Zuid-Indie
Inhoud blog
  • Voor een banaan en een kokosnoot
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    30-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor een banaan en een kokosnoot
    Hallo familie en vrienden,
    Dan maar een nieuwe blog aangemaakt. Hopelijk verloopt alles nu wat beter en kan ik berichtjes blijven sturen. Ik pik gewoon de draad op van waar ik was gebleven.

    Onze vrienden in mumbai hadden dus een uitstap voor ons gepland. We zijn al een beetje gewend dat dit niet altijd verloopt zoals gepland, maar deze keer vertrokken we maar zo`n 3 uur later. Blijkbaar had Amit een jeep van een vriend mogen lenen, en er kwam zelfs een chauffeur mee. Uiteindelijk waren we met achten op weg. De uitstap is best leuk , maar het verkeer in Mumbai is zo hectisch dat je er zottekes van wordt. Er is plaats voor zo`n zes vakken ,maar er zijn natuurlijk geen vakken. Iedereen zigzagt zo`n beetje door elkaar. Onze chauffeur was een echte krak , elk gaatje dook hij in met zijn jeepken. We hadden voor alle zekerheid maar een touristilleken gepakt. Mocht ik zo rijden , ik denk dat ik 200 auto`s, 100 brommers en nog wat koeien zou omver rijden. Bovendien moet je dan nog uitkijken voor betonblokken die plots opduiken, of gaten in de weg. We deden toch zo`n kleine vier uur over 160 km. Het plaatsje aan de kust was best te doen. We hebben voor Chaitanya de dag nadien een zandkasteel met watergracht gemaakt ,zoals iedereen doet bij ons. Hadden ze nog nooit gezien. Wat die culturele uitwisseling allemaal niet opbrengt.......Amit heeft geen zittend gat , dus hebben we nog een fort bezocht en daarna terug slalommend naar huis.
    De volgende dag vlogen we dan naar het zuiden. Sinds enkele jaren heb je hier nu ook lagekosten maatschappijen waar je voor een appel en een ei (of is het hier voor een banan en een kokosnoot ?) kan vliegen.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    30-11-2007, 13:34 geschreven door Yogi  
    Archief per week
  • 26/11-02/12 2007
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs