Mijn dag startte vandaag om 10uur, Greet (mijn mentor) onthaalde me op de boekhoudafdeling en liet me zien hoe de computer werkte, we startten met het aanpassen van de website, dit deden we via het programma 'de butler', en hier kwam veel meer bij kijken dan je zou denken..
We verwijderden de promoties die niet meer geldden op de startpagina, en plaattsten er de nieuwe promoties op.
Hierbij hadden we een pdf bestand waar we graag een foto van wouden invoegen, maar dat lukte niet, we contacteerden de afzender (marketting bodart service) en vroegen het bestand in word door te sturen. Daarnaast schreven we ook enkele aankondigingen op de website : uitzonderlijke sluitingen, eindejaarsopendeurdagen, promoties.
Rond 12u namen we middagpauze, na de middagpauze begonnen we de facebookpagina aan te passen, hiervoor trokken we enkele fotos van de winkel, plaatsten een evenement over de opendeurdagen en postten ook de nieuwste promoties net als de uitzonderlijke sluitingen.
Tenslotte bespraken we opdracht 3, en kreeg ik heel wat informatie over hoe de boekhouding in elkaar zit, wie voor wat verantwoordelijk is en hoe ze te werk gaan.
Vanavond kan ik dus al starten met opdracht 3 te verwerken en in de loop van de week bespreken we de andere opdrachten.
Ik vind het wel positief dat ik eenbeetje op de site heb mogen werken aangezien we zelf ook een website moeten maken voor onze GIP, de rest van de week zal ik veel meer boekhoudkundige opdrachten te verwerken krijgen.
Als u eens naar website wil kijken, hier is alvast de link:
http://elektroponnetvds.be