Inhoud blog
  • K.
  • K.
  • K.
  • K.
  • K.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    deze gaan àltijd over iemand. &meestal over die ene die kmis & die me kapot kreeg ):

    16-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    Elke dag, lach ik, zever ik, doe ik onozel.
    Maar diep vanbinnen,
    Ga ik kapot...

    16-09-2009 om 15:26 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    Wie weet welk meisje je nu 'lieve' noemt (=
    &weet je, zy zal er ook intrappen.
    gvd, iedere nacht word ik weenend wakker,
    & guess what loser?
    -dat allemaal voor jou?-

    16-09-2009 om 15:25 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    & nu je ieder meisje kan krygen,
    weet je niet meer wie
    & geloof me,
    degene die echt van je houden,
    zullen voorgoedd uit je leven verdwynen

    16-09-2009 om 15:25 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    &kvraag me af
    waarom kal die blogs hier maar over u blyf schryven
    alsk toch niks meer voor je beteken.
    -Vroeger komt misschien terug zei je
    wel, vroeger komtt nooit meer terug schatje
    daarvoor is er veel te veel gebeurt;
    jij liet me links liggen voor een ander
    & denk maar niet dak achter je blijf lopen (; -
    je hebt me aan het wenen gekregen,
    jaa, &niet één keer geloof me (=
    noooit zal je me nog kapot krijgen
    kweet wa kwil & kzal er altydd voor blyven vechten.
    & weet g,
    al die zever hier omdak van u hou? (:
    ggeeft niksssssss meer om me
    & jaa misschien is het allemaal myn fout?
    &wordd t ooit nog zoals vroeger?
    ikweethetniettt,
    ma valse hoop helpt my & u nie vooruitt..

    16-09-2009 om 15:24 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    kwil je voor my alleen :)

    16-09-2009 om 15:23 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    Elk meisje heeft één jongen waar ze nooit overheen komt
    die ene die je aan het lachen maakt
    die ene die je vlinders in je buik geeft
    alleen al als iemand zijn naam noemt
    die ene die je aan alles doet herinneren, al maanden lang
    die ene waarvan zijn naam over je hart geschreven staat
    die ene die je vergelijkt met elke andere jongen
    die ene waar je nooit gek van word om over te praten of te horen
    die ene waar je dag en nacht over huilt
    die ene dat niemand begrijpt, waarom hém?
    die ene waarvan iedereen denkt dat je beter kan krijgen
    die ene die je voor het eerst zag en wist dat hij de ware was.

    16-09-2009 om 15:21 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    Ik weet wel dat het beter is om niet samen meer te zijn
    maar je hebt me in de houtgreep en ik kom er niet meer uit en ook al ga ik bij je weg,
    hoe ik er ook tegen vecht gek genoeg kom ik steeds opnieuw bij je terecht
    ookal is het vuur gedoofd, gedonder in me hoofd
    die ervoor zorgt dat ik deze leugen weer geloof
    men hoofd die houdt je vast, ookal laat men hart je gaan.

    16-09-2009 om 15:20 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    Als ik me laat leiden door gevoelens kom ik altijd bij jou terecht.

    16-09-2009 om 15:19 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    Het geloof erin heb ik allang weggegooid, maar de hoop zal ik altijd houden.

    16-09-2009 om 15:19 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    liefde overwint alles.

    16-09-2009 om 15:18 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    ik zeg zo’n 10.000 nutteloze dingen per dag
    maar het allerbelangrijkste bestaat uit 3 woorden; iloveyou.

    16-09-2009 om 15:18 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    & aan alles komt n eindd (: ?

    16-09-2009 om 15:17 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    hét was n sprookje.
    & all die momentn mt j
    ma gy bracht er verandering in door die 1ne stomme zin.

    -Misschien is het beter zo. </3-

    16-09-2009 om 15:17 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    Als ik terug denk aan de tijden die we samen hadden,
    lopen er eindeloze tranen naar beneden.
    met de gedachten : het is over , &; het komt nooit meer terug goed .

    16-09-2009 om 15:16 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    Kzou alles doen , voor momenten als die met jou .

    16-09-2009 om 15:16 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    de liefde komt, daarna het verdriet..
    iedereen gaat door, ik kan dat niet!

    16-09-2009 om 15:15 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    jij bent de reden, waarom ik elke avond huilend in slaap val,

    16-09-2009 om 15:14 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    Het is vreemd dat als ik je zie,
    ik soms vergeet dat het over is,
    totdat ik de afstand voel tussen ons.
    Het is vreemd dat na al die lange tijd,
    mijn hart je nog steeds niet wil loslaten

    16-09-2009 om 15:14 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    'kk liett het niett zienn ..
    Maar kreeg de tranen in mynn ogenn
    toen je me liet vallen

    16-09-2009 om 15:13 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K.
    hoe kan je iemand vergetenn ?
    als je weet dat die persoon nog altijd,
    alles voor je is?

    16-09-2009 om 15:13 geschreven door youaretheonly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 14/09-20/09 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs