De voorbereiding op de quiz ten voordele van onze ploeg is nog steeds volop bezig.
De volgende zaken zijn nu al onze sponsors voor op de affiche :
Nancy van de AMT uit sympathie
Beautycenter Martine
JeanMax
Pasta Gusto
Grafisch ontwerp Kurt (tevens maker van onze affiches A3 en onze flyers)
Al deze zaken heb ik persoonlijk kunnen overtuigen om voor een gezamenlijk bedrag van 290 euro te sponsoren.
Ook van de standaard boekhandel,houthandel Vandenbroucke en bloemen Anja heb ik sponsoring gekregen maar dit was dan in de vorm van prijzen voor de quiz.
Ook Nell Heinrich is nog volop bezig met sponsors. Normaal heeft Nell de sponsoring van een fitness zo goed als rond en die zouden zowel financieel als in prijzen sponsoren. Waarvoor mijn oprechte dank.
De hoofdsponsor heb ik nog niet kunnen bereiken en zal ik eerstdaags terug contacteren en ook met een paar andere zaken ben ik nog aan het onderhandelen.
Hopelijk kunnen we zo al voor een stuk uit de kosten geraken want met de huur van de zaal, de prijzen voor de spelers en de affiches en flyers zijn de kosten hoger dan iedereen zou denken.
Op 21 juni is er opnieuw het nationaal kampioenschap Futsal NMBS te Namen.
We moeten daar ten laatste om 10u aanwezig zijn voor de inschrijving.
Iemand moet dienen als verantwoordelijke omdat zowel Carlos als ik er die dag niet bij kunnen zijn. Die persoon zal de spelers inschrijven door aan de tafel hun vrijkaart of legitimatiebewijs voor te leggen. Dit is gewoon een formaliteit en duurt absoluut niet lang.
We zitten in groep F :
zvc locomotiv Sint-Niklaas
Blok 1 Brussel-Zuid B
Rail sport Hasselt A
zvc treinpersoneel Brugge
De volgende wedstrijden (1x15minuten) staan die dag al op het programma :
10u40 zvc locomotiv Sint-Niklaas op terrein 2
12u20 Blok 1 Brussel-Zuid B op terrein 3
13u20 Rail sport Hasselt A op terrein 2
Een overwinning levert 3 punten op en een gelijkspel 1 punt. Bij een gelijkspel zullen penalty's genomen worden met onmiddellijke uitschakeling en de winnaar krijgt 1 punt extra.
Hopelijk plaatsen we ons voor de volgende ronde.
Vergeet ook niet de voorgaande berichten te lezen i.v.m. de quiz en de wedstrijd van maandag 21 mei.
De laatste tijd was het wat stil geworden rond het idee om een quiz te organiseren ten voordele van onze ploeg. Ik ben er echter steeds verder mee bezig geweest en heb reeds verschillende prijzen daarvoor aangekocht. Elke ploeg zal minstens kunnen rekenen op een attentie en de prijzenpot zal zeker de moeite lonen om mee te doen. Ik heb vandaag de zaal vastgelegd en de quiz zal doorgaan op zaterdag 17 november. Deze datum was enerzijds één van de enige data die nog vrij waren en het is ook een periode waar op ons werk eenvoudiger verlof te verkrijgen is. Het zal doorgaan in zaal Reigerlo te Beernem (op 100 meter van station).
Nu zou ik jullie hulp kunnen gebruiken voor de volgende zaken :
- sponsors zoeken of aanbrengen
- ervoor zorgen dat voldoende ploegen ingeschreven geraken
- hulp bieden op de dag en de avond zelf (alles klaar zetten, drank voorzien aan de spelers, enz...)
- zelf een ploeg vormen en inschrijven
Als mensen mij daarbij kunnen helpen dan kunnen ze dat aan mij laten weten via reactie op dit bericht of via mail naar mij (rechts op scherm klikken op "E-mail mij").
Op 2 juni gaat de vriendenkring van Brugge gaan kayakken in de Lesse. De prijs daarvoor is 15 euro. Omdat ik dit ook als één van de mogelijke activiteiten had vooropgesteld aan het begin van het jaar stel ik het volgende voor :
Alle spelers die wensen mee te gaan op 2 juni kunnen zich inschrijven voor die dag via de vriendenkring (de papieren zullen later op het werk te vinden zijn en uithangen) en nadat je als lid van onze ploeg aan hen 15 euro hebt betaald, laat je dat aan mij weten en dan zorg ik voor 5 euro teruggave. Op die manier betaald elk lid van onze ploeg die wenst mee te gaan slechts 10 euro. In die 10 euro zit je kayak (normaal is dat een kayak voor 2 personen) en een consumptie.
Iedereen is natuurlijk vrij in zijn keuze om al dan niet mee te gaan.
Ik ben ook bezig om te zien of het mogelijk is om te gaan eten samen met de partners aan met een sterke korting. Op die manier wil ik alle leden bedanken voor hun inzet en de teamgeest nog wat aanwakkeren. Misschien krijgen we op deze manier in de toekomst ook nog wat meer leden zodat we wat meer financiële ruimte krijgen. Ik hoop ook deze week nog meer info te kunnen geven over de quiz die in oktober zou georganiseerd worden.
Niet vergeten dat er maandag 19 maart al opnieuw een wedstrijd is om 18u in Bloso. (zie hieronder)
Om geld in te zamelen voor onze ploeg heb ik het idee opgevat om een quiz te organiseren. Die zou kunnen doorgaan in oktober in een zaal in Beernem (als die vrij is). Die zaal is makkelijk te bereiken met de trein want op 100 meter van het station van Beernem (laatste trein richting Brugge om 0u35) en op een kilometer van de afrit van de autosnelweg. Samen met de prijs van de zaal zijn dat de voornaamste redenen om voor de zaal in Beernem te kiezen.
Natuurlijk is er wel veel werk om dit te organiseren. De vragen voor de quiz zou ik zelf maken en tijdens de avond normaal gezien verbeteren en helpen met de bediening van de drank.
Ik doe via deze een oproep aan de leden of niemand personen kent die zouden kunnen sponsoren (financieel of via schenking van prijzen) want om er iets aan over te houden zal sponsoring echt nodig zijn.
De ploegen zouden bestaan uit 4 personen (eenvoudigst te plaatsen aan een tafel) en de inleg per persoon zou normaal 2,5 of 3 euro bedragen. Dat is goedkoper dan de meeste andere quizzen die georganiseerd worden.
Ik hoop via sponsoring de nodige bedragen te kunnen krijgen om voor de top 3 van de quiz een prijs te hebben per persoon en in het beste geval voor de andere ploegen één prijs als dank voor de deelname.
We moeten toch minstens 10 ploegen samen zien te krijgen om mee te spelen zodat we met de inkom en de verkoop van drank winst kunnen maken.
Ik hoop dat er spelers zijn die samen een ploeg(en) zullen vormen maar hoop ook dat er spelers zullen zijn die de avond zelf willen helpen met de organisatie. Mijn vrouw zou de bar voor haar rekening houden maar er zouden minimum nog een aantal mensen moeten kunnen ingezet worden voor de drankverkoop en de organisatie.
Ik hoop dat we dit kunnen verwezenlijken en als dit voldoende opbrengsten met zich meebrengt zou dit een jaarlijks event kunnen worden. Op die manier komt er financiële ruimte om ook eens andere zaken te organiseren die de groepsfeer en collegialiteit ten goede komen.
Ik had wel graag geweten wat jullie hiervan denken en mensen kennen die zouden kunnen als sponsor optreden.
PS : vergeet niet hieronder te antwoorden of je kan komen spelen de volgende wedstrijd.
Aanwezigheden op de wedstrijd van maandag 27 februari 2012 om 18u te bloso.
David Noteboom
Joerik Hernou
Stijn Cnudde
Wim Lievens
Carlos Velez
Nicolas Moens
PS : als alle leden dit seizoen de was 2 keer meedoen dan komen we normaal gezien mooi rond en hoeft niemand hem meer te doen dan iemand anders. Ik doe zelf ook mee met die regel en zal ze na het kampioenschap voor de tweede keer meenemen zodat ze bij mij liggen om het nieuwe seizoen dan aan te vangen. Ik hou die statistiek elke speeldag bij (zichtbaar rechts op forum) en ik zou het op prijs stellen moesten alle leden hier rekening mee houden. Alvast bedankt voor de medewerking.