Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Inhoud blog
  • een mooie foto
  • hanne bij kmk
  • foto dolfijn
  • bff's voor het leven
    big friends
    big friends
    17-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto dolfijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ooooooooooooooooooh zo schatig

    17-10-2012 om 00:00 geschreven door big friends  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bff's voor het leven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    dit is voor mijn beste vriendin yana boes

    16-10-2012 om 00:00 geschreven door big friends  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)


    Rondvraag / Poll
    wanneer vind jij school leuk
    soms
    altijd
    hangt er van af
    om de dag
    om de week
    om de maand
    nooit
    of ik weet het niet
    Bekijk resultaat


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 15/10-21/10 2012


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs