-West.

    1° Kant Lydie en Seghers Liliane : 63.91 %
    2° Dequidt Willy en De Hauwere Luc : 27.25 %
    3° Van Goethem Arno en Lijssens Karel : 56.17 %
    4° Arbijn Jenny en Feron Andre : 53.67 %
    5° Baetens Arthur en Ik : 49.17 %
    6° Kenis Frans en Lievens Francine : 37.00 %
    7° Baert Urbain en De Bock Gerda : 33.42 %

    Woensdagmiddag was het sportnamiddag nl een petanquetornooi op gras te Vrasene.
    De KGB van vrijdag was er met 4 ploegen (12 man).
    Er waren 41 ploegen aanwezig en onze ploeg (bestaande uit Viktor, Anita en ik) behaalden 1 overwinning op 3 met een negatief saldo van -5 (11-13; 7-13 en 13-10).  Buiten een buitje bijna op het einde was het een prachtig weertje om petanque te spelen.


    07-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondagmorgen schaken in Melsele
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanmorgen speelde ik een zeer interessante partij tegen Jean-Pierre, 1 van de topspelers van Melsele.
    Na een spannende strijd kwam ik toch in een gewonnen eindspel terecht en heb ook gewonnen.  Zie bijgevoegde foto met de eindstelling.


    05-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdagavond Schaken in den Brisée te Kieldrecht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze donderdag had ik als  tegenstander wim Devis die momenteel leider is in onze competitie.  Na een evenwichtige start kwam ik toch een paard voor en had ik 43° zet Ph4 gespeeld in plaats van Pf4 had ik de partij gewonnen maar nu kwam ik in een remisestelling terecht met eeuwig schaak.
    zie foto met eindstelling.


    04-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vorige week in een notedop

    Na een week vakantie aan de Moesel met mooi weer en veel culturele uitstapjes naar Bernkassel, Cochem, Zell, Mayen en Monreal met mooi weer en lekkere wijn en Weissenbier ben ik terug begonnen aan mijn blog.

    Een fotoboek met enkele mooie snapshots komt weldra beschikbaar via mijn blog.

     

    Op vrijdag moest ik op tijd thuis zijn omdat mijn broer dirk met fleur in het huwelijksbootje gestapt zijn en ik als getuige annex chauffeur van de ‘ceremoniewagen’ aanwezig moest zijn.

     

    De huwelijksceremonie zelf in het gemeentehuis van Wachtebeke was vlug voorbij en dan gingen we aan de Moervaart in ‘Het hol van Pluto’ iets eten en drinken.

    ’s Avonds was er in besloten kring (enkel broers, zus en ouders ) in het kasteel van Zaffelare een feestmaaltijd en het was inderdaad een feestmaal met vele kleine gerechten die alles samen zeer lekker waren.

     

    Zondagnamiddag was er een bridgetornooi in Deurne (club Riviera) met tombola, eten en dans ten voordele van de CliniClowns.  Uiteraard waren ik en Carol van de partij.  Er waren 32 tafels (dus 64 paren) en we hebben het niet zo slecht gedaan.  We werden 53ste met 43.72 %.  De winnaars werden een nederlands koppel Ton en Benny Van Mol met 64.73 %.  Na de tombola en de prijsuitreiking konden we aanschuiven voor een koud en warm buffet dat rechtuit uitstekend verzorgd was !!  Na het eten zorgde een heel goede DJ voor de nodige ambiance en we hebben gedanst en genoten tot 1.30 uur.  Moe maar tevreden gingen we terug naar huis.

     

    Maandagavond was er zoals gewoonlijk bridge in beveren maar Carol was nog te moe om mee te gaan dus speelde ik met haar woensdagpartner Luc Marien.

     

    De uitslag:

    1° Van Wauwe Myriam – Van De Velde Marie-Anne : 68.25 % en dit nadat Marie-Anne ’s middags een receptie had bijgewoond !!!!

    2° Ik – Marien Luc (voor de eerste maal samengespeeld !): 53.17 %.

    3° Brie Lucienne – Goossens Werner : 50.79 %

    3° Hemeryck Dirk – De Burggrave Filip : 50.79 %

    5° Baert Urbain – Vonck Annemie : 46.83 %

    6° De Bock Gerda – Leyssens Lucienne : 45.24 %

    7° Huybrechts Ria – Huybrechts Jan : 42.86 %

    8° Mortier Patrick – Van Loock Denise : 42.06 %

     

    Dinsdagavond bridge in de Houtmuis.

     

    Er waren 7 tafels (een beetje terug normaal dus) en dus een apart klassement in Noord-Zuid en Oost-West.

     

    Ik en Tuur zaten in Noord-Zuid.

     

    De Uitslag Noord-Zuid:

    1° Kant Annie – De Baere Heli : 62.38 %

    2° Ik – Baetens Tuur : 54.70 %

    3° Lijssens Karel – Van Goethem Arno : 51.85 %

    4° Tack René – Van Loock Denise : 51.37 %

    5° De Smedt Hubert – De Cock Lutgarde : 49.29 %

    6° Baert Urbain – De Bock Gerda : 47.22 %

    7° De Bleeser Liesbeth – Van Cauwenberghe Georges : 33.15 %

     

    De uitslag in Oost-West:

    1° De Castro René – Christiaens Antoine : 58.45 %

    2° Lievens Francine – Kenis Frans : 57.56 %

    3° Feron André – Arbijn Jenny : 54.63 %

    4° Dequidt Willy – De Hauwere Luc : 54.05 %

    5° Lippeveld Hugo - Heirbaut Luc : 43.27 %

    6° De Clercq Jacqueline – Wauters Nieke : 42.62 %

    7° Leyssens Lucienne – Van Broeck Anita : 39.20 %

     

     


    Hoofdpunten blog dirkjogt
  • Animatiefilm Ariadne
  • Beer & Food - A Perfect Match
  • Dodentocht 2013 - The Day After
  • Dodentocht 2013 dag -8
  • Dodentocht 2013 dag -12

    Foto

    Foto

    Recente foto van Fé (21 jaar !!!!).

    Foto

    Hierboven enkele fotootjes van mijn kindjes (?).  Bovenaan staan mijn oudste dochter en zoon (Kim en Nick) .  Eronder staat mijn tweede dochter (Fé) en als laatste mijn jongste dochter Tess.


    Mijn favorieten
  • Bloggen.be
  • dirk jogt
  • beertje dagboek
  • starlight
  • Bichon Iris website

  • Blog als favoriet !

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 04-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 08-2006
  • 07-2006
  • 06-2006
  • 05-2006
  • 04-2006
  • 03-2006
  • 02-2006
  • 01-2006
  • 09-2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs