Inhoud blog
  • Haat, het bestaat.
  • Meisjes doen gekke dingen als ze verliefd zijn
  • Beste vriendinnen. Of juist helemaal niet?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Your BF
    De beste vriendin van iedereen
    03-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste vriendinnen. Of juist helemaal niet?
    -eerst wil ik zeggen: ik gebruik alleen eerste letters van namen, of andere namen, zodat de anonimiteit van de mensen bewaard blijft-

    Iedereen maakt het wel eens mee: Je denkt dat iemand een van je beste vriendinnen is, maar als het erop aan komt, blijkt dit een dikke leugen. Dit heeft S ondervonden. Een van haar beste vriendinnen, A, trekt naar het buitenland tijdens de vakantie en zegt dat ze S gaat missen. Eenmaal daar hoort S niets van haar, enkel via K, een andere vriendin. Komt dit nog goed, of wordt dit een ruzie? Ik laat het jullie weten :) Weet wel dat ik jou beste vriendin ben en blijf, voor altijd :)

    What Happened?!
    Some hot guys gespot in de bios :) bios is THE place to be, meisjes, geloof mij!
    R met haar mamsie en papsie. Ik bedoel, welk 15 jarig meisje gaat er nu nog met haar ouders naar het winkelcentrum? Is R echt zo cool als iedereen denk?

    Girls that's it for today,
    Don't forget: you have lots off friends, but there only can be one BEST friend.
    And you that's me :)
    xYourBF

    03-11-2010 om 23:00 geschreven door Your BF  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 01/11-07/11 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs