Dinneke op stap .....
Foto

Over mijzelf
Ik ben dinneke
Ik ben een vrouw en woon in Londerzeel (belgie) en mijn beroep is .
Ik ben geboren op 07/03/1956 en ben nu dus 68 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: wandelen.

Ik ben mama/ stiefmama van 6 kids, Sven, Ken, Claire,Joelle, Tom & Bram.
Samen met mijn partner hebben we 3 kleinzonen, Zeno 11 jaar, Robbe 4 jaar & Aicko 4 maand.


stil staan is


gastenboek

 


Mijn favorieten
  • mijn wereldje
  • wandelfoto's van fille&erika
  • easywalk
  • zotte mie
  • home & beauty

  • Foto

    Foto

    Foto

    Belevenissen in alle hoekjes van vlaanderen
    19-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19-09-2010 sint niklaas 16km
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Organisatie " de wase steinbockvrienden"

    Pracht van een tocht in en rond Sint Niklaas, Belsele,Waasmunster.
    Op sommige plaatsen leek de tijd stil te staan, de ongerepte wandelpadden in de bossen was een zallig gevoel.
    Voor mij was dit een lichamelijke test op uithouding vermogen daar het bijna 15 jaar geleden was dat ik nog wandelschoenen aangetrokken had. Na ongeveer een 7 tal kmkreeg ik last van spierpijn maar toch heb ik doorgezet en met trots kan ik zeggen dat de wandelmicrobe terug in door mijn adderen loopt.

    dit smaakt naar meer..............






    19-09-2010, 00:00 geschreven door dinneke


    Categorie:wandelen
    01-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intro met een stukje geschiedenis



    Na mijn Gastric Bypass in 2009 en 60 kg lichter wil mijn body wel wat beweging, daarom heb ik na 15 jaar mijn wandelschoenen terug uit de kast gehaalt.
    Ik ondervind dat wandelen nu een stuk gemakkelijker gaat dan enkele jaren geleden en ik moet bekennen dat de microbe me goed te pakken heeft, vandaar dit blog dat ik wekelijks ga bijhouden om mijn avonturen neer te pennen.
    Ik hoop dat jullie lezers ervan zullen genieten en net als ik onbekende plaatsjes in vlaanderen zullen ontdekken.


    Ik heb een lange weg afgelegt de laatste 2 jaar.
    Het was niet altijd even gemakelijk, maar we zijn er geraakt en ik mag wel zeggen dat ik trots ben op mezelf .

    Als ik even terug ga in de tijd ......


    Vervolg; zie lijst links en klik op Mijn wereldje








    01-09-2010, 00:00 geschreven door dinneke


    Categorie:wandelen

     wandelgids

    marching




    Foto

    Categorieën
  • wandelen (9)

  • Inhoud blog
  • Winterwandeling wolvertem 20 km
  • 16de Antivriestocht Nieuwenrode 12 km
  • 25ste Eindejaarstochten - Winterserie A.P.W.C. 16 km
  • Hingene ( bornem) kerststallentocht 5km
  • Brugge binneste buiten 16 km
  • 12-12-2010 wolvertem 21 km
  • 11-12-219 Gent bij nacht 15 km
  • 27-11-2010 Mazenzele 22 km
  • 21/11/2010-Boom- 17 km.
  • 20/11/2010- Heldergem-12 km

    Foto

    wandelagenda

    waar gaan we heen


    Druk op het knopke om mij een kriebel te sturen.


    Dinneken Windey

    Maak je eigen badge


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs