Foto
Foto
Archief per maand
  • 12-2007
  • 02-2007
    Gastenboek
  • sportieve groetjes
  • gwn
  • Tennis

    druk hier onder voor een bericht in mijn gastenboek

    Mijn favorieten sites
  • bloggen.be
  • ogame.nl
  • onlinesoccermanager.nl
  • onlinesoccermanager.co.uk
  • plazachallenge
  • laurens zijn blog
  • clubbrugge.be/
  • bondscoachspel
  • speeleiland.nl
  • elyne haar blog
    yentl
    clubbruge the best
    27-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schaatsen opt school

    maandag : ik ben buiten school ook nog moeten gaan trainen twas weer grappig met den jason

    dinsdag : het was schaatsen op school da was dus eigenlijk kei tof 

    woensdag das morgen en als we morgen zijn vandaag

    27-02-2007 om 16:52 geschreven door yen34  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    24-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vakantie

    maandag : ik ben nie naar school moeten gaan maar naar mijn grootouders was plezant me mijne neef ik was wel een beetje ziek

    dinsdag : we zijn ijs gaan halen ik en en mijn neef he ik was nog altijd ziek en heb mijnen neef besmed

    woensdag : het was nog is training was plezant

    donderdag : gwn een dagje met mijne neef

    vrijdag : naar Club Brugge gaan zien met de Mathijs da was plezant het was tegen Sint-Truiden Brugge is gewonnen met 1-0 . Het was een verdiende overwinning vond ik toch ze hebben 3 keer tegen het doelkader geshot    oja ik ben ook nog bij  de laurns gaan spelen

    zaterdag : de kristof was komen spelen heeft mij een nieuw spelleke geleerd das plezant vind ik toch www.tribalwars.nl

    zondag : ik was naar het feestje van mijne neef geweest da was plezant we zijn toen gaan bowlen .




    24-02-2007 om 00:00 geschreven door yen34  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    12-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2de week die ik doe
    maandag : het was school en moest gaan trainen dat was plezant en grappig omdat den jason die trainer peste

    dinsdag :  het was geen turnen kakers !!!!!!!!!! das gewoon om ons te pesten denk ik

    woensdag : ik ben weer een halve dag naar school geweest een beetje plezant maar niet zo ik moet sewwes gaan shotten tegen grobbendonk pleznt

    donderdag : het was weer een plzante w.o. les en we hebben ook dansen gehad stomme kakkers

    vrijdag : we hebben ons rapport gekregen op school en de rest ben ik vergeten

    zaterdag : ik heb niet zoveel boeiends gedaan

    zondag : weer het zelfde ik ben het weer vergeten wat ik gedaan heb het nu ik dit invul 24 februari 10:10






    12-02-2007 om 00:00 geschreven door yen34  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    10-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.veel voetbal gehad

    maandag : ik ben naar school gegaan we hadden daar weer een saaie dag ja vind ik toch de nerds misschien niet
    ik ben gaan trainen de eerste keer met mijn nieuwe voetbalschoenen dan doen we naar de goal shotten , techniek , duel en tenslotte doen we altijd iets anders  als de training gedaan is moeten we belachelijke dinges doen

    dinsdag: ik weer naar school gegaan we hadden turnen dansen na school had ik geen voetbal ofzo

    woensdag : ik ben nog is naar school gegaan nu een halve dag ik had na school voetbal match we zijn gewonnen tegen wiekevorst toen we daar speelde hadden we 1-1 gelijk dus we zijn verbeterd

    donderdag : weer saaie dag op school en niks erna dus dikke kak op school

    vrijdag : we hadden op school zwemmen we hadden vertraging met de bus hebben we minder kunnen zwemmen

    zaterdag : ik moest gaan shotten tegen heist we zijn gewonnen met 1-0 door een mooie goal van elio

    zondag : ik bij de mathijs gaan spele ja ons vaders moesten gaan tenissen we hebben daar gebiljard we zijn verloren met 3-2 we hebben 5 spelletjes gespeeld en de zondag ben ik momenteel nog aant beleven

    10-02-2007 om 00:00 geschreven door yen34  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (8 Stemmen)


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Foto



    mail mij

    hier onder staat de knop met mijn e-mailadres


    Over mijzelf
    Ik ben yentl, en gebruik soms ook wel de schuilnaam yen34, dakingnl.
    Ik ben een man en woon in Herentals (Belgiƫ) en mijn beroep is werkloos zijn.
    Ik ben geboren op 12/05/1995 en ben nu dus 28 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: voetbal en computer.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs