Blue divider - Click image to download.

 Welkom bij het 6 - Click image to download.de
Foto
Foto

Blue divider - Click image to download.
't vogeltje !  

Benieuwd?!
Klik meteen op de foto !

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • Kermis
  • Coole foto's
  • Griezelen met Fien, Imke, Tijs en Ward
  • Griezelen met Borann, Elias, Kiana en Robbe
  • Griezelen met Fleur, Ignace, Elles en Tom
    Basisschool De Hei

    01-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tijs
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo,ik ben Tijs Van Hoof
    Ik ben 11 jaar en verjaar op 20 september.
    Ik ben enig kind.
    Mijn hobby 's zijn : turnen,zwemmen,gitaar,notenleer en scouts.
    Mijn lievlingskleur is lichtgroen.
    Mijn lievelingseten is frietjes.
    Turnen en zwemmen doe ik al 6 jaar.
    Gitaar doe ik al 3 jaar.
    Scouts doe ik ook al 6 jaar.
    Mijn hobby doe ik supper graag. 
     Frans doe ik het liefst op school.

                                                         DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jordy
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo mijn naam is Jordy.en ik word 12 jaar. Mijn gegoortedatum is 2001/11/19. mijn hobby is paintbal. Mijn allerbeste vriend noemt Jannes.    en ik heb 1 kat. en 1 hond. Ik haat het als mensen me uitdagen en me pesten. Mijn lievelingseten is frietjes met stoofvlees.
    Groetjes Jordy






          daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Borann
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo. ik ben Borann Vekemans.
    Mijn mama heet Kristel Frans en mijn papa heet Geert Vekemans we hebben een zus:Ainan Vekemans.
    De vrienden van mijn klas zijn tof.
    We hebben 2 konijnen,1 poes,veel vissen.
    Ik speel graag met mijn zus.
    De 2 juffen zijn tof.
    In de winter eet ik graag hutsepot.

    daaaaaaaaaaaaag


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fleur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo ik ben Fleur Goossens.
    Mijn lievelingdier is een dolfijn.
    De mooiste kleur vind ik paars.
    Ik verjaar op 20/08.
    Mijn hobby is dansen.
    Ik eet graag frietjes met stoofvlees.
    Ik eet niet graag spruitjes.
    Het lekkerste snoep vind ik een lolly.
    Ik heb een zus en een half zus en een stiefbroer.
    Mijn lievelings vak is LO.
    Het stomste vak is wiskunde.
    Mijn beste vriendinnen zijn Silke en Elles. :

    Daaaaaaaaaaaaagggg

    >> Reageer (0)
    27-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Robbe
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hoi ik ben robbe Geens en ben 11 jaar
    Ik hou van knutselen en ook van modelbouw.
    Zwemmen vind ik ook soms leuk.
    Mijn verjaardag is op een speciale dag : 24 december.
    Frietjes en ouki noodles vind ik heerlijk!!!
    Ignace is mijn beste vriend. Hij is megacool!!!
    Je kan met Ignace heeeeeeeel goed spelen.
    De water perels is èèn van de leukste waterparken van de hele wereld.
    En bobijaanland is èèn van de leukste pretparken van de hele wereld.
    Ik heb veel huisdieren : 2 katten ,1 konijn en 3 goudvissen.

    Het zesde lijkt mij een top jaar

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ward
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heet Ward Vandebroek en ik ben 11 jaar.
    Sporten vind ik supercool! Ik doe al vier jaar judo.
    Mijn lievelingseten is scampi's in kreeftensoep.
    Mijn lievelingsdier is een slang.
    Ik verjaar op 19 april.
    Ik heb thuis een kat. Hij is super schattig!!!
    Hij heet Slofke.
    Ik hou van dieren en natuur.
    Piano spelen doe ik graag!!! En ik kan het ook goed!
    Waveboarden vind ik ook leuk.
    Bobbejaanland is mijn lievelings pretpark!!!
    Zo dan, dat ben ik.
    THE END!!! ;)

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Elias
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo,ik ben Elias.
    ik verjaar op 7september en ben 11jaar.
    Mijn hobby's zijn honderd meter tv kijken.
    Als lievelingseten heb ik frieten !!!!!!!!!!!!!!!
    Wat ik echt niet lust is rode kool.
    Ik bespeel drumstel.
    Waar ik echt niet van hou us rekenen.
    Thuis heb ik 2 schildpadden,2 konnkonijnen en 1hond.
    Ik heb 1zus , die heet Aurélie.
    Als lieveling
    sspeelgoed
    heb ik lego .
    Fijn dat jullie dit hebben gelezen.
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jarne
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    Hoi,ik ben jarne.Mijn leeftijd is 11 jaar.
    Mijn verjaardag is op 31 oktober. Aller liefst
    eet ik frietjes.Als sport doe ik badminton.
    Wat ik niet graag eet zijn spruiten.Ik vind  
    het leuk om met Jens te spelen.Dat is mijn      
    broer.Allerliefst zit ik op school.Maar
    huiswerk doe ik niet graag.Fijn dat jullie
    mij hebben willen leren kennen.
    Daaaaaaaaag!


    >> Reageer (0)
    24-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Femke
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hoi ik ben Femke
    Ik ben 11jaar.
    Mijn hobby's zijn dansen en paardrijden
    .
    Nemo,Jemaica en Choopy vindt ik megacool het zijn pony's.
    Ik eet graag frietjes en spaghetti.
    Mijn lievelingstvprogramma is Big time Ruch.
    Naar de kermis is echt leuk
    .
    Rekenen is niet mijn beste vak.
    Silke,mijn zus is niet zo leuk
    .
    Elena,Fennah en Linde zijn mijn beste vriendinnen.
    De lambada van de kermis vind ik megacool.
    Bobbejaaland is echt kei leuk zeker in de typhoon.
    Knutselen vind ik tof.
    paardjes versieren is heel tof.
    Dansen is leuk en soms moeilijk maar niet altijd.



                              DOEI !!


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Matti
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben Matti Christiaens.Ik ben 11 jaar.
    Mijn hobby's zijn skien en fietsen.
    Thuis heb ik een kat en twee gerbils.
    Spaghetti en frietjes vind ik lekker.
    Spruiten lust ik niet.
    Pijpelheide daar woon ik.Ik heb1zus en 1broer.
    Rekenen vind ik super leuk.
    Wij gaan altijd naar Oostenrijk.
    Mijn lievelingsacteur is Adriaan .
    Ik heb een toffe klas.

    Dit was het dan. Daaaaaaag!


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fien
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo allemaal ik ben Fien. Ik ben 11 jaar
    Dieren vind ik superleuk!
    Thuis hebben we er geen, maar mijn oma heeft een kat.
    Mijn hobby is tennis. Andere sporten zoals atlethiek vind ik ook leuk.
    Ik woon in Pijpelheide.
    Spruitjes vind ik vies! Witloof is ook niet mijn ding.

    Geef mij maar frietjes. Jammer genoeg  heb ik geen broers of zussen.
    Mijn lievelingsvak is turnen. Spelling doe ik ook graag.

    Ik ben altijd heel nerveus voor actua of spreekbeurt.
    Van W.O. kan ik niet zo veel.

    Zo dit ben ik. Dag Allemaal!

    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo ik ben Tom.
    Mijn hobby's zijn :tv kijken,scouts,tennis,voetballen
    en nog veel meer.Ik ben 10 jaar
    .
    Mijn lievelingseten is aardappelschotel en frietjes.
    Lievelingsprogramma is spongebob.
    Ik heb veel leuke vrienden.Ik verjaar
    8 december.Rekenen vind ik niet zo leuk

    maar het valt mee.Naar de kermis gaan vind ik heel
    leuk.Dit is het einde van mijn voorstelling

    >> Reageer (0)
    29-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naar Brussel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op maandag 15 april brachten we een bezoekje aan het centrum van Brussel.  We werden ontvangen op het federaal parlement waar sommige op de stoel van de eerste minister hebben gezeten.  De voorzitter mocht de vergadering openen en sluiten door met een hamertje op een blok te slaan.  Soms wordt er blijkbaar hard geslagen want er zaten allemaal putjes in !  's Middag hebben we heerlijk gegeten met als dessert een dame blanche met echte chocolade !  Mmmmm ...  En daarna hebben we het hartje van Brussel doorkruist terwijl we ijverig op zoek waren naar de foto's van onze fotozoektocht.  Die bracht ons langs de kathedraal waar enge beenderen te zien waren in de oude resten van de muur onder de grond.   We zagen ook Jeanneke Pis waar we maar al te graag voor poseerden  en de grote markt waar we bijna verblind raakten door al dat bladgoud op de gevels.  En tenslotte zagen we de kleinste inwoner van Brussel: manneke Pis !  Het was een ontzettend fijne dag !

    Wil je nog wat met ons meegenieten?  Klik dan op de foto en bekijk onze andere kiekjes ! 

    >> Reageer (0)
    28-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jens
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hey ik ben jens.Ik ben 10 jaar en ik eet ook graag frieten
    van het Klaverke en van de frietfabrik.
    Maar ik fiets ook heel graag en
    repareer ze ook
    Ik heb ook een konijn maar geen gewoon konijn
    het is een kangeroekonijn.Aleen bijt hij wel
    maar niet hard.
    Ik speel ook graag op de computer.
     Ik kijk ook graag Nickelodeon


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jorn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    halo ik ben jorrn
    ik doe batminton
    ik ben 11jaar
    Ik hou niet van leren
    ik ga naar de hei
    ik zit in het 6 de leren

    ik doe hier rekenen Frans taal lezen wo
    ik spring graag op de trampoline


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aïcha
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo,ik ben Aïcha.
    Ik ben 11 jaar en zit in het 6 de leerjaar in De Hei.
    Mijn hobby's zijn paardrijden en dansen.
    Ik speel graag met kinderen(klasgenoten).
    ik hoe van fietsen,met paarden omgaan,dansen,...
    Op school doe ik niet graag Frans en W.O.
    Mijn beste vriendinnen zijn Lore,Angie en Amber.
    Ik heb 2 zussen Zoë en Maïte.
    Ik heb 2 katten,1hond,1vogel en 1 konijn(bij mijn mama).
    Bij mijn papa heb ik 3 honden,3 paarden,1 pony en 9 kippen.
    Ik vind de liefste juf/meester:juf greet, juf Inge en meester Andy.


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo !!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo, ik ben fie !
    Ik ben 10 jaar.
    Spaghetti is mijn lievelings eten.
    Mijn vriendinnen zijn supercool!
    Ik voetbal graag maar ik die het niet als hobby.
    Ik speel klarinet en doe ook ballet.
    Wiskunde vind ik het leukste vak.
    Pesten vind ik echt superstom.
    Ik knutsel ook heel graag.
    Lezen doe ik niet graag.


    >> Reageer (0)
    25-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kobe geens
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hey , ik ben kobe geens.
    Ik ben 11 jaar.
    Mijn beste vriend jorn is megacool !
    En ik heb nog 5 andere vrienden .
    Ik drink graag Almdudler.
    En ik eet graag spaghetti.
    Maar ik eet niet graag komkommer en witloof. .
    Ik kijk graag naar phineas en ferb.
    Mijn broer zaagt soms maar dat geeft niks.
    Ik heb 2 broers en 2 zussen.
    Mijn ouders zijn gescheiden .


    bey é 
     


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Traudl!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey, ik ben Traudl.
    Ik ben 11 jaar .
    Mijn hobby's zijn : skiën & voetballen .
    Ik heb 2 broers .
    Ik vind de kermis megaleuk .
    F.C.de kampioenen is een super toffe strip .
    Het liefst eet ik spätzle met champingon saus . MMMM.
    Ik kijk graag naar ketnet .
    Mijn huis dier is een kater .
    Hij noemt Snorretje   want hij heeft perecies een snor
    Vroeger had ik ook nog 3 hamsters maar die zijn dood
    Verhalen schrijven doe ik graag.
    Ik speel ook graag toneel zowel in de klas  asl thuis.
    Mijn lieveling s kleure zijn gif groen en rood !!
     DAAG !!!!!!!!!!

    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lore!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo, ik ben Lore!
    Ik ben 11 jaar.
    Mijn haren zijn blond en mijn ogen zijn blauw. (zoals op de foto)
    Ik heb twee broers en drie zussen.
    Mijn hobby's zijn dansen, dat doe ik graag!
    Ik heb 4 honden en 3 katten, en ook nog 5 chinchilla's.
    Mijn mama heet Veerle en mijn papa heet Franky.
    Mijn honden heten Virgo, Misty, Mumble en Lefty.
    Dat zijn Bull Terriers.
    Mijn vrienden zijn Angie, Aicha, Amber, Kobe en Kaat.
    Het leukste vind ik met de honden trainen en bij m'n vrienden zijn!
    Wat ik echt haat is ruzie en pesten!
    En dat was het Beykes!


    >> Reageer (0)


        
      Blue divider - Click image to download.

                  


    Blue links - Click image to download.
  • Website school
  • Woorden oefenen
  • mindmaps
  • Korte filmpjes
  • Spreekbeurten
  • Info zoeken
  • Oefenen met Bingel
  • Yeti
  • Leuke proefjes

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs