Inhoud blog
  • For Vouss!
  • Pour Ma deux Bestieész.x
  • YMFITH
  • Themaaaa Liieeeen x
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    ShariinaaLiieenLouiisee
    Foreveeeer x
    14-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Mensen ; Even een paspoort van deze 3 coewleee ladysz x) Liieeen Geboren in u gat . Geboren op Een datum. Verliefd op u mama x) Netlog ; da wilik u nie geveh . Hobby's ; YMFITH uitspreken . + naar PLOPSALAND gaaàn . (' ') Shariinaaaà Geboren in u poep . x) Geboren op da ben ik vergete . ;O Verliefd op ShanicePretInBed mer Sssst x) Netlog ; zaaag niet . Hobby's htzelfde als liieeen ;D Louiiseeee Geboren in ht ziekenhuisz ! ;O Raaarr he x) Geboren op ; uu moeder haar kop . Verliieeefd op Weeetikveeel. Netlog ; godverdommeee geeen zaken mee x) Hobby's ht zelfde als lien & Shar . Bubaaaaaay Losaaaaàrsz !



    14-05-2009 om 19:43 geschreven door YMFITH  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (10 Stemmen)
    Tags:Steeeekteminugat !
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Themaaaa Liieeeen x
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Liieeeeen , is mijne sgat . En da is ze al sinds 1 september 2007 . Wij ware Beste reftermaatjesz ; En nu zitte wij gwn bij elkaaar in de klas . kviind da keii goeeet ; En deze blog ies van onsz ; Juaaahh , YMFITH ; neeee vraag nie wa da beteknt allleeeeen wij wete da javascript:emoticon(' ') ineeedù , javascript:emoticon(' ') x Shariinaaaaà <3javascript:emoticon(' ') Btw ; word vervolgd ! xD

    14-05-2009 om 19:38 geschreven door YMFITH  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    Tags:ForeverFriendsz.
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen [b]Shariinaà Liieeeen En Louiiseeeeé . <3 Da zijn wij x) Weees maaar blij . die twee zijn van mij. En kijk nu maaar opzij. Wij scoren samen een grote hit . En Spermaaaa ies wij de meeste boysz wit . Sgraaall iknow x)[/b]

    14-05-2009 om 19:36 geschreven door YMFITH  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)


    Archief per week
  • 11/05-17/05 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Louisé Shaaarr & Lieen
    Ik ben een vrouw en woon in Plopsalaandd!! (Belguim) en mijn beroep is Scheldwoorde uitvindee.
    Ik ben geboren op 01/01/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: YMFITH uitspreeké!!! & PLOPSALAND gaaan !! ;D.
    Wy Zyn Béstieeész.<3 Wétte Niee wa YMFITH beteekent!! MOEI U NIET!! <3 Gemaaakt door lien . Wij zijn indd best

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs