Inhoud blog
  • stage dag 60:
  • stage dag 59:
  • stage dag 58:
  • stage dag 57:
  • stage dag 56:
    Zoeken in blog

    Stage

    22-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stage dag 34:

    Deze dag was ik bezig om de omgeving die ik gisteren had gemaakt aan te passen aan de instructies van mijn stagebegeleider. De omgeving moet er uitzien als een riool in realistische grootte.


    Ten eerste moest ik de grond een inzakking geven zodat als men water effecten gebruikt er natuurlijker zou overkomen.


    Ten tweede moest ik een railing maken zodat men niet uit de riool kan geraken.

    Sinds de omgeving in VR is, moest ik ervoor zorgen dat men niet de richting uitgaat die wij niet willen.


    Ten derde moest ik mijn ladder die ik voorheen had gemaakt verbeteren naar een realistische grootte van een ladder. Zodat men in een zo realistisch mogelijk omgeving terechtkomt.


    Ten slotte was ik bezig om mijn omgevingen te texturen. Zodat ik het in de volgende dagen kan doorsturen naar mijn begeleider.



    22-03-2019 om 09:03 geschreven door Boris  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stage dag 33:

    Deze dag zou ik mijn laatste objecten texturen voor onze game texturen maar er werd gevraagd of er iemand vrij was om aan het nieuwe project te starten. Ik heb mij hiervoor opgegeven om aan het nieuwe project te starten.


    De taak die moest gedaan worden hiervoor was om een omgeving te modellen en texturing. Zodat men al een omgeving heeft om mee te kunnen werken. Om de taak tot een goed einde te brengen ben ik meerdere keren langs geweest langs mijn begeleider voor nakijking.


    Ondertussen tijdens het modellen kreeg ik als reactie dat één van mijn objecten in onze game aanpassingen nodig had. Degene die de aanpassingen voorstelde was iemand van het bedrijf zelf. Deze aanpassing is niet veel maar zou het object veel aangenamer maken. Helaas zal deze aanpassingen pas morgen ingevoerd kunnen worden.


    21-03-2019 om 08:50 geschreven door Boris  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stage dag 32:

    Deze ochtend was ik bezig met het texturen van de spawntoren. Daarna heb ik het model getoond en kreeg als reactie dat ik één van mijn objecten van de spawn toren in een ander kleur moest zetten sinds ze het originele kleur niet goed vonden. Het resultaat was dat de andere kleur er beter uitzag dan voorheen.


    Hierna was ik bezig met het modellen van kogels voor de torens die op onze vijanden schieten. Ik heb hiervoor inspiratie uit levensechte kogels gehaald.

    Tijdens de namiddag heb ik de kogels getextureerd en doorgestuurd zodat mijn partner deze kogels kon gebruiken voor onze game.


    Ten slotte voor het eind van de dag was ik bezig met het texturen van de bracelet die ik voorheen had gemaakt. Zodat de bracelet er beter zou uitzien als men ze gebruikt tijdens de game. Hiervoor heb ik de texture zelf gemaakt met behulp van photoshop. Deze texture is helaas niet af want ik zal morgen bekijken of deze texture verbeteringen nodig zal hebben.

    20-03-2019 om 08:57 geschreven door Boris  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stage dag 31:

    Deze dag was ik bezig met het modelleren van een spawntoren en zijwaartse uitzichten. Deze modellen zouden we dan gebruiken om te kunnen teleporteren vooraleer het spel begint en de plaats te beslissen waar wij zullen spawnen in het begin van het spel.


    Om op die modellen uit te komen zijn we samengekomen om te discussiëren hoe we het zouden doen.


    Na discussie hebben we besloten om 4 uitzichten te maken vooraleer het spel begint om dan naar die 4 punten te kunnen teleporteren.

    Het andere was hoe we onszelf in het spel zouden teleporteren. Wij hadden 2 manieren om dit te doen. Ten eerste door ons random op de map te spawnen. Ten tweede door een toren te maken die we kunnen gebruiken als ons spawnpunt. Wij hadden na overleg gekozen voor de 2de optie. Sinds wij die optie interessanter vonden.


    Ten slotte ben ik terug langs anderen geweest om mijn designs te laten nakijken door anderen. Zodat ik aan de slag kon gaan met modelleren.

    Hierna heb ik mijn modellen getextureerd en terug laten nakijken door anderen. Vooraleer ik de finale versie zou doorsturen.



    19-03-2019 om 00:00 geschreven door Boris  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stage dag 30:

    Deze dag was ik bezig met een nieuw design te maken voor ons eerste geweer in VR.

    Na mijn vorig design bekeken te hebben heb ik besloten opnieuw te beginnen.

    Sinds ik mijn vorig design niet passend vond voor onze game.


    Om mijn nieuw model naar een goed einde te brengen heb ik naar realistische geweren gezocht en hun model zo goed mogelijk overgenomen.

    Hiervoor heb ik mij gebaseerd op de glock.

    Het model heb ik dan aangepast om het meer als een speelgoedwapen uit te zien.


    Nadat ik klaar was heb ik mijn modellen laten nazien en hebben we besloten dat mijn nieuwe design beter is dan mijn vorig design. Maar mijn nieuw design moest ook aangepast weer aangepast worden aan hun voorwaarden.


    Ten slotte heb ik kleine aanpassingen toegepast die voor wat meer detail kunnen zorgen en het model veel mooier maakt.



    18-03-2019 om 00:00 geschreven door Boris  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)

    Archief per week
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs