Foto
Als de voorbije dag niet je vriend is geweest , is hij je leraar geweest !
Inhoud blog
  • Als je wil...
  • Energie
  • Liegen...ziekte of pesterij?
  • 9 jarige
  • mijn inzicht van heks zijn
  • Het lichtje
  • Ogen openen
  • 13 doelen van heks zijn
  • Wat zijn dromen eigenlijk ?
  • Engelbewaarder
  • kaarsje branden
  • innerlijke krachten!
  • ondervinding
  • geduld
  • levensweg
  • geestelijke pijn
  • mijn ziel
  • heks zijn
  • toekomst
  • Mijn dierbare vader
  • Mijn lieve bulleke's
  • een lach
  • Twee handen op één buik
  • moeder zijn
  • Achtergrond muziek
  • Zoek
  • Mijn schattige dochter !
  • Eerlijkheid
  • Dag bezoekers,
  • Melissa
  • handen
    Bloemen geef je niet met je handen,maar met je hart!!
    Foto
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Niet wat we krijgen ,maar wat we geven ,bepaalt de waarde van ons leven !
    Foto
    Iedere dag dat je niet hebt gelachen,is een verloren dag!!
    Foto
    Wees het licht voor jezelf !
    Foto
    Mensen geniet van de muziek , mijn blogs , de krant enz...voel je hier thuis zou ik zeggen !
    Foto
    Prachtige bloemen ,bloeien vaak in het verborgene!
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Zoeken in blog

    Foto
    Laatste commentaren
  • re (lost-star)
        op Als je wil...
  • Foto
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    strips_te_koop
    www.bloggen.be/strips_
    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Alleen in helder water,zie je diepte !!
    Foto
    Mijn innerlijk gevoel !

    Er zijn geen (recente) berichten meer...

    Klik op de pijl naar links voor het archief...


    Foto

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben yona
    Ik ben een vrouw en woon in zingem (belgie) en mijn beroep is poetsvrouw.
    Ik ben geboren op 04/11/1957 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: chatten,uitgaan,genieten van de natuur,alles wat met magie te maken heeft..
    Ik ben een schorpioentje in hart en ziel! k'ben van mening...doe nooit een ander aan wat je zelf niet wil mee maken,all
    Foto

    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Archief per week
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 26/09-02/10 2005

    Een moment van stilte,is beter dan duizend woorden van wijsheid!!
    Foto

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Liefde is geen Liefde als ze veranderd,wanneer de omstandigheden veranderen!!
    Foto

    Foto

    Beoefen aandacht aan je intuitie,en je leven wordt bloeizaam !!
    Foto

    Ieder huisje heeft zijn kruisje,het één is al groter of het andere!!
    Foto

    Blog als favoriet !

    Foto

    Als je LICHT bent,zal het nooit duister zijn rondom je!!
    Foto

    Foto



    Zoeken met Google



    Voor wie ik lief heb,wil ik leven!
    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs