Foto
Als de voorbije dag niet je vriend is geweest , is hij je leraar geweest !
Inhoud blog
  • Als je wil...
  • Energie
  • Liegen...ziekte of pesterij?
  • 9 jarige
  • mijn inzicht van heks zijn
  • Het lichtje
  • Ogen openen
  • 13 doelen van heks zijn
  • Wat zijn dromen eigenlijk ?
  • Engelbewaarder
  • kaarsje branden
  • innerlijke krachten!
  • ondervinding
  • geduld
  • levensweg
  • geestelijke pijn
  • mijn ziel
  • heks zijn
  • toekomst
  • Mijn dierbare vader
  • Mijn lieve bulleke's
  • een lach
  • Melissa
  • Twee handen op één buik
  • moeder zijn
  • Achtergrond muziek
  • handen
  • Zoek
  • Mijn schattige dochter !
  • Eerlijkheid
  • Dag bezoekers,
    Bloemen geef je niet met je handen,maar met je hart!!
    Foto
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Niet wat we krijgen ,maar wat we geven ,bepaalt de waarde van ons leven !
    Foto
    Iedere dag dat je niet hebt gelachen,is een verloren dag!!
    Foto
    Wees het licht voor jezelf !
    Foto
    Mensen geniet van de muziek , mijn blogs , de krant enz...voel je hier thuis zou ik zeggen !
    Foto
    Prachtige bloemen ,bloeien vaak in het verborgene!
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Zoeken in blog

    Foto
    Laatste commentaren
  • re (lost-star)
        op Als je wil...
  • Foto
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    biekes
    www.bloggen.be/biekes
    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Alleen in helder water,zie je diepte !!
    Foto
    Mijn innerlijk gevoel !

    30-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ogen openen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zie het licht...
    Voel het licht...
    Herken het licht...
    en lach!
    Want je lampje,
    zal gaan branden!
    Het liefdevolle licht...
    dat er voor iedereen is.
    Het liefdevolle licht...
    voor rust en bescherming!
    Kijk naar het licht,
    Wees het licht voor jezelf!

    30-01-2007 om 14:27 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    29-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 doelen van heks zijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ken jezelf
    Ken de kunde
    Leer
    Gebruik kennis met wijsheid
    Blijf in balans
    Hou je woorden onder controle
    Hou je gedachten onder controle
    Vier het leven
    Leef volgens de cyclus van de aarde
    Adem en eet goed
    Neem genoeg lichaamsbeweging
    Mediteer
    Eer de kosmos...God,Godinnen,Engelen
                             Blessed be

    29-01-2007 om 14:31 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    28-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat zijn dromen eigenlijk ?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dromen brengen ons een boodschap
    en zijn onze persoonlijke adviseurs.
    Dromen weerspiegelen een eerlijk beeld van jezelf!
    Wensen,afkeer,angsten en allerlei gevoelens.
    Dromen vormen de bron van eigen wijsheid.
    Dromen geven inzicht,
    waar we in t'dagelijkse leven overheen zien.
    Dromen helpen ons bij keuze's en beslissingen.
    Dromen analyseren helpt ons toegang te krijgen
    tot ons diepere ik !
    Dromen zijn geen bedrog !

    28-01-2007 om 20:30 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Engelbewaarder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Iedereen heeft een engelbewaarder.
    Iedereen komt in een moment van zijn leven,
    dat hij zijn beschermengel tegen komt of voelt.
    T'is maar als we in nood belanden,
    dat we pas dan beseffen,
    dat er eigenlijk meer is tussen hemel en aarde dan we denken!

    28-01-2007 om 16:03 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kaarsje branden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze kaars brand ik voor iedereen die ze nodig heeft.
    Neem ze gerust mee en verspreid ze op jullie blog of site.

    28-01-2007 om 15:34 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (9 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.innerlijke krachten!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Er is geen sterkere kracht dan
    onze kracht van ons gedachten !
    De gedachtenkracht van de mens,
    kan heel veel bereiken ! 
    Wens nooit een ander toe,
    wat jezelf niet zou willen,
    alles keerd zich in drievoud,
    terug naar onszelf !
    Wees steeds een licht voor jezelf !
                       

    28-01-2007 om 15:26 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    29-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ondervinding
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Blijf ondanks storm en tegenspoed
    je hele leven vol goede moed .
    Want ieder verdriet en pijn
    die je deelgenoot kunnen zijn
    wordt toch weer ten goede gekeerd.
    Je leerd dan van leed en pijn
    dat je leven bijzonder mooi kan zijn.
    Zonder moed en positieve krachten
    staan we nergens integendeel...
    we staan dan klem,worden ziek,
    voelen we ons ellendig.
    Leven van dag tot dag
    en genieten van de kleine dingen...
    van onszelf houden,dan pas kunnen we
    liefde uitstralen en gelukkig zijn.
    Van iedere storm en tegenspoed
    die op onze levensweg komt...
    daar leren we uit en wordt onze
    ervaring op de kijk van t'leven
    weer wat rijker !


    29-11-2006 om 22:31 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    28-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geduld
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Geduld is zoals een vijs indraaien.
    Wanneer stop je ?
    Een kwartslag voor ze afbreekt ?
    Niet te vroeg of ze zit niet vast !
    Niet te laat of ze is kapot !
    En hoe weet je dat dan ?
     Door ondervinding en aanvoelen !

    28-11-2006 om 12:38 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.levensweg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik blijf lopen , niet stoppen
    maar doorgaan...
    Lopend over mijn levensweg
    Door kuilen als het slecht gaat
    Over bergen als het goed gaat
    Het regent als mijn hart huilt
    De zon schijnt als mijn ziel lacht
    Maar nooit stoppen...
    altijd verder gaan...
    Niet opgeven voor en door anderen !
    Ik heb mezelf , mezelf moet leven !
    Ik loop verder over mijn levensweg...
    Ik stop niet en blijf lopen...
    Lopen en hopen naar een beetje geluk !

    28-11-2006 om 11:25 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geestelijke pijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ze zeggen wel eens
    pijn lijden ,het went.
    Maar iemand die dat zegt,
    heeft nooit echte pijn gekend.
    Je wil het niet laten merken,
    dat je bijna door de grond gaat.
    Want zelf ben ik degene,
    die zich er weer doorheen slaat.
    Ik kom er telkens bovenop.
    na weken,maanden,soms jaren.
    Dan ben ik van de pijn zo moe geworden,
    dat ik denk...bekijk het maar!
    Maar ook de momenten,
    van pijn en verdriet...
    dan blijf ik vechten,
    met de aanwezige lach en een traan,
    dat niemand ziet !
    En dan denk ik...
    Mij krijgen ze niet klein,
    ik blijf vechten voor mijn geluk !
    Maar hoelang houd een mens dat vol...
    voor zijn hart het begeeft ?
    Ik weet het niet !

    26-11-2006 om 09:26 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (13 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn ziel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een lach siert mijn mond
    Een lach naar alles waar ik van hou
    Een lach naar de dag
    Een lach naar de nacht
    Een lach naar mijn dochter
    Een lach naar mijn schatje
    Een lach naar mijn maatje
    Een lach naar mijn bulleke's
    Een lach naar mijn vrienden
    Een lach siert stralend mijn gezicht
    maar......
    Ik alleen weet dat daarachter enkel nog droevenis ligt !
    Droevenis van pijn en verdriet
    Droevenis omdat een kind van 9...
    mijn leven zuur maakt !


    26-11-2006 om 09:10 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    25-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heks zijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Onthouding van alle kwaad...
    het doen van goede daden ,
    en van zuivering van het denken...
    zo luidt het advies van verlichting !
    Doe nooit een ander aan...
    wat jezelf niet zou willen...
    alles keerd in 3-voud terug naar jezelf !

    25-11-2006 om 16:02 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toekomst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat de toekomst brengen zal ?
    Dat weet ik niet !
    Daarom staren mijn ogen,
    naar 't beloofde welzijnsland !
    Begeleiding zonder vragen ,
    t' is de zorg die alles doet !

    25-11-2006 om 15:34 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    24-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn dierbare vader
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Soms voel ik me gelukkig
    Soms kwijn ik weg van verdriet
    Ook al ga ik wenen
    Er is niemand die het ziet
    Maar jij staat bij mij
    Altijd aan mijn zij
    Je doet de zon weer schijnen
    In gedachten maak je me weeral blij !

    24-11-2006 om 22:10 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn lieve bulleke's
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dit zijn mijn 2 schatjes.
    Ze zijn zo lief...
    de liefde die ik van hen krijg...
    is onbeschrijflijk !

    24-11-2006 om 21:55 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een lach
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    24-11-2006 om 21:50 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Melissa
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Als ik je echt mis mijn dochter ,
    hoef ik niet ver te gaan .
    Ik kijk gewoon in mijn hartje ,
    want dat is de plaats,
    waar jij altijd bent !

    24-11-2006 om 08:01 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    23-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Twee handen op één buik
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn maatje,
    Vertrouwen is de betonsteen
    waarop onze vriendschap steunt.
    Kunnen luisteren,mogen spreken,
    de één die aan de ander leunt.
    Elkaar begrijpen zonder woorden,
    in elkaars ogen kunnen lezen...
    een blij of triest verhaal...
    samen lachen,samen huilen!
    Iemand als mijn beste maatje,
    vind je niet zomaar op aarde.
    Ook al verschillen we in jaren...
    Goud,diamant en briljanten ...
    is onze vriendschap waard !

    23-11-2006 om 14:36 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moeder zijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    23-11-2006 om 14:15 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    22-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Achtergrond muziek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De achtergrond muziek die je hoord
    heeft een speciale betekenis voor mij.
    Toen mijn dochter een jaar of 10 was,
    heeft ze dat lied geplaybackt op een buurtfeest.
    Dat was zo een emotioneel moment voor mij,
    k'was zo fier op mijn dochter.
    Daarom koos ik dus dat lied,
    uit eerbetoon aan mijn lieve dochter.
    Eens komt de dag...
    dat ik hier niet meer zal zijn,
    en als ze dan mijn blog ziet...
    zal ze weten dat ik heel veel van haar hou!
    bedankt lieve schat dat ik zo een trotse moeder mag zijn !

    22-11-2006 om 15:22 geschreven door yona  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben yona
    Ik ben een vrouw en woon in zingem (belgie) en mijn beroep is poetsvrouw.
    Ik ben geboren op 04/11/1957 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: chatten,uitgaan,genieten van de natuur,alles wat met magie te maken heeft..
    Ik ben een schorpioentje in hart en ziel! k'ben van mening...doe nooit een ander aan wat je zelf niet wil mee maken,all
    Foto

    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Archief per week
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006

    Een moment van stilte,is beter dan duizend woorden van wijsheid!!
    Foto

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Liefde is geen Liefde als ze veranderd,wanneer de omstandigheden veranderen!!
    Foto

    Foto

    Beoefen aandacht aan je intuitie,en je leven wordt bloeizaam !!
    Foto

    Ieder huisje heeft zijn kruisje,het één is al groter of het andere!!
    Foto

    Blog als favoriet !

    Foto

    Als je LICHT bent,zal het nooit duister zijn rondom je!!
    Foto

    Foto



    Zoeken met Google



    Voor wie ik lief heb,wil ik leven!
    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs